We hebben vanochtend samen getest, hij is echt super blij maar t is ook onwerkelijk denk dat ie t na een echo beter beseft.
@ pooh Gefeliciteerd! Geniet er van. @ Saxia, Jij vroeg geloof ik hoe het hier was he? ik weet hier even niet wat ik van mijn cyclus moet vinden. Afgelopen week heb ik een paar dagen met afvegen elke keer iets roze verlies en bruinverlies gehad,in totaal 4 dagen denk ik en alleen 1 of 2 keer per dag met afvegen. Nou ben ik de laatste paar keer op de 26e of 27e dag ongesteld geworden en daar aan voorafgaand altijd 1 of 2 dagen bruinverlies. Maar nadat het bruinverlies gestopt is ben ik nog niet ongesteld en ook nog geen gevoel dat ik het ga worden, dus zit eigenlijk af te wachten of ik nog ongesteld word of dat ik die paar dagen als ongesteldheid moet zien,dat zou wel betekenen dat ik dan ineens een cyclus van 19 dagen heb gehad. En geen echte bloeding.Maar alles kan natuurlijk. Had vanmorgen ook getest in de hoop dat het een innestelingsbloeding ofzo was geweest maar die was helaas negatief. @ hip fijn dat je vader weer thuis is.
Troetjuh en Pooh, van harte gefeliciteerd dames! Laat het maar een beetje doordringen en dan lekker genieten. Saxia, dikke knuf.
@carly mss heb je te vroeg getest! Had hier llaatst nog iemand weet niet meer wie eigelijk sorry. Ik hoop dat je een innesteling hebt gehad k zal voor je duimen! Pooh had je de lijst al bijgewerkt eigelijk? En troet jij wacht tot maandag geloof ik of niet? Oh ikhoop echt dat ik ook snel op roze mag!
03 april: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje) 11 april: Winnietje ( 25 jaar, 5de ronde, 2de kindje ) 17 april: rose83 (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 18 april: MenP2010 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) 21 april: Samantha1 (24 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 23 april: Marije007 (32 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 01 mei: Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) ??: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 7 december
heb de lijst nu bijgewerkt, even niet aan gedacht. Saxia, weet niet of ik had gereageerd maar echt jammer dat je negatief getest hebt maar zolang je niet echt ongi wordt is er een kans toch ga voor je duimen en anders voor de nieuwe ronde. Bedankt iedereen en ga voor de nog niet zwangeren duimen dat we zo snel mogelijk allemaal roze zijn. Knuffel
@ Pooh; GEFELICITEERD !!! Wat leuk zeg! Geniet er van saampjes! @Hip; fijndat je vader weer thuis is, hopen dat het nu beter zal gaan met hem. @Carly; Áls t een innesteling is dan test je pas over 2 weken positief....hoop!
Goeiemorgen allemaal! Nou gisteren toch echt rood verlies 's avonds, dus maar een lekker biertje genomen. Vanochtend begonnen met tempen. Heb me gestort op ff. Alleen dat kaartje in beeld gaan krijgen hier, ben ik ook nog niet echt achter. Dus Hip of Sasjuh hellup. Hip nog een paar dagen, wanneer ga je testen? Carly, tja beetje gek is het wel, afwachten dan maar? Of ga je nog een keer testen?
goeiemorgen allemaal saxia balen zeg! knuffel carly, raar. Maar het kan wel een innesteling zijn geweest. dan moet je er nog zeker een wek bij optellen. zou gewoon eind komende week nog eens testen als er nog gee nbloedverlies is geweest verder.
@saxia was het biertje lekker? helemaal lekkere bij het weertje van gister of niet? op naar de volgende ronde. knufff @carly misschien toch innesteling? ik hoop het voor je meid. @hip fijn dat je vader weer thuis is. geniet van elkaar en hopelijk blijf het zo even. want steeds die spanning/stress//angst lijkt mij ook niet leuk @pooh lekker geslapen vanacht? of is het nog steeds onwerkelijk? het wachten kan voor mij weer beginnen. pfff wat duurt 2 weken ook lang he!
Heerlijk geslapen voel ook vanalles dan trekt/steekt het weer een beetje of t jeukt in mn buik achter mn navel echt vreemd ik ruik ook alles 10x zo sterk en mn (.)(.) Doen een partij zeer maar geef er niks om ben veelste blij, moest wel lachen om mn vriend ik mag pas dingetjes kopen na de 1e echo dus moet mn enthousiasme inhouden, maar hij zij heb eigenlijk geen idee wat we nodig hebben. Ik zal wel eens een lijstje downloaden moest wel lachen zelf ben je er al zoveel meer mee bezig geweest. En moet zeggen vond zelf de maand december niks vanwege de kerst en de sint maar maakt me nu niets meer uit. Iedereen een fijne droge zonnige dag.
