hoi dames dank jullie wel voor alle knuffels mijn kant op ben nog steeds erg verdrietig maarja ach da gaat ook wel weer over ik heb besloten dat ik er maar is veel minder mee bezig ga zijn en dus ook wat minder hier zal zijn! verder hyves verwijdert al die zwangeren en moeders met kinders kan het effe niet hebben! verder ben ik vandaag maar weer is een lijn poging gestart! hoop dat het lukt voor ik op vakantie ga om me doel te halen! zal nog wel effe me nod aanpassen
10 Maart: Carly81 (29 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 14 Maart; JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 17 Maart: Hip1983 (27 jaar, 5de ronde, 1 kindje) 17 Maart: Winnie ( 25 jaar, 4e ronde, 2de kindje ) 23 maart: rose83 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 28 Maart: Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) 01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg 03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) ?? maart: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Brabant ?? maart: Sasjuh83 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje) ?? maart: Samantha1 (24jaar,3e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november
hip lekker nog ff carnaval vieren troetjuh kop op.. Ik snap heel goed dat je t moeilijk vind hoor! (ik heb hetzelfde, had zoo graag net voor de operatie aan mn oma willen vertellen dat ze een achterkleinkind erbij kreeg, maar helaas.. Kan alleen maar hopen nu dat rond die operatie de (vermoedelijke volgens de calculator) innesteling gaat lukken..)) Zo heb hier alle ramen aan de binnekant gelapt.. Zo achter t glas in het zonnetje was het echt heerlijk warm haha.. nu zo nog even werken van 5 tot half 7..
Hoi meiden, heel de dag een beetje aan het aanrommelen geweest op het gemakje en dacht net laten we weer eens een testje doen want was alweer een paar dagen geleden. Zie ik tot mijn grote verbazing 2 streepjes . In het echt zijn de streepjes bijna even dik en donker.. Foto niet helemaal goed gelukt. Bekijk bijlage 135527 Hoop dat we vanavond allebei een beetje bekwaam zijn om te klussen! Wil deze kans niet zomaar voorbij laten gaan. Gelukkig denkt mijn mannetje er ook zo over. Tazzie, werkze en lekker zo'n schoonmaak. Had dat gisteren op mijn planning staan maar kon toen niet op mijn benen staan. Troetjuh, ik begrijp dat je er goed de balen in hebt meis! Maar schouders eronder en we moeten gewoon weer door!
@ hip veel plezier met feesten ben je nog leuk verkleed? @troetjuh tuurlijk ben je verdrietig dat mag ook! weet dat je hier altijd steun mag zoeken. en we willen je leuke verhalen natuurlijk niet missen. Maar je moet doen wat goed voelt. (verstand en gevoel kan wel verschillend zijn, dat je het even weet @ norah leuk dat iedereen zo leuk reageerde. En nu kun je er lekker uitgebreid over kletsen @winnie wat betreft je slijmprop, komt mij niet bekend voor. Ik hoop voor je dat het misschien iets goeds is. @samanta hoe is het met jou? Nog vaak verdrietig?Zijn jullie alweer duk aan de klus of wacht je eerst weer je cyclus af @anita beterschap. en inderdaad dat tempen heeft volgens mij niet zo veel zin op dit moment. @ meiden die veel last hebben van pukkels, super balen! ik had het alleen de eerste maanden en nu steeds minder. Maar als je het hebt is het inderdaad super vervelend. Je hebt bij de etos een groene stick wat heel goed werkt tegen rode pukkeltjes. Ideaal, hierdoor zie je ze een stuk minder. of gebruiken jullie dat al?
Hee meiden.. Hoe is het hier? Ik lees hier nog wel elke dag mee.. maar vaak niet de puf om te reageren. Troetjuh..wat jammer nou!! Dikke knuff voor jou!! Rose, we zijn wel weer aan de klus..maar heb echt totaal geen idee hoe mijn cyclus is..dus ook geen idee wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.. Merk wel dat ik daardoor er iets minder mee bezig ben.. We wachten het wel af.. Heb sinds een paar week zo'n last van m'n heupen..als ik aan het lopen ben enzo dan steekt het heel erg.. Steeds stel ik een bezoekje aan de huisarts uit..maar denk dat ik woensdag toch maar ff ga..
