stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Norah, wat gaaf! Ik ben gewoon helemaal blij voor je, haha!

2. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Nou pooh daar komt ie:
    Een hele dikke knuf van:
    Saxia en menp en Suusje1979 en...... En.......

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pooh knuffel

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Nou pooh daar komt ie:
    Een hele dikke knuf van:
    Saxia en menp en Suusje1979 en Hip en Troetjuh en Samantha... en

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Oooh norah!! wat bijzonder!! wat lijkt me dat mooi om dat te voelen... :) En n meisje...super :D echt zo leuk..

6. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

Nov 22, 2010
    549
    0
    0
    moeder
    #4426 Patriesjuh, Apr 12, 2011
    Last edited: Apr 12, 2011
    Nou pooh daar komt ie:
    Een hele dikke knuf van:
    Saxia en menp en Hip en Suusje1979 en Troetjuh en Samantha en Patriesjuh en.....

Norah wat gaaf dat je de baby heb gevoeld!
    16 weken bij je eerste kindje is best vroeg, echt super gaaf.
    En een meid!!!! Woehoe wat leuk!
    En wat tof dat je een cdrom met foto's mee heb gekregen vanwege het lange wachten.....das nog eens service!
    Nu lekker allemaal roze spulletjes gaan kopen :p (of ff wachten tot de 20 weken echo haha) Geniet ervan!

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    als je op een datum klikt dan kun je je temp invullen en ook bij menses of je ongesteld bent. Je kan dan kiezen hoe erg spotting* low medium of high. Je kan nog veel meer invullen de tijd dat je tempt en als er dan iets van een half uur tussen zit vergeleken met de vorige dag dan krijg je een wit bolletje ipv een blauw maar dat vul ik niet in mijn wekker gaat elke dag op een andere tijd. Je kan ook nog invullen of je geklust hebt en hoe je°c slijm eruit ziet geloof ik. Maar dat vul ik allemaal niet in. succes. Hoe bevalt het tempen? Ik vind het maar een kleine moeite vond het best grappig dat je temp ook echt omhoog gaat na je ei.:) heb voor deze maand ook ovutesten besteld heb ik de afgelopen 3 ronde niet gebryikt daarvoor wel een ronde maar vind het nu lang genoeg geweest haha alle kansen benutten.

8. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Nou pooh daar komt ie:
    Een hele dikke knuf van:
    Saxia en menp en Hip en Suusje1979 en Troetjuh en Samantha en Patriesjuh en Norah

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    Norah wat ontzettend mooi dat je je kindje hebt gevoelt dat lijkt me echt z'n speciaal gevoel! En weer een mooie echo gehad...een meisje had winnie dus al die tijd gelijk haha. Hadden jullie al namen of gaan jullie nu pas beginnen met verzinnen? Je zit nu echt in z'on leuke tijd van je zwangerschap volgens mij. Ben stiekem een beetje jaloers haha. Meid geniet, geniet en geniet!

10. sandra2

sandra2 Bekend lid

Nov 10, 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Nou pooh daar komt ie:
    Een hele dikke knuf van:
    Saxia en menp en Hip en Suusje1979 en Troetjuh en Samantha en Patriesjuh en Norah en Sandra en .....

11. sandra2

sandra2 Bekend lid

Nov 10, 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Norah wat gaaf........ Ik krijg nu helemaal zin in onze 20weken echo, maar dat duurt nog zo lang!!!!!!!!!!! (25mei)

12. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Nou pooh daar komt ie:
    Een hele dikke knuf van:
    Saxia en menp en Hip en Suusje1979 en Troetjuh en Samantha en Patriesjuh en Norah en Sandra en Marije en ...

Norah: wauw wat bijzonder! De eerste keer je kleintje voelen en dan op zo'n moment! En een meisje!!! Wat leuk!!!! (wij hebben gezegd dat we niet willen weten wat het wordt als het zover mocht komen, maar als ik dit zo lees begin ik daar toch aan te twijfelen!!!

