patriesjuh leuk dat je moeder dat gekocht heeft rose ik duim voor je! en lekkerrrr boerenkool! kon t vandaag niet echt redden met werk en naar oma gaan.. half 7 officieel klaar met werken maar dat werd alweer later :S en dan van de ene kant van de stad naar de andere kant rijden.. bezoekuur is van half 7 tot half 8 dat werd m dus niet echt.. Nu ga ik morgenmiddag eventjes, dan ben ik vrij. Maar t gaat nog niet helemaal goed, morgen krijgt ze sondevoeding en vandaag zijn er ook foto's van maag en darmen gemaakt..
@tazzie ja had ik op hyves gezien hihi. beterschap voor je oma. @sasjuh mooi dat ze je gewoon meteen serieus hebben genomen. hopelijk is het allemaal voor niks en ben je gewoon zwanger en anders weet je wel al snel meer. @suuszwanger gelukkig is je blaasontsteking weer over de mijne ook!! dat sap vind ik niet lekker jij wel? ik drink groene thee met cranberrry en cranberry capsules. helpt wel echt goed heb nu nog maar 2x per jaar of zo blaasontsteking. voorheen zeker 6x of meer. @jbg hopelijk zet je ongi niet door. mss wel zwangerschapskwaaltjes @patriesjuh ohhh.....lief man van je mams. waarom had je je zoveel zorgen gemaakt eigelijk? @rose spannend!!!! @samantha voel je iets? zwanger of ongi of nog helemaal niks. wel spannend. @troetjuh druk druk druk hhaha succes met school en alles. @saxia succes met het ei spotten...en mss wel een goed idee dat tempen ik ben er nu ook mee begonnen ik dacht dat het een heel gedoe zou zijn maar valt reuze mee. moet alleen nog uitzoeken hoe zo'n kaartje werkt. @norah leuk de echo geregelt en nog maar een maandje wachten ik ga je zeker pben hoor haha ben erg nieuwsgierig!! leuk dat je die doos al hebt. er zijn nog verschillende dozen en zo wat je aan kunt vragen of niet? heb je dat ook al gedaan? zo dat was het wel weer geloof ik. hier geen nieuws nog ongi. gewerkt vandaag hier scheen de zon trouwens. verder geen nieuws.
@Norah, wat leuk dat je die echo toch gaat doen! Ook leuk dat je vriend dan ook lekker mee kan . @Tazzie, balen dat het wat minder gaat met je oma. Hoop dat ze snel weer aan de betere hand is want het ging zo goed.. Hoop dat die kwaaltjes bij een innesteling thuis horen! Voor een ongi is het idd wel een beetje aan de vroege kant! @Sasjuh, wat fijn dat ze je gelijk zo serieus nemen! Moet echt een geweldig gevoel zijn. Dat heb je zo maar mooi voor elkaar. @Saxia, haha, dat is nogal wat. Reken er zelf niet op dat ik me zal kunnen toevoegen aan het rose lijstje. Heb 's avonds af en toe wel wat last van steekjes maar hoest me ook een ongeluk dus misschien dat het daaraan ligt. Daarnaast heb ik eergister ook wat last gehad van pijn in m'n onderrug waar ik anders nooit last van heb . Ach ja, we zullen zien! Zit nog een beetje in twijfel wanneer ik zal testen. Heb zaterdag namelijk een saunadagje met een vriendin, ongi zijn is dan dus niet echt makkelijk (even afwachten maar wat mijn temperatuur doet), misschien zaterdagochtend al even een testje doen . @Troetjuh, vergeet je jezelf niet met al die drukte?? Is ook belangrijk! @Patriesjuh, wat leuk van je moeder! Iedereen nog een fijne avond!
Norah...leuk hoor die echo.. weer iets om naar uit te kijken Ooh Tazzie...beterschap met je oma... jammer dat je vandaag niet heen kon Hip, nee ik voel eigenlijk nog helemaal niks... @ allemaal.. ff ego-en.. Voel me ineens zo kut Ben echt bang dat ik morgen(of wanneer dan ook) ongesteld ga worden.. Dan is het echt zo definitief dat er niks meer in me zit.. ja nu ook wel..maar kweet niet.. het voelt dan zo anders denk ik... Misschien zit het ook wel tussen m'n oren... Ik weet t niet...
Sam dikke knuf!!! Hier ook bleghh.. was zo blij met mn positieve ovutest van eergisteren maar helaas geen ei.. temp is niet gestegen en zelfs gedaald
Norah, wat leuk dat je toch een afspraak hebt voor een geslachtsbepalende echo. Ik ga eind april ook voor zo'n echo. Ik wil het ook gewoon heel graag weten of het een jongen of een meisje is! Ga je het hier vertellen of hou je het voor jezelf?
