Welcome esli4 dan ben je wel flink over tijd meid.. zal als ik jou was ook maar een testje wagen hihi maar je lichaam kan je natuurlijk enorm voor de gek houden.. maar wie weet vannacht had ik zon krampen.. kon ook helemaal niet in slaap komen dacht ik moet nu ongi worden maar nee hoor nog niets.. ik wacht tot woensdag dan ga ik een test doen !!
@suuzie: spannend hoor, ik mag maandag testen dus hoop natuurlijk op een positieve test! Heb alleen last van mijn onderbuik al een tijd maar verder voel ik niets... Verder hier alles goed, net naar een auto wezen kijken, zijn erg enthousiast, dus misschien gaan we het doen, we gaan er zo is over verder praten
@JBG ooh spannend.. beetje iemand die gelijk met mij is hihi dit is ook je eerste ronde lees ik leuk! ook 1e kindje? heb wel iets raars meegemaakt net hoor.. ging net naar de wc.. moest mijn grote behoefte dat ging wel erg moeilijk .. ook een beetje diaree en daarbij was ook bloed.. dus ik veegde af en het leek alsof het uit mijn vagina kwam want ik veegde af met een wc papiertje toen zat er wel wat bloed aan.. dus dacht oh een ongi maar ging daarnet weer naar de wc en toen had ik alleen maar slijm en een beetje bruinig/geelig..rozig kleurtje weet iemand wat dit kan zijn? word er zo gek van he!!! xx
zo weer bij gelezen en heel veel herkenbaar, Heb nu beetje zere borsten, raar gevoel in de buik en dat soort dingen. En geduld dat ik moet hebben om af te wachten want t zal waarschijnlijk ontpillen zijn en dat is ook prima hoef niet meteen de 1e x raak te zijn maar stieken zou t wel leuk zijn natuurlijk. Hoop dat ik er strax minder mee bezig ben, t is in iedergeval wel fijn dat je hier gewoon je verhaal kwijt kan, zou t graag tegen vriendinnen vertellen maar dat schiet gewoon niet op dus iedereen bedankt voor t luisteren naar elkaar
@suuzie2 : Spannend zeg! Ik heb hier op de site wel eens verhalen gelezen van meiden die datzelfde als jou hadden en die dus zwanger waren.. maja ik durf dat niet met zekerheid te zeggen.. @pooh: Geduld is een schone zaak haha.. moeilijk he...en hoe meer je er aan gaat denken, des te zwanger je je voelt haha.. Je lichaam kan je soms echt voor de gek houden! Het is inderdaad wel fijn om hier lekker je verhaal kwijt te kunnen..maar ook gewoon gezellig kletsen is ook leuk
@pooh: ja dat waren ook mijn ontpil verschijnselen! @suuzie: 1e ronde en 1e kindje.. Heb eerst een maand ontpilt en daarna zijn we gaan klussen! Weet dat de kans klein is dat het de 1e ronde gelijk raak is, maar hopen mag toch .. en ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn bij je, misschien dat iemand anders een idee heeft?
Samantha1 je hebt zeker gelijk gewoon kletsen is ook leuk, wel grappig je krijgt er vriendinnen bij die je nog nooit hebt gezien. Wie is er trouwens vandaag al bijna onderuit gegaan, ik iig wel t was echt spekglad vanochtend. Nu nog wel een beetje maar t is te doen hier, merk wel dat ik nu zoiets heb van ff extra voorzichtig stel ik val en zou net zwanger zijn. Haha beetje overdreven vond ik van mezelf maar ja.
@pooh en samantha: inderdaad fijn en gezellig om hier lekker je verhaal kwijt te kunnen en te kunnen kletsen! @pooh: ik had ook moeite om te blijven staan vandaag! Onderweg naar de fysio tot twee keer toe bijna onderuit gegaan. Ik vind het maar niks dit weer. Ik vind sneeuw heel mooi, maar dan moet ik niet meer weg hoeven en lekker binnen mogen zitten! Zo glad, zo eng en ik ben normaal al niet zo goed in op mijn beide voetjes blijven staan Hier nog geen echte ontpilverschijnselen. Wel nog steeds flink last van mijn nek. Gek hè, ik durf nu niet zo maar pijnstillers te pakken. Net bij de fysiotherapeut geweest en weer helemaal losgekraakt en nu even lekker rustig op de bank...
denk dat het toch een ongi is.. 2 uurtjes geleden moest ik plassen toen zat er ook bloed bij en toen ik het afveegde ook alleen nu in mijn maandverband nog helemaal niks.. beetje heel lichtbruin rozig maar verder niets ?? pfffff toch denk ik dat het een ongi is.. vanaf de 16e weer gaan klussen denkik dan maar..
