stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    @Pooh een hele dikke knuffel van axia en menp en Hip en Suusje1979 en Troetjuh en Samantha en Patriesjuh en Norah en Sandra en Marije en Winnie en JBG en rose en tazzie en

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    @ norah wat gaaf zeg en der gevoeld en een meisje! en mooie echo ook..

pff ik wil ook, maar nog 2 weken wachten :( wij willen wel weten wat het wordt.. (hebben zelfs al een meisjesnaam hahaha jngensnaam nog niet)

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    We hadden ook al een meisjesnaam:) Jongensnaam konden we nog niet echt uitkomen. Wel grappig...
    Maar die gaan we uiteindelijk wel kiezen hoor, je weet maar nooit en straks heeft t kindje geen naam als t geboren word.. Ook zo zielig!

4. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Pooh: wat ontzettend k*t! heel veel sterkte vandaag!

Patriesjuh: veel plezier vandaag! Ik duim voor twee prachtige beebs!

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Heel veel sterkte vandaag Pooh!

Patriesjuh.. veel plezier met de echo..het zullen er vast nog steeds 2 zijn ipv 3 toch??:p

6. carly81

carly81 Bekend lid

Jan 17, 2011
    725
    0
    16
    @Pooh een hele dikke knuffel van Saxia en menp en Hip en Suusje1979 en Troetjuh en Samantha en Patriesjuh en Norah en Sandra en Marije en Winnie en JBG en rose en tazzie en Carly

@ Norah, wat leuk zeg en wat bijzonder dat je "haar" nu al gevoeld hebt,leuk,leuk,leuk

7. winnietje

winnietje Niet meer actief

Patriesjuh heel veel plezier bij de echo. En het zal toch niet dat er 3 in zitten.

8. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    Hoi Meiden,

Wil jullie allemaal enorm bedanken voor de knuffels. Ze hebben geholpen hoor!!!
    Kom vanochtend in het ziekenhuis met een tas met spulletjes voor als ik nog een nacht zou moeten blijven. Maar eerst een echo dus de gyn kijken, is er niets meer te zien nou snapte er niets van zo raar, dus een vogelbek erin en een of andere tang om de boel van binnen te bekijken/op te ruimen. haalt ze er ineens t vruchtje uit nou ik ben nog nooit zo opgelucht geweest uiteindelijk hebben de pilletjes toch geholpen en hoef ik niet opgenomen te worden.
    Dus voor jullie allemaal een dikke kus en een knuffel bedankt :)

9. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    o ja en wil iemand de lijst naar voren toveren kan m niet vinden en zal nu ff in t oranje moeten.

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Oh Pooh, hoe moeilijk het ook is, dit is wel erg fijn!
    Hoe voel je je emotioneel?
    Knuffie.

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Jeetje pooh.. aan de ene kant wel fijn natuurlijk dat het uit zichzelf nog weg is gegaan en dat de pilletjes hebben geholpen. Maar wat lijkt me dat een vreselijk moment dat ze dat vruchtje eruit haalt.

Sterkte de komende tijd om dit verlies een plekje te geven.. het was misschien dat klein, maar het was er wel! Hoe ben je er zelf emotioneel onder?

12. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Pooh, wat fijn dat het achter de rug is. En wel op een manier die voor jou prettiger was dan opgenomen te hoeven worden. Maar achter de rug wil nog niet zeggen klaar. Al was jij er wel klaar mee las ik. Nu zul je inderdaad gaan terugkijken op een roerige periode waarin veel gebeurd is en waarin je heen en weer geslingerd bent qua emoties. Geef jezelf/julliezelf daar ook de tijd voor. Enne janken mag! Veel sterkte!
    De lijst haal ik voor je naar voren, maar die pas je pas zelf aan op het moment dat jij daar aan toe bent.

En patriesjuh hoe is het bij jou? Al nieuws?

Oh en Norah, wat bijzonder met een uitroepteken!! Ik geloof dat ik op, in jouw geval rose, wolkjes zou lopen. Genieten maar.

