Weer thuis van een dagje shoppen met m'n moeder en het was een zeer geslaagd dagje ! Ben nu een stuk armer, haha.. Heb een leuke fruitschaal gekocht, een leuk vesje, wat basic truitjes, een heel leuk broekpak (dacht eerst echt van wat is dat, maar toch maar even aangedaan en stond super!), 2 paar schoenen en was niet eens op zoek (kon niet kiezen ).. en nog wat kleine dingetjes! Al met al zeer geslaagd! Alleen de pukkels zijn vandaag weer in aantocht geweest :x. Ik schaam me er dood voor! Grrr.. Tazzie, jou temp.kaartje ziet er echt super uit hoor! Is mooi constant! Hip, hoop op een gezellige verjaardag voor je! En dat je je wat lekkerder voelt! Wat betreft je vergelijking met een staatslot vindt ik eigenlijk heel erg goed verwoord. Kan mezelf er ook wel invinden in dat voorbeeld. Sasjuh, wat balen zeg dat er weinig zin is om te klussen! Hoop wel dat je een gezellig feestje hebt gehad! En dat er voor vanavond toch maar lekker geklust gaat worden! Norah, wat een beangstigende situatie zeg! Kan je alleen niet helpen. zou het echt niet weten! Lijkt me verstandig om even contact op te nemen met de vk of je huisarts als je het niet vertrouwd. Maar wat betreft je darmen, daar kun je ook echt zwart voor je ogen van zien. Ben zelf ook vaak aan de sukkel met mijn darmen (ook aan geopereerd) en dat kan ook heeeel pijnlijk zijn. JBG, ik heb zelf ook liever ongi dan een negatieve test. Af en toe is het alleen wel heel erg lastig om niet te testen .
anita: Heerlijk he zo'n daggie shoppen. Je moet jezelf af en toe ook goed verwennen norah: hoe is het met jou? We horen maar niks van j Hopenlijk gaat het goed.
@Norah; dat is schrikken zeg! Hoe is het nu met je?? @Anita; lekker geshopt! Dat moet soms gewoon even!
Lief dat jullie aan me denken meiden! Gisteren een erg drukke dag gehad, maar gelukkig is het allemaal goed gegaan verder. Geen enge steken meer gehad. Mn darmen zijn nu ook weer rustig gelukkig. Weet echt niet wat t geweest is, maar hou het wel in de gaten als het vaker gebeurd. Gisteravond wel een steek gehad, volgens mij was dat bandenpijn zoals ik het lees op internet, want ik moest ineens lachen en toen zo'n steek in mn buik. Heb het wel vaker gehad als ik me ineens snel omdraaide ofzo, dus denk dat dat bandenpijn zal zijn. Nu ga ik even manlief croisantjes en thee op bed brengen Tis een lieverd en hij heeft t soms ook een beetje moeilijk met mij en mn hormonen Fijne dag allemaal! Enne meiden, allemaal aan de klus! Hoe vaker hoe beter JBG, wel volhouden hoor!
@Anita: Jij hebt lekker geshopt zeg, altijd leuk als je geslaagd bent! @Norah: fijn dat het nu goed gaat met je, dat geeft toch een beetje geruststelling en als je onzeker bent gewoon de vk bellen, daar zijn ze voor! Wat lief dat je mannetje zo lief is voor je, hij zal het ontbijtje wel lekker vinden ... Vindt het moeilijk om niet te testen, maar mijn mannetje en ik houden samen vol om niet te testen.. Voel eigenlijk niet veel, was gisteren wel erg misselijk (maar denk dat ik teveel toetje op had ) en alleen wat gevoelige borsten... Nog even geduld
@ norah fijn om te horen dat het weer goed met je gaat. Pas goed op jezelf! @ anita lekker dat je gister een fijne dag hebt gehad. Shoppen doet de vrouw altijd goed he @jbg knap hoor dat je het kunt uitstellen. en van toetjes kun je inderdaad erg misselijk worden, Hopelijk is het ergens anders van. Ook ik heb wat last van gevoelige borsten. Terwijl ik dit vorige maand helemaal niet had. ben benieuwd wat het zal betekenen of is het weer mijn lichaam die mij voor de gek gaat houden. @hoop hoe gaat het met jullie schatje? voor de rest weet ik even niet meer wat er gezegd is. sorry! fijne zondag allemaal.
Mieden, Ik heb 2 pendels binnen :d best grappig 1 zegt maart jongen 1 zegt maart/april meisje We zullen zien :d Ik was 3 jaar geleden in april zwanger van mijn zoon
* Even ego bericht* Zal later op jullie berichten reageren. Straks komen mijn ouders (over uurtje) en dan gaan we het ze vertellen. Ik ben echt super zenuwachtig, kan wel janken. Geen idee hoe het komt, want ga der vanuit dat ze het leuk bericht gaan vinden, maar toch op de 1 of andere manier vind ik het dood eng! Nu ff gauw me muffins afmaken. Wish me luck.
