stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Patriesjuh; Fijn dat ze toch een eigen binnenzak hebben.

@Norah; Mooi buikje!

Bedankt voor t meedenken...kijk even wat ik doe. Hoop gewoon niet dat er foto's gemaakt moeten worden. De tandarts maakt altijd om de zoveel tijd een foto, maar weet niet hoe lang t nu geleden is, vandaar.

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    patriesjuh fijn dat ze allebei een eigen zakje hebben..

norah mooi buikje hoor!!

winnie wat balen zeg!

lastig menp ik zou gewoon vragen of t dan de volgende x kan?

3. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Ik heb eens gezocht naar het uitrekenen van de uitgerekende datum bij een lange cyclus. Ik kwam het volgende tegen.

Verloskundige Ineke van dit forum schreef;
    Dat is lastig met een ongerelmatige cyclus, dit is zo'n reden waarom iedereen tegenwoordig een 12 weken echo krijgt om de definitieve uitgerekende datum te berekenen.

Bij een regelmatige cyclus (28dgn) is het EDLM + 9mnd +1 week.
    Bij bijvoorbeeld 35 dgn is het EDLM + 9mnd + 1week + 1week
    Dus bij 30 dgn EDLM +9mnd+1 week + 2 dgn.
    Zo kun je uitrekenen hoe ver je zelf ongeveer zwanger bent. Voor de uitgerekende datum word toch de echo aangehouden.

Als ik dat met mijn huidige cyclus doe, komt er t volgende uit;
    cyclus 52 dagen, 25 febr+9mndn+1week+3wkn+3dgn=25 december....n kerstkindje! haha.
    Sorry, ik moest het even kwijt.
    Ik zou dan nu op 3 4/7 wkn zitten dus zou ik idd maandag de 18e 'overtijd' zijn.

Ik lees trouwens dat obstipatie er bij hoort, maar als je nu juist meer naar de wc moet...??? Kan dat ook? Daar heb ik 'last' van.

@Sasjuh; hoe is het met jou??? Nog bij de gyn geweest of info gekregen??

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Me n p ik moet ook vaker na de wc hihi

5. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    hmmmmm.........IK WIL TESTEN!!!!!!!!!!!
    Maar nu nog even niet....dat is echt te vroeg

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Wat fijn die info!
    Maar wacht ff een paar daagjes af! Tzou zo leuk voor je zijn, maar als je nu een witte test hebt, weet je helemaal niet waar je aan toe bent, omdat het dan ook kan zijn omdat je te vroeg hebt getest. Als je op NOD test, is het 'bijna' zeker dat je iets te zien krijgt als je zwanger bent!
    Maar ja makkelijk praten tegen een ander, want ik teste zelf ook al positief met 3 wk 4 dagen...
    Dus ga lekker op je eigen gevoel af:)

7. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    m en p, ik moest ook vaker naar de wc.

patriesjuh, wouw wat een gave echo!

norah, je buik begint nu echt te groeien, leuk!

8. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Kan iemand wijs worden uit dit teperatuurlijstje van mijn zus/
    Zij heeft zo'n onregelmatige cyclus.
    Is er te zien wanneer ei is geweest? Of wanneer ze ongi kan verwachten?
    .ExternalClass .ecxhmmessage P{padding:0px;}.ExternalClass body.ecxhmmessage{font-size:10pt;font-family:Tahoma;}
    21-3 / 07.10 (tijd) : 36,7
    22-3 / 06.00 : 36,4
    23-3 / 07.15 : 36,7
    24-3 / 07.00 : 36,6
    25-3 / 07.30 : 36,5
    26-3 / 08.00 : 36,7
    27-3 / 09.30 : 36,8
    28-3 / 07.00 : 36,5
    29-3 / 07.30 : 36,7
    30-3 / 07.15 : 36,5
    31-3 / 08.15 : 36,7
    01-4 / 09.30 : 37,0
    02-4 / 07.00 : 36,5
    -
    04-4 / 07.00 : 36,5
    05-4 / 05.30 : 36,3
    06-4 / 08.15 : 36,6
    07-4 / 05.30 : 36,5
    08-4 / 07.45 : 37,0
    09-4 / 07.50 : 37,0
    10-4 / 08.15 : 37,0
    11-4 / 05.45 : 36,8
    12-4 / 07.00 : 37,2
    13-4 / 08.30 : 37,1
    14-4 / 05.50 : 36,9
    15-4 / 06.45 : 37,0

9. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik zou zeggen rond 8 april. Misschien even op FF invullen anders dan geeft hij het aan.

Norah, wat gaaf je buik! Het is nu echt al een zwangerschapsbuikje. Hoe is het nu allemaal met je en met die vriendin van je.

Patriesjuh, wat een goed nieuws dat ze allebei een eigen zak hebben. Is vast een hele geruststelling!

Winnietje, balen meis! Knuffel.