Hebben jullie ook dat jullie steeds even weer hier moeten kijken om te zien of er wat nieuws is geplaatst? Haha.. ik ben net ff naar de winkel geweest en ben net thuis..gelijk hier weer kijken haha.. Tis hier idd ook spekglad zeg! Ik loop echt heel voorzichtig.. op het parkeerterrein bij de supermarkt hadden ze niet eens gestrooid.. echt heel slecht vind ik dat! Het is hier ook nog eens supermistig.. Jammer suuzie dat je ongi doorbreekt Ik kreeg net ineens een soort van ongesteldheid buikpijn :S volgens deze site moest ik gister mijn ei-sprong hebben.. kan dit gevoel ook de ei-sprong zijn? Volgens mij heb ik hem nog nooit echt gevoeld.. tenminste, ik ben er nooit zo mee bezig geweest als nu
@samantha1 ja erg jammer.. maar goed beter ongi dan geen ongi en geen zwangerschap ! bekijk het positief het is pas ronde 0.. ga nu officieel naar ronde 1 En wat je zegt over die ongesteldheid buikpijn.. denk dat het dan je eisprong is hoor.. teminste ik hoop het voor je !!! je gaat er natuurlijk xtra op letten
Ja daar heb je gelijk in.. Oke, wist niet dat het ronde 0 was haha.. nouja..nu weet je wel je cyclus en kun je vol goede moed ronde 1 in Ik hoop dat het mijn ei-sprong is .. Ben omdat ik er zoveel mee bezig ben best wel bang dat het niet lukt enzo, dat ik geen ei-sprong heb etc...hebben jullie dat ook wel eens?
:xgrrr had ik net een heel bericht getypt doe ik versturen was de verbinding verbroken! heel bericht weg:x @samantha als ik thuis ben kijk ik ook geregeld ff hier of er nog nieuws is dan denk ik ohh is alweer 2u geleden of zo dus zal wel weer vanalles bij getypt zijn hihi vind het ook jammer als ik kijk en er is nog niks nieuws of maar 1tje of zo @tazzie pendelen kun je vinden als je naar forum gaat en dan naar beneden scrollen en dan bij diverse staat een forum over pendelen. duurt wel een tijdje voor je reactie hebt. ik heb naar 3 meiden een pbtje gestuurd en pas van 1 reactie terug. ik moest eigenlijk gisteren ongi worden maar ben het nog steeds niet heb vandaag wel beetje buikpijn en veel dorst (heb ik altijd als ik ongi moet worden) dus zit er denk ik wel aan te komen. wacht nog ff af met testen maar begint nu wel te kriebelen
@ samantha als je je eisprong voelt dan voel je dat aan 1 kant van je buik onderin bijna bij het botje van je heup. heb je dat? hoplijk heb je gisteren geklust dan ik probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn maar is moeilijk hoor hihi maar volgens mij heb ik het nog redelijk onder controlle @suuzie nu is je cyclus tenminste opgang en kun je dadelijk volop gaan klussen na je ongi!
Ik weet eigenlijk niet of ik het daar voelde.. twas gewoon een beetje weeeig gevoel.. net of ik ongesteld ging worden..terwijl ik dat pas over 2 week ongeveer moet worden.. Heb gisteravond wel geklust ja Haha.. Naja volgende maand maar even opletten
Hoi! Ik ben 4 november gestopt met de pil, nu 4 wkn geleden. Mijn vriend en ik willen ook erg graag een kindje We hebben in de afgelopen weken nog wel een condoom gebruikt omdat ik eerst wilde wachten tot ik weer vanzelf ongesteld zou worden. Dit is echter nog niet gebeurd, haha kan niet wachten tot het wel zo is. Kan je eigenlijk zwanger worden na het stoppen met de pil als je nog niet ongesteld bent geweest? Want dan is er eigenlijk ook geen eisprong toch?
Ik kijk ook iedere dag wel een paar keer. Maar ik denk dat ik mn eisprong gevoeld heb was zaterdag en toch ook wel een beetje zondag als dat kan. We hebben vrijdag en zaterdag geklutst we zullen zien.
Welkom hier! Ik denk dat er een kleine kans is als je nog niet ongesteld bent geweest. Maar het is wel typisch dat je toch al 4 weken verder bent! Dan zou je best een eisprong gehad kunnen hebben denk ik. Heb je wel elke keer trouw een condoom gebruikt? Je zou dan denken dat je een dezer dagen ongesteld moet worden! Dan kan het feest beginnen
Was nog even vergeten iets over mijzelf te typen. Het gaat hier goed, alleen vandaag gehoord dat mijn schoonzus zwanger is. Toch wel lastig hoor, ik wist wel dat zij graag wilde en ze wachte er ook al tijden op, maar toch ben ik een beetje jaloers, hoe erg ik het haar ook gun. Zelf ben ik erg in twijfel wanneer en of ik een eisprong heb gehad. Normaal voel ik het altijd, maar nu niets doorgehad en temp doet raar. Ben er bang voor. We hebben rond die dagen wel om de dag geklust, dus als ik hem wel gehad heb zou ik in principe zwanger kunnen raken. Heb er alleen een slecht gevoel bij. Raar is dat! Misschien komt het ook nog, ik zal nu toch nog niets kunnen voelen, dus is het ook nog niet tastbaar! Nou ja, ik kan alleen maar hopen dat er wel een eitje is geweest, dan zou het een hele verassing zijn!! Liefs
@norah kan me voorstellen dat je wel wat jaloers bent. Zelf weet ik dat mijn schoon ook bezig is om zwanger te worden. Ook ik hoop stiekem dat wij eerder zijn. hier is verder alles nog rustig. Heb mijn eiersprong denk ik wel gevoeld. Althans heb wat last gehad van buikpijn. Dit voelde als ongesteldheidsbuikpijn. Verder had ik ook opeens wat last van meer afscheiding. Komt dit bij jullie ook bekend voor? @sasjuh welkom! Hoop voor je dat je gauw ongesteld gaat worden tenzij je natuurlijk zwanger bent dat zou veel mooier zijn ik wacht zelf ook mijn cycles af. Ben 12 nov gestopt met de pil. en nu maar afwachten... @hip ben benieuwd wat het bij jou gaat worden ik hoop voor je geen ongi @suuzie succes met klussen!