Hee Anita beterschap en wat een goeie test. Succes he!!!! Morgen komen mijn testen binnen. Ben nu wel nieuwsgierig wat het is en hoe het precies werkt. Troetjuh ik snap je heel goed, maar Anita heeft gelijk. Schouders eronder meid, gaan voor die plakbeeb. effe balen en weer door. En gewoon lekker meebeppen. Tja Winnietje, geen idee.... is daar niet ook een forum voor? Kom je nog bij een huisarts of zo toevallig? Of kan je het op het forum aan iemand vragen? Hip lekker knallen, carnavallen. Was jij nou ook van de ovu testen? En? Wat zijn jouw ervaringen? JBG hoe is het met jou? En Samantha hoe is het bij jullie?
@saxia: hier alles goed... Voel eigenlijk nog niets, geen kwaaltjes, waardoor ik het idee heb dat het vast niet raak zal zijn deze maand, maar ik blijf hopen! Nog een weekje geduld en dan weten we meer!
Anita, die test ziet er goed uit maar ik denk dattie morgen nog harder knalt! Ik zeg lekker klussen. Troetjuh, wat balen van je ongi meid, maar kop op je gaat nu pas ronde 4 in he, niet de moed opgeven hoor! Suc6 met lijnen. Samantha wat vervelende van die pijn, indd wel ff handig om langs de dokter te gaan,met pijn blijven lopen lijkt me ook niks. Winnietje, ik hoop dat die slijmprop een teken is van een innesteling! Norah, wat fijn he dat je er nu eindelijk open over kan praten, geniet er nu maar lekker van! Wat betreft puisten etc. daar heb ik ook heel veel last van. Ik had het voornamelijk een paar dagen voor me ongi en dan tot me ongi voorbij was. Nu had ik de afgelopen cyclus geen puisten, en bleek ik dus zwanger, alleen helaas zijn ze sinds 3 dagen weer terug hopelijk blijven ze niet heel de zwangerschap....schaam me dood.
Anita dat ziet er mooi uit! Denk alleen niet dat dit de piek is, jammer dat je temp nu niet helemaal betrouwbaar is. Maar idd, goed aan de klus! Hoe voel je je nu? Troetjuh kop op! Niet nu al depri worden hoor, ronde 4 is nog helemaal niet heel erg lang (al snap ik het wel hoor, je wil het liefst dat het in ronde 1 al raak is) Puistjes; ik had het de vorige rondes steeds dat ik rond mn ei ineens veel puistjes kreeg, nu helaas gewoon de hele ronde hahaha. Vroeger ook veel last van gehad en ook erg veel littekentjes dus in mn gezicht en rode vlekken en dat lijkt nu ook extra duidelijk natuurlijk En verder ben ik de laatste wkn echt zoooo moe. Slaap prima 's nachts en wordt ook wel uitgeslapen wakker maar 's avonds is het echt drama. Als ik op de bank zit kan ik onder gtst nog met moeite mn ogen openhouden en af en toe vallen ze ook gewoon dicht en word ik even later schijnbaar weer wakker en is het halve programma al afgelopen Gisteren wilde ik om 9 uur nog iets zien, nou krijg er echt niets van mee. Heel vervelend, wijt het maar aan het feit dat ik aan voorjaar toe ben ofzo!
Mijn tip tegen puistjes: Ik deed er altijd zinkzalf op s nachts. ( snachts omdat het heel langzaam intrekt) dat droogt de puistjes uit en kun je zo een korstje eraf halen. Ik heb er ook periodes erg last van gehad. Nu valt t gelukkig heel erg mee, maar soms komt het zo maar opzetten. Ik heb t dan of op mn voorhoofd of op mn kin, nooit mn wangen ofzo.. Denk niet dat t zal veranderen nun tijdens de zwangerschap, want ik heb t precies zoals eerst, in periodes!
