Hoi dames mag ik me ook bij de club aansluiten? ben 1 november gestopt met de pil .. daarna mijn 'pil bloeding' gehad en zou ?deze week? ongesteld moeten worden .. heb wel mijn temperatuur opgemeten sinds vrijdag (dit moet toch via je vagina??) en vanochtend was die 37.3 best hoog he !! verder erg last van krampjes .. en zere boobs aan de zijkanten. Heel veel succes allemaal met klussen en een fijne sinterklaas xx
@ JBG, Ik let er ook al wel op hoor. Geen wijn meer na eisprong enzo @ suuzie Ik hoop niet dat je het echt vaginaal gedaan hebt, want dat is echt niet goed hoor. Daar kun je best dingen mee beschadigen. Het moet rectaal, via je anus. Daar zal je temp ook wel wat lager zijn! Wel spannend allemaal hoor, wanneer ga je testen? GRoetjes Norah
Hoi Norah Nee heb het er gewoon tussen gehouden zegmaar.. en gister avond was hij 37.1 en net 2 uurtjes geleden 37.3 zou het morgen vroeg dan wel even anders proberen. Heb ook last als ik in mij navel druk, dat ik steekjes van onder krijg (lastig uit te leggen) kan er ook bijna niets over vinden op internet.. Herkent iemand dit? Ik hoop natuurlijk ook dat ik snel zwanger ben .. zou uiterlijk woensdag wel ongesteld moeten worden !!
@ Suuzie, Ik herken dat wat jij zegt over het drukken op je navel ook. Als ik rond mijn navel druk voel ik ook dat het gevoelig is (moeilijk uit te leggen). Mijn tepels waren erg gevoelig maar dat is nu gelukkig een stuk minder. Denk inderdaad dat dit met het ontpillen te maken had. Ik heb overigens niet het gevoel dat ik zwanger ben. Maar je weet natuurlijk nooit . @troetjuh: vervelend joh! Kan me goed voorstellen dat je er van geschokken bent. sterkte ermee! en hoop voor je dat het goed gaat komen. Gelukkig leven we nu in 2010 Ik let er nog niet op dat ik gezond eet. Ik eet dus nog steeds wel rood vlees enz. Het idee dat ik straks heel gezond doe en dat het misschien wel maanden gaat duren dat ik zwanger ben. Volgens mij kan het niet veel kwaad als ik het nu wel eet en zodra ik weet dat ik zwanger ben dat ik er dan wel oplet. Hoe doet de rest dat?
@rose83 Gelukkig maar dan ben ik niet de enige! Wanneer ben jij gestopt met de pil dan? Mijn tepels zijn niet echt gevoelig, meer de zijkant en bovenkant van mijn borsten (soort spierpijn) ???? als ik vandaag over een week nog niet ongi ben ga ik testen.. ga het niet direct doen want weet niet wat mijn cyclus is! Ook gister een hele moeilijke ontlasting.. heb wel een half uur op de wc gezeten (branden dat het deed)
Troetjuh das best schrikken! ik hoop ook voor je dat het allemaal goed loopt.. Welkom Suuzie JBG ik let er ook wel wat op. Drink heel zelden nog maar een drankje. (we hebben wel een x geklust 3 dagen net voor mijn eisprong zou zijn, dus ja je weet het niet ga ervan uit van niet, maar tot mn nod even geen alcohol enzo en balen van je auto trouwens hip ben benieuwd of dat pendelen klopt.. welke mensen doen dat? zal zo ook eens zoeken op t forum.. Ik was net de was aan het opvouwen op de kleine kamer (dat wordt dus de babykamer op den duur) komt vriendlief ineens binnengestuiterd.. zo van : jaa ik zat te denken, als we die kast nou verplaatsen of wegdoen, dan kan het bedje daar staan. staat het ook niet te dicht bij het raam. En dan kan de commode daar.. mn mond viel geloof ik beetje open haha.. en net liet ie blijken dat het nou toch wel mag gebeuren.. dus hopelijk houdt ie zn woord en kunnen we na mn nod (duurt nog ff ) er tegenaan
hier ook gestopt met de pil. Bezig voor een 2de kindje mijn zoontje word 30 dec 2. Bij hem was het in 1x raak. Ben nu heel benieuwd
@troetjuh.. Jeetje wat vervelend voor je! En dan ook nog 6 maanden moeten wachten op de uitslag. Echt slopend lijkt me! Hoop voor je dat het allemaal goed komt. wij zijn dit weekend naar Duitsland geweest.. naar de kerstmarkt met een stel vrienden van ons.. was heel gezellig! Jullie nog wat leuks gedaan dit weekend?
