stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JBG

JBG Fanatiek lid

Nov 6, 2010
    1,270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @Samantha: Super gefeliciteerd!!!! Wat gaaf, nu lopen we gelijk, leukJ!!

@Taz: Woehoe!!! Gefeliciteerd!!!

@Suus: inderdaad een dikke knuffel voor alle blauw/oranje meiden, ik hoop zo dat het snel raak is voor jullie!!!

Ik heb vanmorgen de vk gebeld en een eerste afspraak staat gepland voor 18 april.

We zitten te denken wanneer we het de ouders en broer/zus willen gaan vertellen.
    Vindt het heel moeilijk, want zou het van de daken willen schreeuwen. Ik zou het ook al wel aan mijn schoonouders willen vertellen, maar vindt als je de ene ouder doet, je de ander het ook moet vertellen. Ik heb niet zo’n superband met mijn moeder en ben ook zo bang dat ze het niet voor zich houdt (uit enthousiasme). Mijn ouders zijn gescheiden en vader zou ik het zo willen vertellen, maar ja… Vindt het heel moeilijk. Ben bang dat mijn moeder heel veel contact gaat zoeken enzo en daar heb ik geen behoefte aan. Vindt het heel moeilijk, maar zal er toch een keer van moeten komen…

@alle zwangeren: Wanneer hadden jullie het verteld (bij hoeveel weken precies)?

Morgen ga ik trouwens naar Mary Poppins in Scheveningen, ben benieuwd! Iemand toevallig geweest?

2. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    Samantha en Tazzie allebei van harte gefeliciteerd

3. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Gefeli voor alle dames die positief hebben getest!

Verder wil ik zeggen dat ik even wat afstand neem hier van het forum. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het jullie allemaal van harte en ben heel blij voor jullie maar heb er zelf een beetje de balen in dat ik niks van mn cyclus van aan kan en word er gewoon heel erg onzeker van.
    Kan heerlijk mn ei kwijt bij mn paardje dus daar geniet ik voor de volle 100% van en probeer het zwanger worden even iets minder mn gedachten te laten beheersen.

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    ja ook van mij een dikke kuffel voor alle andere blauwe en oranje meiden!!ik duim dat jullie heel snel mogen volgen!!

ik pas de lijst morgen pas aan ;) na de kvtest.. ben nog steeds vol ongeloof.. vooral omdat ik zo last van mn onderrug heb.. (enne moet ik nou eigenlijk eerst de huisarts bellen? of gelijk maar de vk?) Heb net wel heerlijk met mn paardje staan kroelen.. zij volede zich ook alweer wat beterder gelukkig..

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    @ JBG:
    Hiet met 5 weken mijn ouders en met 5,5 schoonouders. Maar wel met beide een hele goede band.
    Beste vriendin met 4 weken en zus en schoonzus met 6 weken. De rest heb ik na 11 weken verteld..

@ Samantha,
    Je hoeft je huisarts niet te bellen hoor, verloskundige is ook prima en die geeft het dan wel door. Tenminste zo heb ik het gedaan! Ben erg benieuwd naar je test morgen!

@ Sasjuh, begrijpelijk meid! Wees wel welkom als je het moeilijk hebt en even wil spuien hier he? Hoop echt voor je dat het snel beter is met je cyclus en dat je wat aan de gyn hebt!

@ Alle blauwe meiden, tlijkt me ook best wel moeilijk en frustrerend als je elke keer een ander zwanger ziet worden... Kzou ook niet echt weten wat het makkelijker kan maken..

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    Sas kan t wel begrijpen hoor dat je even wat afstand neemt. Het is ook best rot zo'n lastige cyclus. GEniet maar lekker van A. dikke knuf!!

7. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Ik begrijp dat je je erg rot voelt. Ik wil wel dat je weet dat we er voor je zijn. Dus als je iets wilt van ons, laat het dan weten hè!
    Liefs

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Heel begrijpelijk sasjuh..maar wel erg jammer! Je bent altijd welkom hier als je je iets kwijt wilt.. Ik hoop echt van harte dat jij snel zwanger mag zijn! Je wilt het zo graag natuurlijk!!... *Dikke knuffel*

9. carly81

carly81 Bekend lid

Jan 17, 2011
    725
    0
    16
    Wauw Tazzie,

van harte gefeliciteerd,wat leuk!

10. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tazzie, nou ja zeg.... onwijs gaaf. Super gefeliciteerd!

