stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Mooie test Tazzie :)

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    jbg, samantha en tazzie gefeliciteerd meiden!!! ik zal duimen voor plakbeebjes!!

sasjuh sterkte meid hopelijk krijg je snel een beetje duidelijkheid en voel je je weer wat beter. we zullen je hier wel missen hopelijk kom je wel af en toe nog ff langs. als je cyclus nog lang duurt kun je ook om pilletjes vragen die je ongi opwekken (is eigelijk een soort pil) en dan kun je dan aan een cyclus beginnen met controlle van de gyn. krijg je in ieder geval meer duidelijkheid.

@suusje wat lief!! dankjewel dat kunnen wij blauwe en zeker de oranje wel gebruiken. hopelijk volgen we allemaal snel.

@saxia spannend meid hopelijk ga je ook naar roze!

@anita en hoe voel je je? alweer iets beter? ik hoop het wel. hier een dikke knuff in ieder geval

heb weinig nieuws heb het best druk gehad ongi is alweeer over klussen kan beginnen!
    ben aan het tempen maar moet nog steeds "f.f." bekijken, uitzoeken en invullen.
    fijne avond nog.

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    thnx allemaal meiden.. :)

Hip klus ze komende dagen! :)

Saxia met al dat eelt moet het wel raak zijn :p

patriesjuh succes morgen met de echo!

Verder ik duim voor alle blauwe en oranje meiden! Ik hoop echt dat het voor jullie ook snel raak is!

ik vind t nog steeds wel raar, het idee zwanger te zijn nu echt. maar goed, ik duim voor een plakbeeb enzo..

4. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Samantha en Tazzie: gefeliciteerd!!! Ik duim voor plakbeebjes!

Hier niet veel te melden: we zitten braaf op het wachtbankje! We vinden het nog veel te lang duren voordat we kunnen testen! Maar goed we hebben behoorlijk geklust dus we wachten maar af. Mijn man zei gisteren al: die tijd tussen ei en ongi duren veel te lang voor zo'n nieuwsgierig aagje als jij! Ik hoop maar dat de komende week een beetje snel gaat!

5. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hip wil jij inderdaad vast even voorwerk doen qua tempen? Op de een of andere manier denk ik dat het toch niet raak is deze ronde en dan wil ik ook gaan tempen. FF wel eens bekeken maar is nog abracadabra voor me. Ik kijk ook niet echt uit naar een thermometer in mijn....
    Oh en ik heb ook een pendel laten doen. Gewoon omdat ik deze ronde "saai" vond. En ook ik heb mei en jongetje maar dan van Hanna. Nu hebben wij ingetekend voor een meisje en vinden wij zelf dat het deze ronde raak moet zijn, dus zij zit ernaast. HIHIHIHI. Nee natuurlijk niet. Het komt zoals het komt.

Verder zie ik dat Sandra onder de 200 dagen nog te gaan tot de bevalling is gedoken.

Patriesjuh gaat lekker baby'tje kijken vandaag. Wij zijn benieuwd.

MenP heb jij al zicht op je cylcus?

Fijne dag allemaal vandaag.

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Tazzie...heb je al last van kwaaltjes??

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    marije ik duim voor je en ook dat de week sneller gaat!

saxia ben benieuwd ik hoop voor je deze ronde!

samantha, ja wel iets.. Licht misselijk, zo'n gevoel van het zit tot aan de keel maar komt er net niet uit zeg maar.. als ik buk dan voel ik t wel iets omhoog komen (en helaas in mn werk moet ik nog wel wat bukken haha, maar ik doe alles lekker rustig aan) en steekjes onderin mn buik zeg maar. (bandenpijn ofzo?? )en wel nog steeds last van mn onderrug :(
    En jij?? ook kwaaltjes?

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Okee:)

Ja ik ook af en toe.. Had 2 dagen geleden echt last van mn borsten..maar nu helemaal niks meer..gister ook misselijk.. verder voel ik eigenlijk niet zoveel.. ja dat ik heel moe ben.. word er best wel onzeker van dat ik niet zoveel voel..hebben andere zwangeren dat ook? Ik ga straks bellen voor de echo..spannend!!

@ marije..hopelijk gaat deze week snel om!! En mag je een posi test in je handen hebben :D

@saxia..ik hoop dat je niet tot mei hoeft te wachten:p

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    @ Samantha
    Mijn kwaaltjes kwamen pas echt na 7 weken. Daarvoor wat lichte steekjes, soms wat misselijk en moe. Daarna begon ik me wel beroerder te voelen en werden alle kwaaltjes erger. Dus het zegt niets hoor!

@ Patriesjuh
    Veel plezier vandaag! Hoop dat je een mooie echo te zien krijgt!!

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    @norah.. okee:) Ben benieuwd... Jeetje jij bent al 14 weken zwanger vandaag..wat gaat dat snel zeg!

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Ja tgaat nu ineens wel hard hoor.
    Ik kijk nu heel erg uit naar het moment dat ik t kind zal gaan voelen. Het kan al best snel zei de vlos omdat de placenta aan de achterkant ligt. Dan wordt t zo echt!

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Ja idd! Lijkt me een apart, maar toch een fijn gevoel..:)

13. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Bij je vorige zwangerschap begon je bloedverlies toch al heel snel nadat je positief getest had? Heb je nu al bloedverlies gehad?

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Ja klopt.. toen begon het bloedverlies bij 4 week en 2 dagen .. heb nog geen bloedverlies gehad nu... maar ben er wel heel bang voor.. Had gisternacht erge buikpijn... maar durfde gewoon niet naar de wc te gaan, omdat ik bang was dat er bloed was..maja volgende dag moest ik wel:p Maar niks te zien hoor..denk dat m'n angst ook wel een tijdje zal blijven nog..

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Ja ik kan me die angst erg goed voorstellen ja!Maar fijn dat je nog geen bloedverlies hebt gehad, en morgen ben je alweer 5 weken! Hopen dat t zo goed blijft gaan!

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    sam fijn dat je nog geen bloedverlies hebt gehad!! Kan me ook goed voorstellen dat je die angst nog hebt
    (moet eerlijk zeggen dat ik t ook wel beetje heb :( ik hoop dat het blijft zitten)

norah 14 weken alweer, tijd vliegt haha.. Ben benieuwd wat er door je heen gaat zodra je de kleine voor het eerst voelt :)

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Tazzie, gefeliciteerd meid!!!! Dikke kus!!!!!!

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    thnx LM :)

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    pff .. ff dipje..

Belde vanmorgen de verloskundige om een afspraak te maken.. M'n verhaal uitgelegd.. Zegt ze dat ze me vanmiddag ff terug gaat bellen, omdat ze even in overleg moet met de gyn..Want ze denkt dat het onwaarschijnlijk is dat ik nu alweer zwanger ben! Waarschijnlijk zijn het gewoon nog hormonen die in m'n lichaam zitten van voor de miskraam.. :(

20. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    He wat raar!
    Ik ken ook iemand die was direct na de miskraam weer zwanger, zonder eerst weer ongesteld te zijn geworden. En die was al 7 weken zwanger toen een miskraam kreeg.
    En je had ook niet een licht streepje ofzo, maar n hele duidelijke!
    Ik zou ff een clearblue doen, dat je kan zien hoeveel weken hij aangeeft.. Misschien dat dat meer zegt?

Share This Page