21 Maart: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 28 Maart: Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) 01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg 03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje) 11 april: Winnietje ( 25 jaar, 5de ronde, 2de kindje ) 17 april: rose83 (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) ?? maart: Samantha1 (24jaar,3e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november ---------------------------- Kon gelukkig toch van blauw naar oranje naar roze
FF snel een reactie want zie dat er weer iemand oop roze staat! JBG, GEFELICITEERD meid! Hier super ongi sinds gister! Helaas, baal wel weer ontzettend, zal vanavond even alles op m'n gemak eens bijlezen en het lijstje aanpassen. Zijn vandaag lekker druk bezig in de tuin.
JBG GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat goed zeg! Geniet er van en geloof het maar, want er staat echt DUIDELIJK een 2e streep! @Rose; Tja; een kerstkindje, idd, jij mag 17 april testen, ik 18 april....ik begrijp je wel. Maar ik denk maar zo, liever een kerstkind dan nog een maand 'wachten'. We zien wel.
@Anita: wat balen van je ongi, even op het baalbankje dan maar !! @Allemaal: Bedankt voor jullie lieve berichtjes !!
@ anita balen van je ongi zeg! verder ff een stomme vraag misschien? Heb mijn cyclus op 28 dagen gezet. Nu is echter mijn ei op dag 12 van de cyclus gesprongen (volgens temp en ovutesten) paar dagen vroeger dan ie (volgens de calculator) zou moeten springen bij een cyclus van 28 dagen. Moet ik nu gewoon die 28 maart aanhouden als mijn NOD? Of m toch iets vervroegen?
@taz: je kan hem vervroegen, maar je cyclus is al niet lang, dus voor de zekerheid zou ik hem laten staan! Dan weet je zeker dat je evt niet te vroeg test!
Tazzie, als je je ei op dag 12 heb gehad heb je een cyclus van 26 (als je lf 14 is) maar als ik naar je temp kaart kijk zit je nu op 9 dpo dus zal je al over 5 dagen kunnen testen, dus de 25e! Spannend. Persoonlijk zal ik zaterdag de 26e testen in jou geval. Rose, tja als jullie liever geen kerstkindje willen moet je deze maand overslaan. Nu is het wel zo dat maar zelde baby's op de uitgerekende datum worden geboren. Het is een keus die jullie zelf moeten maken.....vind je het erg een maand te 'verliezen' of niet.
Zo, eerst even mijn achterstand met bijlezen bijgewerkt. Het was ook niet echt weer van het weekend om achter de laptop te kruipen . Heerlijk dat zonnetje! Sasjuh, zoals je natuurlijk goed had gezien is het hier voor deze ronde weer einde oefening helaas! Baalde er eigenlijk best wel van.. Maar goed, schouders eronder en we gaan weer door. Zie dat jou temp. kaartje ook nog niet echt wilt vlotten.. Tazzie, gefeliciteerd met je vriend en moeder! @all, bedankt allemaal voor jullie reacties! Echt super lief van jullie. Jbg, en kunnen Julio's het al een beetje geloven? Liefs, Anita
28 Maart: Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) 01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg 03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje) 11 april: Winnietje ( 25 jaar, 5de ronde, 2de kindje ) 17 april: rose83 (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) ?? maart: Samantha1 (24jaar,3e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje) ??: Anita1985 (26 jaar, 5e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november Heb mezelf weer even verplaatst naar oranje, hopelijk zijn we snel van het blauwe en oranje lijstje af in dit topic!
Heey iedereen.. Leuk weekend gehad? Vast wel met het lekkere weer Ik heb vandaag nog ff een dagje vrij.. dus hopelijk blijft het wat mooi weer.. alleen hoorde ik dat het noorden het meest bewolkt zou blijven..beetje jammer! Hebben jullie lekker kunnen slapen JBG?? hihi...vast wel denk ik Geniet er lekker van meid! Anita..lekker is dat he, in de tuin bezig.. wij moeten eigenlijk ook, maar vriendlief is volgende week jarig en van zijn moeder krijgen we dan tuingereedschap..dus vanaf dan ga ik lekker in de tuin Verder hier nog geen ongi te bekennen.. voel me verder ook niet zwanger ofzo.. wel heel af en toe ongisteekjes en sinds gisterochtend doen m'n borsten (vooral m'n tepels) erg pijn als ze bloot liggen zeg maar whaha wat klinkt dat dom
Maar officieel ben je dus al een 4 dagen overtijd? Zou je dan niet eens een testje doen voor de zekerheid? Zeker gezien je kwaaltjes?
Jaa wil ook wel een testje gaan doen hoor..maar we zouden eigenlijk pas een test doen op manlief zn verjaardag..dat is volgende week maandag.. zaterdagavond kreeg ik ineens zo'n testdrang..maja winkels allemaal gesloten.. Denk dat ik zometeen toch maar een test ga halen..
Ik zou t ook maar doen, dan weet je iig waar je aan toe bent. Anders ben je al 11 dagen overtijd dan he? Maargoed je moet het helemaal zelf weten hoor, tzal ook wel moeilijk zijn om nu een negatieve test te zien... tja, je weet t gewoon nooit he?