@Sasjuh, ik snap je helemaal. Maar ik zou ook graag van jou blijven horen hoor. Juist als steun voor de blauwe lijst die korter wordt. Bovendien geef je vaak goede raad. Kortom, je hoort bij het cluppie. Maar ik respecteer het helemaal als je zo af en toe eens aanwipt bij het forum.

@Anita kop op. Moeilijk soms he.

@iedereen hier geen nieuws. Voel niks en ben geloof ik nu de eerste. Maar ja mijn ei was later. Ik denk wel dat ik mijn NOD zo laat staan, want ben wel regelmatig. is dat trouwens erg voor een eventuele innesteling? Hoe lang na je ei is dat ook weer? Een week of zo? Dat haal ik dan net of net niet. Nou ja we zien wel. Aan het klussen heeft het deze ronde niet gelegen. Er wordt hier in huis al gesproken van eelt op intieme plekken hihihihihihi. Mijn antwoord: en nou niet gaan klagen hoor!!!

Fijne dag allemaal. Ik heb al lammetjes gezien.

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    goeiemorgen!!

saxia innesteling is ongeveer 5 tot 8 dagen ofzo. maar dat kan ook bij iedereen weer verschillen..Maar ik zal voor je duimen!!

vanmorgen de kvtest gedaan en die geeft een 2e streep aan :) nog wel vrij licht, maar ja zit zowiezo pas op dpo 11. Blijf het nog onwerkelijk vinden..

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    21 Maart: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje )
    01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg
    03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje)
    07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje)
    11 april: Winnietje ( 25 jaar, 5de ronde, 2de kindje )
    17 april: rose83 (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen)

??: Sasjuh83 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober
    Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november
    JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november
    Samantha(24 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november
    Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december

13. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Tazzie: foto!!!

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    alstu :D

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Wauw, die is goed duidelijk!!

16. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

Nov 22, 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Mooie test weer Tazzie!

Sasjuh, wat jammer dat je afstand ga nemen, maar ook wel begrijpelijk.
    Hoop dat je cyclus snel een beetje normaal gaat worden en dat je veel ga hebben aan de gyn.

Haha Saxia eelt op intieme plekken :D nou dan moet het haast wel raak zijn toch....ik duim voor je!

JBG wij hebben het mijn ouders verteld toen ik 6 weken en 4 dagen was, me zus met 6 weken en 5 dagen en een goede vriend van mij afgelopen week (7 weken 3 dagen) verder nog niemand.
    Morgen hebben we de eerste echo en ben ik als het goed is 8 weken, en gelijk daarna gaan we het me schoonmoeder vertellen (die had anders de mond niet kunnen houden)
    Bij mijn dochter hebben we het iedereen pas bij de eerste echo verteld (was toen 11 weken en 2 dagen)
    Je moet doen waar jullie je goed bij voellen.
    Niet bang zijn dat je iemand voor de kop stoot omdat je het de ene wel heb verteld en de ander niet.....het is jullie zwangerschap en jullie bepalen wie het te weten komt!

17. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Dat vind ik echt een hele goede Patriesjuh!!!

Ik ben benieuwd naar wat je allemaal te zien krijgt morgen bij de echo.

@Tazzie; Mooie test vanmorgen! Ook erg duidelijk!:D

18. sandra2

sandra2 Bekend lid

Nov 10, 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Yes weer 2!!!
    Tazzie en Samantha gefeliciteerd!!!
    Geniet ervan met jullie mannen.....

19. rose83

rose83 Bekend lid

Nov 26, 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ tazz ik zie overduidelijk een streepje. jippie!!

@ saxia is wist niet dat je ook daar eelt kon krijgen ;)

@patriesjuh veel plezier morgen! we horen graag de details van morgen ;)

@ sasjuh kan me voorstellen dat al dat goede nieuws hier wel erg confronterend is. Maar ik denk dat wij als blauwtjes onder elkaar juist elkaar goed kunnen steunen. ik hoop dat jij dat ook op die manier ervaart? en daarbij kunnen de zwangere ons alvast voorbereiden op de kwaaltjes die komen gaan. Maar je moet natuurlijk doen wat goed voor je voelt. knuffff

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    AAAAAAHHHHH, wat een goed nieuws!!!
    Samantha en Tazzie,van harte gefeliciteerd meiden! We duimen voor plakbeebjes!!

Alle wachtende dames, ik hoop dat jullie snel het roze lijstje compleet gaan maken. Dikke knuffel en ik blijf duimen!

Share This Page