stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik snap eerlijk gezegd ook niks van dat tempen.. temp wel elke dag ongeveer om dezelfde tijd liggend in bed (tegen kwart voor 8/8uur) soms ben ik wel even rond half 7 naar de wc geweest maar daarna weer gaan slapen.. Of moet ik dan eigenlijk al tempen? en moet temp nou eerst dalen en dan ineens stijgen? anyway voel nog steeds steekjes wel onderin dus gok dat ie nog wel moet springen. Alleen is vriendlief erg moe dus of ik hem tot klussen kan verleiden vandaag :( ik denk het niet :(

anita vast veel plezier met shoppen morgen!

sas alvast heel veel plezier zondag met die crosstraining! lijkt me helemaal geweldig om ook x te doen. (maar ja moet paardlief wel eerst goed zijn met der been.. Hoop iig binnenkort weer een klein sprongetje met der te maken)

2. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Wat goed zeg!
    Ik begrijp dat je opgelucht bent. Fijn!

3. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!!
    Ik ben er onbewust en bewust best veel mee bezig. Ben ook ontzettend moe. Hij lag er wel mooi bij gisteravond. Dat was wel fijn.

4. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Ik ben benieuwd naar hoe babypark gouda is. Daar zou ik graag eens naartoe willen, mocht ik zwanger zijn.
    En idd de 2010 modellen zijn nu een stuk goedkoper, terwijl de modellen toch echt heel erg op die van 2011 lijken.
    Veel plezier morgen!

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    @tazzie ohh heerlijk meid wat een opluchting of niet. hopelijk knapt je oma nu snel op en dan op naar de 100:D

@sasjuh ik zal met je mee hopen dat caruli gelijk heeft dat moet je ei wel op gaan schieten.

@saxia druk aan de klus geloof ik want we hebben nog niet gehoord hoe hoe lukt met de ovu testjes.

@anita veel plezier met shoppen!

hier nog geen testdrang ik ben niet zo'n tester ik wacht eigelijk iedere x gewoon mijn ongi af. heb pas 1x getest en dat was met mijn cyclus van 27 en werd die zelfde dag toen ongi.
    van 1 kant denk ik dat het mss wel raak is want we hebben echt wel goed geklust en heb geen puistjes, normaal wel maar verder is er ook niks anders eigelijk. ja steken rechts onder maar heb blaasonsteking dus is denk ik daarvan.
    ik vind het zo'n onbegrijpelijk gevoel het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn.
    net zo als je een staatslot hebt gekocht of zo dan denk je ook ohh spannend dadelijk win ik heel veel geld en dan ben je aan het dagdromen wat je allemaal wil kopen en zo terwijl je eigelijk stiekem toch wel weet dat je toch niet wint, maar het kan wel.
    en zo vind ik het zwanger worden ook een beetje voelen eigelijk.
    nu denk ohh zal het..... en in mijn achterhoofd denk ik ach zal wel niet die kans is zo klein.
    maar ja we zullen zien nu nog geen idee wanneer ik ga testen.

morgenavond heb ik een feestje ter ere van mijn verjaardag(dinsdag ben ik jarig) 28 alweer het schiet op. moet nog best veel regelen door eerst het gedoe met mijn paps toen carnaval en toen ziek (eigelijk nog een beetje) heb ik vrij weinig gedaan moet ik zeggen. dus morgen flink poetsen en boodschappen halen en zo. druk druk.
    dus tot zondag den ik
    fijn weekend allemaal!!

6. winnietje

winnietje Niet meer actief

JBG en Hip1983 spannend! wat denken jullie zelf?
    Hier echt werkelijk geen idee,
    Nog een beetje snotterig maar het begint wat beter te worden. Net terug van mijn werk. ga zo mijn bedje in want heb morgen weer vroege dienst. 7uur beginnen pfff.
    Vanmiddag onze slaapkamer verbouwd. Kan nu een prachtige celine wieg komen te staan :p. Die vind ik zooo verschrikkelijk gaaf!
    Trusten meiden

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Tazzie je kan dan idd het best tempen voordat je naar de wc gaat. Anders is het niet helemaal betrouwbaar. Ben benieuwd naar je temp vandaag, die moet bijna wel omhoog zijn!
    MenP fijn dat je opa er zo mooi bijlag!
    Hip ben benieuwd! Succes met de voorbereidingen voor je verjaardag! En idd dan moet mn ei wel opschieten en zijn nog geen enkele tekenen dus denk niet dat die pendel wat wordt. Heb er ook nog 3 voor april haha dus wie weet.
    Heb deze ronde ook helemaal geen zin in klussen.. stom he :( Hopelijk komt dat nog.
    Mout veel plezier bij Babypark! Hier dichtbij zit er ook eentje, heerlijk lijkt me dat om daar te shoppen!

Mijn temp was vanmorgen ineens heel hoog (37) maar heb gisteren een feestje gehad met de nodige wijntjes en weinig slaap vannacht dus tel deze temp maar niet mee voordat mn hele kaartje van slag is :)

8. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Ik herken je helemaal! Heb precies hetzelfde gevoel! Alvast gefeliciteerd metje verjaardag Hip, veel plezier vanavond op je eigen feestje!

@winnie: Ik weet het niet, heb het gevoel ongesteld te gaan worden, heb af en toe wat steekjes in mijn onderbuik... Soms denk ik dat het wel weer raak is want dan heb ik wat last van vlagen van misselijkheid en gevoelige tepels...

We wachten nog maar een paar dagen af, voor dinsdag ga ik niet testen!

