Ja inderdaad, nog 5 dagen en dan weten we het! We hebben zelf het voorgevoel dat het een jongetje is, maar weet eigenlijk ook niet waar ik dat op baseer Ik ben echt zoo benieuwd!!
Saxia, ik gebruik altijd sanalgin is gewoon bij de drogist te krijgen en werkt beter als iets vd dokter. Zal morgen of van het weekeinde nog ff update geven hoe het hier gaat. En hopelijk snel meer roze
Lief van je Pooh dank je wel. Ik hou het bij Nurofen bruis sterke dosis. Soms doet dat iets. Geduld dat werkt altijd. En hoe ben je de nacht doorgekomen? Winnietje mag over 3 dagen testen. Ga je dat ook doen? @Hip volgens mij klopt je banner niet helemaal toch?
@Saxia jij was er vanmorgen ook vroeg bij! ben je weer de oude? ik heb vandaag lekker een vrije dag. en de schoon schijnt al. wat wil ik nog meer
Hallo Meiden, Ik heb een tijd niks van mij laten horen en ook niet mee kunnen lezen. Den kook niet dat dit de komende tijd gaat lukken dus wil eigenlijk iedereen gedag zeggen!. Vind het jammer maar misschien als t beter gaat laat ik nog wel een swat van mij horen.
wat vervelend mout gaat niet zo goed met de zwangerschap? of met je zelf? nou heel veel sterkte en je mag altijd je hart komen luchten he!
Hoi meiden, heb weer veel gemist hier zeg ! Was weer even bijlezen.. Ben gisteren met m'n moeder naar Petticoat geweest en het was echt zo ontzettend GAAF!!! Echt een aanrader. Suusje, wat leuk dat je een buikje begint te krijgen ! Foto? Spannend dat je maandag de uitslag krijgt van je bloedonderzoek! Duimduim.. Sasjuh, balen zeg. Is dan inderdaad net als de vorige keer. Maar goed dat ze het nu goed gaan uitzoeken. Wat betreft je bezoekjes straks kun je dan ook niet gewoon zeggen dat het is i.v.m. een vrouwenprobleempje? Een vriendin van mij (wilde niet zwanger worden) maar had ook veel problemen gehad met haar cyclus en die moest toen ook steeds terug voor zo'n echo om de eisprong te volgen en die had dt gewoon gezegt. Wel spannend nu.. Is je bloedverlies nu al verder doorgezet? Pooh, jeetje! Wat een tegenvaller.. Probeer je rust ook maar een beetje te vinden. En twijfel je gewoon de vlos maar bellen denk ik. Tazzie, wat fijn dat je je nog goed voelt! Houden zo . Troetjuh, wat goed van je dat je je hebt opgegeven voor MvM! Hip, balen zeg. Heb daar ook al aan zitten denken. Volgende week ben ik ook precies een half jaar geleden gestopt met de pil. *Knuf* Dat wij niet zwangere ons snel aan het roze lijstje mogen toevoegen. MenP, misschien toch eens gaan tempen zodat je weet wanneer je ongi zou moeten worden. Dat is bij mij de voornaamste reden dat ik temp. k vindt het namelijk niets dat ik niet weet wanneer ik ongi wordt, vooral straks in de zomer met de witte broeken. Tot nu toe kon ik het op de dag uit afleiden uit mijn temperatuurlijstje. Saxia, wat ontzettend balen van je migraine! Rose, wij lopen ongeveer gelijk dit keer! Spannend! Norah, spannend dat je bijna weet of jullie een jongetje of meisje krijgt.. Heb jij ook nog een leuke buikfoto? Mout, wat jammer! En inderdaad als je je verhaal eens kwijt wilt dan kun je hier altijd weer terecht! Liefs, Anita
Kon t toch niet laten nog ff te kijken. Vandaag heb ik een redelijke dag, maar ik heel erg last van bekkeninstabiliteit al een poosje. Kan vaak niet op of om van pijn. Ben nog wel aan t werk, weliswaar al minder maar het kost mij zoveel energie om aan t werk te blijven dat voor de rest helemaal nergeens puf meer voor hebt. t huishouden, computeren en leuke dingen schieten hierbij in. Heel vervelend maar t is helaas ff niet anders. Ik moet gewoon een stap terug doen en niet mezelf voorbij lopen.