Sam, *knuf* Sasjuh, wat vreemd die daling! Hier ook weer balen! Vanochtend is mijn temp gestegen ! Did duidt dus weer op een komende ongi..
sas je kan toch ook eerst een kleine daling hebben dat je temp morgen stijgt en dan een ei is? anita Stjging duidt op een ongi? hmm ik lees over al dat je temp hoog blijft na je ei en als je ongi wordt dat ie dan juist daalt? ik snap er niks meer van
Ik zou dan heel snel bellen voor een afspraak, want bij mij zat heel april al vol. Enne, ik ga het niet vertellen, maar degene die het willen weten mogen mij PBen.. Je weet maar nooit of je een meelezer hebt!
@ Patriesjuh, Leuk van je moeder zeg! Mijn schoonmoeder kwam al met gebreide sokjes aanzetten, haha erg schattig! Leuk dat ze er zo mee bezig zijn. @ Anita, een stijging is juist goed hoor! Een daling wijst juist op ongi! @Sasjuh, je ei springt tusen 24-48 uur he, dus het hoeft nog niet! @ Samantha, begrijpelijk dat zo'n ongi dan ineens zo definitief voelt. Knuffel!! Hoop dat je het ook gaat zien als een nieuw begin, want als je ongi bent kun je ook echt verder! @ Anita, ik zou juist zaterdag niet testen, maar meer omdat bij een negatieve test je je best even rot zal voelen en dan ben je de hele dag weg... en bij een positieve test zou ik het ook niet fijn vinden om de hele dag weg te zijn! Waarom niet vrijdag of zondag? Je moet zelf doen wat het beste voelt natuurlijk... @ Tazzie, wat moeilijk dat t zo slecht gaat met je oma, hopelijk kun je er vandaag wel heen! @ JBG, tkan zijn dat ik er overheen gelezen heb, maar ik kan nu even niet terugbladeren, maar je bent toch nog steeds niet ongi? Groetjes Norah!
Daar heb je wel gelijk in ja! Ga het toch maar niet doen dan. Meiden sorry, bedoelde een temp.daling ! Hij was vanochtend weer behoorlijk gedaald dus waarschijnlijk is mijn ongi in aantocht. Sorry voor de verwarring ! Nu maar weer met m'n tampons op zak van huis...
Hoop zo dat je ze niet nodig hebt Anita!! Hier maar weer eens buikfoto's gemaakt! Was eerst van plan het elke week te doen, maar heb t met 12 weken niet gedaan, dus moest nu maar weer eens. Leuk om verschil te zien!
Norah: ben benieuwd naar de foto's :d En meiden wat vonden jullie van mijn foto's op hyves Veel he haha Sasjuh: Wie is die vriend dan?
@ Winnetje: Heb ze in het september buikjes topic gezet Alleen komt er daarna een foto van iemand die bijna gelijk loopt, maar een enorme buik heeft!! Dan lijkt t weer of het helemaal niets is helaas! Is je ongesteldheid al over?
Winnietje fijn dat je ongi over is.. lekker aa nde klus dus en zeker veeeeeeeeel foto's maarre jouw werk is dat vlakbij waar ik woon? net een dopje verder zeg maar haha? norah, zal zo ook eens ff je foto's bewonderen Nou ben vanmiddag bij oma geweest. Zker een heeeeeeeel stuk slanker nu die cyste met 20/25 liter vocht weg is haha. Ze zag er beter uit dan ik verwachtte. Al kan ze niets eten en drinken Ze kreeg wel vandaag een sonde in de (hals??)slagader voor sondevoeding..
@sam: **Knuff** @norah: nee nog steeds niet ongi, ik ga me maar in het oranje lijstje zetten (misschien als het uitblijft, mag ik van blauw, naar oranje naar roze , maar geloof dat niet hoor, heb de tampons al weer gekocht.) Leuk dat je fotos van je buik maakt, dan kan je zien hoe snel je buik groeit. Meet je hem ook met de centimeter? @ Taz: Wat rot zeg dat je oma niet kan eten en drinken, gaat het goed met die sondevoeding?
17 Maart: Winnie ( 25 jaar, 4e ronde, 2de kindje ) 21 Maart: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 23 maart: rose83 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 28 Maart: Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) 30 Maart: Sasjuh83 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje) 01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg 03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje) 18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) ?? maart: Samantha1 (24jaar,3e ronde, 1e kindje) ?? Maart: JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november @winnie: volgens mij moet jij hem nog aanpassen??
17 Maart: Winnie ( 25 jaar, 4e ronde, 2de kindje ) 21 Maart: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 23 maart: rose83 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 28 Maart: Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) 01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg 03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje) 18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) ?? maart: Samantha1 (24jaar,3e ronde, 1e kindje) ?? Maart: JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november