Suuszwanger en Sandra hoe is het bij jullie?

13. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Wat een opluchting, hoe dubbel ook allemaal. Nu kun je dit gedeelte wel afsluiten, pff wat moeilijk
    Krijg je op je werk de tijd om dit te verwerken? Neem lekker je rust!

Zo dubbel in dit clubje dat alles zo door elkaar heen loopt, vinden jullie niet? Ik vind dat soms wel lastig, maar ergens heeft t ook iets moois, dat er goeie en slechte berichten naast elkaar kunnen zijn.

Maar t blijft soms dubbel dat de een goed nieuws heeft, zwanger is en een goeie echo heeft, terwijl de ander midden in een miskraam zit!
    Hoe zien jullie dat?

14. winnietje

winnietje Niet meer actief

Lieve Norah en Lieve Pooh. 2 bijzondere verhalen en 2 verschillende emoties. Hoe gelukkig en verdrietig iemand is kunnen ze beide partijen niks aan doen. Dat de 1 geniet van zijn zwangerschap en de andere bezig is met het verwerken van de miskraam lopen altijd door elkaar. Ik geloof nooit dat degene in die in de miskraam zit minder gelukkig is voor de zwangere. Het klinkt heel erg naar wat ik ga zeggen maar miskramen komen doordat er iets niet goed is bij je kindje en daarom het lichaam het afstoot. Het is een verschrikkelijk proces, maar eigenlijk ook heel bijzonder dat het lichaam het wel doet. Wees daarom als zwangere bijzonder trots op jou wonder en dat het gelukkig gezond is

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Mooi gezegd Winnie...

16. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    11 april: Winnietje ( 25 jaar, 5de ronde, 2de kindje )
    17 april: rose83 (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje)

18 april: MenP2010 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen)
    18 april: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    21 april: Samantha1 (24 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    23 april: Marije007 (32 jaar, 5e ronde, 1e kindje)
    01 mei: Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje)
    03 mei: Carly (29 jaar,6e ronde,1e kindje)
    03 mei: Hip1983 (28 jaar, 7de ronde, 1 kindje)

??: Sasjuh83 (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november
    Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december
    Pooh ( 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 7 december
    troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 11 december

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Heel mooi gezegd Winnie!

18. carly81

carly81 Bekend lid

Jan 17, 2011
    725
    0
    16
    @ Pooh gelukkig is je een curettage bespaard gebleven maar ondanks dat blijft het natuurlijk erg moeilijk,wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat je het een plaatsje kan geven

Idd Winnie mooi gezegd en ik vind het ook heel fijn dat alle ervaringen hier met elkaar gedeeld kunnen worden en dat we iedereen kunnen steunen in leuke maar ook in moeilijke situaties.

19. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

Nov 22, 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Hoi allemaal,

Nou ik ben weer helemaal opgelucht.
    Het zijn er nog steeds 2 haha, hij heet even extra goed gekeken en er zitten er echt niet meer (gelukkig)
    Ze zijn hartstikke goed gegroeid (2cm) en allebij de hartjes kloppen nog mooi....we hebben zelfs voor het eerst het hartje gehoord!!!
    Dat was zo mooi, dat er een traantje over me wang rolde.
    Alleen er was weer niet te zien of er nu wel of geen tussen schot tussen zit, dus krijg morgen weer een echo.
    Dan bij de echoscopist, die weet er alles van.
    Vind het best spannend, hoop echt dat er toch iets tussen zit maar ben bang dat het niet zo is.
    Slecht 1% van de 1-eiige tweeling zwangerschappen is zonder tussen schot.... moet ik weer zijn haha.
    We wachten morgen maar even af.
    Zal even wat foto's toevoegen.

Op de eerste foto kan je bijde baby's zien (voor een deel)
    Zo zie je hoe dicht ze op elkaar liggen.
    Eene ligt met hoofd rechts anders hoofd links.
    2e foto ligt er 1 te duimen...zo lief!

20. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

Nov 22, 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Foto 2

Share This Page