Sasjuh: Nog gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier vanavond!!! Pooh: wat is het toch een schatje!!! Wij hebben een labrador van bijna 2,5 en inderdaad meestal zijn we op tijd wakker! Hoewel de laatste tijd horen we hem in het weekend pas na tien uur of als hij ons heeft horen opstaan, dus da's wel lekker. En tja als het wel vroeg is en zo'n koppie kijkt je aan dan smelt je toch??? Bekijk bijlage 140094 Saxia: Hier gaat alles nog zijn gangetje. Ik vind die tomtom voor de ooievaar wel een goed idee! Maar hij weet de straat hier al wel te vinden nu alleen het juiste huisnummer nog: onze buren op nummer 6 hebben vorige week een zoontje gekregen dus als hij dan nu 3 huizen (de huisnummers lopen hierop ipv even en oneven straatkant) vliegt dan zijn wij blij! Ik heb deze ronde werkelijk geen idee of voorgevoel, wel wat kwaaltjes maar ja die had ik de afgelopen maanden ook dus we wachten maar af! Fijne avond voor iedereen!
Hoi Meiden, Ben volop duimen aan het draaien voor meer roze namen in het lijstje. Ik had vandaag een rotdag: Vandaag zijn op een andere auto gereden :x. Die man voor ons stopte plots voor een stel eenden. Hij had wel abs en wij niet! Hij had ook nog eens een trekhaak dus onze voorkant zit in een grote plooi. Het is jammer dat het gebeurd is, maar ik kan er niks aan veranderen. Het geld wat we nu moeten uitgeven aan de reparatie hadden we voor leukere dingen kunnen gebruiken. Gelukkig komt het vakantiegeld er bijna aan. Moest zelfs even huilen toen ik mijn moeder belde. Zullen de hormonen zijn want zo ben ik helemaal niet. Wat is Gibbs een schatje! En hij groeit zo snel. Hond van Marije is ook een poepie. Ik heb een vreselijk eigenwijze en lieve franse bulldog Dirk ( Het is een vrouwtje maar ik vond de naam zo leuk).
@pooh en marije: Wat zien jullie hondjes er lief en knap uit J!! @suusje: wat een schrik zeg, jeetje!! Gaat het goed met jouw, geen klap in je buik gehad van de riem?? Vandaag ouders en broer/zus gesproken, iedereen was zo blij!! We hadden aan mijn moeder mijn babyboek gegeven en daarin een slab met erop Omas Lieveling! Ze was zo blij, ze kon het niet geloven en stoppen met glunderen. Mijn man zijn ouders snapte hem niet helemaal, ze dachten dat de cadeaus kregen voor de kleine van mijn man zijn zus Het was een leuke reactie om te zien dat ze dit jaar 2x opa en oma worden. Mijn man zijn zus die las de slab die we hadden gemaakt met erop: Hoera, ik wordt grote neef!! Die was gelijk in tranen! Mijn broer was de nuchtere himself, maar wel blij, hij kreeg een fotolijstje met een gedichtje. En vaders van mij (stief en echte) waren ook superblij!! Dus al met al leuke reacties! Ik zal even een fotootje bijvoegen van de cadeautjes, het enige wat ontbreekt is een romper met i love oma erop.. Heb ook nog even mijn laatste test vandaag opgemaakt en dat was gelijk een knaller!!
Mooie test JBG en leuke cadeautjes! Fijn dat je zulke leuke reacties hebt gehad!!! Onze hond Tigo ziet er inderdaad erg lief en knap uit, maar kan soms ontzettend duk, ondeugend en eigenwijs zijn. We noemen hem niet voor niets onze bruine ADHD (b)engel! Hij denkt ook nog steeds dat hij nog het formaat van een schoothondje heeft, maar weegt inmiddels zo'n 35 kilo...
JBG mooie test en wat een leuke reacties!! Pooh Gibbs is echt cute!! zou der zo verliefd op worden Marije die van jou heeft ook al zo'n lekker koppie!! Sas nogmaals gefeliciteerd!! Hoop dat het leuk is bij Ilse de Lange! Patriesjuh haha sorry bedoelde inderdaad anita Suusje wat balen zeg en ook enorm schrikken!! Saxia ik zal onze tomtom wel even doorgeven aan de ooievaars, hopelijk vinden ze deze ronde de route naar jullie!! Heb de verlos nog niet gebeld, ga ik komende week doen. Vind t allemaal wel erg spannend Vriendlief zei vanmorgen nog: ik ga wel mee hoor naar de verlos.. Zelfs naar de intake en zowiezo de echo's En een paar x per dag zegt ie ook wel : hey schat, je bent echt zwanger of He schat, je krijgt mijn baby.. dat soort dingetjes.. echt te schattig..
wou nog ff kwijt, dat stalgenootje van me die t alweet die Was vandaag ook even op stal en nadat ze wegging (ik was later als haar) kreeg ik een smsje van haar dat er wat op mn (zadel)kast lag. Vond daar een klein kadootje een fopspeen met i love mama erop. Echt zo lief
Hee meiden.. ff een berichtje van mij.. Ik heb besloten ff een tijdje wat minder hier op het forum te komen.. zal af en toe nog wel eens lezen en mss wat posten..maar niet meer zo vaak als ik nu deed. Heb sinds donderdagavond weer bloedverlies.. En ook best wel veel.. Ben dus erg onzeker en voel me er best wel rot onder. Het kan idd dus zijn dat mijn test nog steeds zwanger aangaf vanwege mn miskraam... Maar dan vraag ik me alsnog af waar m'n symptomen dan ineens vandaan komen :S Ik heb het ziekenhuis niet gebeld dat ik bloedverlies heb..anders was ik bang dat ik maandag niet mag komen..en wil toch wel graag dat ze ff bloed gaan prikken..zodat ik weet of die hormonen nou uit m'n lichaam zijn. Iedereen in ieder geval wel bedankt voor alle lieve berichtjes!! Ik zal nu maar eens op bed gaan..morgen vieren we de verjaardag van m'n mannetje.. die is maandag jarig.. Goed weekend iedereen!
