stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he pooh heel veel sterkte meid ook voor je vriend. echt een hele dikke knuffel.

woont er iemand van jullie in alphen a/d rijn of in de buurt? hoor namelijk al net op het nieuws dat er in het winkelcentrum daar een man met een mitrailleur heeft geschoten! echt heel heftig zijn al zeker 6 doden. echt sckrikken dit is echt niet normaal.
    ik weet niet of iemand van jullie daaruit de buurt komt of familie heeft of zo en als dat wel zo is dan hoop ik dat alles goed is.

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg

11 april: Winnietje ( 25 jaar, 5de ronde, 2de kindje )
    17 april: rose83 (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    18 april: MenP2010 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen)
    18 april: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    21 april: Samantha1 (24 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    23 april: Marije007 (32 jaar, 5e ronde, 1e kindje)
    01 mei: Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje)
    03 mei: Carly (29 jaar,6e ronde,1e kindje)
    03 mei: Hip1983 (28 jaar, 7de ronde, 1 kindje)

??: Sasjuh83 (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november
    JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november
    Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december
    Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 7 december
    troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 11 december

zo ik heb de lijst ff aangepast was ff zoeken waar die was gebleven:) maar hier issie weer.

winnie jij kan bijna testen spannend! maar je had het gevoel dat het niet raak was geloof ik of niet? nou ja zolang er nog geen ongi is kan het alle kanten op.

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ik hoorde het net ook idd van Alphen ad Rijn.. heb er geen bekenden te wonen..maar wat erg zeg!! jeetje.... krijg er gewoon kippenvel van.. :(

4. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Sterkte Pooh!!!!!!!

5. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Mout, inderdaad goed aan jezelf denken. Hopelijk gaat de 2e helft snel voorbij..

Rose, ik merk tot op heden ook helemaal niets...

MenP, het is niet zo dat je pas kunt beginnen met tempen als je ongi wordt maar dat is wel het makkelijkste.

Saxia, idd. nu is het weer wachten, wachten, wachten...

JBG, wat balen dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk voel je je snel beter.

Pooh, wat erg! Heel veel sterkte voor jou en je man de komende tijd! Knuf

Winnietje, toch wel spannend nu want ook al denk je dat je je ei gemist hebt je zou wel bijna kunnen testen!

Hip, balen van je ongi! Knuf

Sasjuh, wat leuk Nick en Simon! Veel plezier.

Patriesjuh, balen dat je niet zo lekker in je vel zit. Hoop dat het snel weer beter gaat.

Hier geen bekende wonen in Alphen aan de Rijn, maar wat erg zeg! Wat bezielt zo iemand.

Hier verder alles rustig. Alleen wel een dilemma :p... Volgend weekend zijn we een weekendje weg (mams wordt 50) en nu zou het dus die maandag zijn dat ik kan testen :$. Of misschien ben ik dan natuurlijk alweer ongi geworden. Het is en blijft spannend.

O jah, was mijn vader vanochtend hier om de boel buiten eens flink aan te pakken wordt hij gebeld door een onbekende die oma heeft opgevangen want die was gevallen. Maar ja m'n vader was hier dus mijn zusje gebeld of zij erheen wilde gaan.. Heeft dat arme mens allebei der polsen gebroken :$!!

Nog een fijn weekend allemaal!

6. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pooh heel veel sterkte meid! knuff

7. winnietje

winnietje Niet meer actief

Lieve lieve Pooh wat verschrikkelijk voor jullie. Had het jullie zo gegund :( Sterkte wijffie,

Hip en ANita. Denk niet zozeer dat ik mijn ei gemist heb want zaterdag was ik vruchtbaar en zondag het meeste. Wij zijn vrijdag en zondag heel lief tegen elkaar en net als bijna de rest van de maand haha. Maar heb gewoon het idee dat ik rotte eieren hebt :p of ze zwemmen de verkeerde kant op haha.

8. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Ach Pooh, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte meis.

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    lieve pooh en vriend, wat verschrikkelijk naar zeg. Heel veel sterkte!

een nicht van mn vriend en haar man wonen in alphen. Vlak achter desbetreffende winkelcentrum. Gelukkig zijn zij niet daar geweest en dus oke.

10. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Pooh, wat schrikken zeg zulk nieuws. En dan ook nog die trouwerij morgen.. Moeilijk allemaal...
    Heel veel sterkte voor jou en je man!

11. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Even snel een berichtje, want ik ben nog steeds behoorlijk onder de indruk! Ik heb behoorlijk wat familieleden in Alphen aan den Rijn wonen!!! We zijn ontzettend geschrokken van het nieuws (voor de derde keer in korte tijd: eerst een explosie, van de week een schietpartij en nu dit). Gelukkig is alles ok met alle familie maar het heeft even geduurd voordat dat duidelijk was. We zijn natuurlijk ontzettend opgelucht maar man wat komt zoiets dan ineens dichtbij! Wat leven we toch in een rare maatschappij!

12. winnietje

Marije: Verschrikkelijke he. Gelukkig dat jou familie niks heeft.

Even een korte update van mij. Hier nog steeds weinig klachten. Het enigste wat ik kan bedenken is dat ik in de avond echt misselijk is. HEt vreemde hieraan is dat ik er overdag geen last van heb. zo 21.00 uur begint het pas. Zerre boobies heb ik niet zozeer meer dit is echt met vlagen. Weet het ook niet meer hahaha. Mijn gevoel zegt nog steeds niet zwanger. We wachten nog rustig af tot woensdag

13. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Spannend winnie, bij mij begon de misselijkheid ook in de avond.
    Wanneer ga je testen?

Marije wat eng zeg zo dichtbij, gelukkig is iedereen in je familie veilig.
    Wij waren vorige week een baby bedje halen in alphen en toen hoorde we al over die andere schietpartij, en nu dit weer.....heftig.

Hebben jullie nog leuke plannen op deze mooie dag?

14. winnietje

Heey Patriesjuh: Had jij ook alleen van de avondmisselijkheid of had je verder ook nog klachten? Ik namelijk verder helemaal niks! Als ik nou niet ongesteld word dan denk ik woensdag of donderdag. Dan zit ik namelijk over mijn langste cyclus. We wachten dus nog geduldig af :d

15. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Zooo de emoties van gisteren zijn weer de baas! We zijn ontzettend dankbaar dat onze familieleden ongedeerd zijn, maar leven ook ontzettend mee met de slachtoffers, nabestaanden en getuigen van dit bizarre drama! Wat zo iemand toch bezielt???

Hier verder geen echte plannen voor vandaag: lekker wat in de tuin gerommeld vanmorgen en mijn man is nu mijn oude fiets aan het opknappen. Denk dat ik zo maar eens verder ga met mijn lappendeken of ik ga lekker in het zonnetje lezen....

Fijne dag iedereen en geniet lekker van het zonnetje!!

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Marije bah ja wat naar he.. Gelukkig dat je familie ongedeerd is. Gewoon onwerkelijk wat zo iemand bezield!
    Winnie owww wel goed geklust dus!! Dan is het nog wel spannend :D Test je pas woensdag ja?
    Pooh hoe gaat het met jou, het nog volgehouden op de bruiloft?

Nick en Simon waren helemaal geweldig gisteravond.. echt een topavond gehad! Vanmorgen huishouden gedaan en vriendlief gaat zo naar de voetbal en ik ga lekker in de tuin zitten met een boekje.

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    @ marije.. gelukkig dat er niks met jouw familie aan de hand is..

@ sasjuh... ooh mooi dat Nick en Simon leuk was! Ik wil ook gauw weer een keer naar een optreden van hun... 10 mei ga ik naar Marco Borsato..ook super veel zin in!

18. winnietje

Sasjuh: Ja denk het wel. Woensdag zou ik echt overtijd zijn vanaf mijn langste cyclus. En ook dan pas weer vrij haha. Mijn oma wordt vrijdag 80 en zaterdag is mijn schoonmoeder jarig. Wie weet hebben wij wel een orgineel cadeau :p. Verder geen klachten op de misselijkheid. Geen zere boobies ofzo. Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap wel. Maar ook het idee zwanger zijn heb ik nog steeds niet. Typische na

19. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    @ winnietje, voor mijn nod had ik nergens last van , dan alleen die avond misselijk heid....paar dagen na nod begonnen mijn borsten pijnlijk te worden en was ik over heel de dag misselijk, en ook veel last van buikpijn....nu helemaal niks meer.

@Sasjuh, wat zijn ze leuk he nick en simon :D

@ Samantha ik ga ook 10 mei naar marco!!!! Zoveel zin in!!!

20. winnietje

Patriesjuh: thanx. Laat het jullie zeker weten haha
    En fijn dat je nergens last van hebt :D Wil je weten wat het wordt?

Deel Deze Pagina