Succes Patriesjuh..ze vinden het vast wel leuk Winnietje..spannend!! Hoop voor je dat ze uit gaan komen Pff..anita..kheb ook zin gekregen om een dagje te gaan shoppen hihi.. Fijn dat het weer wat beter met je gaat Norah! Hier nog niet zoveel te melden...wachten op m'n ongi denk ik...haha
Ik ben vandaag weer tante geworden!!!! Het is een jongentje en zijn naam is Ferry! We zijn vandaag in het ziekenhuis geweest en bij hun thuis en wat is ie mooi! Wij zijn heeeeeeel erg trots
@Patriesjuh en en en???? @JBG van harte tante!!! @Winnietje ik denk dat ik ook ga laten pendelen. Ik wil ook zo'n uitslag. hihi Bij wie was je en hoe lang duurde het? @Rose voel jij al iets? Of niets? HIer vandaag ongeveer geen streep op de ovu test? HUH!
14 Maart; JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 17 Maart: Hip1983 (27 jaar, 5de ronde, 1 kindje) 17 Maart: Winnie ( 25 jaar, 4e ronde, 2de kindje ) 21 Maart: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 23 maart: rose83 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 28 Maart: Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) 01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg 03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) ?? maart: Sasjuh83 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje) ?? maart: Samantha1 (24jaar,3e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november .............................................. Even de lijst naar voren gehaald
Ik ben vandaag met mn pony naar een crosstraining geweest, het was zooo gaaf! Heb echt een superdag gehad. Vriendlief heeft ook hele mooie fotoos gemaakt JBG gefeliciteerd!
he dames mijn feestje was super gezellig!! ben nu wel de heledag al brak hihi. ben verder wel al beter gelukkig alleen nog een beetje verkouden. heb wel steeds wat steken rechts onder maar weet niet of dat nog steeds van de blaasontsteking is. @saxia zolang er geen lh piek is kun je verschillende streepjes hebben of zelfs helemaal niks dat wil niks zeggen over je ei. sommige meiden hebben geloof ik een heel korte piek en daarom testen die een paar x per dag. maar over het algemeen is 1x per dag goed genoeg. @norah zo dat was ff schrikken maar zijn denk ik wel je darmen geweest. maar als je twijfelt en je zorgen maakt gewoon de vk bellen hoor. @samantha hoe is het nu met je cyclus? op welke dag zit je al ongeveer. en gebruik je iets van ovu testjes? en hoe gaat het verder met je? @anita heerlijk geshopt! altijd goed! @pooh hoe gaat het met gibbs? @de bijna testers is toch elke maand weer spannend he als de nod dichterbij komt. en ja ik ben ook liever ongi dan een nega test.
Hee hip...ik ga uit vanaf de laatste keer dat ik bloed had...en wat ik dus denk dat mijn ongesteldheid is geweest.. dan zit ik nu op dag 22.. 2 dagen ervoor ben ik waarschijnlijk het vruchtje verloren... en sommige tellen vanaf die dag al... dat was op een vrijdagochtend en savonds had ik alweer geen bloedverlies meer.. en die zondag erop is dus de ongi begonnen.. Als ik dus wel vanaf die vrijdag moet tellen zit ik nu op dag 24.. Ben echt heel benieuwd! Voel af en toe wel steekjes in m'n buik..maar heb totaal geen idee wat ik daarvan moet denken.. ik hoop zo erg dat we gelijk weer zwanger zijn..maja tis afwachten.. Ik gebruik verder geen ovu testjes... Verder gaat het wel prima met me..dankje voor het vragen Gister had ik wel ff een dipje.. iedereen om me heen leek ineens zwanger te zijn en iedereen liep met een kinderwagen.. en 'saafs bij all you need is love nog ff zitten te huilen op de bank... was ook een vrouw die ging vertellen dat ze weer zwanger was... hehe
@samantha gelukkig gaat het al beter met je. en logisch dat je af en toee een dip hebt zwangere mensen zijn dan ook heel confronterend. dag 22 dat schiet weer op gelukkig. heb je een ei gevoelt of niet? als ik je vorige cyclussen zie dan weet je al snel of je zwanger bent of niet. ik hoop het echt voor je! en als het niet zo is dan hoop ik dat je cyclus niet te erg van slag is. wanneer wil je gaan testen?
onze cyclus loop trouwens helemaal gelijk ik zit ook op dag 22! en onze afgelopen cyclussen zijn ook best wel gelijk alletwee best wel korte cyclussen. hopelijk nu dan ook alletwee zwanger van een plak beebje