Zo net ff bijgelezen volg het wel maar heb niet zo veel tijd telkens met zo'n kleine kruimel kan m niet uit het oog verliezen of hij probeert de bank op te eten. Het is slapen, plassen ed, eten, plassen ed, spelen, plassen ed blijf naar buiten lopen en dan nog 's nachts nog 1x er uit best ff taai, denk dat we deze maan d niet veel zullen klussen zijn allebei best moe maar we zullen zien.
Aaahh hip!! Dikke knuffel!!! Dit was niet de bedoeling he..we zouden allebei een plakbeeb krijgen! hihi... nee ff zonder gekheid..echt vervelend..ook omdat je cyclus steeds korter word... Mss eens naar de huisarts?
Dikke knuffel voor de dames die ongi zijn geworden! Norah: Ik denk dat ik ook een geslachtsbepalende echo laat doen rond de 16 weken. Ik wil het zo graag weten! Ik kan denk ik niet nog 10 weken wachten. En dan na de 26ste week een 3d pretecho. Volgens mij krijg je bij de verloskundige maar 3 echo's: rond de 10 weken termijnecho, de 20 weken echo en op het eind een liggingsecho. Ik ga geen cursus volgen. Ik heb niet echt de behoefte om met andere zwangeren naar yoga,gym of zwemmen of iets dergelijks te gaan. Ik ga wel naar de voorlichtingsavonden van de verloskundigepraktijk, dat vind ik wel interessant.
Winnie en Hip wat balen van jullie ongi! Dikke knuff. Haha pooh, ja een hond is net een kind.....ach ja kan ja alvast wenen aan hoe het is als jullie straks een kleintje hebben. Weet niet meer wie het vroeg, maar ik ga ook geen cursus of iets volgen....heb ik bij me dochter ook niet gedaan.. Nou me zus vond het ook helemaal geweldig. Ze zei dat ze al een vermoede had omdat ze het vreemd vond dat ik me ouders te eten had gevraagd en haar vanochtend vroeg per sms of ze nog hulp nodig had (met de kinders) Wat ook heel grappig is, is dat ik nu zo goed als dezelfde tijd zwanger bent als me zus vorig jaar was. Zij testen voor het eerst op 19 feb 2010 positief, en ik op 19 feb 2011....hoe grappig is dat! Zij was 1 nov uitgerekent en ik waarschijnlijk 2 nov. Zus is wel al begin okt bevallen, want ze was zwanger van een 2-ling......hoop niet dat dat ook hetzelfde is haha.
@ hip en winnie een hele dikke knuffel Nu kunnen jullie elkaar vergezellen op het baalbankje voelt misschien wel even minder alleen. En hip wel vervelend dat je cyclus steeds korter gaat worden. Vaak hoor je veel over lange cyclus en niet over korte. ga je ermee naar de huisarts of niet? Ik weet eigenlijk niet of het erg is als je een korte cyclus hebt van 22 dagen. @patriesjuh leuke reacties! en inderdaad heel bijzonder dat je op de zelfde datum hebt getest als je zus. alleen dan wel een jaartje later. Is de kans groot dat je ook een tweeling krijgt? of zit het verder niet in de familie? @norah een pret echo is wel erg leuk! een vriendin van mij had het ook gedaan en je kon alles heel goed zien. Daarbij werden ook allemaal dingen vertelt waar wij op dat moment het bestaan niet vanaf wisten. ik ben benieuwd wat je gaat doen? @hoop het is wel een mooie test voor de eventuele kindjes. alleen hoef je dan niet midden in de nacht naar buiten maar is het alleen luier verwisselen @samanta heb je voor jezelf wel een datum in gedachte waarop je wel gaat testen? hier verder nog alles rustig. Borsten doen nog steeds zeer en krijg ook wat pukkels, ik vrees voor ongi....
14 Maart; JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 17 Maart: Winnie ( 25 jaar, 4e ronde, 2de kindje ) 21 Maart: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 23 maart: rose83 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 28 Maart: Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) 01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg 03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje) 18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) ?? maart: Sasjuh83 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje) ?? maart: Samantha1 (24jaar,3e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november Zo de lijst weer aangepast incl. mijn leeftijd. winnie jij moet ook nog geloof ik. baal er wel een beetje van hoor. ben zo bang dat er iets mis is met me ook omdat ik steeds zo'n korte lf heb. mss toch maar gaan tempen want zonder temp kaart helpt een huisarts je toch niet verder of wel? dat tempen lijkt me zo'n gedoe eerlijk gezegd en ik sta elke dag om een andere tijd op ivm met mijn werktijden maakt dat wat? en dan nog iets moet dat perse anaal? want daar zit ik eerlijk gezegd ook niet op te wachten elke morgen zo'n ding in mijn ...... nou ja is wel duidelijk geloof ik hihi. iedereen bedankt voor de lieve berichtjes en knuffels!!!!! en samantha hou jij je maar wel aan onze afspraak en zorg voor een mooie plakbeeb deze x!
@rose wie is hoop eigelijk? @suusje ik wist niet dat je ook vaker een pretecho kan doen. (heb me nog helemaal niet verdiept in echo's) maar als dat kan ja dan zou ik ook met 16 weken en dan rond de 30 of zo nog es doen. dus suusje en norah op naar de 16 weken echo!! hihi (ga je ons vertellen wat het word?) ik zou wel naar de dokter willen eigelijk niet perse voor de korte cyclus want dat maakt niks maar omdat mijn lf zo kort is. maar ik heb dus geen tempratuurlijst dus volgensmij doet de dokter dan niks en zegt die eerst ga maar es 3 maanden tempen. dus weet nog niet wat ik moet doen. wat zouden jullie doen??
