Ik ben maar weer naar oranje gegaan.. We zullen zien hoe het loopt. All: ja het kan dat je eerst een temp dip hebt en dat je ei daarna springt. Maar mijn ovutest was eergisteren positief en gisteren alweer negatief. Als mn ei dan bijv vandaag zou gaan springen zou ie gisteren toch ook nog positief moeten zijn? Vandaag was mn test wel donkerder als gisteren. Heb ook geen idee of ik nu door moet testen of niet.. Norah mooie fotoos!
JBG wat raar dat je nog niet ongi bent! Nog weer een x getest? Anita balen van die temp dip.. Kan het niet evt een innesteldip zijn?
Tazzie: grappig, maar woon je dan?? haha Ik zal hem ff aanpassen 21 Maart: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 23 maart: rose83 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 28 Maart: Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) 01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg 03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje) 11 april: Winnietje ( 25 jaar, 5de ronde, 2de kindje ) 18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) ?? maart: Samantha1 (24jaar,3e ronde, 1e kindje) ?? Maart: JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november __________________
@winnie: jouw NOD is op mijn verjaardag, ik hoop dat mijn verjaardag geluk voor jouw brengt @sasjuh: Nee, nog niet getest, vindt het wel gek dat ik nog niet ongi ben, maar vermoedt dat het toch gauw wel moet komen. Als ik zondag nog niet ongesteld ben dan test ik wel weer... heb nog 1 testje van de kruidvat liggen... ik heb trouwens echt geen verstand van die ovutestjes, dus kan je daar helaas niets over vertellen.
JBG Nou wie weet maar ga er niet vanuit ivm de bewonersvakantie op mijn vruchtbare dagen hahaha. Lekkere planning weer
Goeiemorgen allemaal. Hier eigenlijk niet echt nieuws. Nog steeds in afwachting van een positieve ovu test. Gister deed de test raar, duurde heel lang en met een beetje hulp begon de streep te lopen zeg maar. En helemaal niks weer. Heb nog twee testen. Wie weet wat vandaag brengt, maar ik heb er een beetje hard hoofd in qua ei. Ja, of ik heb hem gemist. Nou ja wij zijn/waren braaf om de dag bezig, dus daar ligt het niet aan. Winnietje weer lekker aan de klus. Tazzie beterschap aan oma. Tja JBG wat irritant zo'n twijfelend lijf. En Anita nog niet wanhopen. Er is nog geen bloed, toch? Heeft Rose al klachten? Fijne dag!
ik heb weer plaats genomen op de baalbank (( effies goed balen en straks weer verder naar de volgende ronde. reacties op de andere komen later nu even geen zin in, sorry. baal.. baal..
21 Maart: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 28 Maart: Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) 01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg 03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje) 11 april: Winnietje ( 25 jaar, 5de ronde, 2de kindje ) 17 april: rose83 (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) ?? maart: Samantha1 (24jaar,3e ronde, 1e kindje) ?? Maart: JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november __________________ alles even aangepast
Oh wat balen Rose!! Hoe gaat t eigenlijk met Carly en MenP? Ook al even niet gezien hier! Sasjuh, heb je een foto van je testjes? Kunnen we ff meekijken! Saxia, als je om de dag klust kun je je ei echt niet missen gelukkig
Norah ik zal vanaaf ff een foto plaatsen, ben nu op het werk Rose knufff meis.. succes in de volgende ronde!
@iedereen, ik ga zo alles lezen en reageren, maar voor nu... Joehei, een ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beter laat dan nooit. Ik heb ze dus in ieder geval nog.
Saxia fijn! Extra hard aan de klus dus! Hier nog steeds geen ei.. bleegghh. Zal ff de batterij van mn camera opladen en dan zal ik eens fotoos van mn testjes plaatsen, snap dr nl niets meer van.
@Rose he snetverderrrie!!!!! Tja Sasjuh de bovenste test is het meest donker dus dat lijkt mij dan een goede positieve test toch? Maar ja, wie ben ik? Ik gebruik de testjes pas sinds deze cyclus. Wat was je vraag eigenlijk? Hier morgen maar aan de klus. Ei komt toch pas met 24-48 uur. Lekker lui op zaterdagochtend. Ben nu moe!!!!
Sasjuh. als ik zo naar je foto kijk, zien die van de 15e er toch wel positief uit vooral de bovenste,dus zal je ei de 16 of 17 moeten zijn gesprongen. Maja je temp daar integen zegt weer van niet. Zolang je temp zo blijft zou ik toch ff de 17e in me hooft houden als ik jou was en dan 14 dagen bij tellen. en ondertussen lekker blijven klussen mocht je ei toch nog komen
Sasjuh, denk dat je je ei toch al hebt gehad als ik die testen zo zie id de 15e positief, kan je temp niet afwijken door het een of ander ?
sas zo op de foto zeg ik ook de 15e posi dus 16e of 17e een ei.. Maar inderdaad als je temp t weer niet aangeeft dan.. Lastig hoor saxia heeft een ei.. Klus ze Rose dikke knuffel vanaf hier!! ik heb zelf ff een dipje.. heb nog niet t idee dat t raak zou kunnen zijn Zag net een foto van de cyste met vocht die bij mn oma eruit gehaald is.. wow echt een enorm ding. En mn paard is ook nog eens ziekjes gister jaarlijkse enting gehad en ze reageert daar altijd heel erg op.. koorts enzo. Dus nu had de dierenarts een andere enting maar helaas weer koortsig en sloom (en kwam vanaaf bij der.. zelfs superangstig in de stal, totaal niet van der gewend, maar elke x als ik de stal in kwam of bij de voerbak dook ze in een hoekje van de stal zover mogelijk weg snap er niks van. Arm dier