stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Troetjuh ook van hier een hele dikke knuffel voor jou!!

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hee allemaal!
    Nou wat een balen nieuws voor Troetjuh...
    Ik hoop zo dat er snel meer zwangeren komen!

Hier gaat t goed, gisteren hele dag weggeweest en familie het nieuws verteld, was erg leuk. Vanavond vrienden gehad en die het verteld, heb gewoon maar cakejes neergezet( gister zo misselijk dat ik er echt niet mee bezig kon)
    Gewoon gezegd dat we samen foto's hebben laten maken en dan een envelop gegeven met de echofoto's erin:)
    Echt leuke reacties hebben we gehad, alleen maar leuke! Nog een paar vrienden komende week en dan weten de meesten in de omgeving het wel. Heerlijk! Kun je eindelijk een reden geven als je ergens savonds niet bent vanwege de moeheid enzo. En het is erg fijn om het erover te kunnen hebben. Van mijn schoonzusje nog een boekje van Nijntje gehad:) Erg leuk!

Vanavond was mijn buik erg opgezet, alsof ie wist dat we het over hem/haar hadden haha:) Gelijk heeft mn man maar weer foto's gemaakt! Erg leuk om het verschil te zien he?

Nou slaap lekker allemaal!

3. winnietje

winnietje Niet meer actief

Norah : wat leuk en fijn dat je zulke leuke reacties hebt gehad. En wat gaaf van je buik!! Lekker genieten meis.

Ik heb ff een vraag voor alle meiden. Wel ranzig maar moet het ff kwijt

Toen ik net naar de wc ging om te plassen kwam er een mega prop met slijm mee. Beetje doorzichtig geelig. En niet zo'n kleintje ook! Schrok mij kapot. Dit heb ik echt nooit eerder gehad. Iemand hier bekend mee? Ben gelijk gaan dochen haha

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    @ Winnetje, hoe groot was het ongeveer?
    Ik heb het nog nooit gehad zoals jij het omschrijft, wel dat witte doorzichtige, maar je beschirijft het alsof het best groot is!

5. winnietje

het was ook best groot. rond de 2 a 3 cm... Heel bizar

6. Marije007

Marije007 Niet meer actief

@winnietje: ik heb dat soms de dag van mijn ei maar dan is het maximaal een centimeter of twee. Maar als ik je banner zie, lijkt het mw niet je ei. Raar...

@norah: fijn dat je zulke leuke reacties hebt gehad! En fijn dat iedereen het dadelijk weet en je geen smoesjes meer hoeft te verzinnen.

7. winnietje

#3507 winnietje, 7 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2011
    Marije: Mijn ei al geweest en deze heb ik ook gevoeld. Het was een mega slijmprop. Ik heb wel ff de calculator erbij gepakt en zou gister ijn innesteling hebben. Geen idee of het daarmee te maken heb. Wel de hele avond en nu kleine steekjes in mijn buik.

8. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Raar hoor, ik heb zoiets nog niet eerder gehad of gehoord.
    Wie weet heeft t met de innesteling te maken, nu maar duimen!

9. winnietje

Norah: Ik wacht wel weer af. Duimen doe ik vast verkeerd want duim al 4 rondes :p

10. mout83

mout83 Actief lid

17 nov 2010
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ troetjuh ook vanaf hier een dikke knuf.

@ winnietje, ik zou het echt niet weten. heb er niet eerder over gehoord of gelezen

Verder weinig te melden.
    Ben met de grote voorjaarsschoonmaak bezig in huis met een toppers dvd keihard op, met veel pauzes omdat ik nog wel last heb. Maar verder alles ok en vanavond lekker naar de paarden toe!! Heerlijk ff ontspannen en tutten met de paardjes!

Iedereen een fijne dag toegewenst!

11. mout83

mout83 Actief lid

17 nov 2010
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan duimen norah en ik voor je mee, wij hadden wel de juiste manier avn duimen gevonden :p

12. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hier weer even een berichtje van mij! Had even niks van me laten horen omdat we allebei met buikgriep op bed lagen. Pfff, wat was het afzien zeg! Ben bang dat ik nu op deze manier ook niet echt m'n ei kan spotten, temp was vanochtend 38,3??

