stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja dames hier even een dip.

Mijn aanstaande geeft aan vooral kinderen te willen omdat ik het graag wil. Heb wel even duidelijk gemaakt dat ik geen verwijten wil over een tijdje mocht het raak zijn, dat ik degene was die een kind wilde. Het lijkt hem allemaal erg wennen en veel geduld kosten. Bovendien verandert er dan veel. Ja bij mij ook. Misschien dat ie het even benauwd heeft. Het is nu toch ook vooral een vrouwending. Als ik met baby's of kinderen van anderen bezig zie, dan is het een geboren papa. Maar goed, verandert even niks aan mijn gevoel. Trekt wel weer weg, dat weet ik maar toch. Heb zelfs condooms en de pil voorgesteld om bedenktijd te geven, maar dat vond hij te ver gaan. Dus neem dan maar aan dat het toch goed zit.

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Saxia... Ik denk dat het meer het idee is... En dat ie niet zo goed weet hoe hij het moet zeggen..dus dan maar op zo'n manier.. Tuurlijk gaat er ontzettend veel veranderen als je een kindje hebt..en dat zal hij zich ook beseffen.. Ik denk dat vrouwen daar sowieso een andere kijk op hebben dan mannen..En als hij niet met condooms wil of dat jij aan de pil gaat..dat zegt toch ook wel genoeg :)

3. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Patriesjuh; Het zijn er 2!!!!!!!!!! Jeetje, even schrikken, maar ga vooral genieten en tips zat denk van je zus! Mooi nieuws!

@Saxia; hmmmm....altijd jammer. Maar idd als hij zegt dat de pil en/of condooms niet hoeven, tja, dan lijkt mij wel dat hij er toch ook wel voor wil gaan. Hij zal zich misschien ineens realiseren wat er allemaal anders zal worden. Liefs en hoop dat hij het gauw zelf ook écht weer wil!!!

4. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Patriesjuh, super maar idd schrikken

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    saxia midner dat je mannetje dat zo ineens zegt.. Maar scheelt wel weer dat ie toch nog met condooms of pil wil..

sam wat raar ineens dat sliertje roze.. maar ik duim voor je dat er gewoon eenbaby inzit..

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sam, ik hoop dat het beetje bloed niets te betekenen heeft en dat je gewoon hartstikke zwanger bent van een baby met een kloppend hartje. Knuffel hoor, want jeetje...wat een onzekerheid.

Saxia, oeh, klinkt als een typisch gevalletje van "cold feet". Nu het steeds dichterbij komt, is het natuurlijk ook ontzettend eng. Vooral mannen hebben daar eerder "last" van. Maar het feit dat hij geen anticonceptie wil zegt genoeg over zijn diepere wens...Meid, hoop dat hij snel bijdraait. Voelt voor jou ook veel fijner.

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam hoe is t nu?

pooh hoe is t met gibbs??

hier zo nog even werken van 5 tot half 7 ongeveer.. En dan lekker weekend :) Vanaaf nog even naar mn paardje, ze is weer beter gelukkig.. En een ander paard heeft al een paar dagen alle tekenen om te gaan bevallen, dus heel spannend op stal :) daar vanaaf ook even bij kijken :)

8. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Wij gaan waarschijnlijk het morgen aan de ouders broer/zus vertellen... Manlief wil het ook zo graag!! Hebben slabbetjes gekocht voor de opa's en oma's :D...

Ben erg moe deze dagen en erg licht in mijn hoofd. Vanavond lekker in mijn bedje liggen en wat tv kijken...

Fijne avond allemaal!

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    spannend JBG.. Ben benieuwd hoe ze reageren :)

Hier nog niets voorlopig.. Als t aan vriendlief ligt pas met 12 weken vertellen :( erg moeilijk om je mond te houden vind ik..

10. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

het is WEEKEND!! Laten we hopen dat het mooie weer van van de week nog even lekker aanhoudt! Ben net even lekker een ronde wezen skaten, echt lekker zeg. En nu lekker gedoucht en met vriendlief in de bank..

