Ja ben je erg misselijk? Had je daar bij de 1e zwangerschap ook last van? Daar zie ik wel een beetje tegenop hihi.. op mn werk kom je natuurlijk nogal veel luchtjes tegen en meestal niet al te lekker.. Haha daar word ik soms al misselijk van terwijl ik niet eens zwanger ben.
De 1e nergens geen last van, alleen sommige luchtjes kon ik niet tegen. Ik ben nu echt de hele dag misselijk, op dit moment wordt ik zelfs misselijk als ik wat drink. Wel vervelend want ik weet dat ik gewoon niet genoeg vocht binnen krijg.
ja kan me voorstellen sas.. ik heb dat bij sommige clienten thuis ook brrr.. En heb helaas ook 2 clienten die roken. 1 valt wel mee, maar die ander rookt behoorlijk.. Gooi daar altijd gelijk een raam open als ik binnenkom, ook al vriest t hard
Dat is ook vies ja, wij hebben soms patienten die net voor ze de stoel inkomen nog een sigaretje hebben gerookt.. zo vies is dat altijd! LM ow dat is vervelend! Lastig ook omdat je wel weet dat je goed moet drinken maar dat het dan gewoon niet lukt.
Sasjuh, wij zijn nog niet voor het eggie gegaan omdat we in juli nog 4 weken gaan backpacken, voorlopig onze laatste verre reis samen. En het liefst hadden we ons huis ook nog verkocht en een ander huis maar dat zit er denk ik niet in. Ons huis nu is ook groot genoeg dus daarvoor maakt het niet uit. Mijn cyclus tot nu toe 37- 30- 27 Ik vind het wel vreemd dat ik de helft van de maand (voor en na menstruatie) bruinverlies heb... Wat een schatje Pooh
Tjonge jonge, wat kletsen we hier wat af zeg! Net thuis van een druk dagje, nu lekker in m'n pyama op de bank met de laptop op schoot. MenP, sterkte met je opa's zeg! Valt me ook altijd op dat wanneer er iets mis gaat alles mis lijkt te gaan. Hebben momenteel zelf ons abonnementje opgezegt in het ziekenhuis . Klop klop! Hoop dat jullie dat ook snel doen! Tazzie, wel mooi dat ze een pb'tje heeft gestuurd maar wel een beetje een vreemde beredenering hoor! Sasjuh en Norah, denk toch niet dat ik m'n ei heb gehad! Temp was vanochtend weer naar beneden. Hoop deze ronde ook op een ronde van meer dan 30 dagen . Heb 19 maart een saunadagje afgesproken met een vriendin en zou een beetje ongelukkig uitkomen als ik dan ongi ben . Zou niet weten hoe ik dat dan zou oplossen.. Jou temp ziet er mooi constant uit! Hip, lekker klussen dan ! En wat fijn dat je vader weer uit het ziekenhuis mag! 2 Weken is toch best wel een hele tijd. Lovingmom, heb het inderdaad gelezen over dat smeppen, vindt het alleen erg lastig met een cyclus waar geen pijl op te trekken is. Proberen dus gewoon zoveel mogelijk om de dag als we zin hebben natuurlijk te klussen. Pooh, hoe is het met Gibbs?? Wat een scheetje zeg! Tazzie, Sasjuh en Lovingmom, wat toevallig trouwens dat jullie elkaar allemaal kennen en dat die meid het zo allemaal een beetje verpest zeg!
@Taz: Hoe is het met je ratje? @Lovingmom; wat is die Marjolein een trut zeg, dat doe je toch niet jouw nieuws vertellen. Ik vindt zulke mensen echt verschrikkelijk, bah!! @Sas: ik denk niet dan ik mijn man aan het smeppen krijg, hij is niet zo van de verplichte nummertjes en geloof dat ie om de dag wel genoeg vindt!! @Pooh; wat is ie knap!!! Oohhhhhhhhhhh, wat is ie lief! We hebben vanavond lekker geshopt en naar de mac geweest J Misschien wil manlief vanavond nog wel even klussen, ga hem even lief aankijken (alleen nu heeft geen zin, hij is ajax aan het kijken )
Even een vraag: Hebben jullie goeie ideen? Zondagavond krijgen wij een groep mensen over de vloer en willen dan graag het nieuws vertellen. Ik wilde iets van muffins of cakejes bakken en daar dan iets mee doen, zodat ze kunnen raden dat ik zwanger ben. Maar ik wil het ook weer niet te opvallend doen.. Iemand een leuk idee??
Wat jeuk norah! het vertellen lijkt me geweldig! misschien kan je in het midden van het deeg roze/blauwe muisjes doen.ik weet niet of het werkt? maar dan moeten ze eerst eten en vragen zich af wat er in de cake zit... of je maakt cupcakes met allemaal losse letters erop gemaakt.bv wij zijn zwanger of jongen of meisje.elk cakeje 1 letter en dan alles door elkaar heen zodat ze er een zin van moeten maken.je kan dat zeggen of je zegt niks.als ze ernaar vragen kan je zeggen dat je verschillende letters leuk vind of uitprobeersel en dan afwachten of iemand het door heeft (eerst cakejes op tafel en dan pas drinken pakken, dan zien ze het langer voordat ze gaan eten) dit is waar ik zo even op kom..
norah mischien iets van muisjes (en dan niet die blauw/roze witte) maar de vruchtenhagel van venz als toplaagje? jbg lekker naar de mac pooh fijn dat Gibbs zich al helemaal thuisvoelt met dizzy gaat het redelijk goed.. waarschijnlijk middenoorontsteking al waren haar oortjes verder wel schoon. nu aan de antibiotica.. Gelukkig eet ze wel goed en ze kan t drinkflesje ook vinden met der koppie scheef..