Meiden, ik (Doradiego) schrijf voortaan mee als Suuszwanger (mijn "oude/echte" forumnaam). Ik heb het goede nieuws zojuist gedeeld met mijn medemama's en het kan zijn dat ze even meelezen. Kunnen ze "het hele verhaal" even lezen.
@Suuszwanger; (wel even wennen hoor!) Wat fijn dat de echo goed was én wat een mooie dochter heb je al! Leuke naam ook Tess. Ik hou wel van die korte en krachtige namen.
Pooh en marije wat balen van jullie ongi! Hopelijk deze ronde raak. Suus (haha ff wenen) wat een mooie echo! Troetjuh hoe is het bij jou, is het streepje al duidelijk geworden? En carly? Iedereen bedankt voor de felicitaties. Onze dochter is vandaag lekker verwend, ze heeft veel leuke kado's gehad en heeft lekkere dora taart gegeten. Ben wel blij dat het nu weer rustig is in huis....pff best vermoeiend een verjaardag. Vanmiddag hadden me moeder en zus nog een hele discussie (waarover doet er ff niet toe) ik was het een beetje zat, en stond op het punt te roepen IK BEN ZWANGER! om van het gemiep af te zijn. Heb het toch maar niet gedaan, vond het namelijk niet zo'n leuke manier om te vertellen. Waarschijnlijk gaan we het volgende week zondag of maandag mijn ouders vertellen.
Hoi Allemaal, Test datum komt inderdaad dichterbij maar ik voel helemaal niks eigenlijk,hoeft niks te zeggen natuurlijk, maar voor mijn gevoel is het niet raak deze ronde al hoop ik ergens natuurlijk stiekem van wel
Oh Troetjuh meid! Wat ontzettend vervelend voor je. Wat balen dat je ook nog moet werken. Ik kan me je teleurstelling zo goed voorstellen. Ik hoop dat je werk je een beetje afleiding geeft.
Troetjuh je zit ook nog 2 dgn voor NOD toch? Dus wie weet kan het nog.. Werk ze! Patriesjuh kan me voorstellen dat het vermoeiend is zo'n verjaardag, Fijne zondag allemaal!
Oh Troetjuh, knuf hoor,dat is idd balen. Ik hoop dat je over een paar dagen nogmaals kunt testen. Patriesjuh, nee, beter even op de lip bijten, wel jouw moment uitkiezen, anders baal je achteraf.
@Sasjuh; ohh wat erg van je rekeningen! Ik hoop dat je alles gauw terug kan krijgen! @Dora/suuszwanger J; Wat een mooie foto! Echt een minimensje J Ahh ik zie dat je al heel lang op het forum bent, @Troet; wat rot voor je zeg, jij mag even op het baalbankje ik snap dat je teleurgesteld bent! *knuff*
Troet balen zeg!! een dikke knuf.. maar inderdaad wie weet kan het nog. suuszwanger mooie echo!! fijn dat alles goed is verder ben ik ook alles vergeten.. Sorry. Ga zo even naar mijn paardenbeest en vanmiddag die van de kinderboerderij rijden.. heerlijk met dit zonnetje erbij
Jammer Troetjuh,naar he elke keer die teleurstelling.. Maar wie weet zoals de andere dames zeggen misschien nog te vroeg en kan het nog, ik duim voor je.
Zo iedereen daar ben ik ook weer even. heel errug druk hier. Wel geprobeerd alles te lezen. Hoe kan het nou dat van ons testrijtje echt niemand in het rose lijkt te komen? Gek hoor. Dus CArly, we vestigen onze hoop nu op jou. Verder moet ik wennen aan de naam Suuszwanger, zag ik een mooie echo en puppy foto voorbij komen. Alles wel met de kleine Gibbs?, krijgt Patriesjuh nog felicitaties voor haar dochter en moet ze zich inderdaad nog maar even inhouden om het te vertellen. Ben ik benieuwd naar de cakejes en natuurlijk de reactie van de mensen op het baby nieuws van norah geloof ik, zo even terug zoeken en baalt Sasjuh van haar rekeningen. Hier druk in huis bezig met mooi maken. Heerlijk die zon en het lonkende voorjaar. Zo aan de lunch. Ongi eigenlijk al voorbij. Wat heerlijk zonder pil. De eerste drie dagen heb ik krom gelegen, heel raar heb ik anders nooit, maar nu weer oke. Straks ovu testen bestellen. Hoeveel zal ik doen? En dan weer op in ronde 4. Fijne dag allemaal!!!
@saxia: Ik heb er 15 besteld bij zwanger & kids... Heb er denk ik een stuk of 5 gebruikt deze maand, dus mocht het niet raak zijn heb ik nog voor een nieuwe maand...
Ik heb er 25 besteld en kreeg daar nog een gratis extra vroege zwangerschapstest bij. Aangezien ik elke keer een paar dgn na mn ei al af en toe bloedverlies heb heb ik nog nooit drang om te testen oid gehad haha. Vandaag mn 1e ovutestje gedaan, twijfel een beetje of ik het wel wil blijven doen want heb er eigenlijk een hekel aan haha