MenP. tuurlijk mag je straks naar mijn ervaring vragen met die pillen. Of ze echt werken weet ik natuurlijk niet.. Vindt het alleen wel toevallig dat m'n cyclus afgelopen keer sinds ik die pillen slik 31 dagen was en die keren ervoor 2 x 36 dagen en 1 x 50 dagen. Dus ik blijf ze gewoon nog even slikken. Wel leuk die reactie van je vriend of jullie misschien toch niet eerder hadden moeten beginnen :D!

JBG, wat leuk dat manlief het ook helemaal te pakken heeft! En heel veel plezier met het vertellen van het leuke nieuws aan het thuisfront!

Tazzie, fijn dat je het nieuws al met iemand die ook zwanger is hebt kunnen delen!

Patriesjuh, een tweeling ;)! Wat ontzettend leuk! Maar geloof ook dat het wel even schrikken is. Moet zeggen dat ik daar tot op heden zelf ook nog niet aan heb gedacht dat dat ook zou kunnen.. Maar ook wel ontzettend bijzonder! Geniet ervan! En houdt ons op de hoogte ;).

Marije, en? Hoe voel je je.. Kruipen de dagen voorbij? Of gaat het wel?

Hip, zou je graag helpen maar dat gedeelte vraag ik altijd aan vriendlief :(. Ben daar allemaal niet zo handig in...

Saxia, wat vervelend voor je die reactie van je vriend. Maar zoals de andere ook al zeiden zegt het ook wel weer iets dat hij toch ook niet aan de condooms wil e.d. Gaat vast goed komen!

Samantha, hoe is het nu met je? Nog bloedverlies gehad? Duim voor je dat er gewoon een wondertje in je aan het groeien is!

Fijn weekend allemaal!

11. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Manlief zijn wens is zo groot om het te vertellen dat ik erin meega.. Als het aan mij ligt kunnen we nog wel even wachten, maar hij is zo trots en wil dit graag met zijn ouders delen.

Aan onze vrienden en overige familie vertellen we het echt pas bij 12 weken..

Geduld is ook nu weer een schone zaak:p

12. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hier alles erg druk, Gibbs heeft urineweg ontsteking dus das wel balen. Ik zal morgen een foto plaatsen

13. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Pooh; Ow...urinewegontsteking klinkt niet zo goed. Hoop dat het snel over is!

@Anita; Bedankt dat ik je om jouw ervaringen mag vragen.

@Saxia; Hoe is het nu?

@Sasjuh; Hoe gaat het met jou?

@JBG; Leuk om het te gaan vertellen en dat je man er zo mee bezig is. Veel plezier morgen!

Ik ga naar bed, morgen om 6.30uur opweg naar Nijverdal. NJK van het Synchroonzwemmen waar ik trainster ben. Hele dag binnen zitten in een warm zwembad....voor jullie wel fijn, meestal is het lekker weer als wij een hele dag binnen zitten voor een wedstrijd.
    Met mij gaat het verder prima...weet echt niet wanneer ik mijn ongi kan verwachten, dat is wel vervelend. Het kan elk moment beginnen. Wel moe, maar dat komt waarschijnlijk door de volle dagen.

Fijn weekend allemaal!!!

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    goeiemorgen dames!

pooh ooh dsa balen een urinewegontsteking. Hoop dat het gauw over is :)

menp pff das vroeg op. Je bent nu al bijna bij het zwembad denk ik haha
    voor als je weer thuis bent, hoe ging het?

patriesjuh gister lekker geskated.. Ik moet ook nodig weer eens de skeelers onderbinden.. Van de week maar weer eens doen..

hier een druk dagje, zometeen even naar de kinderboerderij. Pony die ik daar normaal rijd, ga ik een ander meisje op zetten (weet ze alleen nog niet haha dus een mooie verrassing vandaag voor haar) Vanmiddag naar mn eigen paardje, En het paard wat moest bevallen is vannacht bevallen dus ga gelijk veulentje knuffelen :) En vandaag krijgen we onze nieuwe auto.. :D

15. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Haha Tazzie ik heb niet geskate hoor!
    Dat was Anita :p

Saxia, wat jammer dat je vriend ineens twijfelt, maar ik denk gewoon dat het een beetje angst is voor wat gaat komen.
    Voor mannen is het toch anders, want die staan maar op de zijlijn en merken verder niks.
    Het feit dat hij geen condooms of pil wil zegt wel genoeg denk ik hoor.

