@anita volgens mij kun je gewoon in het blauwe lijstje hoor. Zo onregelmatig is je cyclus niet je hebt maar 1x een uitschieter gehad verder best gelijk. we hebben allemaal wel een paar daagjes verschil. Ik pak zelf het gemiddelde van mijn cyclus maar je kan ook je langste cyclus pakken als nod(dan niet die 50 natuurlijk) maar moet je ook zelf weten natuurlijk. Voor je gevoel lijjkt me het blauwe lijstje fijner. @saxia jazeker heerlijk geklust! hopelijk raak deze x en dan geen weerwolfje hahHa. Jij zal dan wel vandaag je ei hebben gehad dan gaat morgen je temp omhoog. Maar stuur voor de zekerheid nog maar wat hulptroepen en dan vanaf morgen gezellig samen wachten. Mss kunnen we de wachtbank buiten zetten met dit heerlijke weer. heb ook nog geen ooievaar gespot wel een reiger maar dat telt niet denk ik @rose en hoe is het bij jouw je bent al 2dagen overtijd toch? Of ben je al ongi?ik hoop het niet wanneer wil je gaan testen? @sasjuh succes met bloedprikken morgen! Ik heb kipfilet alla toscane gegeten was wel lekker!
Hoi! Saxia ik moet morgen bloedprikken, heb een labformulier meegekregen en daar staat van alles aangevinkt waar op geprikt wordt, geeeeen idee wat het allemaal inhoudt Volgende week woensdag is de 1e echo, dan gaan ze in de gaten hoe en (belangrijker) er een eitje groeit. Anita ja ik duim ook voor een snel ei voor ons beiden deze ronde en wie weet wel samen naar het roze! Ik slik deze ronde nog geen medicijnen, ze willen eerst eens bekijken wat mn lichaam uit zich zelf doet. Hip en Saxia ik ben het er mee eens dat jullie van het wachtbankje maar een picknickbankje moeten maken met dit weer! Zeker lekker genoten van de zon, al moest ik wel werken vandaag. Gelukkig hebben we altijd een uur pauze tussen de middag. Morgen ben ik vrij, helemaal fijn! Donderdag en vrijdag nog werken en dan 5 dagen vrij
Goedemorgen iedereen.. ff weer wat bijgelezen Norah.. wat stom dat ze je niet serieus nemen bij de huisarts/vlos. Ik zou vandaag gewoon weer naar de huisarts bellen hoor.. ehm.. iemand had het over roken in huis bij een client thuis.. tsja.. ik zou het zelf ook fijn vinden als er niet gerookt word als ik ergens aan het werk ben..Maar goed, daarentegen kun je ze ook weer niet verbieden om in hun eigen huis niet te roken... moeilijk! Degene die een ei hebben gespot.. hopelijk hebben jullie goed geklust en is het raak Anita.. jammer dat jij nog geen ei hebt gespot.. hopelijk spot je hem snel, zodat je weet waar je aan toe bent MenP.. weet jij ondertussen al meer? Sasjuh.. wel spannend denk ik zo'n echo dat ze gaan kijken hoe je eitje groeit... Maar wel blij dat er eindelijk wat aan gebeurt.. Zoo..volgens mij heb ik iedereen nu wel gehad. Ik ben m'n kortste cyclusdag voorbij.. morgen zit ik op dag 28.. voel verder nog niet zo veel.. wel wat moe en een weeïg gevoel in m'n buik.. maar that's it.. dus ook spannend.. Vandaag lekker vrij..dus ik ga nu ff het huishouden doen en daarna lekker in de tuin zitten met een boek.. Sasjuh..succes vandaag bij t bloedprikken! Fijne dag iedereen vandaag!
Even een vraagje aan de meiden die ook tempen. Afgelopen zaterdag en zondag had ik een positieve ovulatietest. In mijn grafiek bij ff is wel schommeling te zien in mijn temp maar hij zegt dat er nog geen ovulatie geconstateerd is, komt dat pas aan het eind van de cyclus dat hij ergens een kruis zet of zou ik geen ei gehad hebben? Wat denken jullie?
effies kor een berichtje Dacht gisteravond ongi. te worden tampon in gedaan en vanmorgen was er niks meer.. lekker vaag! zit alweer op dag 35 pfff duurt veel te lang deze cylus. ben benieuwd of het nog door gaat zetten,, wachten dus.
17 april: rose83 (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 18 april: MenP2010 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) 23 april: Marije007 (32 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 01 mei: Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 03 mei: Carly (29 jaar,6e ronde,1e kindje) 03 mei: Hip1983 (28 jaar, 7de ronde, 1 kindje) 15 mei: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) Uitgaande van mijn langste cyclus tot nu toe 18 mei: Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje ) ??: Anita1985 (26 jaar, 5e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 11 december
Mijn cyclus duurt weer fijn lang....wordt steeds langer. Weet niet óf ik nou moet testen óf gewoon afwachten.... @Norah; heb jij nog wat gehoord van de vlos? @Rose; Jij ook nog geen ongi... @Samantha; Jammer zeg!! @Anita; Afwachten @Sasjuh; hoe ging t bloedprikken? Weet je al waar allemaal op getest wordt? @Carly; Volgens mij, ik temp niet, maar komt er meteen een kruis. Misschien je ei nog niet gesprongen??