Hier verder nog steeds in afwachting en heb nog niet getest :).

Zag eergister hier op de site bij het pendelen dat we weer een nieuwe pendelaarster hebben en dacht ga weer even een berichtje doen ;), met de vraag wanneer ik positief zal testen. Krijg ik gister m'n antwoord terug dat ze in april 2 meisjes voor me heeft gependeld :$.

Ik ben dus benieuwd! Ga nu snel naar de kapper, dan door naar bruiloft van onze beste vrienden en dan door voor een weekendje weg in Drenthe..

Zou zeggen allemaal een fijn weekend en ik houdt jullie op de hoogte!

Liefs

10. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Patriesjuh, wow geweldig nieuws en wat een heerlijke guppies.

@Norah, kan alleen maar zeggen mooi!!!

@suus wat betreft het temp lijstje van je zus zou ik ook zeggen ei op 7 of 8 april.

@Anita spannend, Wanneer ga je wel testen? En wat jammer dat een test dan niet aangeeft of het er 2 zijn he.

@Winnie balen en hup naar het bankje en ook gauw er weer af.

@Menp tja wat je zelf al zegt, een vrouwenlichaam. Toch nog even wachten en dan maar testen. Wel speciaal een kerstkindje.

Fijne dag allemaal

11. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pooh hoe is het nu met je?

@ patriesjuh duidelijke echo hoor zelf mijn vriend zag dat het er twee waren. en dat zegt heel wat :) en fijn dat alles goed is.

@norah wat is je buik al groot, leuk hoor! erg leuk om alle buiken te mogen volgen.

@suus ik denk ook 7 april.

@winnie een hele dikke knufff!! echt balen joh.

@anita waneer ga jij testen?

@menp ook jij zit in een spannende tijd!!

@sasjuh hoe is het verder met jou??? heeft het allemaal nog door gezet?

hier alles rustig. Voel echt helemaal niks. de ene keer heb ik last van mijn borsten na eiersprong en de andere keer weer niet. Deze keer zijn ze nog niet gevoelig. Ik snap er af en toe helemaal niks van. en verder heb ik geen last van kwalen. ik denk eerlijk gezegd dat het niet raak is. Mijn vriend heeft wat problemen met zijn werk waardoor hij vaak moe is, helaas.
    maar goed, je weet nooit!

12. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Lief dat je ernaar vraagt!
    Opzich gaat t redelijk.. De eerste kwaaltjes zijn bij mij allemaal voorbij, alleen mn rug valt erg tegen. Ik kan zo weinig meer en moet zoveel rusten tussendoor, dat is erg lastig omdat ik wel veel meer energie heb!
    Flauwvallen gebeurd ook nog steeds af en toe..

Met mn vriendin ist ook nog spannend allemaal.. Het blijft spannend of zij en de baby in haar buik het gaan halen, dus dat geeft nog wel stress. Tzou kunnen dat de baby gehaald gaat worden als het slechter gaat, maar dan is het wel 11 weken te vroeg...

13. winnietje

winnietje Niet meer actief

meiden bedankt voor alle knuffels :d Hier gaat het gelukkig weer goed. Gisteravond zoveel bloed verloren met veel stolsel sorry. Ik ging bijna knock out. Zittend gedouched en lekker op bed gaan liggen. Manlief super lief geweest en kwam om 11ur met een kopje thee en 2 broodjes omdat ik zo slap was. Afelopen week ook gelijk 3 kilo afgevallen. Reden??Zo erg echt nog nooit gehad. Maar vandaag gelukkig weer wat rustiger en lang niet zoveel bloed meer met stolsels, Nu helder rood en minder.

Norah: Mooi buikje al hoor :d

14. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    @suus ik zou ook zeggen 7 of 8 april.

@Anita spannend....zal leuk zijn nog een 2-ling!
    Wanneer ga je wel testen?

@Menp handig zo berekenoverzicht alleen heb je er niet echt wat aan als je niet weet hoelang je cyclus is ... Hoop voor jullie dat je snel positief test!

@Winnie, wat vervelend zeg dat je je zo slap voelt door je ongi.
    Hopelijk word het snel minder!

@ Norah, laten we duimen voor je vriendin dat ze de baby zo lang mogelijk kan dragen....11 weken is wel erg vroeg, maar tegenwoordig zijn er heel veel kindjes die het goed reden en er niks aan overhouden.

@Rose, wanneer ga jij testen?

