@Sasjuh super fijn!!! Weet ik meteen hoe de test er uit moet zien. En niet zoals bij mij omo-wit. Ik krijg nu echt test stress merk ik Mocht ik een ei kunnen spotten deze ronde dan ben ik er ook klaar mee. En anders probeer ik nog een ronde te spotten en dan naar de huisarts denk ik.
Om één of andere reden geloof ik er niet zo in dat je een paar dagen later wel positief test, dan denk ik dan had je toch wel iets op de test nu gezien?? Ik zit nu op dag 31, nog geen ongi te bekennen.. We wachten maar af. Dank voor alle knuffels van alle meiden ik ga dadelijk mijn nieuwe hyvesvriendjes is even bekijken, nu heb ik alleen wel een paar dames op mijn hyves, maar nu weet ik niet wie wie is, hahaha
Saxia vind je het niet fijn nee, die testjes? Mij geven ze eigenlijk wel zekerheid, vooral omdat ik vaak geen idee heb wanneer mn ei komt en wanneer ik anders evt zou kunnen testen. Ben bang dat de HA weinig zal doen als je na 5 maand komt.. Of er moeten andere dingen zijn maar je cyclus is ook best regelmatig. MenP fijn dat het een mooi afscheid was, sterkte nog! Vanmiddag op kraamvisite geweest.. wat een klein hummeltje! Is ook 3 wkn te vroeg geboren en ze was ook eigenlijk pas aankomende vrijdag uitgerekend.
JBG had je je ei gespot? Want anders kan je toch gewoon nu een wat langere cyclus hebben met een later ei? Mijn hyves kan je wel afleiden van mijn naam hier denk ik
Hahaha... Ja heb nu jouw naam wel door, samen met Tazzie en Anita (komt ook omdat de paardenliefhebberij niet te zien is, na jullie verhalen hier, haha) Nou, ik had mijn ei niet echt gespot, want had toen op een vrijdag een testje gedaan en mijn ei was in de buurt, in het weekend geen testen gedaan.. Toen op maandag weer was mijn ei in de buurt en op dinsdag was de test heel licht.. dus ik dacht dat het in het weekend was geweest en dan zou ik dus nu wel wat moeten weten. Kan der niet veel anders van maken.
he dames bedankt voor jullie felicitaties!! heb zaterdag mijn feestje gehad vandaag niet veel gedaan van middag gebakjes gegeten met mijn ouders en vriend en vanavond uiteten. heerlijk (moet ook opschieten hihi) wat een weer vandaag zeg heerlijk!!!!!!!! was hier in achterom in de tuin 21 graden!!!!! echt super lekker. vanmorgen voor de eerste x getempt 36,1 is dat niet erg laag trouwens? moet me mss vanavond anders morgen nog ff gaan uitzoeken hoe zo'n tempkaartje werkt. @saxia rustig meid niet meteen gaan stressen je gaat je ei wel vinden hoor. en anders volgende ronde ook gaan tempen volgens mij doet een ha niks zonder temp lijst. daarom ben ik ook gaan tempen omdat mijn lf erg kort is. @sasjuh EEN POSITIEVE TEST!! JOEHOE succes morgen bij de gyn. ben heel erg benieuwd wat die gaat vertellen want jij hebt ook een korte lf toch? zo moet echt opschieten sorry als ik vergeten ben op iemand te reageren mss vanavond nog.
sas positieve test!! joepie! aan de klus dus menp fijn dat het afscheid mooi was! euh verder ben ik t ff kwijt, net thuis van t werk, gauw eten, omkleden en weer op naar de kazerne voor de workshop
Wat vind ik het ontzettend jammer dat er geen roze dames zijn bijgekomen. Ik hoop dan ook dat de positieve ovu-testen overgaan in positieve zwangerschapstesten over 14 dagen.....
Hee dames.. Volgens mij is hier als enige geen zon geweest vandaag Naja ik was toch aan het werk, dus weinig van meegekregen.. hoop dat morgen de zon zich ff laat zien..want dan ben ik lekker vrij.. Iedereen bedankt voor de felicitaties voor m'n nieuwe baan Sasjuh.. jeejjj... jij weet wat je moet doen haha..