Samantha: vervelend dat je weer bloedverlies hebt! Ik kan me voorstellen dat je even afstand wilt nemen. Het is ook niet niks zo'n onzekere situatie! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!
Samantha,een hele dikke knuffel. Ik begrijp het heel goed dat je wat afstand neemt. Wat verdrietig dat je nu toch weer bloed verliest. Toch blijf ik mijn duimen draaien. Wil je wel laten weten hoe het met je gaat af en toe. De komende dagen veel testers. Lieve meiden, heel veel succes en ik hoop dat er veel roze testen zijn.
Denk niet dat er hier een roze test zal gaan komen. Vanaf vanmorgen bloedverlies met stolsels (niet zo smakelijk, sorry) dus ik denk dat het al over en uit is voor deze ronde... Kan me namelijk niet voorstellen dat dit een innesteling zou zijn. Zou betekenen dat mijn lf deze maand toch weer maar 9-10 dagen is geweest.
@samantha, ook van mij een hele dikke knuffel!! jeetje wat rot toch weer bloedverlied Kan me goed voorstellen dat je dan ff wat minder hier wil komen! Meis ik denk aan je!! @marije ook voor jou een dikke knuffel!! balen zeg
@Pooh en Marije; Mooie honden hoor! Echt lief! @Marije; Balen! @Samantha; Sterkte! Ik hoop dat je bloedtest morgen duidelijkheid geeft. @Sasjuh; Nog gefeliciteerd en heb je een leuke avond gehad gisteren?? @JBG; Leuke reacties zeg! @Suusje; das best schrikken. Hoop dat je er zelf en je vrien niks aan overhouden. De wedstrijd gisteren is best goed gegaan! Wel een lange dag geweest. Was pas 21.30h thuis. @Saxia; Áls ik met die pillen ga beginnen, dan pas na mn ongi. En dat ben ik nog niet.
Lieve meiden, Ik heb niets kunnen lezen, wil alleen ff melden dat ik een tijdje afwezig zal zijn. Zit in een best heftige situatie. Mijn zwangere vriendin blijkt leukemie te hebben en het is allemaal heel heftig nu en spannend voor haar kindje. Ben nu even met hele andere dingen bezig, dan weten jullie dat! Liefs Norah
@Samantha: wat moet dit weer een teleurstelling voor je zijn, ik begrijp het als je wat afstand neemt!*knuff* @Marije: wat balen zeg dat je nu al ongesteld bent, dat is best snel toch?? @norah: Jeetje dat is schrikken zeg voor je vriendin, wat heftig.. Ik hoop dat het goed te behandelen is, ik duim voor jullie! @alle testers: ik hoop voor jullie dat jullie snel roze mogen kleuren, ik ben flink aan het duimen voor jullie!
Wat een hééééérlijk weertje zeg! Hopen op nog veel meer zonnige weekenden... Pooh, ahh. Hoop dat ie er niet al te veel last van heeft! En wat is het toch een schatje zeg! Hoe voel jij je nu?? Tazzie, kan gebeuren hé. Skaten was weer lekker. Was echt ontzettend lang geleden maar ging nog helemaal goed! Wat leuk een veulentje. Ben ook ontzettend weg van die dieren. Mijn opa en oma woonde op een boerderij en mijn opa reed ook altijd huifkar met kinderfeestjes e.d. Helemaal leuk paarden! Wat leuk dat je vriend ook zo betrokken is en wat lief van dat stalgenootje van je! Marije, wat een prachtbeest zeg! En wat ontzettend balen dat je ongi is begonnen.. *knuf* Suusje, balen zeg! Hebben jullie er zelf niets aan overgehouden? JBG, wat leuk zeg! Al die positieve reacties. Ben benieuwd als het bij ons zover is hoelang wij het voor ons kunnen houden.. Ben daar volgens mij ook niet zo goed in terwijl vriendlief daar hartstikke nuchter in is.. Samatha, sterkte meid! Begrijp dat dit echt ontzettend moeilijk voor je is! Maar weet dat wanneer je je verhaal kwijt wilt we er hier voor je zijn. *Knuf* Norah, wat een verdrietig nieuws zeg! Had al opgemerkt dat je hier wat minder aanwezig was maar dit verklaart een hoop. Begrijp goed dat je hier wat minder zult zijn nu maar mocht je behoefte hebben dan kun je hier natuurlijk altijd terecht! Vergeet ook niet aan jezelf te denken in deze moeilijke tijd want zelf heb je natuurlijk ook een klein mensje in je groeien! *knuf* Nog een fijne avond allemaal!