stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    ff gekopieerd uit een ander topic:

SMEP (Sperm Meets Egg Programm a.k.a.: Sperma Ontmoet Ei -Plan (SOEP)

Korte versie:

* 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.)
    * Koop 10 ovulatietesten
    * Begin met de ovu-testen op dag 10
    * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook.
    * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer.
    * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen.
    * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent)

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb de ovu testen en tempen (sommige doen dat ook) niet gedaan, maar gewoon om de dag geklust vanaf dag 8 tot iets na mijn vermoedelijke eisprong.

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hm het is t proberen waard.. ovetesten zijn al besteld..
    maarj a vorige keren hebben we ook vrij veel geklust.. nou ja we zien t wel :)

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Tja dat SMEPPEN, ik weet t niet..
    Ik denk dat je beter gewoon elke dag kan klussen rond je eisprong. Dan heb je naar mijn idee de meeste kans. En het is echt niet zo dat de kwaliteit dan niet goed meer is, bij een normale zaadkwaliteit van de man iig..
    Wij hebben het 2 dagen voor de eisprong gedaan, die van de eisprong en de dag erna.

5. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Saxia, ga mn best doen mischien dat t Vrijdag wordt.
    Heb mn ovu testen van zwanger en kids na 17.00 besteld toch de andere dag in huis.

Soep/ smeppen ik weet t niet

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    @menp sterkte met je opa's en 93 zo heej wat een leeftijd!

tja dat smeppen altijd het proberen waard maar nu nog niet wil geen verplicht nummertje zeg maar. en eigelijk klussen we al best wel goed moet ik zeggen.

mijn papa mag morgen uit het ziekenhuis eindelijk!:) heeft er toch 2 weekjes in gelegen.

zo nu klustijd:D:D en gaat toch mijn eigen mannetje worden haha;)

zo verslavend hier ons topic heb al 2 x de laptop terug gepakt om toch nog ff te lezen. maar ga nu echt weg.:p

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    LM dat smeppen had ik idd ook gelezen, echter moet je daar wel een enigsinds regelmatige cyclus voor hebben ;) Ik had mn ei de vorige ronde pas op dag 32 en om dan vanaf dag 8 al om de dag te klussen wordt me eigenlijk een beetje teveel hahaha.

Haha Hip dat is een handig teken dat je ei er aan komt!

Hier ook ovutesten van Z&K, heb ze toevallig gistermiddag weer besteld dus die zullen vandaag wel komen.

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sas, nee lijkt me idd teveel van het goede ;)

Wij hadden de eerste ronde ook rond ei geklust, toen niet zwanger.
    2e ronde geklust op dag 8, 10, 12, 13 en daarna dacht ik niet meer. Toen wel raak.

9. winnietje

winnietje Niet meer actief

zo doe ik onbewust toch aan smeppen :p Vind het wel een raar woord haha. Geen idee wanneer mijn ei nu is. Er staat vandaag maar volgens mij vorige week al gehad.... We wachten wel weer af.Ben benieuwd of het 'smekken' heeft geholpen.....

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    winnietje ik ben ook benieuwd voor je ;)

ik had de ovutesten pas om 10 uur 's avonds besteld. Dan zal er wel niemand aan t werk zijn om ze de volgende dag al in de bus te hebben ;) dus ze zullen vandaag wel komen :)

menp sterkte met je opa's

hip fijn dat je vader uit t ziekenhuis mag!

pooh vandaag gibbs time :) doe je wel ff een fotootje als je m thuis hebt? ;)

ik ga zo maar eens een nummer van een dierenarts opzoeken.. een van mn ratjes loopt met der koppie scheef :(

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sas en Tazz, rijmt :D
    Ik krijg net een berichtje en het blijkt dat jullie meelezer ook mijn nieuws heeft rond verteld. Heel jammer dat ik dat nu zelf niet meer kan doen............

12. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Lm, ken jij die meelezer ook al dan? Is dat dezelfde?
    Sjonge jonge, die heeft er dus ook niet echt van geleerd...

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja ik "ken" haar ook! Is inderdaad dezelfde, heel jammer.........

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Helaas dus toch wel LM.. Erg vervelend :(

Zo mn ovutesten zijn binnen :D laat die ongi maar helemaal afgelopen zijn :) dan kunnen we weer aan de klus :D

en om 2 uur mag ik met mn rattebeestje naar de dierenarts.. Ik vind der echt heel zielig, en hoop dat de andere wel rustig in de kooi blijft als ik met deze weg ben (gelukkig zit de dierenarts 300 meter verderop haha dus ook zo weer thuis hopelijk

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ja; Taz, Lovingmom en ik kennen elkaar ook in het echt zeg maar.. En die meelezer is een kennis van ons alle 3.

LM ik wist al dat ze het nieuws van jou ook had verteld, had ik al uit betrouwbare bronnen vernomen ;) Jammer idd, want helemaal dit wil je toch graag zelf vertellen!

Ik denk dat mijn ovutesten ook vandaag komen, heb er 25 besteld haha en hoop ze niet allemaal nodig te hebben. Wel lastig wanneer ik er mee moet beginnen met zo'n rare cyclus.
    Als ie positief is zal ik dus 3 dgn achter elkaar klussen, dan een dag pauze en dan nog een keer. Ben benieuwd :D

Taz sterkte met je ratje!

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hihi sas zo denk ik ook al.. 3 x achter elkaar klussen pauze en nog een x.. ik hoop ze ook niet allemaal nodig te hebben :) (heb er 15 dus ook wat minder)

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Haha oke, we gaan het Smeppen hier invoeren!
    Nog meer mensen die het gaan proberen? ;)

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb trouwens een onverwachte vrije middag wegens gedoe op het werk. Aan de ene kant lekker, aan de andere kant minder.
    Vriendlief is ook bijna vrij dus lekker samen boodschappen doen en dan straks maar naar paardje, geen straf met dit weer!

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    aan de ene kant inderdaad wel lekker sas.. even een vrije dag..
    Tis dat ik pas om 2 uur bij de dierenarts terecht kon anders was ik nu al naar paardenbeest gegaan..

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik wil ook wel vrij :D
    LG zei wel dat als ik het echt niet volhoud met de misselijkheid ik gewoon moest gaan. Maar ik geef niet op :D

Deel Deze Pagina