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Meiden, even ego hoor,
    Dit maakte ik vanmorgen mee en vind het best eng:

Ik maak me enorme zorgen sinds ik vanmorgen een enorme steek in mijn buik kreeg. Ik liep net de WC in en toen kreeg ik ineens zo'n erge steek in mn buik ( bij mn baarmoeder) dat ik misselijk werd en dat het even helemaal zwart werd voor mn ogen en ik op de grond moest gaan liggen van de pijn...
    Geen bloedverlies gehad daarna, maar ben nu zo onzeker!
    Wat kan dit geweest zijn? Ik heb wel eerder steken gehad, maar dit voelde echt anders en zo heftig!!

Weet echt niet wat ik ervan moet denken...

10. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Hey meis wat vervelend, snap dat je daar van schrik.
    Ik zou niet weten wat het is maar als je het niet vertouw moet je gewoon even je VK bellen, die kan je vast wel geruststellen.

11. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Norah inderdaad gewoon even gaan bellen. Dat is het enige wat jou nu gerust kan stellen.

@Hip inderdaad hier moet geklust worden. ben redelijk door mijn testangst heen. Vandaag een lichte streep, dus ik denk dat ie binnenkort springen zal. Plezier op je feestje.

Verder hier geen nieuws.
    Iedereen een fijne dag.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Saxia bevalt het tot nu toe, die ovutestjes? Ik heb mn gehele cyclus altijd een lichte streep, ze zijn nooit helemaal wit bij mij.
    Ennnnnnnn ik heb er net weer 1 gedaan en ik heb 2 gelijke streepjes!! Hoop zooo dat dit doorzet en ik morgen dus een knaltest heb en dus een ei toch nog voor mijn doen redelijk vroeg in de cyclus!
    Maar juich nog niet te hard want had vorige ronde ook steeds ovutestjes die tegen het positieve aanwaren en de dag erna dan ineens weer compleet negatief.
    Voor de zekerheid iig maar wel aan de klus vanavond ;)

Norah wat schrikken, hoe voel je je nu? Is het bij die ene steek gebleven?

13. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Mm.. ja misschien waren het toch meer mijn darmen want ik had daarna ook diarree ( terwijl ik enorm last van obstipatie had)
    Maar t was wel heel eng, ben nu beetje gerustgesteld omdat ik het niet meer gehad heb. Ga toch maar niet bellen..
    Wel als het nog een keer gebeurt..
    Sjonge wat kun je daar ineens van schrikken zeg!

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Norah..dat is schrikken zeg! Jeetje..hopelijk blijft het bij die ene keer!! En ze zeggen vaak, zolang er geen bloed is dan is de kans echt super super klein dat er iets aan de hand is..

En als je het niet vertrouwd..dan idd ff gaan bellen :)

15. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Norah, schrikken zeg gelukkig alles goed

16. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saxia bevalt het tot nu toe, die ovutestjes? Ik heb mn gehele cyclus altijd een lichte streep, ze zijn nooit helemaal wit bij mij.
    Ennnnnnnn ik heb er net weer 1 gedaan en ik heb 2 gelijke streepjes!! Hoop zooo dat dit doorzet en ik morgen dus een knaltest heb en dus een ei toch nog voor mijn doen redelijk vroeg in de cyclus!
    Maar juich nog niet te hard want had vorige ronde ook steeds ovutestjes die tegen het positieve aanwaren en de dag erna dan ineens weer compleet negatief.
    Voor de zekerheid iig maar wel aan de klus vanavond ;)

Nou bevalt me wel hoor. Vind het een kleine moeite. Alleen even nadenken met drinken en zo. Tja zegt een lichte streep dan in ieder geval dat ik een ei produceer? Maar jij bent richting knalstreep aan het gaan. Super. Ik hoop het echt voor je. Lekker kortere cyclus. Hoe vaak per dag moet ik testen? Ik ga er gewoon van uit dat een keer per dag goed is. Maar ik hoor ook wel eens verhalen van twee of meer keer per dag. Hoe zinvol is dat?
    Nou ja wij zijn uitgeklust voor vanavond:)
    Morgen zien we wel weer. En anders overmorgen, nog beter schijnt.

17. winnietje

winnietje Niet meer actief

Norah: Hoe is je bloeddruk en je suikerwaardes? Doordat je zo misselijk bent kan het best zijn dat je bloeddruk en je suikers te laag zijn.. ff in de gaten houden meis. Enne anders gewoon. Beter te vaak bellen als te laat bellen moet je maar denken.

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    norah das schrikken zeg! hopen dat het niet weer gebeurd

sasjuh hmm maar dan zou ik dus wel elke x op een ander tijdstip testen. Want het is niet standaard dat ik op dezelfde tijd naar de wc moet.. (soms om 5 uur een x en kan ook half 7 zijn enzo) vanmorgen was mn temp iig niet heel veel hoger 36.8. dus ik denk dat ik t dan gewoon verkeerd gedaan heb en dus onbetrouwbaar is.

fijn dta jij nu wel 2 gelijke streepjes hebt. En hoop dat je morgen een knaltest hebt! klus ze

saxia klus ze ook! :D

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    oh zie net pas :)->) dat je al uitgeklust bent voor vandaag..

20. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Moet mezelf echt tegenhouden om morgen te testen, dat wachtbankje mag gauw afgelopen zijn... Maar ik wil nog niet testen want heb liever dat ik ongesteld wordt als dat ik een negatieve test in mijn handen heb...

Hebben jullie dat gevoel ook, liever ongesteld als een negatieve test?

Deel Deze Pagina