Hoi Meiden! Jeetje Carly, wat vervelend dat je zoveel bloed verliest! Pooh, ik zou ook even bellen, daar zijn ze voor! Dan kunnen ze je misschien een beetje geruststellen. Troetjuh, misschien heb ik wat gemist maar waarom heb je hcg laten testen? Menp, heerlijk meid een weekendje weg! Anita, Je hebt volgens mij wel op het goede moment geklust. Ik heb op een vrijdagavond geklust toen ik overdag een posi ovutest had. De volgende dag was de test blanco. Van die ene keer ben ik zwanger geraakt. Hier gaat alles prima. Krijg zelf al een klein buikje! Die ik echt niet meer tot plat kan intrekken. Borsten doen ook niet meer zo'n pijn. Buikpijn heb ik alleen nog als ik uit mijn werk kom, te druk geweest denk ik. Of broek die een beetje strak zit (ik moet echt een positiebroek kopen). Maandag weer naar de verloskundige. Krijg de uitslag van mijn bloedonderzoek. Ik ben er heel benieuwd naar, ik weet niet eens welke bloedgroep ik heb.
Hoi! Anita als je na je positieve ovutest hebt geklust zou het voldoende moeten zijn hoor! Spannende 2 wkn komen er dus weer aan. Mijn hoge temp zegt niets, bijwerking van de Provera is dat je lichaamstemp omhoog gaat namelijk Heb dus ook geen idee of na mn posi ovutest van zondag er een eisprong is geweest. En mocht dit wel zo zijn geweest dan iig geen positieve zwangerschapstest hier over 2 wkn want het bloedverlies (want ik vorige cyclussen ook zo snel na mn ei had) is vandaag alweer begonnen.. *ZUCHT!* Nog 4 dgn Provera en dan hopelijk snel ongi en dan weer een nieuwe ronde waar ik stiekem best tegenop zie omdat ik dan steeds naar de gyn moet voor een follikelmeting.. Geen idee hoe ik dat op het werk moet gaan regelen. Pooh hoe is het nu met je buikpijn? MenP ik zou wel testen.. knap dat je dat nog niet gedaan hebt! Zou even Kruidvat testjes kopen, die zijn niet zo duur. Vanaaf bij mn vriendin op kraamvisite geweest.. pfff wat kriebelt het dan zeg om zelf ook zo'n kleintje te mogen krijgen! Ben ook een beetje down nu, ga lekker naar bed!
Hier een zware dag achter de rug vannacht zoveel pijn gehad en vanochtend bloedverlies, dus telefonisch contact met de vlos gehad en als er niet meer bloedverlies en pijn bijkwam was t goed en we zouden dan s avonds contact hebben hoe de dag was gegaan. Dus vanavond contact gehad geen bloedverlies gehad wel de hele dag een flinke zeurende ongi pijn, moest bellen als er wat was anders hadden we volgende week contact. Nog geen 2 uur later bloedverlies dood eng dus de vlos gebeld en die is nu net weg en heeft ook een inwendig onderzoek gedaan. Mn baarmoedermond is gesloten er lopen 2 dikke bloedvaten en mn baarmoeder is al zo groot als met een 11 weken zwangerschap vandaar ook de pijn maar dit zegt niets over de grootte van de vrucht maar hoef me nu geen zorgen te maken en mag dag en nacht bellen en evt mn echo vervroegen maar dat wacht ik nog ff af. Het is een heel verhaal hoop dat t duidelijk overkomt.
Jeetje Pooh, wat een verhaal!! Ik hoop dat alles goed komt en gaat. Hoe kan dat dan dat je baarmoeder zo snel groeit?
Tot aan 12 weken groeid de baarmoeder bij iedereen verschillend en daarna redelijk volgens een schema zeg maar dus voor de 12 weken kan het dus zo snel gaan ze vroeg ook of het niet kon of ik al langer zwanger ben maar tot nu toe wijst er verder niets op dat dat zo is
Oh vandaar. Dan snap ik wel dat je zo'n pijn hebt. Ga je nu voor een eerdere echo, rond de 6,5/7 weken? Het eerste begin is echt zo vreselijk onzeker, dat is rot. De enige die je duidelijkheid kan geven is een verloskundige. het is zo jammer dat je niet zelf in je eigen buik kan kijken, haha. Heel veel sterkte Pooh!
Pooh wat heftig zeg! ik hoop dat je geen bloedverlies meer krijgt. Sasjuh wat balen zeg!! dikke knuffel. suusje leuk al een klein buikje hier vanmorgen uitgeslapen tot kwart over 10 was de laatste dagen ook echt doodmoe, dus gisteravond al niet veel gedaan en nu lekker relaxen. hoef alleen van 1 tot half 3 te werken en van 5 tot half 7 vandaag. dus dat is wel even lekker. Ben nu wel steeds soort van misselijk en soms duizelig. en mn (.) (.) doen beetje zeer. verder voel ik me erg goed
Jeetje Pooh wat een narigheid en wat spannend,hoop voor je dat het hier bij blijft en dat alles goed blijft gaan!!
