JBG gefeliciteerd meid! Ego: Ik ben vandaag naar de verloskundige geweest. Baarmoeder lag al zo'n 2 cm onder mijn navel. Hartje van de baby klonk goed en heel krachtig, baby lag ook al vrij hoog in de baarmoeder. Ik loop precies op schema en het gaat allemaal goed. Bloed uitslag, bloeddruk en hb ook allemaal prima. Ben superblij vandaag. Ik zal zo even een buikfoto proberen te maken.
super suusje fijn dat alles goed was met de kleine uk:d doe jij trouwens mee aan mvm? weet effe niet goed meer wie mee deed
@Pooh; Hoe gaat het met je nu? @JBG; Gefeliciteerd met je verjaardag...al wat minder misselijk en lekker uit eten straks?? @Suusje; Fijn zeg dat alles goed gaat!!! @Norah; Spannend voor morgen! En leuk natuurlijk! @Winnietje; En....al ongi??? Hoop dat je snel posi mag testen!
Pooh...heel veel sterkte nogmaals.. Hoe gaat het nu? Suusje..fijn zeg dat je je zo goed voelt..ben benieuwd naar een buikfoto
ik ben rond 5 uur op gebeld en rond 9 uur komt de mevrouw van moeders voor moeders op bezoek ben benieuwd vind wel echt spannend hihi en krijg natuurlijk weer een testje maar wil wel super graag mee doen eraan dus nu zijn we aan het wachten op de dame
Pooh, wat verschrikkelijk verdrietig allemaal! Ik wens je heel veel sterkte! Hoe is het gegaan in het ziekenhuis?
Hoi meiden, even snel een berichtje van mij want heb het echt mega druk ... Wilde pooh even ontzetten veel sterkte wensen! JBG, GEFELICITEERD! En Norah, heel erg veel succes morgen! Geniet van elk moment zou ik zeggen! Hier verder weinig te melden.. Liefs, Anita
Ach Pooh, pech op pech. Zorg goed voor jezelf. Goed bijkomen van het hele gebeuren hoor! JBG van harte met je verjaardag. Suusje wat een fijn ukkennieuws en die foto willen wij zien hoor. En Norah oke dan morgen gluren. En Patriesjuh ook bijna. Waar twijfel jij aan dat je schrijft ik hoop dat alles goed is? Sasjuh misschien komt het inderdaad mooi uit met al die dagen. Rose hoe is het bij jou?
Norah en Norahman heeeeel veel plezier morgen! Na morgen mogen jullie echt roze of blauw gaan shoppen Pooh hoe was het in het zh? Heb je een abortuspil gekregen? Suus mooi om te horen dat alles goed was, kom maar op met die buikfoto! (alle andere zwangere dames ook trouwens, leuk!) JBG Happy birthday! Nog uiteten geweest? Hier had ik vanmorgen met afvegen wat bloedverlies en rest van de dag niets. Vanaaf ineens wat kramp en net ook weer bloedverlies, ook meer als vanmorgen. Maar of ik dit dan als dag 1 mag rekenen.. Denk dat ik het gewoon doe, die ene halve dag zal ook wel niet heel veel uitmaken.
Heb ze gehad en nu 4 ingebracht heb nu soort van weeen maar nog.geen bloedverlies als dit niet werkt morgen weer en sowieso woensdag controle of ik schoon ben en anders dezelfde dag met spoed curratage
Lieve pooh ik hoop echt dat deze pillen gaan werken meid. Je kindje verliezen is al verschrikkelijk en dan nog op zo'n moeilijke manier... heel veel sterkte voor jullie! Samantha , dat is zeker dichtbij elkaar haha wat grappig, volgens mij zitten wij op rij 7 of 8 weet ff niet meer. Sasjuh, ik zou vandaag niet als dag 1 reken, omdat je zegt dat je vanmorgen bloed had en derest van de dag niet en vanavond weer wel. Als het nu wel doorzet zal ik morgen als dag 1 rekenen omdat het nu al avond is. Troetjuh hoe was je test van MvM? Saxia, ik weet niet heb heel de tijd een raar gevoel, alsof er iets niet goed is... Ook omdat de vorige keer nier duidelijk was of er nou wel of geen tussenschot tussen de baby's zit (zonder is heel gevaarlijk vanwegen in de knoop raken van navelstreng etc) Maar daar in tegen heb ik ook heel de tijd beelden/ dromen van een drieling Ik hoop gewoon dat ik woensdag 2 gezonden kindjes te zien krijg.
@ pooh heel veel sterkte! hoop dat je er niet al te lang mee hoeft te lopen en dat de natuur je maar een handje mag helpen! ik duim voor je @JGB gefeliciteerd! @suusje mooi dat alles goed was! genieten er lekker van en ik kijk uit naar je foto @sasjuh ik hoop dat bij jou de ongi gaat doorzetten en dat moeder natuur jou ook mag helpen duim duim @norah succes morgen met je spannende dag. ik hoop dat je kunt slapen vanacht. @winnie,, je laat ons wel in spanning..hoop het zo voor je dat het raak is Hier verder alles rustig en nog steeds nergens last van.ga er maar niet vanuit dat het raak is. fijne avond allemaal!
Lieve meiden, Bedankt voor alle lieve reacties. Ik hoop aan de ene kant ook wel dat het raak maar is. Maar mijn gevoel zegt nog steeds van niet haha. Nog geen ongi te bekennen. Wacht tot woensdag met testen. Dan ben ik echt over tijd Jullie horen van mij
Patriesjuh, ik hoop echt dat alles goed zit en dat je gevoel niet klopt. Wat een spanning kun je daarvan hebben he? Pooh, ik hoop dat deze pillen meevallen en dat het beter met je gaat! JBG, gefeliciteerd!! Troetjuh, hoe was het met MvM? Kun je mooi 10 weken lang in flessen gaan plassen haha Ik ga zo lekker slapen, de spanning valt wel mee gelukkig! Ben blij dat ik t eindelijk wat los kan laten, maar toch blijft elke echo spannend en nu komt die geslachtsbepaling er ook nog eens bij! Heb eigenlijk niet echt een voorgevoel, al denk ik toch het meeste aan een jongen... Maar tkan nog alle kanten op, ben er niet van overtuigd ofzo. Spannend!!
Mvm ging goed mooie test weer hihi achja voor een test plas je ook maar al tegraag in een potje dus heb er nie zo probleem mee en tis voor een super goed doel help er graag aan mee