stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

Nov 22, 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Ik zal het niet kunnen hoor pooh! Respect (ook voor de andere die zo lang wachten)
    Ben morgen 9 weken zwanger en nog heb ik af en toe test drang :p haha

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Heey meiden..

Hier ff weer een berichtje van mij. Ben gister dus in het ziekenhuis geweest. (vorige keer had ik een verloskundige) Dit keer bij de gynaecoloog.. Het was een man en ik vond het echt een onwijs dikke klootzak... sorry hoor.. Wij kwamen daar dus en ik had ff m'n verhaal uitgelegd. Dat ik weer een test had gedaan..dat er op stond zwanger..ook symptomen had..maar dus wel afgelopen vrijdag ongesteld ben geworden.

Nou hij keek me ten eerste al echt aan van..nou wat doe je hier dan nog:( Maar goed...zegt ie zo..ja nou ehm ga je daar achter maar ff uitkleden van onder, dan doen we eerst wel een echo. Dus ik lag daar... hij vertelde helemaal niet wat ie ging doen (gelukkig had ik dit eerder meegemaakt..dus wist wel wat er ging komen, maar toch) Nou echt.. ineens duwt ie dat echoding erin joh! En ook niet zachtjes gewoon... :$ Het deed gewoon echt pijn... :(

Op de echo was niks te zien... Het was dus idd nog gewoon van mijn miskraam. Kreeg een verwijsbrief mee dat ik gelijk ff moest gaan bloed prikken... Als de waardes laag waren, dan was dit gewoon het laatste beetje van de miskraam waarschijnlijk...maar als de waardes hoog waren dan moeten ze me verder onderzoeken..want dan kan het zijn dat de zwangerschap ergens anders zit.. :(

Dus wij gelijk door naar de volgende afdeling.. bloedprikken..werd ons verteld dat we vandaag rond half 5 zouden worden gebeld met de uitslag.. Nou ze hebben dus gewoon NIET!! gebeld.. pff .. ik word hier zo gek van... Eerst die vrouw vorige week al dat ze zo bot over de telefoon deed... nou toen die gyn dus die hardhandig met zn werk bezig was en nu weer iemand die zn afspraken niet nakomt..

Mijn vriend en ik zitten er sterk over na te denken de volgende keer naar een ander ziekenhuis te gaan.. Ik ga nu morgenvroeg zelf wel bellen naar het ziekenhuis.

Nou dat was ff m'n verhaal..is een hele lap tekst geworden zie ik wel..

Nog geen nieuwe zwangeren erbij? Ik zal mezelf zo ff van de zwangere lijst afhalen...

@ norah..las dat het niet zo goed gaat door stress? met je vriendin?? sterkte meid!!

@de rest...sorry heb nog niet echt alles goed doorgelezen.. Maar een dikke knuff voor iedereen die hem nodig heeft .. en dank jullie wel voor de lieve reacties!

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    29 Maart: Saxia (33 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje )

01 april: Marije007 (32 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Limburg
    03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje)
    07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje)
    11 april: Winnietje ( 25 jaar, 5de ronde, 2de kindje )
    17 april: rose83 (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen)

??: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    ??: Sasjuh83 (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje)
    ??: Samantha1 (24 jaar),4e ronde, 1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november
    JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november
    Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Wat ontzettend rot voor je Sam...
    Je klinkt er erg nuchter over... Voel je je ook zo?
    Kan me voorstellen dat het echt even een klap is! Zoiets had ik echt niet verwacht!
    Vervelend dat je zo naar behandeld werd. Ik zou een klacht indienen en naar een ander zh gaan de volgende keer! Helemaal slecht dat ze niet hebben gebeld!
    Hoop dat alles snel goed komt!!

Nee, hier gaat t idd best wel slecht... Nu maar hopen dat de baby niet al te veel last heeft gehad van mijn stress...
    We horen het vrijdag bij de vlos.
    Wel heeft mn buik weer een groeispurt gehad, dus miss moet ik dat als geruststelling zien..

5. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Jeetje Samantha, wat ontzettend KL*#%^$te dit. Waarom hebben zulke mensen zo'n beroep gekozen??? Ik wil je heel veel sterkte en wijsheid wensen. Kom voor jullie zelf op hoor! Dit is niet normaal! Liefs van mij

6. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pff idd ik snap niet hoe somige mensen gyn konde worden gewoon bij de beesten af hoe je vaak behandelt word je kom toch nie voor niks bij een gyn die mensen hebben geen gevoel sam veel sterke

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    jeetje sam wat een hork zeg die gyn..Ik zou er wel melding van maken hoor. en inderdaad naar een ander ziekenhuis gaan.
    sterkte en een dikke knuf

Norah behoorlijk heftig wat je nu allemaal meemaakt.Wel fijn dat je buik wat gegroeid is en alles is vast goed met de beeb..

pooh pff knap hoor! ik kon echt niet zo lang wachten met testen. (al had ik t me wel voorgenomen) zou nu nog steeds wel willen testen, maar mn testen zijn op haha.

patriesjuh, fijn dat je morgen weer een echo hebt.. en t besef komt toch langzaam aan ;)

8. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    Samantha,wat een klootzak zeg, sterkte

9. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Samantha, kijk meisje daar zijn wij nou voor. Van alle kanten bemoedigende woorden. Als ik het heel diplomatiek zeg, dan is het niet netjes wat jou is overkomen. En anders zou het hier vol staan met lelijke taal. Lekker naar een ander ziekenhuis gaan. Laat ze daar maar lekker stikken. Veel sterkte voor jou en je partner.

Ook even een hart onder de riem voor Norah. Fijn vrijdag naar de vlos. Effe eerlijk zijn daar en alles vertellen. Zo veel flauwvallen zou ik me niet gerust bij voelen.
    Jij ook veel sterkte.

En Troetjuh moest ook aan jou denken. Hoe voel jij je? Heb jij al testdrang? Wat denk je er van deze ronde?

En Pooh zaterdag is best ver, ik weet het. Ik wacht al een dagje langer. Maarre nog maar 72 uur. Helpt dat?

10. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Samantha: wat een hork zeg! Waarom wordt zo iemand in hemelsnaam arts??? Veel sterkte en een dikke knuffel!

Patriesjuh: veel plezier vandaag!

Ik zal mezelf vanavond weer even goed op het lijstje zetten (ik zit in de trein en op mijn mobiel krijg ik het niet voor elkaar).

11. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Deze ronde word niks saxa
    Me vriend had antibiotica en was rond me ei dood ziek dus 1 x 4 dagen ervoor ofzo geklutst haha dus miss een wonder gebeurt maar voel ook echt helemaal niks nopes nada achja laat de ongi maar komen kunnen we weer verder

Hoe voel jij je dan? Pff ik zou dus echt nie zo lang kunnen wachten haha

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Nou heb erg veel gehuild en dat heeft al wat opgelucht..en ik denk anderzijds dat het ook wel een opluchting is dat dit nog van m'n miskraam was...anders zou het dus betekenen..dat ik weer een miskraam zou hebben gehad.. ( positieve testen en vrijdag weer bloeden) Dat zou ik erger hebben gevonden denk ik..

En ik besefte het ook niet echt dat er niks te zien was op de echo doordat die gyn zo hardhandig bezig was...

Hopelijk is er niks met je baby aan de hand door de stress..maar dat je gegroeid bent is dan wel positief toch? Sterkte hoor!

@ Saxia.. jaa idd.. ben wel blij dat ik het hier ook ff kwijt kan... Tuurlijk, kan het wel bij m'n vriend kwijt en m'n (schoon)ouders... maar verder aan niemand...

@patriesjuh.. vandaag weer een echo? Succes en veel plezier!

