@Samantha getver wat is dat nou voor boodschap zo over de telefoon. In plaats van dat ze je dan gewoon meteen laten komen of bloed prikken of zo of andere mogelijkheden. Hou ons op de hoogte!!! En Patriesjuh????
Wow 3 zwangeren erbij! Gefeliciteerd! Jeetje Samantha wat laten ze je nu in spanning zeg. Hoop zo voor je dat je weer zwanger bent en niet dat het nog de hormonen zijn van de vorige zwangerschap. Lijkt me dat ze dan heel snel een echo inplannen zodat je het zeker weet, of misschien bloedonderzoek om te kijken wat de waarde is.
Hey wat raar Sam. Dat ze dat ook zo over de telefoon zegt.. Ik duim voor je dat ze compleet fout zit. Maar zoals norah zegt misschien een clear blue? en anders een bloedtest vragen?
Ja.. heb dus een clear blue gedaan... en daar stond net als de vorige keer 1-2 op...word ik ook niet echt wijzer van dus... ik heb ook geen idee hoe mijn cyclus is geweest...misschien was het wel 28 of 29 dagen dit keer..en ben ik dus later bevrucht geraakt...geen idee.. Ze hebben me nog steeds niet terug gebeld..heb net zelf gebeld en kreeg te horen dat degene waar ze het mee zou overleggen net weg was geroepen..maar als ie terug komt zal ze het ff aan hem vragen..pff word zo sjagerijnig en verdrietig hier van..
Samantha: jeemig zeg! Wat een boodschap om zomaar via de telefoon te zeggen! Erg lomp! Ik hoop dat ze gauw terug belt en je snel duidelijkheid hebt!
Ze heeft net eindelijk gebeld.. Kan maandag om 14.00 langskomen.. Dan gaan ze bloedprikken om te zien of er idd het zwangerschapshormoon in me zit... en een echo.. Ze zei dat de waardes ongeveer 3 weken in je lichaam blijven zitten.. Dus dat het er net om hangt..omdat het bij mij 4 week geleden is... Pff... ik weet het echt niet nu... ik voel toch echt die symptomen... nog ff een paar daagjes in spanning..
Poe hee Sam. Ik zou nog wel een opmerking maken over het vertellen van de boodschap op de manier waarop dat is gegaan. Misschien een cursusdagje tact voor de betreffende medewerkster? En dan maken wij wel rsi duimen voor je van het duimendraaien tot en met maandag. En tot die tijd blijf jij gewoon op je symptomen letten. Ook ik heb vrouwen in mijn vriendenkring die direct weer zwanger werden. Dus dat kan gewoon.
Samantha, ook een vriendin van mij is direct na haar mk zwanger geraakt. Zij twijfelde zelf heel sterk, dus drong aan op een bloedonderzoek, maar het bleek echt dat ze 1 1/2 na de miskraam alweer zwanger is geraakt. Er werd haar verteld dat ze juist extra vruchtbaar was en dat het dus best "normaal" was dat ze zo snel weer zwanger was. Nu een gezonde zoon van 3 jaar. Meid, ik hoop echt dat je vk ernaast zit en dat jouw waardes maandag de pan uit rijzen! Dikke knuffel meid, verdorie...weer die onzekerheid!
Dat is niet echt het nieuws dat je wilt horen! Jeetje zeg... En dan nog bijna een week wachten ook. Hoop gewoon dat jij weer lekker zwanger bent. Ik zeg...JA! sterkte! X @Saxia; Haha...mei en een jongen, zij weet zeker niet dat jullie NU zwanger zijn van een MEISJE...haha. Ik hoop het van harte voor jullie! Nog ff geduld... @Marije; Tja, wachten duurt lang! Ik hoop dat je veel te doen hebt, dan duurt het wachten minder lang (voor je gevoel dan hè!) Ik wacht en klus en wacht en probeer mn ei te voelen en wacht en klus en....tja, dat dus zo'n beetje...Ik heb geen idee van mn cyclus. We zien het wel. Ik ga maar uit van 52 dagen.
Saxia... dankjewel!! Hopelijk helpt het dat jullie duimen Suuszwanger.. ooh jouw verhaal geeft me toch wel positieve gevoelens.. Ik hoop het echt zo he.. MenP... 52 dagen is echt lang zeg... was jij al naar de huisarts geweest vanwege je lange cyclus?
@samantha wat vervelend dat ze met dat verhaal aankomen. en inderdaad niet echt tactvol. hopelijk hebben ze het nog fout ook en ben je gewoon zwanger! ik duim voor je @menp je bent er maar druk mee..klussen,,,wachten..ei spotten...klussen,,, wachten. begin je al af te vallen ?? haha @marije ik ben het er helemaal mee eens,, wachten duurt heeeeel lang. beetje jammer he. hier is het klussen ook weer begonnen. ongi was gelukkig niet heel erg. (tja moet het toch positief houden als je niet zwanger bent.) dan zie ik daar maar de voordelen van in
Lieve Meiden die zwanger zijn GEFELICITEERD!!! Wat het gaat goed met het blauwe rijtje. De ooievaars zijn er maar druk mee Hij mag nu wel langskomen bij mij....