ik had hcg laten testen omdat ik toch bloed moest prikken omdat de dokter wou kijken of ik ergens een ontsteking had dus vroeg of dan maar gelijk voor de hcg mocht prikken en dat mocht hihi me vanmorgen opgegeven voor moeders voor moeders nu afwachten waneer ze me gaan bellen
@Suusje; idd lekker een weekend weg! Tja, een buikje hoort er bij...haha. Niet meer intrekken nu, het mag!!! Maandag uitslag van t bloedonderzoek, wel weer spannend. @Sasjuh; ow...das minder weer zo vroeg bloedverlies na je mogelijke ei. Het lijkt mij ook lastig om ineens zo vaak naar de gyn te moeten. Maar wel voor een goed doel. Succes! Ik heb nog niet getest, omdat mn vorige cyclus zo lang duurde, maar ik heb nu wel de neiging om te testen. Heb ook maar weer k2v5 gehaald. Mocht ik écht willen testen, dan kan t. @Pooh; Jeetje, dat is schrikken. Hoop dat de vlos je genoeg gerust gesteld heeft en goed heeft uitgelegd hoe of wat. @Tazzie; Lekker uitgeslapen! Heerlijk toch!? Gelukkig voel je je buiten wat kwaaltjes om toch wel goed. @Troetjuh; Ben benieuwd wanneer jij flessen mag gaan vullen!
MenP: Heb je ook ergens last van? Iets wat op zwanger zijn zou kunnen wijzen? Lijkt me ook lastig met zo'n lange cyclus om dan een moment te gaan bepalen om te testen, tkan natuurlijk ook zijn dat je cyclus ineens korter is ofzo! Spannend hoor!
he pooh wat schrikken meid. hoe is het nu? hopelijk blijft alles nu rustig en gaat het vanaf nu weer allemaal goed. dikke knuffel en ik zal voor je duimen. @tazzie heerlijk uitslapen! en kwart over 10 is toch niet zo laat? ja ik vroeg me ook al af hoe het met mout is en met marlijn? van alletwee allang niks meer gehoord. ik heb vandaag al een beetje bruinverlies en ongi krampen dus vanavond of morgen zal het wel doorzetten. jammer maar had het wel verwacht eigelijk. hopelijk is de ongi snel voorbij en dan weer met frisse moed ertegenaan! baal er opzich niet echt van maar vind het wel lang duren hoor. ben 14 okt gestopt met de pil dus bij de dames die binnen een half jaar zwanger zijn hoor ik nu dus officieel niet meer. achja geduld is een schone zaak.
@carly ik zag op je ff chart dat je ongi alweer bijna over is. wat fijn kun je alweer bijna aan de klus ik had me nog es laten pendelen en heb er weer 1tje voor mei. ben benieuwd als het klopt hoef ik niet meer zo lang te wachten. maar ja had ook 4 pendels voor januari en die zijn niet uitgekomen. van alle pendels is het 5x een jongen en 1x een meisje. @norah nog 5 nachtjes slapen en dan ga je je beebje weer zien!!! en dan weet je wat het is.......spannend. je doet ons wel pben he?
@ hip ja klopt is al bijna weer over heb bijna alles in een dag gehad volgens mij haha jammer dat de ongi bij jou toch ook weer gaat beginnen,hoop voor je dat het de volgende ronde raak is!! @ menp ik ga voor je duimen!!
Nou....nu in elk geval nog niet zwanger. Test was wit. Weet ook echt niet wanneer ik nu weer kan testen. Vooral lastig zo'n cyclus. Denk over 1,5 tot 2 weekjes ofzo maar weer testen.... Ik had de afgelopen 2 à 3 dagen wel een gevoelige/kramperige onderbuik. Maar ik weet niet hoe t voelt om zwanger te zijn...of dat dit er iets mee te maken heeft??? Misschien wel mn ei??? @Carly; Fijn dat je ongi weer bijna voorbij is. @Hip; Wel jammer dat je ongi bent zeg!
@Pooh hou ons op de hoogte meid! Wat een gedoe zeg. @Menp jammer zeg van de test maar is ook zo lastig he. @Sasjuh bij jou ook al balen. Hou je ons ook op de hoogte van jouw traject? @Hip zou het dan echt doorzetten denk je? Wel balen als dat zo is. Tja Hip mijn laatste pil was 31 oktober. ik snap je ongeduld heel goed hoor. Je stopt niet voor niets. Je bent er klaar voor. @Carly bij mij was het nu ook heftiger dan eerst hoor. Dus misschien hebben we last van hetzelfde wat dat ook moge zijn. Hier vandaag mega migraine. Balen, maar niks aan te doen helaas. Ik heb altijd de pil de schuld gegeven, maar dat kan ik nu niet meer zeggen. Wel hormoon bepaald denk ik. Morgen weer een nieuwe dag zou mijn oma gezegd hebben. Dus tot morgen allemaal.
@pooh dat is schrikken. wel fijn dat altijd mag bellen mocht het niet goed voelen. ik hoop natuulijk dat het niet nodig zal zijn. @sasjuh vervelend joh dat je bliedverlies hebt. hoop dat je cyclus gauw 'normaal' zal worden. knuff @ menp balen joh dat die wit is. ik zou zeggen.. gewoon lekker door blijven klussen en af en toe een testje doen. @hip balen meid! knuff. ik hoop voor je dat die ene pers. in mei gelijk gaat krijgen hier nog steeds aan het wachten Heb voor een aantal dagen terug wel wat last gehad van steekjes maar weet niet of dat nu mijn ei was.