Anita ik heb die etos pillen ook geslikt in me laaste cyclus en werd gelijk zwanger....ook nog eens van een tweeling! en me zus heeft ook haar laaste cyclus die pillen geslikt en heeft nu ook een tweeling.....toeval????
    Haha zal heus wel haha vast niet iedreen die die pillen slikt krijgt een tweeling....haha zou wat zijn.

Aah pooh arme hondje.
    Ben wel benieuwd hoe die nu is...hij is vast al weer gegroeid.

JBG, veel plezier vandaag met vertellen!

Hier niet veel te vertellen.
    Vanmiddag ff boodschappjes halen voor morgen, want dan vier ik mijn verjaardag (maandag jarig)
    Verder lekker lui zijn.
    Ben ontzettend moe en slaap over een acht maar iets van 2 uurtjes, dus als ik kan ruten pak ik het ook.
    Van mij mag het snel woensdag worden....1e x gyn + 2e echo!!

16. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden.
    Hier weinig nieuws. Denk dat jullie gelijk hebben en er moet gewoon maar gauw een kindje komen. Ik kijk in de lucht op zoek naar ooievaars. Misschien moeten die beesten eens uitgerust worden met een TomTom. Lijkt me voor iedereen beter. Hier wat rugpijn en iets meer doorzichtig slijmverlies. Dat was me nog niet eerder opgevallen. Verder ook gewoon een wat drukkend ongi gevoel. Dus ga ik toch uit van ongi dit keer. Ik weet niet waarom, maar zo voelt het voor mij aan.

Ach arme Gibbs wat een toestand. Hoe gaat het nu? En Pooh hoe is het met jou?

JBG spannend om te vertellen zeg. Ben benieuwd hoe de reacties waren.

Patriesjuh hou ons op de hoogte van je twee kleine doerakjes. Jij bent ook de enige die bij de gyn loopt. Dus handige tips die niet voor tweelingen zijn graag doorspelen. Ik ben heel benieuwd hoe jouw speciale zwangerschap zal verlopen. Succes met je verjaardagsvoorbereidingen.

Samantha hoe is het bij jou?

Tazzie al gebeld met de huisarts of verloskundige?

MenP al de chloorluchten uit je neus? En hup naar de Etos voor die pillen dan maar.

Marije hoe is het bij jou?

17. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    21 Maart: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje )
    01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg
    03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje)
    07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje)
    11 april: Winnietje ( 25 jaar, 5de ronde, 2de kindje )
    17 april: rose83 (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen)

??: Sasjuh83 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober
    Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november
    JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november
    Samantha(24 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november
    Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december

Dit is de meest recente. Anita volgens mij moet jij jezelf nog verplaatsen.

Nog vergeten daarnet: Sasjuh dikke knuffel!!!

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier gaat het wel goed hoor! Ga zo lekker met mn lief naar Arnhem en vanaaf naar Ilse de Lange in het Gelredome.
    Zal ff lijstje aanpassen want ben donderdag jarig geweest en dus een jaartje ouder ;)
    Verder lees ik echt af en toe wel mee hoor hier, wil jullie nieuwtjes niet missen en als ik weer wat beter in mn vel zit kom ik ook echt weer meepraten.

29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje )
    01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg
    03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje)
    07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje)
    11 april: Winnietje ( 25 jaar, 5de ronde, 2de kindje )
    17 april: rose83 (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen)

??: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    ??: Sasjuh83 (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober
    Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november
    JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november
    Samantha(24 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november
    Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december

19. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Weet ff niet meer wie t vroeg maar hier gaat het best ok, ben erg moe want met een pup is uitslapen er niet meer bij maar je krijgt er veel voor terug en met een baby heb je dat natuurlijk ook dus goede oefening :). Weet niet of we op de goede tijden geklust hebben dat schiet er nu soms ook bij in dus we zullen zien hoop dat t raak is maar anders gaan we gewoon weer door met oefenen.

20. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Pooh het blijft een lekker ding....hij is volgens mij al veel gegroeid!

Sas veel plezier vanaaf!

Deel Deze Pagina