Ik hoop voor je dat het meevalt Pooh!! Zolang het niet erger is dan een normale menstruatie is er niet veel aan de hand zeiden ze tegen mij... Ik ga echt voor je duimen meis! Weet hoe het is.. die onzekerheid!
@ Samantha, ja is tegen mij ook gezegd maar toch is t moeilijk veel vertrouwen te hebben. Morgen bruiloft schoonzus hoop dat er dan niets raars gebeurd we willen eigenlijk niets erover zeggen
@ Pooh.. ja dat snap ik.. Ineens ben je zwanger, iets wat je ontzettend graag wou. Dan wil je geen bloedverlies en krampen meer.. je wilt gewoon dat het goed gaat.. En iedereen kan dan idd wel zeggen...niet teveel ermee bezig gaan.. het kan alle kanten nog op.. maar jij bent wel degene die die krampen steeds voelt en die het bloed steeds ziet als je naar de wc gaat.. dan is het ook erg moeilijk om positief te blijven! Toch blijf ik voor je duimen.. *KNUFF*
lieve pooh ik duim ook voor je!! niks fijn die onzekerheid mout wat naar die BI zeg.. denk inderdaad maar even lekker aan jezelf en rustig aan.. JBG vervelend die enorme misselijkheid en overgeven.. hoop dat het snel wegtrekt.. Sasjuh, lastig dilemma. Aan de ene kant denk ik wel gewoon zeggen, maar aa nde andere kant hou je zoiets toch vaak liever even voor jezelf. verder ben ik t ff kwijt.. ben moe dus duik lekker mn bed in
Mout: sterkte en denk goed aan jezelf Pooh: Wat kut voor je zeg, begrijp heel erg goed dat je je onzeker voelt. Hoop zo voor je dat je tijdens je echo goed nieuws krijgt. Zelf denk ik dat ik na het weekend wel ongesteld zal worden. Wel wat last vanmmijn boobies maar dan vooral bovenop en in de avonden wat misselijk vooral als ik in rust ben haha. Maar ook dit heb ik vaker als ik ongi moet worden. En ik voel me gewoon niet zwanger. Bij mijn zoontje wist ik het gewoon. Nu heb ik dat totaal niet.
He dames, Heb ff alles bij gelezen maar ben te moe om op iedereen te reageren. Wil alleen ff pooh heel veel sterkte wensen voor het weekend. Zal voor je duimen hopelijk is alles gewoon goed daar binnen in je buim. Een dikke knuffel in ieder geval. En hopelijk kun je morgen een beetje genieten op de bruiloft en gAt alles goed. Hier heeft de ongi goed doorgezet vanmorgen. Zal morgen ff de lijst aaanpassen. En mijn banner want deze is niet zo fijn wat ik nu heb die telt tot de ovulatie en dan weer tot de volgende ovulatie. De rest telt niet mee of zo. Slaap lekker x
Goedemorgen meiden! Pooh mn duimen draaien overuren voor jou en je mannetje.. Probeer te genieten van de bruiloft vandaag maar snap dat het moeilijk is.. Heel veel sterkte! JBG oh bah naar dat je zo misselijk bent.. Hele dag of alleen 's morgens? Hip he balen dus toch je ongi doorgezet.. Ga je de volgende ronde weer tempen? Samantha jij zit ook alweer na je ei zie ik.. hopelijk mag het bij jou ook snel weer raak zijn! Ik ga zo lekker naar mn paardje toe, beetje in huis aanrommelen en vanavond ga ik naar Nick en Simon!!
Hee sas, Als het goed is is mn ei geweest ja.. Heb nog nooit een eisprong gevoeld. Mn vorige cyclus was 32.. heb nu gewoon het gemiddelde van 28 genomen.. ben benieuwd. Ik zag op hyves al dat je naar Nick en Simon gaat.. leukkkkk @ Hip.. balen dat je ongi is doorgezet! Idd.. je banner is een beetje onduidelijk zo..
Zo weer bij gelezen. Suusje niet je buik inhouden hoor! Lekker trots op je buikkie zijn! Sasjuh, wat balen zeg dat je weer zo snel na je ei bloed had, hopelijk werken die wpillen snel en ben je snel zwanger! Pooh een hele dikke knuffel van mij! Ik hoop echt voor je dat alles gewoon goed zit! ik duim voor je! Hip, balen van je ongi, hopelijk is het deze ronde raak! MenP, balen van je nega test, maar het kan nog he misschien heb je weer een lange cyclus. Norah wat spannend! Ga je het ook iedereen vertellen of houden jullie het voor jullie zelf? Mout sterkte met de pijn, maar denk aan jezelf he, werk is niet belangrijk! Straks kan je geen kant meer op. Hier in het dorp hadden wij gister dat postcode miljoenen feest. Was erg gezellig. Optredens van Wolter kroes, Danny de munck, en NICK EN SIMON Was wel kapot moe toen ik thuis kwam, had mega zere voeten en zere rug van het heel de tijd op 1 plek staan, maar het was de moeite waard nick en simom waren super, en in het echt zijn ze nog leuker! Verder voel ik me een beetje down de laaste dagen. Ik voel me namelijk niet meer zwanger. In het begin had ik last van misselijkheid en buikpijn etc. en nu helemaal niks meer...alleen beetje moe (ook al stuk minder) Eigelijk moet ik blij zijn natuurlijk, maar het maakt me ook een beetje onzeker, heb continu het gevoel dat er iets mis is. Gelukkig hebben we woensdag weer een echo.
@Pooh; geniet van vandaag en hoop op een mooie echo maandag!! @Patriesjuh; wat rot dat je je zo voelt! Woensdag weer even binnen kijken en hoop dat je je dan weer wat fijner voelt. @Sasjuh; Leuk Nick & Simon!
Net terug uit ziekenhuis had zoveel pijn en weer bloedverlies vlos wou dat ik ging. In ziekenhuis geweest echo gehad. vrucht is niet goed miskraam is bezig en ze willen t weg halen. Maar wil naar bruiloft dus ben beetje stoned vd pijnstillers maar laat de natuur zn gang gaan en als t niet meer gaat curratage maar probeer de bruiloft te halen
Oohh Pooh, wat erg voor je (jullie)... ik kan me voorstellen dat je die bruiloft even niet ziet zitten. Sterkte meid en luister naar je lichaam! *knuff*
Aah Pooh nee he.. wat een rotnieuws zeg! Heel veel sterkte vandaag.. KNUFFF! Patricia jaaa Nick en Simon zijn leuk he!! En idd in het echt zijn ze nog leuker Heb ook mega zin in vanavond!!!
Lieve Pooh en Pooh man, heel veel sterkte. Luister naar je lijf en niet te veel hooi op je vork. Het is niet niks.
Pooh... wat erg!! Luister goed naar je eigen lichaam! Dit is niet niks.. Ik wil jou en je man/vriend heel veel sterkte toewensen!! Als er iets is..als je je verhaal ff kwijt wil ofzo...dan zijn we er allemaal voor je! *knuff*