stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Troetjuh: ik zou ook zeggen: gefeliciteerd! Het is een hele mooie en niet te missen streep hoor!

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    troetjuh ook deze is niet te missen!! gefeliciteerd meis!!

3. JBG

JBG Fanatiek lid

Nov 6, 2010
    1,270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    #4143 JBG, Apr 1, 2011
    Last edited: Apr 1, 2011
    @troet: GEFELICITEERD!! Die is heel duidelijk hoor, jij bent zwanger!

@suuszwanger: Fijn dat alles goed was bij de vk!

@sandra: Klinkt leuk zo'n cursus, ik ga straks ook is kijken wat er voor cursussen zijn... Zwemmen is ook lekker!

@norah: Fijn dat je een beetje bent gerustgesteld door de vk en het horen van het hartje..

Moet even mijn ei kwijt, het geluk van een forum is dat dat hier kan. Ik ben best wel onzeker van aard. Het feit dat ik me goed voel tot nu toe, maakt onzeker bij me... Nu voelde ik me goed tot gisterenavond toe. Ik had een lange werkdag (12u ivm cursus) en hebben toen op het werk pizza gegeten. Nu heb ik erg last gekregen gisteravond van mijn maag. Had er vannacht en vanmorgen ook nog zo'n last van dat ik een paar uurtjes vrij heb genomen. Was er onzeker door omdat ik mijn galblaas in juni heb laten verwijderen, maar dit was de 1e keer dat ik zo heftig op vet eten heb gereageerd. Dus dan denk ik, komt het door de zwangerschap of door mijn galblaasverwijdering... Ik ben ook een emotie-eter en als dingen me wel of niet lekker gaan eet ik.. dus kon me niet beheersen en heb ondanks mijn maagpijn een zak chips naar binnen zitten werken. Dan baal ik daar zo van (dan denk ik, was dat niet slecht voor de baby), dan neem ik me voor dat ik dit niet meer ga doen. Mijn mannetje is wel heel lief voor me, daar ben ik blij mee.... ! Jullie kunnen niets met dit gekke en onsamenhangende verhaal maar wilde het even kwijt.

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    oh JBG ik herken dat onzekere wel hoor. dikke knuffel. wel vervelend dat je zo last van je maag had na die pizza

enne chips kan niet zoveel kwaad geloof ik hoor.

5. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Troetjuh gefeli! Ik denk dat je ei eerder was als jij dacht, en dat je dus stiekem wel op het goede moment hebt geklust. Vind je test namelijk erg donker als je nog pas 2 dgn voor NOD zou zitten! Geniet ervan meis :D
    Norah en Suuszwanger fijn dat alles goed was bij de vlos!
    Sandra volgens mij woon jij dan redelijk bij mij in de buurt als ik hoor dat je een zwangerschapscursus (oid) bij Carinova gaat volgen, dat zit ook bij mij namelijk!

Verder geen nieuws, nog even de laatste patienten afwachten en dan lekker weekend! Morgen ga ik beginnen met de provera, en dan vol vertrouwen mn volgende cyclus tegemoet!

6. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

Nov 22, 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Ja troetje je bent zwanger!!! gefeliciteerd meid om die test kan je echt niet heen hoor!

JBG, wat balen meid dat je je zo voelt. Ik kan met je mee praten, als ik niet lekekr in me vel zit ga ik ook eten.
    Ik probeer zo gezond mogelijk te eten (zeker nu met 2 beebs in me buik) maar is een keer chips of iets ander kan geen kwaad hoor.
    Geniet van je zwangerschap, en wees juist blij dat je geen klachten heb (ik heb liever geen klachten dan elke dag boven de wc hangen)

Suus fijn dat de combitest en echo goed waren.

Iemand nog 1 april grappen uitgehaald?

7. winnietje

winnietje Niet meer actief

Ja weer 1 erbij. Troetjug Gefeliciteerd. Het blauwe lijst krimpt zo mooi.

8. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Troetjuh GEFELICITEERD!!

Suuszwanger: fijn dat je echo goed was!

Ik heb al kraamzorg geregeld, de zorgverzekering op de hoogte gebracht en maandag rondleiding op kinderdagverblijf.
    Ik zou gewoon zo snel mogelijk alles regelen, als je te vroeg bent geven ze dat wel aan. Beter te vroeg dan te laat.

Heb ook al een kinderkamer gevonden en een 3 in 1 kinderwagen.

9. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    @ Patriesjuh, nog geen bloed na die roze veeg zeg maar van vd week. Moet zeggen dat ik nu wel een beetje zenuwen heb stel dat deze innesteling ook niet lukt dus vandaar dat ik ook niet eerder als morgenochtend wil testen.

10. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    iedereen bedankt voor de lieve berichtjes
    vind nog steeds een mega eng idee en ik geloof het gewoon nog steeds niet
    gewoon om het feit alleen al dat ik echt niks maar dan ook helemaal niks heb gevoelt

11. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Troetjuh van harte meid!!! Het is jullie gegund.

@dames van de vlos en gyn fijn dat het allemaal goed was.