Hej Samantha, zou inderdaad toch maar een bezoekje aan de huisarts wagen. Kan niet goed zijn dat je zo'n last hebt van je heupen! Zelf dacht ik gistermiddag weer heel wat te zijn maar 's avonds zaten we samen te rillen op de bank. Dus niet geklust, gelukkig voelde we ons vanochtend ietsjes beter en is het wel gelukt. Zodadelijk nog eens een testje doen om te kijken hoe de streep zich ontwikkeld. Verder heb ik volgens mij ook een beginnende keelontsteking , alsof die buikgriep niet al voldoende was...
Hoi Dames, Ik ben vanmorgen ongesteld geworden,had het verwacht maar jammer blijft het toch, op naar ronde 5 dan maar.
14 Maart; JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 17 Maart: Hip1983 (27 jaar, 5de ronde, 1 kindje) 17 Maart: Winnie ( 25 jaar, 4e ronde, 2de kindje ) 23 maart: rose83 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 28 Maart: Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) 01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg 03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) ?? maart: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Brabant ?? maart: Sasjuh83 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje) ?? maart: Samantha1 (24jaar,3e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november[/QUOTE]
@carly: balen zeg! Succes voor de volgende ronde!!! Hier is de ongi weer weg dus we gaan voor de volgende ronde!!! We zullen zien! Vandaag lekker nog samen vrij en de hele was weg gewassen en lekker buiten hangen. Heerlijk die frisse was. Dadelijk even naar een verjaardag en dan weer verder strijken en was opruimen. Goh wat een heerlijk weertje vandaag! Ik heb het voorjaar in mijn bol! Heerlijk!
Carly: balen zeg, ookal had je het verwacht! Knuffel! Marije: Lekker he dit weer, ik geniet er ook echt enorm van. Lekker zonder jas in de tuin gezeten net, genieten! Krijg er ook energie van. (Morgen is het geloof ik weer over)
@Carly; ook al had je het verwacht, het is toch jammer! Inderdaad heerlijk weer, werd tijd (vind ik!) Weer overal gezellige bloemetjes en kleurtjes. Net samen met mn vriend het huis aan kant gemaakt. Er komt zo een vriendin op visite die het huis nog niet heeft gezien (hoewel we er al vanaf maart 2009 wonen, maarja, zij leeft vooral in Italië). Wel gezellig! De witlof staat al te pruttelen, lekker met puree, ham en kaas in de oven. Jammie! En dan is de dag alweer voorbij. Hoop dat ik goed slaap. Afgelopen nacht veel wakker geweest door een dichte neus en zere keel....bah. @Anita; hoop dat je snel beter bent én een knalpositieve ovutest hebt! Fijne avond allemaal!!! X
Bedankt voor jullie beterschap allemaal, het is helaas nog niet veel beter. Maar kan in ieder geval wel alles weer binnenhouden! Daarstraks nog even een testje gedaan en die is niet net als gisteren, denk dat m'n piek dan al was geweest . Hebben wel zaterdagavond geklust naar een romantisch avondje uit (toen was er nog niets aan de hand), en vanochtend. Nu maar even afwachten. Carly, balen zeg! *knuf* Sasjuh, wat ontzettend vervelend zeg die vermoeidheid! Heb je dat weleens eerder gehad? Je zou jezelf bijna afvragen of je misschien niet zwanger bent .. Hier ontzettend aan 't balen van het binnen zitten met dit weer . Af en toe denk je dat het alweer aan de betere hand gaat maar voordat je dat dan hebt gezegt zit je weer te rillen op de bank.. Ben bang dat ik me gemak nog maar even moet houden.
het was vandaag zeker lekker weer! ben alleen heel de dag binnen geweest ik heb een schoonmaak aanval gehad haha heel de boven boel moest er aan geloven heb echt zoveel weg gegooid was het helemaal zat al die rommel! dus nu is het daar ook weer netjes jeej ik ben ook ontzettend moe maarja zovaak al naar de dokter ervoor geweest maar helpt allemaal niks heb de laaste 3 nachten ook alleen maar nachtmerries rare dromen miss ook omdat ik mel even is een beetje anders aan het indelen ben, voelt ook best lekker ik heb hier wel mooie bloementjes staan haha krijg je lekker het lente gevoel van