Ik was trouwens nog vergeten te zeggen dat de echoscopist dacht dat ik een paar dagen langer zwanger bent en dat ik uitgerekend ben op 31 oktober ipv 2 nov.
    Ik verander nog niks (is ook maar 3 dagen) want bij de 9 weken echo waren de baby's 2 dagen kleiner, dus ik denk dat het elke echo wel een beetje anders kan zijn.
    Wacht de volgende (over 2 weken) wel ff af, en dan kijk ik wel of ik het verander.
    November kindjes worden het zowiezo toch niet want met een tweeling loop je nooit langer dan 38 weken (vanwege de gevaren omdat het niet meer past)
    Als ze maar niet 5 okt komen want dan worden me neefjes 1 haha (liever ook niet 4 okt)
    We zien het wel duurt nog zooooo lang.
    Heb trouwens vandaag ook m'n afspraak voor de 20 weken echo binnen gekregen...moet helemaal naar het umc (utrecht) is ruim 50km hier vandaan pff, maja het moet maar he.

Morgen gaan we kijken voor verf voor de babykamer.
    Jullie nog leuke plannen (belooft weer mooi weer te worden)

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    @rose anita en menp spannend!!! ben benieuwd of er weer een zwangere tussen zit! en anita een tweeling nog spannender ben benieuwd. veel plezier dit weekend.

@winnie ohh balen meid ik dacht echt dat het raak zou zijn bij jouw. mss een vmk omdat je cyclus ook wat langer was en je zoveel stolsels had en zo slap eraan? in ieder geval een dikke knuff en daarna op naar de nieuwe ronde!

@norah prachtige buik!! wat dat snel gaat zeg.

@patries kan goed zien dat het er 2 zijn en waar de hoofdjes zijn, mooie foto. en over 2 weken weer heerlijk man.

@sasjuh hoe is het met jouw? al ff niks meer gehoord ben je bij de gyn. geweest? en wanneer woensdag of donderdag hebben ze nog iets gezegd of is het nu gewoon bloedprikken en afwachten?

@saxia je ei komt er weer bijna aan!!! gebruik je weer ovuesten of niet? nou klus ze.. hihi

@suusje ik denk 7 april een ei dus volgende week dond.(21ste) heeft ze haar nod. spannend is ze al lang bezig? zou wel leuk zijn als zij nu ook zwanger is!

ik had bij zwanger en kids ovutesten besteld dinsdag laat in de middag.met i deal betaald, is ook meteen afgeschreven, maar heb nog niks ontvangen. hoelang duurt dat normaal? is de eerste x dat ik bestel.

verder geen nieuws ongi is over weer begonnen met klussen. ben alleen zo moe. had ik vorige cyclus ook al tussen ongi en ei vervelend.

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    heb vandaag trouwens een flinke temp daling, maar nu al mijn ei is wel erg vroeg heb nog geen ovutesten dus kan er ook geen testje tegenaan gooien.

17. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Het zou kunnen, want dan heb je en cyclus van 22 en zie dat je die al een keer heb gehad, dus ik zou klussen als ik jou was.
    Wat betreft die bestelling, bij mij was het meestal binnen 2-3 dagen binnen.
    Ik denk dat je ze morgen dan wel moet ontvangen, als je ze maandag nog niet heb zal ik ff mailen of bellen.

18. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hip ff snel. Ik bestel ze in het weekend en dan zijn ze er op dinsdag. Ze zeggen op de site geloof ik dat ze er met een werkdag zijn. dus maandag besteld, dinsdag in huis. Is een temp daling je ei? Aan mijn temp zie ik niks bijzonders. Mijn banner zegt bijna ei. Mijn buik zegt prik prik, dus het klopt wel dat ie er aan zit te komen denk ik. De ovu test zegt van niet.

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    @saxia voor de zekerheid maar klussen is nooit erg toch haha. jer temp kan dalen voor de eisprong maar is niet altijd geloof ik. na je ei stijgt die i.i.g.

@patries ja daar heb je gelijk in maar heb ng nooit een lf van 14 dagen gehad altijd minder en toen ik dier cyclus van 22 had toen had ik maar een lf van 8 dagen of zo (dacht ik tenminste want voel meestal mijn ei maar dit is pas de 2de cyclus dat ik temp dus zeker weten doe ik het niet.)
    heb vanacht wel al geklust dus die is alvast binnen haha.

van zwanger en kids had ik dinsdag een ontvangstbevestiging per mail. en woensdag een mail waarin stond dat het verzonden is. vreemd.... had mijn adres nog ff gecheckt en heb toch echt het goede opgegeven. dus vind het wel raar. zal op de site es kijken of ik ergens naartoe kan mailen of zo. bellen gaat pas na het weekend lukken denk ik.

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Sorry heb jullie een beetje verwaarloosd!
    Nu even globaal bijgelezen en zal later even op iedereen reageren.

Ik ben nog steeds aan het balen, mijn ongi zet niet door. Heb alleen af en toe aan het eind v/d dag wat bruine afscheiding met afvegen, rest van de dag ook niets. Temp blijft ook hoog, al was ie vanmorgen wel wat gezakt dus wie weet..
    Kan nu dus niets anders doen dan stom wachten.
    Ook nog geen bloed wezen prikken dus..
    Wat dat betreft geen nieuws hier!

Deel Deze Pagina