Marije, mooi koppie idd kan je niet weerstaan, jammer van de ongi. Jbg, leuk dat iedereen verrast was leuke vertel kadotjes. Samantha, balen hoop dat je snel duidelijkheid hebt Norah, dat is schrikken veel sterkte. Hier geen idee wat ik moet verwachten, ga uit van ongi heb op t moment weinig tijd om tijd voor mezelf te maken. Denk ook niet op t goede moment geklust.
zo moest weer veel bijlezen dus weet niet of ik alles nog onthouden heb. @norah heel erg veel sterkte meid dit is echt erg heftig. @saxia ik denk dat dit een vrij normale reactie is voor mannen alleen een beetje lomp gebracht. maar hoor en lees overral dat als je twijfelt je het beste gewoon ervoor moet gaan als je eenmaal een kleine hebt is alle twijfel weg en dat zal bij jouw vriend ook wel zijn. gewoon cold feet. bang voor het onbekende. @jbg leuke cadeatjes en heerlijk al die lieve reacties. @sasjuh nog gefeliciteerd met je verjaardag! hopelijk heb je een fijne dag gehad. hoe was ilse? @tazzie lief man van je stalgenootje. @pooh ach wat een schatje die gibbs hopelijk is zijn infectie snel over. @marije ook echt een mooie hond! balen van je ongi. hopelijk is die niet te heftig. @samantha snap het wel meid is ook allemaal erg heftig wat je meemaakt nu. hele dikke knuff. en succes morgen. volgens mij heb ik nu alles gehad. hier gaat het weer even wat minder donderdag nacht is mijn vader weer met spoed naar het ziekenhuis gebracht. was best heftig allemaal weer. de medicijnen zijn wel aangeslagen gelukkig maar je vraagt je wel af hoelang dit nog goed kan gaan. door zuurstofgebrek heeft het hart nu ook een beschadiging opgelopen en zijn reserves en weerstand zijn nog maar minimaal. maar ja we zullen maar weer afwachten. hierdoor hebben we ook niet echt zin gehad om te klussen dus we slaan deze ronde denk ik over. heb alleen volgens mij nog geen ei gehad want mijn temp isnog niet gestegen. heb gisteren en vandaag wel steekjes onder in mijn buik maar niet specefiek aan 1 kant dan links dan rechts dus... weet nog steeds niet hoe ik mijn temp lijst hier neer moet zetten dus als iemand het wel weet dan hoor ik het graag.
Heey meiden, Ben weer terug van een weekendje zandvoort :d Even heerlijk uitgewaaid en wat hebben mijn bewoners genoten! Zo leuk om te zien. Inderdaad nog ff geklust maar voor als nog ga ik er maar niet van uit . Norah: Heel veel sterkte, wat een KUT nieuws. Hip: Jij ook heel veel sterkte.
volgens mij is het gelukt en heb ik mijn templijst nu in mijn handtekening staan. hoorde gisteravond dfat 2 meiden uit onze vriendengroep zwanger zijn 1tje van de 2de en de ander van de eerste. mijn vriend had de vriend van dat meisje gesproken wat van de eerste zwanger is en gevraagd van en waren jullie allang bezig hij zo ja ze was gestopt met de pil en ad daar zoveel last van 2 maanden echt niet goed gevoelt en zo en in ronde 3 was ze zwanger geworden. maar had ook lang genoeg geduurt zei die. mijn vriend was best gefrusteerd geweest zei die maar had er niks van laten merken. baal er eigelijk ook wel een beetje van hoor. vond het wel schattig dat mijn vriend er ook van baalde eigelijk. heb denk ik gisteren mijn ei gehad want vandaag was mijn temp iets hoger. hebben zaterdag geklust en vanmorgen verder helemaal niet deze cyclus dus ga nergens vanuit deze x. zo ik ga mijn moeder halen en dan naar het ziekenhuis kijken hoe het met paps is. op de weersvooruitzichten zag ik trouwens dat het in limburg zaterdag 21 graden word woehoeeee ik heb vrij dan!!!!!!
Jeetje norah wat een verschrikkelijk nieuws, veel sterkte ermee. Hip jij ook veel sterkte en beterschap met/voor je vader. JBG wat leuk dat je ouders enz. zo leuk hebben gereageerd! Samantha hoe is het vandaag gegaan bij de vk? Vandaag is ook iemand zijn vriend jarig , weet alleen ff niet meer van wie , maar iig gefeliciteerd. Vandaag ben ik ook jarig!!! 26 jaartjes alweer. Gister al gevierd, was erg gezellig....heb lekker veel centje gekregen. Me lief veraste me gister aaf nog met het feit dat hij vandaag vrij was, echt heel lief van hem (had hij al in feb geregelt) Vanavond lekker filmpje kijken met me lieffie. Zal zo ff de lijst aanpassen met me juiste leeftijd.
29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) 01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg 03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje) 11 april: Winnietje ( 25 jaar, 5de ronde, 2de kindje ) 17 april: rose83 (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) ??: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november Samantha(24 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december Leeftijd aangepast
@norah wat een heftig nieuws. Sterkte en denk ook een beetje aan jullie-zelf. @jbg wat een fijne reacties. delen is toch wel fijn zeker? @Patriesjuh van harte! @marije baal baal baal op het bankje. aan de klus maar weer meid. @samantha hoe is het geweest? heavy stuff allemaal meisje. Volhouden hoor. de aanhoudster wint. @Hip beterschap met paps. en misschien toch nog een ei spotten? Wat knap je temp lijst staat er. Hier geen nieuws. Beetje te veel gegeten gisteren, ach gaat wel weer over.
@Rose, nee morgen niet testen. Ik word vast gewoon ongi en wil liever geen negatieve test in handen hebben. Bovendien was mijn ei aan de late kant dit keer, dus als ik al ga testen wil ik dat niet te vroeg doen. Zaterdag op mijn gemak met vriendlief thuis lijkt mij vroeg genoeg als het al zover komt. Is er bij jouw al een ei in aantocht?
@saxia kan mij inderdaad goed voorstellen dat je je nog even wacht met testen. Ik doe dat namelijk ook nadat ik voor twee maanden terug steeds negatieve test in handen had. Heb je het idee dat het raak kan zijn? en heb je eventueel al klachten? wat betreft mij ei. ik heb wel heel wat chocolade uitjes gespot en helaas ook heel wat opgeten maar eigen ei is nog nergens te bekennen. ben dus nog steeds op zoek . Ik moet zeggen dat ik mijn ei ook nog nooit heb gevoelt zoals andere dat wel hebben. Wij zijn daar ook nog niet zo heel erg mee bezig (met testjes). mocht het over een aantal maanden nog niet raak zijn misschien dat we dan echt op ei jacht gaan. voor nu laten we het nog bij chocolade eitjes