Haha ja ik heb best een makkelijke dokter dat scheeld hihi Vanmiddag nog testje gedaan zag nog positief uit dus hoop dat goed is heb ook de verloskundige gebeld mag 2 mei Pff da duurt nog lang hun maken afspraak voor de echo spannend allemaal hihi
duurt zeker nog lang he.. ik mag 26 april.. morgen over 3 weken pas pff duurt mij ook te lang hoor ben zo benieuwd hoe het is..
heey meiden, bedankt maar spannend vind ik het niet echt. Juist omdat het weekend van mijn vruchtbare dagen waren dat ik op bewonersvakantie was. Dus ga nergens meer vanuit.
@Troetjuh; Fijn dat je bloed mocht laten prikken...tja, 2 mei duurt idd nog lang. Hoop dat je nog veel leuke dingen gaat doen, zodat de tijd lekker snel gaat. @Winnietje; je weet het nooit hè! @Anita; Dank je! Wij doen voor elkaar geen cadeautjes, maar door mn fam en vrienden wel weer verwend.
05 april: Carly81 (29 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 07 april: Hip1983 (28 jaar, 6de ronde, 1 kindje) 11 april: Winnietje ( 25 jaar, 5de ronde, 2de kindje ) 17 april: rose83 (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 18 april: MenP2010 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) 21 april: Samantha1 (24 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 23 april: Marije007 (32 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 01 mei: Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) ??: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 7 december troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 11 december Even mijn leeftijd veranderd!
Pooh hoe zit dat met echo tegen mij zei ze dat dat pas 2 mei werd geregeld... stom hoop da ik voor 8 mei terecht kan
@ Troetjuh, ik zit bij een vlos die in de gemeente veere een praktijk heeft en die echo is ook omdat ik die natuurlijke miskraam heb gehad dan willen ze al eerder een echo, vind ik niet erg hoor
@menp: GEFELICITEERD!!! @Pooh: Zou willen dat ik met 8 weken een echo zou hebben, dan zouden we het sneller vertellen.. Eerst 18 april de intake bij de vlos en dan denk ik rond 2e week van mei een echo heb...
Hoi meiden, hier even een ego-berichtje. Was vandaag om 19.00 thuis van me werk en na het eten toch maar weer even een ovutestje gedaan.. Is deze knal positief .. Zou m'n cyclus nu dan toch op gang komen?? Zou nu dan weer rond de 31 dagen zitten denk ik. Zijn na het testje gelijk maar even gaan klussen ! Ben benieuwd wanneer m'n ei nu zal springen en of ik het zal voelen.. Nog een fijne avond allemaal.