Zo dames wat is er weer gekletst! Het is moeilijk bijlezen op mijn mobiel dus dat komt van de week nog! Het is ontzettend druk op het werk en ook manlief maakt lange dagen dus weinig tijd om even lekker op de bank te hangen met de laptop erbij! Maar nog 1 dag werken en dan heb ik lekker 2 weken vakantie! Verder zit ik nog lekker op het wachtbankje: erg lekker dat die nu lekker buiten staat Voorlopig nog geen tekenen van ongi, maar ook geen echte symptomen. Dus we wachten braaf. We hebben afgesproken dat we pas zondag testen mocht ik dan nog niet ongi zijn. Voor iedereen die hem nodig heeft een knuffel en geniet allemaal van het lekkere weer!
Hee dames, Maandag naar de vk geweest, heel veel informatie gekregen en dingetjes besproken. Heb 's middags gelijk bloed laten prikken en op verzoek van de vk moest ik voor eind volg.week een afspraak maken voor een termijnecho! Zo spannend en leuk om eindelijk te zien wat er aan het groeien is... Als alles goed is dan gaan we het toch aan onze omgeving vertellen... Vandaag voor het eerst een redelijke dag sinds een hele tijd... Kan alleen nog niet veel eten (verdragen)... Zelfs al kijken naar eten waar ik geen zin in hebt, geeft met al $#&neigingen... @samantha: balen van je ongi!
Hoi! Samantha balen van je ongi.. Succes in de volgende ronde! JBG leuk volgende week een echo! Balen dat je zo misselijk bent.. lastig ook denk ik om het dan verborgen te houden op je werk of valt dat mee? Marije spannend zondag testen! Ik duim met je mee MenP geen idee wat je moet doen.. ik zou elke week 1 keer testen denk ik, en meer dan afwachten kun je niet doen. Carly zo te zien gaat je ei nog springen, al had ik vorige cyclus ook tot 2 x toe een positieve ovutest en geen tempstijging dus geen eisprong. Rose bij jou ook nog steeds spannend dus!! Hopelijk zet je ongi niet door. Vandaag dus wezen bloedprikken in het ziekenhuis, 5 buisjes werden afgenomen. Geen idee waar dat allemaal op getest wordt maar het zal wel Volgende week woensdag is een 1e follikelmeting, al geloof ik nooit dat er dan al iets aan groei van een eitje te zien is aangezien mn lange cyclussen.. Eind mei moet vriendlief nog een x zn zaadjes laten onderzoeken (blij dat ie daar mee is...) en 3 juni hebben we samen een afspraak en krijgen we alle uitslagen. Ben benieuwd dus, al hoop ik stiekem dan natuurlijk al zwanger te zijn haha
@samantha balen joh. Voelt het nu ook extra zwaar? om nu voor het eerste weer echt ongi te zijn na je miskraam? in ieder geval een dikke knuff en op naar een 2012 kindje! @sasjuh ben erg benieuwd hoe het gaat lopen bij jou. Hopelijk is het inderdaad daarvoor al raak. 3 juni duurt namelijk nog wel even. En wel fijn dat je vriendlief mee wil werken. lijkt me toch erg raar voor een man. @marije ik duim voor je. dat je maar lekker bruin mag worden op de wachtbank. @JBG nog een weekje en dan weet je meer. spannend hoor. leuk om naar uit te kijken. en dat de misselijkheid maar weg mag blijven. zelf van chocolade wordt je misselijk? Hier nu af en toe wat last van mijn buik, denk toch een aankomende ongi gevoel. Hopelijk niet, maar mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben.
@het wachtbankje bij mooi weer. Het is dringen op het bankje. @Samantha, 2012 staat ook wel erg mooi als geboortejaar, vind ik zelf tenminste. @Sasjuh, had je nog bloed over? Ben heel benieuwd inderdaad. @Carly, pas na drie keer een hoge temp meting komt er een kruis. Zie ook mijn kaartje. Ik ben ook nog niet zo ver. Ik hoop dat oranje, hoewel toepasselijk met koninginnedag in aantocht, toch gauw blauw maar liefst rose mag kleuren.
Haha ja hoor nog bloed genoeg, mn ongi is ook nog niet over En jou ei is duidelijk geweest, afwachten dus maar weer!
Gaat redelijk, bloedverlies is nog niet gestopt en de pijn ook nog niet. De vlos heeft voor vanmiddag een afspraak geregeld in t ziekenhuis omdat dit niet goed is.
hier toch ongesteld geworden vanacht,, op het baalbankje in de zon! @pooh vervelend joh. wat gaan ze in het ziekenhuis doen?
@Rose; Balen zeg! @Pooh; En...hoe ging het in het ziekenhuis? Wel vervelend zeg, zo'n lange 'nasleep'!