@mout pas goed op jezelf en luister vooral naar je lichaam! @anita, we lopen inderdaad gelijk. spannend he. heb jij al ergens last van? ik voel niks
Hoi! Wat een heerlijke zonnige dag he! Nu lekker van het weekend genieten Anita duidelijk je ei gehad dus, super joh! Hopelijk hebben jullie raak geklust Wbt een vrouwenprobleempje.. vind dat ook zo vaag klinken en dan hebben ze denk ik meteen wel door dat het is om zwanger te worden.. Werk namelijk in een erg klein bedrijfje (15 man personeel in totaal..) en dan wordt er veel gepraat.. Aan de ene kant wil ik het liever maar gewoon eerlijk zeggen, is wel zo makkelijk maar eigenlijk heb ik liever dat ze het niet weten. Heb nog ff om er over te denken! Nee bloedverlies zet niet door, het is soms een paar uur weg en dan ineens weer bruin met afvegen.. Net als vorige rondes dus! Heb nog 3 dgn Provera te gaan dus we zien het wel.. Mout bah naar zeg dat je daar zo een last van hebt, succes en sterkte!
@Mout; Wat vervelend zeg! Sterkte! En zoals anderen al hebben geschreven, als je iets kwijt wilt, dan kun je dat hier prima doen! @Anita; Ik heb nog helemaal niet getempt, dan moet je toch beginnen aan t begin van je cyclus? Daar zit ik nu al 43 dagen in....dus denk dat dat dan niet zo'n goed moment is??? Of zit ik er naast?
MenP je zou nu eens een paar dgn kunnen tempen. Misschien heb je een idee wat je normale temp is? Als ie nu aan de hoge kant is weet je iig dat je ei is geweest. Ik vind het zelf erg fijn met die onregelmatige cyclussen, anders heb je echt geen idee wanneer je ongi komt of wanneer je kan testen.
@MenP temp gezellig met ons mee joh! @Mout getver da's ook niet leuk. Hoop dat de fysio iets kan betekenen voor je. Sterkte in ieder geval. @Rose tja altijd vroeg hier. De wekker gaat om 6 uur voor Saxia man en dan ga ik er een half uurtje later uit. De oude ben ik nog niet dat duurt altijd een paar dagen. Maar mijn gewone ritme aanhouden helpt mij het beste, dus gewoon gaan werken. @Anita wat vind ik het fijn voor jou, een ei en geklust. Spannende lange wachtperiode voor jou. @Sasjuh. Misschien gewoon eerlijk zeggen dat je een afsprak hebt in het ziekenhuis, of met de gyn. Als ze meer willen weten dan vragen ze het wel. Eerlijkheid gaat toch beter denk ik. Hoef jij je niet zo bezwaard te voelen. En met een paar weken is iedereen toch weer met z'n eigen ding bezig, dussssss... Of heb je niet zo'n goede band met je colleegs?
Hee meiden, Even snel een berichtje.... Ben erg veel misselijk en overgeven, ik zie er niet uit... Maar goed, weet waar ik het voor doe! Als ik me weer goed voel reageer ik weer wat uitgebreider. A.s. zondag vier ik mijn verjaardag hoop dat ik me beter voel, want maandag ben ik jarig. Gelukkig nu drie daagjes vrij en een zonnetje erbij, fijn!
Heey meiden.. Ook maar weer eens een berichtje van mij. Lees nog wel geregeld mee, maar ff niet de behoefte gehad om mee te praten.. Is weer veel gebeurd zag ik..veel zwangeren erbij gekomen.. Gefeliciteerd allemaal Pooh..wat vervelend van de krampen en het bloedverlies.. nu geen bloedverlies meer?? Mout.. Dat lijkt me erg vervelend... ook omdat je nog een tijdje te gaan hebt.. sterkte meis! Sasjuh..ik denk wel dat ik het eerlijk zou gaan zeggen.. of je moet niet een goede band hebben met je collega's natuurlijk.
Hier gaat t zwaar minder heb maandag een echo en zal tot dan vol moeten houden. Weer bloedverlies en iets meer t was ff bijna niets baal behoorlijk van de onzekerheid.