@pooh heerlijk meid geniet samen van elk moment. Wanneer ga je de verlos bellen? @saxia ik weet niet meer precies hoe ik em hier neer heb gezet haha volgens mij staat onderaan ergens share en de rest weet ik niet meer. Het leek mij in iedergeval niet logisch de volgende stappen, maar werkte toch Ik weet nog niet wanneer ik ga testen 7 april is dag 25 mss dat ik dan test of dat ik wacht tot 27 dat is de langste cyclus wat ik gehad heb tot nu toe. Ik zie wel ik denk dat ik toch weer ongi ben voirdat ik ga testen ik voel ook nog niks anders dan normaal. Zo ik ga werken. X
Zo ff bij gelezen alleen niet veel onthouden. Jeeeh Pooh GEFELICIEERD!!! Wat leuk zeg en wat word de roze lijst al groot....hopelijk staat binnenkort iedereen in het roze! Saxia wat balen zeg! Carly het kan nog he ik duim voor je! Zo wij hebben de babykamer meubels en de duodekens binnen tis erg vroeg maja het kwam nu op ons pad en met een tweeling moet alles wat sneller klaar zijn we moeten alleen nog 2 nieuwe matrasjes halen. We gaan nu langzaam aan de kamer wat de babykamer word leeg halen (vol met troep van de verhuizing) en daarna (op 1 muur na) verven en laminaat leggen. Ondanks dat m'n zwangerschap nog wel pril is vind ik het toch leuk nu al zo met het kamertje en alles bezig te zijn. We zijn ook aan het kijken voor een tweelingwagen maar die dingen zijn mega duur, en zo breed hebben wij het niet, dus denk dat het een 2e hands gaat worden (nog duur) maar daar hebben we nog wel ff de tijd voor. Vanmiddag ff bij me zus/zwager en kids een bakkie doen. Fijne dag allemaal.
@ hip, ga vd week bellen zodra mn vriend weet wat zn rooster wordt zag op de website van de vlos dat ik met 8 wkn langs zou moeten komen dus goed maar een ruime 3 weken geduld te hebben. Ik ga voor je duimen t zou nog kunnen voelde zelf de laatste week pas van alles. Zo nu ff naar stad en lekker lunchen bij la place
Bedankt voor alle reacties. Vanmorgen toch weer iets roze slijmverlies en ben misselijk en heb pijn in mijn buik dus ik denk dat de ongesteldheid nu toch door gaat zetten,wat vorige week was weet ik dan niet maar goed we wachten rustig af tot het echt rood word en anders test ik van de week nog weer een keer. ik hou jullie op de hoogte.
Hallo dames! Heb weer bijgelezen maar ben ook al weer meer als de helft vergeten! Heb een beetje een lam hoofd vandaag: toch iets te veel smirnhof op gisterenavond. Ach ja nu kan het nog! Vandaag wordt hier dus maar een op-de-bank-hang-dag Tijdje terug ging het over hyves. Ik heb ook weer een hyvesprofiel (had hem verwijderd, maar mis het nu toch...). Ik zou het leuk vinden om vriendjes met jullie te worden, maar wil mijn hyves hier niet open en bloot neerzetten ivm herkenbaarheid... Dus als je vriendjes wil worden, laat maar even weten dan PB ik wel! (ow enne ook bij ons weet niemand dat we bezig zijn met zwanger worden, dus graag (nog) geen baby opmerkingen) Fijne dag allemaal!!!
Pff ik voel me echt zenuwachtig Of alles goed gaat vannacht was ik ineens duizelig en misselijk niet leuk heb ooj beetje last van me schouders dus hoop nie dat slecht teken is want als ik daarop google word ik nie vrolijk.... Morgen maar even de dokter bellen om wat meer rust tekrijgen me test was vanmorgen wel weer wat donkerder Wanneer niet je eigenlijk de verlost bellen?
@troet: Ik heb gewoon gebeld de dag na de positieve test! @pooh; snap wat je bedoelt.. eerst ben je heel erg bezig met zwanger worden en nu het eenmaal zover is, is het zo anders! Er is genoeg aan te schaffen, ik wacht wel met shoppen totdat de eerste echo is geweest (nog een maandje geduld, duurt nog zo lang )!
troetjuh, juist niet teveel googlen.. ik heb t ook gedaan en werd er nog onzekerder van.. nu neem ik t maar zoals t komt ik heb de verlos een week na de posi test gebeld.. mn huisarts heb ik nog niet gebeld eigenlijk, komt nog wel haha pooh lastig he je enthousiasme inhouden.. Vriendlief hier weet ook eigenlijk niet wat je allemaal nodig hebt, maar we zijn even naar babydump en prenatal in beverwijk geweest (lekker eind rijden maar ach was leuk) en hij heeft voor zichzelf een boekje gekocht de 9maandengids voor mannen en bij babydump vond ie t toch erg leuk om alles te kijken.(maar nog niet kopen haha das nog beetje te vroeg) marije ik wil wel vriendjes worden hoor patriesjuh wel fijn toch alles binnen hebben.. heb je nog bij een speciale zaak de boel gekocht of 2e hands?