Ik hoef niet te testen, want veel bruin verlies. Dus zal het lijstje even aanpassen. Zie je ken ik mijn lijf toch wel aardig. Ik kan het deze keer aardig hebben ondanks mijn late cyclus en bijna testen, maar Sasman heeft er moeite mee. Begon zelfs al over vals negatief. Reken ik dan vandaag als dag 1 of pas morgen? En op hoeveel dagen zal ik mijn banner dan zetten: 28, 29, 30, 31? Ikke niet meer weten. Hellup!

12. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    30 Maart: Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje )
    03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje)
    07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje)
    11 april: Winnietje ( 25 jaar, 5de ronde, 2de kindje )
    17 april: rose83 (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen)
    21 april: Samantha1 (24 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    23 april: Marije007 (32 jaar, 5e ronde, 1e kindje)
    01 mei: Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje)

??: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje)

??: Sasjuh83 (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november
    JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november
    Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december

Jaha Troetjuh, dat wordt aanpassen!!!!

Moet zeggen dat ik het geen leuke 1 april grap vond van mijn lijf, maar ja...

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Aaah saxa balen meid echt niet leuk

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Mmm ik durf hem nog niet aan toepassen
    Wil nog steeds niet geloven dat zo is ik pas hem maandag aan vinden jullie het goed vorige keer was ik ook op nod ongi geworden
    Dus vind eng en spannend

15. rose83

rose83 Bekend lid

Nov 26, 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden even kort een berichtje van mij

@ troetjuh gefeliciteerd meid.

@ saxia een dikke knuf! en tja weet eigenlijk niet hoeveel dagen je nu het best kunt aanhouden. Misschien er tussen in gaan zitten? ik had de laaste keer genomen (langste cylus). Maar het blijft lastig je weet het nooit. lang leven het vrouwen lichaam!

@ meiden van de verlos, goed om te horen dat alles goed was. ga lekker genieten!

er was veel gekletst weet even niet meer wat er verder allemaal is gezegd.

hier verder alles rustig afgelopen twee dagen wat steekjes in mijn lies maar weet dus niet of dat nou ei is?

geniet van jullie weekend. en vooral van morgen. als het goed is komt het zonnetje dan. jipie!!

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    gefeli troetjuh..

17. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

Nov 10, 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zo meiden, zoals beloofd even een reactie nadat ik het allemaal eens heb bijgelezen!

MenP, tja dat 12-jarig meisje... Had hetzelfde als sommige van ons waarom zij wel en ik niet :(. Net als die vrouw van 62 2 weken terug ofzo.. Wel knap van je dat je zo nuchter bent onder je cyclus. Maar toch wel spannend nu je wat kwaaltjes noemt ook! Spannend hoor!

Patriesjuh, wat leuk zeg dat je het nu zo open op je hyves hebt staan! En echt leuk al die positieve reacties! Lekker genieten meis..

Sasjuh, leuk dat je weer bent aangeschoven. En ja, ga idd weer een poging doen met de ovu-testjes. Wel fijn dat je kunt beginnen met dat medicijn en dat ze dan je cyclus gaan monitoren. Ben echt benieuwd! Zou zeggen houdt ons op de hoogte. Verder alweer een beetje van de pijn af met je kies?

Saxia, balen zeg! *Knuf* Voor de volgende keer zou ik het gemiddelde nemen van je cyclussen denk ik. En wat betreft dag 1 ligt een beetje aan het bloedverlies.. Mocht het vandaag nog niet echt helder rood zijn zou ik misschien morgen maar aanhouden!

Troetjuh, al een beetje aan het idee gewend! Ben wel stiekem een beetje jarloers hoor :)! Maar gun het jullie van harte.. Wat was de reactie van je vriend/man?

Tazzie en JBG, wel genieten hoor! Jullie zijn echt zwanger ondanks dat jullie je goed voelen. Die testen waren echt overduidelijk.

Norah, wat fijn dat het allemaal goed was bij de controle! En luister goed naar je eigen lichaam.

Sandra, wat fijn dat je je zo goed voelt!

Pooh, al aan het aftellen?

Suuszwanger, wat fijn dat bij jou ook alles goed was!

Fijn weekend allemaal!

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Euh nou vanmorgen was mijn reactie toen ik die andere lichtere test liet zien kijk liefje er klopt iets niet haha me vriend zei nee idd klopt zeker niet hebben ma 1x klust toen de test van vanmiddag gemailt toen zei die ja die is wel erg positief he nu komt die pas half 11, thuis van Zen werk dus spannend

En nee ik geloof het nog steeds niet stom he

19. carly81

carly81 Bekend lid

Jan 17, 2011
    725
    0
    16
    nou troetjuh,

Hij is wel heel duidelijk dus van mij ook alvast gefeliciteerd!!

snap wel dat je het nog wat spannend vind i.v.m de vorige keer maar deze streep is wel heel erg duidelijk!!

20. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Och Saxia, wat balen meid! Weet je zeker dat je ongi gaat worden? Ik had 3 dagen bruinverlies en toch positest.

Share This Page