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    goeiemorgen allemaal..

14. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

Nov 22, 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Jeetje Sam, wat een rot vent :x
    Snap niet dat zulke mensen je niet met respect kunnen behandelen.
    Het is natuurlijk niet leuk om te horen dat je posi test nog van je mk is, maar zoals je al zei beter nog een reactie op je mk dan weer een mk.
    Als je hcg nu flink gezakt is weet je dat de volgende keer wel echt posi test.
    Sterkte om het te verwerken.

Goeiemorgen Tazzie, hoe voel jij je?

Troetjuh de wonderen zijn de wereld nog niet uit he, dus het kan altijd!

Saxia, al 2 dagen overtijd! hoe hou je het vol haha respect hoor.

Norah, doe jij maar ff lekker rustig aan, zoveel flauwvallen is echt niet goed hoor!

Vanmiddag naar de Gyn, heb er nu al weer de zenuwen van haha, kan daar zo slecht tegen, zit zowat heel de dag op de wc :) hihi.
    Ben wel blij dat we weer een echo krijgen, voelt toch een beetje als bevestiging voor wat we vorige week zagen.

Vanavond gaan we al een nieuw bedje halen! :) (vrijdag 2e bedje en zaterdag kast en commode)
    Ik weet het is vroeg, maar met een tweeling moet alles eerder klaar zijn zeggen ze haha.
    En omdat we onze dochter der spullen (kamer) niet kunnen gebruiken (ja kan wel maar dan 2 nieuwe bedje) ben ik gaan zoeken op internet, en heb nu iets gevonden wat ik echt super vind, dus we kunnen het niet laten schieten....dan maar alles vroeg in huis.
    Mocht het alsnog misgaan (mogen we niet aan denken) kunnen we het altijd nog door verkopen.
    Ik ben der iig heel blij mee.

Zodra ik thuis ben zal ik jullie vertellen over mijn afspraak en echo.
    Fijne dag allemaal.

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    Goeie morgen dames.

Patries veel plezier vandaag.

Norah denk aan jezelf en aan je beebje doe maar lekker rustig aan.

Sam echt verschrikkelijk hoe ze jouw behandeld hebben veel sterktte knuff

Saxia en pooh knap hoor dat jullie zolang kunnen wachten. Ben benieuwd!!

zo moet gaan werken

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    patries veel plezier met de echo!!

hip werk ze!

ik voel me aardig goed, alleen wat zeurende pijn/steken onderin de buik en rug..en 's avonds ook wel moe. Al een afspraak gemaakt haha bij de verlos.. maar moet nog 4 weken wachten helaas. (zij gaat tot nu toe via telefoon gesprek uit van 1e dag van mn menstruatie en dan ben ik pas 4 weken en 2 dagen nu ipv eisprong en 4 weken en 5 dagen, maar we zullen t wel zien)

17. winnietje

winnietje Niet meer actief

Saxia spannend!!

Sam: Sterkte en ik hoop voor je dat je snel weer een wondertje mag verwachten.

Norah: Denk aan jezelf meis.

Patriesjuh heel veel plezier.

Zwangere lady's het zijn weer mama mazzel dagen bij prenatal.. Alles met 15 of 20% korting. Shopze!!!

18. Marije007

Marije007 Niet meer actief

23 april: Marije007 (32 jaar, 5e ronde, 1e kindje)

??: Samantha1 (24 jaar),4e ronde, 1e kindje)

Zwanger:

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38

21 april: Samantha1 (24 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    23 april: Marije007 (32 jaar, 5e ronde, 1e kindje)

Zwanger:

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Heb mezelf maar in het blauwe lijstje geplaatst uitgaande van een 28 dagen cyclus... was normaal 25... dit keer 32.. dus daarvan het gemiddelde maar genomen... :)

Hoe was het bij de gyn Patriesjuh?? Heb je weer een mooie echo gezien?

Share This Page