Zo, de werkdag zit er weer op. Net lekker even gedoucht en nu met de laptop op schoot in de bank naast m'n lief! Saxia, ben benieuwd wanneer je je ei gaat spotten! Kan aan je cyclusverleden niet heel lang meer duren denk ik zo! Tazzie, kruis is nu inderdaad goed te zien op je kaartje! Sasjuh, ontzettend veel succes morgen bij de gyn! Ik ga aan je denken! En dan nu toch je ei gespot . Hip, ik begrijp je volkomen wat betreft die huisarts. Heb zelf ook altijd dezelfde huisarts gehad waar heel mijn familie zowat bij zat. Totdat ik verhuisde naar een andere plaats om met vriendlief samen te wonen . Ik baalde als een stekker, heb dat destijds ook bij m'n eigen huisarts voorgelegd en zij heeft me er toen één geadviseerd. Toevallig wist zij in mijn nieuwe plaats een huisarts waar zij vriendin mee was en dat was een soort van zelfde type! Echt fantastisch! Maar goed het is toch anders.. Vooral omdat er best wel wat speelt binnen onze familie waar mijn oude huisarts allemaal van op de hoogte was.. Maar goed, ben nu ook zeer tevreden. We proberen er niet te veel op bezoek te gaan ! Verders natuurlijk GEFELICITEERD, en geniet van het etentje! Samantha, gefeliciteerd met je job! Winnietje, balen dat je dan net op bewonersvakantie bent! Wellicht ervoor maar even goed klussen dan ! JBG, wat balen zeg van je test van vanochtend. Misschien te vroeg getest?? Patriesjuh, heb je een pb'tje gestuurd! MenP, jeetje. Was dat vandaag . Helemaal niet meer aangedacht! Maar een traantje is natuurlijk helemaal niet erg! Sterkte meid de komende dagen! JBG, heb ook dat probleem ! Wie is nu ook alweer wie.. Mij kan natuurlijk niet missen, haha.
@Hip en Anita Dank jullie wel voor de berichtjes. Ik hou nog even moed. Hee Hartje ook weer aan het lezen? Gezelli. Alles oke bij jou/jullie?
14 Maart; JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 17 Maart: Winnie ( 25 jaar, 4e ronde, 2de kindje ) 21 Maart: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 23 maart: rose83 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 28 Maart: Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) 01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg 03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje) 18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) ?? maart: Sasjuh83 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje) ?? maart: Samantha1 (24jaar,3e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november Zo de lijst weer naar voren. Ff updaten nog meiden.
Net bijgelezen, maar niet veel onthouden. Weet niet meer wie maar gefeliciteerd met je nieuwe baan. Verder iedereen veel klus plezier en succes hoop op veel roze de komende tijd
zo nu ff wat ik vanmiddag was vergeten haha @menp gelukkig heeft je opa een mooie uitvaart gehad. en ook al is hij oud daar mag je net zo goed verdrietig om zijn. heel veel sterkte. @jbg balen van je test hopelijk komt je ongi nu snel dan kun je door. en heel mss wel te vroeg getest maar daar geloof ik ook niet zo in. @tazzie leuk meid sieraden maken! een armbandje is het geworden geloof ik of niet? @sasjuh succes bij de gyn. morgen (of had ik dat al getypt?) verder weet ik het echt niet meer. ik doe morgen iedereen bij hyves toevoegen. was gaan wokken echt lekker gegeten. ga nu ff tv kijken en dan naar bed morgen weer werken. slaap lekker allemaal!
Hip dat had je al op mn hyves gelezen denk ik he haha.. Ja het is een armbandje geworden. Best leuk al vind ik t zelf En degene die de workshop gaf had ook allerlei voorbeelden meegenomen van kettingen en armbanden die ze zelf gemaakt had (en verkocht mogen worden) daar heb ik er ook eentje van gekocht en die heeft er 4 bedeltjes bijaanhangen van babytekentjes, oa 2 voetjes, kinderwagentje. Sas succes vandaag!!!