@rose ohh pooh bedoel je haha nu ik je reactie nog es las begreep ik het! hihi hopen trouwens dat je klachten van een zwangerschap zijn.
@Hip dikke knuffel! wat balen zeg! Ik zou gewoon je huisarts eens bellen voor overleg. Dan hoor je wel of je dan eerst moet tempen! patriesjuh leuke reacties en wat toevallig zeg van je zus vorig jaar en jij nu! Pooh ja een jongee hond is ent een klein kind haha.. Maar goed het is wel leuk...Plaats je binnekort nog x foto van m?
Moest weer even bijlezen zeg! Je kunt hier vaak geen dag missen . Norah, fijn dat het bij die ene keer is gebleven! En anders echt de vk bellen hoor! Beter een keer te veel bellen als te weinig... Zo'n echo lijkt me altijd leuk! Zou zelf denk ik ook best wel nieuwsgierig zijn en de kans is dus groot dat wij dat ook wel zullen doen mocht het zover zijn. Wat betreft die cursus deel ik de mening van Tazzie, eerst maar even zwanger zien te worden. JBG, spannend hoor! Ga je morgen ook testen? Of wacht je nog een paar dagen.. In ieder geval gefeliciteerd met je neefje! Patriesjuh, wat een leuke reactie! Dat zal je zeker heel erg goed gedaan hebben. Hip, balen zeg die ongi! En je cyclus wordt nu wel heeeel erg kort. Wellicht is een telefoontje naar de ha niet verkeerd. *Knuf* Samantha, zag ook dat stukje bij all you need is love! Vond het wel een beetje zielig voor hem om zo te horen dat ze weer zwanger waren . Tazzie, ik begrijp je kaartje nu ook niet helemaal meer na die knaltest die je hier had geplaatst.. Winnietje, balen van die ongi zeg! Op naar de volgende ronde. Maar wat een ontzettend mooie echo zeg! Prachtig!!! *Knuf* Mout, hoe bedoel je dat je twijfelt over trouwen of erkennen? Ik zou zelf niet willen trouwen op moment dat ik zwanger ben want wil dan toch wel echt kunnen genieten van onze dag! (Met een drankje en een strak buikje). Onze buren hebben er destijds een familiedag van gemaakt, ook ontzettend mooi. In dezelfde mis dat hun trouwde is hun kleine meisje gedoopt. Heel erg bijzonder! Maar dat is mijn mening.. Pooh, je hebt het er zo maar druk mee zeg! Hier verder niet zo veel te melden, nog niet echt last van "kwaaltjes" dus we wachten rustig af!
Ik kom alleen even een hele dikke welgemeende knuffel en kruik brengen voor Hip en Winnie. He dames, ik baal met jullie mee. Hier geen streep op de ovu test. Tja.... Morgen weer een dag.
@ hip ik bedoelde inderdaad pooh, foutje haha. wat betreft het temp. volgens mij kan dat ook met een gewone thermo. Ik moet er niet aan denken om zo ding tussen mij......... te hebben. die tijd hebben we wel gehad dacht ik zo @ jbg nog gefeliciteerd met je neefje! en gaan de meiden die het geslacht willen weten het goede nieuws met ons delen
anita het kan wel kloppen hoor mn kaartje. had donderdag die knaltest! en vrijdag geeft ie aan een eisprong. (dus das die 24 uur dan) Heb net nog ff zitten klooien maar had niets ingevuld bij het cervical fluid ofzoeits.. nu wel dat het eggwhite was en dan is het kruis gewoon rood. Maar aan de andere kant had ik vanavond op t werk flinke steken linksonder in de buik dus wat dat dan is? ovutesten zijn niet meer knal of posi geweest na donderdag..
alle ongi dames dikke knuffel echt balen zeg! ik wil ook graag pret echo laten doen vind wel een bizonder iets en geloof dat wij ook het geslacht willen weten!
@ Rose... Nou heb net tegen mn vriend gezegd dat ik 28 maart ga testen als ik dan nog niet ongi ben...dan is hij jarig.. zou wel een leuk verjaardagscadeau zijn
@mout: heb je nog last van je bekken? Fijn dat alles bij de VK goed was. @norah: Wat leuk zon echo, ik denk niet dat ik het geslacht zou willen weten. @patriesjuh: wat leuk!!! Hahaha, wel grappig dat ze het niet doorhadden, dat maakt het wel lollig! En wat grappig dat je zus dat al een beetje doorhad, hahah Mensen gaan snel ergens wat achter denken. @winnie: balen van je ongi, op naar de volgende ronde! @hip: jeetje wat kort, wat balen zeg!! *knuff*, ik begrijp je onzekerheid heel goed! Morgen ga ik testen! Voel wel wat, maar het is geen ongi ik hoop het zoooooo!!! Duim, duim, duim, duim . Ga al vroeg testen mocht ik niet ongi zijn geworden vannacht, dus laat het jullie vroeg weten!
Tazzie ja ff geeft wel een ei aan nu.. maar normaal stijgt je temp dan een stuk meer dan nu bij jou. Maar wie weet komt dat nog! JBG spannend morgen! Zou er dan eindelijk weer iemand op roze gaan?! Winnie en Hip balen van jullie ongie.. Hip ik zou eerst een ronde zelf eens tempen en dan de HA pas bellen. Dikke kans dat ie dat toch gaat zeggen als je nu belt. Patricia leuk dat je ouders en zus zo enthousiast waren! Norah ik zou wel een pretecho willen doen met 16 wkn.. Zou dan echt graag willen weten wat het geslacht wordt haha! Saxia hm geen streepjes.. misschien een later ei deze ronde? Ik ga morgenmiddag op kraamvisite bij een meisje van mn oude stal, heb er zin in!