Sjonge, word het alweer een spannende dag voor jouw samantha! Hoop zo dat t goed zit! Kan me echt niet voorstellen dat t niet zo zou zijn... Maar ik heb er geen verstand van helaas. @ Winnie, van het weekend heel veel ooievaars gezien! Ze zweefden alleen heel hoog in de lucht, dus miss waren ze verdwaalt! Hoop dat er gauw een terecht komt bij jou! @ Patriesjuh, ben je al geweest? We zijn benieuwd!!
pff Sam nog lang wachten zeg ik hoop het zo voor je!! ik duim voor je menp pff echt lang zo'n cyclus. ook voor jou draaien mn duimen dat je je ei hebt en ook zwanger raakt... voor alle blauwe en oranje meiden trouwens
aan alle zwangere dames van harte gefeliciteerd! met jullie zwangerschap en pff da gaat hard zeg 3 deze week ik mag helaas deze maand overslaan want vriendlief was ziek toen we moesten klussen, dus mocht er een wonder gebeuren dan hoop ik da ik zwanger ben @sam spannend meid hoop dat alles goed daar zit beneden in je buikje
Ik ben niet met mijn lange cylcus naar de dokter geweest. Het is/was vast ontpillen. Dus....maarja, met zo'n lange cyclus moet je wel laaaaang wachten op....tja, op wat; ei, ongi, posi test??? Ik ben er best rustig over gelukkig. Daar ben ik wel blij mee. Hoewel ik het best kan begrijpen als anderen zich zorgen ofzo maken.
Hoi meiden, hier weer even een berichtje van mij. Ongi is gelukkig weer bijna over, was dit keer echt ontzettend heftig. Geen krampen e.d. maar wel ontzettend veel bloedverlies. Ben weer blij dat ik er weer bijna vanaf ben en de volgende ronde weer kan beginnen. JBG, hoe was Mary Poppins? Ik ga over 2 weekjes met m'n moeder naar Petticoat en over 2,5 maand ga ik met het thuisfront van vriendlief naar Zorro. Nu al helemaal zin in! Sasjuh, ik begrijp je volkomen. Vindt het ook erg confronterend en heb er ook over zitten denken om wat afstand te nemen van het forum. Ben alleen iets te nieuwsgierig . Daarnaast put ik ook behoorlijk wat steun uit de verhalen hier. Dus meiden, jullie zijn nog niet van me af hier ! En Sasjuh, zullen we afspreken dat we in ieder geval zwanger het jaar uitgaan?! Saxia, wat een uitspraak hihi! Eelt op die plekken.. Tazzie, Samantha en JBG al een beetje aan het idee gewend? Hip, het gaat hier weer ok. Heb mezelf weer helemaal onder controle. Maandag kwam eigenlijk pas het besef dat het weer niet was gelukt.. Zit op een werkdag 2 uur alleen in de auto en dan heb je ineens veel tijd om te piekeren.. Marije, hoop op een snelle week voor je! Heb je zelf een voorgevoel? Patriesjuh, hoe was de echo? Samantha, wat een rot telefoontje! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! MenP, slik jij nu ook iets. Slik zelf die Etos zwanger worden om ook mijn cyclus op orde te krijgen. Hij was nu wel een stuk korter voor mijn doen. Hoop dat deze ronde ook weer rond de 31 dagen is. Winnie, stuur je hem dan ook even langs mij?
Ik slik alleen foliumtabletten. In de eerste echte ronde ovulatietesten gebruikt en nu dus niets. Tis voor mij pas de 2de echte ronde en wil nu niet met meer bezig zijn dan wat nodig is. Ik hoop voor jou dat die zwanger worden pillen echt werken. Misschien ga ik daar volgende ronde of die daarna ook wel aan en dan vraag ik jou om je ervaring. Mag dat? Ohja, Saxia, mijn vriend moest wel lachen om je uitspraak over eelt op intieme plekken...hahaha... Tis wel apart, gisteravond had ik het met hem over een namenlijstje. Deze heb ik vorig jaar al gemaakt. Namen die ik leuk vind, die hij leuk vindt en die we samen leuk vinden. Ik was denk iets eerder klaar om aan kinderen te denken dan hij. Nu zei hij ineens; misschien hadden we toen wel al moeten beginnen....hij had niet gedacht dat we niet meteen zwanger zouden zijn. Hij vindt het nog niet te lang duren, maar dit wijst er wel op voor mij dat hij er écht aan toe is. Hij praat er niet zo vaak over en nu dus ineens op deze manier. Ik was er wel blij mee. Hij komt nu ook wel eens met vragen over hoe dat nou eigenlijk in elkaar zit met een cyclus enzo. Moest het even kwijt.
Anita: ik zal hem doorsturen aangezien ik het weekend weg ben dat juist mijn vruchtbare dagen zijn zal hij mij dit maal overslaan :')