@ Esli Ja, je menstruatie is dan ook ineens weer een stuk heftiger he! Ik ben aan de pil gegaan in de eerste instantie wegens erge menstruatiepijnen. Ik werd dan echt gek van de pijn en zat huilend op de wc. ( had dan ook diarree en overgeven) Nu heb ik dat sinds ik gestopt ben niet gehad. Hoop dus dat dat zo blijft, of dat ik zwanger word haha, nog betere oplossing
Ik weet nog niet hoe mijn cyclus gaat verlopen. Maar als ik uit ga van 28 dagen Mag ik op 1ste kerstdag testen. 12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje) 13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 19 december: Samantha01 (24 jaar,1e ronde, 1e kindje) 22 decenber: Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 23 december: Marije (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 25 december: Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) 27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 06 januari: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
zo zeg druk vanavond! heb ik ff 20min niet gekeken zijn we 3 blz verder of zo. wel echt leuk dat lijstje eindelijk een beetje overzicht!
@hip: wat balen voor je zeg! De teleurstelling is dan toch groot! Op naar de volgende ronde. Ja, dacht laten we een lijstje maken want de meiden die met dit topic meekletsen, zo kunnen we elkaar in de gaten houden. Vooralsnog ben ik de eerstvolgende dus, spannend! Ik hoop jullie volgende week goed nieuws te kunnen vertellen!
Zo net even lekker gedoucht en kom ik terug 3 pagina's verder haha . Jullie zijn goed bezig geweest zeg!! Kan niet anders zeggen. Echt leuk om elkaar zo een beetje te volgen en de eerste NOD komt zo al aardig dichtbij zeg! Voor mij komt hopelijk mijn eisprong weer in zicht. Ben nu echt goed bezig om mijn temperatuur bij te houden en is op dit moment nog heel stabiel. Maar goed ook want vriendlief is op zakenreis . Ben blij dat ie straks weer lekker thuis komt maar moet nog even geduld hebben. Dan kunnen we weer aan de klus, haha. En dat moet zeker goed komen. Zijn morgen alweer 4 jaar samen en dat moet natuurlijk gevierd worden! Liefs
Ik ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig geworden waar iedereen vandaan komt (provincie) Als je t niet wilt vertellen, hoeft het niet natuurlijk.. Ik kom zelf uit de provincie Friesland..
GRRRRRR :x heel verhaal getypt....alles weg :x Opnieuw dan maar. Hello lady's. Zo ben ff een paar dagen niet geweest en heb gelijk stuk of 7 pagina's om bij te lezen haha. Ik heb het hele weekend met accute kiespijn op bed gelegen.....wat een hell was dat zeg bah. Vanmorgen bij de kaakchirurg geweest, en hebben ze mijn verstandskies (links onder) er uit getrokken. Op de na pijn en de pijn van de hegtingen na, ben ik nu van de pijn af gelukkig. Volgende week moet m'n andere verstandskies (rechts onder) er ook uit. Maandag ongi geworden. klinkt raar meer ben der heel blij mee. Had zoiezo niet verwacht de 1e ronde zwanger te raken, en omdat ik na het stoppen met m'n pil geen ontrekkings bloeding heb gehad ben ik al helemaal blij dat ik nu gewoon ongi ben geworden. En ook omdat ik nu ook zeker weet dat ik m'n eisprong goed heb gevoeld. Had m'n NOD namelijk berekend op de 6e en het klopt presies Heel erg leuk dat nod lijstje. liep zelf ook al met zo'n idee maar verder niks mee gedaan. Leuk om nu zo te zien. Ik zet mezelf gelijk op de lijst 12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje) 13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 19 december: Samantha01 (24 jaar,1e ronde, 1e kindje) 22 decenber: Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 23 december: Marije (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 25 december: Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) 27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje) 06 januari: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
@samantha: uit brabant! @patriesjuh: Wat ontzettend balen van je kiespijn! Dat is wel even afzien zeg... Hoop dat je er gauw vanaf bent! Wel fijn inderdaad dat je menstruatie nu op gang is gekomen, altijd fijn als je natuurlijke cyclus weer op gang komt. Nu op naar de klusronde!
Hallo, ik ga woensdag mijn laatste pil innemen en daarom was ik op internet aan het kijken voor een leuke site om met anderen in contact te komen die ook zwanger willen worden. Daarom reageer ik op deze oproep. Het is nu ondertussen wel december, maar ik zie dat er veel overeenkomsten zijn waar ik ook nieuwsgierig naar ben!
norah ja leuk!! ben je ook zo benieuwd? Voor jou kindje 1 zag ik helemaal spannend. Ik heb er al 1 van bijna 2 maar het gevoel is het zelfde. Wat ontzettend spannend allemaal weer Hopende op een mooi kerstcadeau
hallelujah.. ben even ee navondje weg en gelijk tig blz bijlezen haha weet nog iet precies hoelang mijn cyclus is omdat de eerste echte ongi nog moet komen en we hebben er dus niet echt voor geklust deze ronde. Heb m maar even op 29 dagen gezet. 12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje) 13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 14 december: Tazzie (30 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 19 december: Samantha01 (24 jaar,1e ronde, 1e kindje) 22 decenber: Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 23 december: Marije (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 25 december: Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) 27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje) 06 januari: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje) __________________
Esli4 ik heb 12 jaar aan de microginon 30 gezeten ben erg benieuwd is wel lang. Ik kan via mn mob niet kopiëren dus als iemand me aan de lijst wil toevoegen graag anders zal ik morgen een poging wagen. 31 december 26 jaar 1e kindje 2e ronde 1e ronde was 4 dec was wel de 1e keer na stoppen met de pil.
Goedemorgen, Wat een leuk idee, heb mezelf ook op het lijstje gezet. Kom uit Zuid Holland 12 december: JBG (25 jaar, 1e ronden, 1e kindje) 13 december: rose83 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 14 december: Tazzie (30 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 18 december: Winnie ( 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 19 december: Samantha01 (24 jaar,1e ronde, 1e kindje) 22 decenber: Sandra2 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 23 december: Marije (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 25 december: Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) 25 december: Mout83 (27 jaar, 2e ronde, 1ste kindje) 27 december: Anita1985 (25 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 30 december: Hip1983 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 31 december: Pooh (26 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 05 Januari: Patriesjuh ( 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje) 06 januari: Esli4 (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
Leuk dat lijstje! Ik hoop op een hoop positief nieuws! Ik wacht nog op mn 1e ongi na het stoppen met de pil, dan kan ik mezelf ook bij op het lijstje zetten. Zit nu op dag 32 van mn cyclus. Ik kom uit Overijssel trouwens.