Hier gaat alles redelijk: ben gisteren door mijn rug gegaan dus da's behoorlijk minder maar na anderhalve dag veel rust en platliggen gaat het weer redelijk. Verder uiteraard geklust de afgelopen week (niet erg veel of regelmatig want manlief maakt nog steeds superlange dagen) en nu wachten we weer af. Ik heb mijn ei afgelopen zaterdagavond/nacht gevoeld... dus ben heel benieuwd wat het deze ronde gaat zijn! Ik wacht deze keer braaf af en ga niet zeuren over lang wachten zoals vorige maand (om dan ineens een cyclus van 23 dagen te hebben)!!!;)

13. winnietje

winnietje Niet meer actief

Pooh een hele dikke knuffel van :Saxia en menp en Hip en Suusje1979 en Troetjuh en Samantha en Patriesjuh en Norah en Sandra en Marije en Winnie en.......

Norah yeah super wat een leuk nieuws :d En een meiske he :p Wat heb ik gewonnen??? :p Nee alle gekheid wat leuk en fijn voor je meis.

Marije sterkte met je rug

14. JBG

JBG Fanatiek lid

Nov 6, 2010
    1,270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @patries: Spannend voor morgen, kan je je kindjes weer zien!

@suus: mooie buikfoto!

@winnie: misschien te vroeg getest, dat had ik ook en een paar dagen later toch positief! En dat waren ook de kv2v5 testen! 2 dagen over tijd was mijn test wit en na 6 dagen zagen we een streep!

@hip: op naar de volgende ronde…!

@norah: wat fijn dat alles goed was en waarschijnlijk een meid, wat leuk!! Show us the pictures:D!!

@Marije: auw, door je rug, rustig aan meid!

Pooh een hele dikke knuffel van axia en menp en Hip en Suusje1979 en Troetjuh en Samantha en Patriesjuh en Norah en Sandra en Marije en Winnie en JBG en.......

@allemaal: Dank jullie wel voor de verjaardagsfelicitaties!!

Vandaag de 1e redelijke dag sinds een week misselijkheid en overgeven gehad. Ben wel ontzettend moe, dus op tijd naar bed vanavond. Maandag de eerste afspraak bij de VK… ben benieuwd!

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Ik hoop wel dat ze gelijk hebben hoor, stel dat t raar genoeg toch een jongen is.. dat zou wat zijn!
    Maar nee, ik ga er gewoon van uit! Ik mocht ook wel na twee week weer komen zei ze eerst, maar ja, dan zit ik al best dicht op de 20 weken. Dus toen keek ze nog een keer en zei dus dat ik anders een gratis pretecho kreeg.. Maar ze verwachte me echt niet terug te zien, dus dat zegt genoeg toch?

Hierbij een fotootje:

16. winnietje

winnietje Niet meer actief

Norah: alles kan :p Ik heb het wel gehad haha. 20 weken zeiden ze een jongen 3d echo echt een meid te zien hoor zeiden ze.
    TOch echt een jochie gekregen :d. maar ga er maar vanuit dat je een prinsesje krijgt :d

17. rose83

rose83 Bekend lid

Nov 26, 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pooh een hele dikke knuffel van axia en menp en Hip en Suusje1979 en Troetjuh en Samantha en Patriesjuh en Norah en Sandra en Marije en Winnie en JBG en rose

@norah wat super gaaf joh. Ik word helemaal blij van je :)
    en wat een duidelijke ego.
    geniet van de schopjes!

@JBG fijn dat je vandaag een redelijke dag hebt gehad, dat er nog maar veel van zulke dagen mogen volgen. De hele tijd misselijk zijn is ook niks.

ik ga nu lekker bankhangen. fijne avond

18. rose83

rose83 Bekend lid

Nov 26, 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    OJa,... patriesjuh heel veel succes morgen en eigenlijk veel plezier en hopelijk is alles goed! ook al zijn het er misschien drie ;)

19. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    Nou die pillen hebben niet gewerkt mooi balen morgen ochtend naar t ziekenhuis.

Norah leuk een meisje verder niet echt veel onthouden sorry

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    ohh pooh echt heel k*t meid! heel veel sterkte morgen. ik zal een kaarsje voor je branden.

@norah mooie foto!

Share This Page