hallo allemaal Ikke vanmorgen testen besteld, ben ik vanmiddag ongesteld geworden. Dus ik ga nu ook de 1e ronden in.haha.. Ronde 0 heb ik nu gehad. Dit was mijn eerste cyclus na de pil. Dus ga over 2 weken weer flink klussen..haha... Nu weet ik inderdaad nog dat alles goed werkt, das natuurlijk ook fijn! gr
Dank jullie voor het welkom! Wij hebben idd wel de hele maand een condoom gebruikt dus de kans is klein dat ik nu al zwanger ben. Nog steeds niet ongesteld, zit nu op dag 31. Jullie ook allemaal succes
Nou meiden de ongi heeft zich gister wel doorgezet ! Dus voel me sinds 2,5 jaar weer lekker beroerd tijdens ongi (een nadeel van stoppen met de pil) bij mij teminste.. maargoed volgens de online predictors kunnen we vanaf de 16e tot de 21e weer aan de slag ! Dan zou ik 3 januari ongv positief kunnen testen (lijkt me een goed begin van het jaar toch?) @ esli4 wat grappig tegelijk ongi.. nou hopen op een positieve test in het nieuwe jaar.
Hallo dames, Nou ben ik dus drie weken gestopt met de pil.. Flink aan de klus geweest en sinds 2 weken heb ik heel erg sterk ruikende urine.. En niet alleen s'morgens maar ook gewoon door de dag heen.. Ik heb honger als een paard en lig s'avonds om half tien op de bank te slapen... Beetje vreemd allemaal.. Iemand ervaring mee?? Groetjes, Marlijn
welkom voor de nieuwe mensen balen esli en suuzie dat jullie toch ongesteld zijn geworden suuzie zou leuk zijn als je op 3 januari kan testen en dan positief (das mijn verjaardag ) norah ik duim voor je mee dat je eitje is geweest (klinkt dat stom zo haha) en begrijp goed hoe je je voelt.. in mn omgeving onderhand ook de een na de ander zwanger. dan wil je ook zo graag
Ja heel erg graag! Had vandaag wel een rare dag. Erg veel buikpijn en veel plassen, terwijl ik haast niets gedronken had. Het viel me echt duidelijk op. En steken in mn buik. Toen ik na ging denken zou vandaag de dag kunnen zijn van de innesteling, als het klopt dat ik mijn ei deze periode al op dag 13 heb gehad. ( we hebben toen geklust) Maar ik wil er ook weer niet teveel van verwachten! Moeilijk is dit!
Zullen we een lijstje van de mensen van dit onderwerp bijhouden wanneer de NOD is? Kopieer en voeg je eigen naam en datum toe op volgorde! NOD lijstje: 12 december: JBG
Goed Idee! Ik zet m voort! Zullen we er ook nog bijzetten welke ronde en leeftijd en hoeveelste kindje? Heb je gelijk wat meer info over iemand! NOD lijstje: 12 december: JBG 18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
goed idee norah!! NOD lijstje: 12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje) 18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
Hoe werkt dat met NOD? Ik ben 7 nov voor het laatst ongi geweest, ben 3 nov gestopt met de pil. Tot nu toe niet nog weer ongi geweest. Dan kan ik mijn NOD nog niet bepalen toch?
Tja je kunt alleen een gok doen. Is 7 nov de eerste dag van je menstruatie? Dat zou ik er 28 dagen bij op tellen en is dat je NOD. 28 dagen is een gemiddelde cylus. Dan zou 4 dec je NOD zijn geweest.... Maar met ontpillen zegt t niet zoveel.... Of je moet nu een testje doen voor de zekerheid. Ik zou als je negatief test, even wachten tot je ongesteld wordt, en dan kun je je NOD beter bepalen.
Zoiets dacht ik idd al. Ik wacht rustig (nou ja rustig..) af tot ik ongi wordt haha! Vorige week had ik wel alle symptomen die normaal heb als ik ongesteld wordt, last van mn buik en rug ed, maar helaas niets..
NOD lijstje: 12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje) 18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 22 decenber: Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
hey meiden gister 6-12-2010 is de 1e dag van mijn menstruatie.. wanneer is dan mijn NOD.. weet t ff niet meer ;$ hihi.. dan vul ik het lijstje ook ff in! xx
NOD lijstje: 12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje) 18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 22 decenber: Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 23 december: Marije (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
NOD lijstje: 12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje) 18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 22 decenber: Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 23 december: Marije (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Wat een leuk idee zeg! Had hier zelf ook aan zitten denken maar niets mee gedaan! Ben echt ontzettend benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Vorige keer duurde het namelijk 35 dagen voor mijn eerste ongi. Ben daar nu dus ook even vanuit gegaan.
hoi dames, ik ben gisteravond toch nog ongi geworden maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen! en ik heb zoals het er nu uit ziet best wel een regelmatige cyclus en niet zo lang dus das wel fijn! ik ga deze ronde denk ik wel ovulatietests gebruiken voor te kijken hoe mijn cyclus precies in elkaar zit en tempen vind ik te veel gedoe. iemand vroeg wat pendelen was weet alleen niet meer wie. maar dat is net ziets als kaarten leggen of zo maar dan met een pendel(een naaldje of iets dergelijks aan een touwtje) en daarmee kun je dan dingen voorspellen zeg maar. weet ook niet zo goed hoe ik uit moet leggen ik pendel zelf niet en dit was ook de eerste x dat iemand voor mij heeft gependeld. is eigelijk gewoon voor de leuk. kijk anders eens op het pendelforum mss staat het daar duidelijker uitgelegd. @suuzie hoelang was je laatste cyclus (je moet tellen van dag 1 van je menstruatie tot de dag voor je volgende menstruatie) je nod is dan op de dag dat je weer ongi moet worden. (nod= Niet Ongesteld Dag dus de dag dat je wel ongi moet worden maar dat eigelijk niet wil) NOD lijstje: 12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje) 18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 22 december: Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
Als je uitgaat van een normale cyclus zou ik zeggen 2 januari 2011. Dus dan ga je uit van 28 dagen...