Narah, wat ontzettend leuk al die positieve reacties! Lijkt me echt geweldig!

Pooh, wat fijn dat het allemaal goed gaat met Gibbs!

Patriesjuh, nog van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

MenP, wat fijn dat het weer wat beter gaat met je opa's!

Marije, Pooh en Troetjuh, balen van de ongi! *knuf*

Sasjuh, wat ontzettend balen zeg met die pasjes! Hoop dat alles snel geregeld is. Wat betreft je vraag van je ovutesten vindt ik het vrij lastig.. Gezien onze cyclus ;). Bij ons kan dit een dure aangelegenheid worden. Ik doe gewoon af en toe een testje, want net als jij vindt ik het eigenlijk maar niets die testjes. Ga ook geen nieuwe bestellen als ze op zijn denk ik.

Dora, wat een prachtige echo!

Suusje, wat fijn dat de misselijkheid minder is!

Rose, voordat ik aan de pil ging was mijn cyclus ook onregelmatig. Ben destijds aan de pil gegaan i.v.m. mijn puistjes. En dat weet ik ook, deze zijn weer terug :(. Ik vindt het echt verschrikkelijk! Maar zoals hiervoor ook al werd gezegt, het is voor een goed doel!

Mout, wat ontzettend balen zeg! Dat is inderdaad wel heel erg vroeg in de zwangerschap en echt geen pretje wat ik van een kennisje heb meegekregen!

Zo meiden, ik kruip weer lekker onder m'n dekentje in de bank!

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Anita, van harte beterschap! Dikke knuffel met mondkapje.

Rose, Dora/Suus....wat je maar wil, zelfs Piet is prima ;)

Winnie, ik had wel tegen die tijd veel afscheiding (ook soms dikke slierten) met bloed erin, achteraf dus de innesteling geweest. Maar gelig niet nee. Vrumd, ik hoop dat je over een week weet wat het nu was.

Alle meiden die er eentje willen....hier een knuffel van mij.
    Ik ga weer "snel" aan het werk (ben niet vooruit te branden....).

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Anita beterschap!!

mout vervelend dat je zo vroeg al last hebt. Nu maar lekker rustig aan doen.

Norah fijn al die posi reacties! leuk..

Winnietje ik duim ook voor je mee dat het voor een innesteling was die prop!

Ik ga even lekker een tosti maken zo (op de lounge was een topic met allerlei soorten tosti's klonk errug lekker haha) En daarna hier maar ramen wassen thuis. Ben onverwachts vanmiddag lekker vrij dus..

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Haha Tazzie, die heb ik ook gelezen ja, en ik kreeg er ook enorme trek van:)
    Alleen niet zoveel in huis, maar ik heb wel goeie ideeen :)
    Geniet ervan!

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hihi ik heb 2 supermarkten naast mn huis.. dus hoef alleen ff naar beneden te hobbelen (woon in een flatje) dus dat ga ik nu ook even doen om spullen te halen haha

17. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ja ik ook, maar loop nog in mn trainingsbroek en flubbertrui haha
    Wat ga je precies maken?

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik ben toch maar voor de tosti hawaii gegaan haha.. Ben daar verslaafd aan sinds ik met 2 vriendinnen naar cran canaria geweest ben..

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    hoi hoi dames,
    zo ik heb ff (nou ja ff) bijgelezen. niet veel onmthouden haha.
    @pooh wat is gibbs een scheetje zeg!
    @dora/suus mooie echo schattige dochter en wat een mooie naam tess. die staat al heel lang bovenaan mijn lijstje dus mss ga ik em ooit van je pikkken hihi
    @sas wat onzettend balen van je pasjes hopelijk is alles snel weer geregeld.
    @saxia succes met je ovu testjes hopelijk vind je snel je ei.
    @iedereen die ongi is geworden balen en een dikke knuff vanuit hier!
    zo verder weet ik het niet meer.
    ik ga me weer snel verkleden en dan weer de stad in! heerlijk carnaval!!!
    tot woensdag denk ik hihi

20. winnietje

jullie zijn schatjes :D

Deel Deze Pagina