@ Tazzie Wat ontzettend leuk dat hij er zo mee bezig is joh! Mannen hebben echt een andere manier waarop ze ermee omgaan. Mijn man zei vandaag ineens, als jij nu zwanger bent, kunnen we het dan met kerst aan onze ouders vertellen @ Winnetje! Welkom hier! Je kunt ook al over 2 weken testen. Zou wel heel bijzonder zijn als het weer in 1x raak zou zijn!
norah leuke reactie van je man! En tja voor t eerst dat die vent van mij zo'n reactie geeft hoor.. maandag deed ie nog zo raar samantha gezellig de kerstmarkt in duitsland
pff ik wil testen (kan mezelf met moeite inhouden).. heb wel een enorm zere rug .. maar goed je lichaam kan je goed voor de gek houden dus wacht nog maar ff af.. samantha leuk zo'n kerstmarkt.. heb zelf niet veel gedaan net nog wel van vriend lief een v&d cadeau bon gekregen kan hopelijk daarvan snel babyspulletjes kopen?
@ Suuzie Wat spannend dat je zo mag testen! Maarre op dag 27 kun je toch ook al wel testen of ben ik in de war? Volgens mij geeft de banner van ZP altijd 1 dag voor NOD aan dat je kunt testen, maar met zo'n kruidvat test kun je toch al wel eerder testen dacht ik?
@ winnietje Dankje!! jij ook met wachten he.. ff volhouden nog en hopelijk een positiefe test @Norah12 vind het ook spannend, maar wacht liever nog ff 2 daagjes dan ben ik er wat zekerder van.. want het is ook mijn 1e ronde he weet niet mijn precieze cyclus. wel last van mijn ruggg
Pff, wat een nieuws zeg. Ben net begonnen met bijlezen van de berichten en hier viel gelijk mijn oog op. Dus gelijk maar even een reactie voordat ik verder bij lees. Wat ontzettend kl*te voor je meid. Kan het niet anders omschrijven. Er lijkt me niks erger dan een kinderwens hebben en dat je dan dit te horen krijgt. Ik leef echt met je mee! Hoop voor je dat we je er op dit forum een beetje doorheen kunnen slepen! Dikke knuffel, Anita
suzzie komt goed ronde 1 dus niet teveel hopen, wel moeilijk aangezien het de vorige keer ook in 1x raak was. Laat het weten haha
Zo ben weer bijgelezen. Zelf heb ik niet al teveel te melden. Heb geen klachten van het ontpillen en zwanger ben ik ook niet. @ troetjuh, Heel veel sterkte!
Wat een berichten in het weekend. Ik was een weekendje weg en kon moeilijk bij mijn vriend zijn ouders op deze site. Bij ons was het wit...nu een stuk minder. Maar ik vind het mooi om te zien en er een beetje doorheen te lopen, maar daar houdt het wel op. Ga dus echt niet op mijn fiets of zelf achter het stuur. Heb altijd nogal pech op glad wegdek. @ Troetjuh, heel veel sterkte en hoop dat je snel weet hoe of wat! Iedereen die (bijna) mag testen; SUCCES!!!
Zo ook weer bijgelezen na het weekend! @ Troetjuh: wat een rotnieuws! Heel veel sterkte! @JBG: ik let ook al wel een beetje op wat ik eet enzo. Je weet immers maar nooit. Ik had er nog niet zo bij stil gestaan maar toen ze geen rontgenfoto's wilden nemen vorige week, had ik zoiets van: ow ja misschien ook maar eens kijken wat je wel en niet mag als je zwanger wilt worden. Wel jammer dat het vooral lekkere dingen zijn die niet mogen Verder niet veel te melden: nek gaat weer iets beter (vandaag weer naar de therapeut) en lekker een weekend saampjes gehad (shoppen, dvdtjes kijken en klussen natuurlijk ).
hallo allemaal, Voor mij is dit de eerste ronden. Zou vorige week ongesteld moeten worden....maar nog niets. WEet ook niet of dit door het ontpillen komt. Net wat zwangerschapstesten besteld. Komen als het goed is morgen binnen. Ben erg benieuwd. Ik voel vanalles, maar je weet maar nooit.. succes allemaal!