stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ik kom ook uit overijssel!

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Pooh ik kan het wel veranderen.. dacht dat ik ronde 1 had gelezen, had het even snel veranderd.. dus als het ronde 2 is verander ik t wel even?

Werd vannacht even wakker en toen lag een van mijn katten boven op mn buik. Lag te denken of ze dat ook nog zou doen als ik zwanger ben en met een dikke buik loop haha.. Ben benieuwd hoe ze daarop reageren als er een baby is

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goedemorgen iedereen!

Vandaag lekker vrij van t werk :)

@ Tazzie, ligt je kat vaker op je buik? Je hoort wel eens dat dieren het eerder merken dat je zwanger bent dan een mens.. misschien is dit een voorteken?;)

Welkom nieuwe mensen :)

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    samantha, nee denk niet dat dat het is.. 's nachts ligt ze inderddaad vaker op me.. soms op mn rug als ik op mn buik lig of op mn zijn.. Maar ze ligt ook wel gewoon naast me of tussen mijn vriend en mij in.

Mijn andere kat ligt sinds gister wel ineens meer op schoot. Nu ook weer. Die had sinds we samenwonen meer een voorkeur voor mijn vriend, maar nu opeens weer bij mij.

lekker een vrije dag van je werk.. ik een vrije ochtend, vanmiddag wel een client. en morgen de hele dag vrij. ff bijtanken :)

5. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey dames,
    Ik kom ook uit Overijssel......
    Ben ook heerlijk vrij, moet maandag pas weer.
    M'n vriend heeft een thuiswerk dag, net ff gezellig een bakkie gedronken.
    Vanmiddag op visite bij een vriendin haar dochtertje wordt 2 en ze is hoogzwanger, jan. uitgeteld. leuk leuk...

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik ben op woensdag altijd vrij, heerlijk is dat!

7. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Idd genieten!

8. winnietje

winnietje Niet meer actief

Hier gewoon een weekje vakantie :d Vanmiddag wel personeelsfeest Hole in the Wall doen met mij collegaatjes haha. Hier trouwens ook elke woensdag vrij ideaal. Breekt lekker je week

9. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal.

Zo te lezen ben ik de oudste hier.
    Toch heb ook ik de behoefte om te delen in alle gevoelens die komen kijken bij een kindje krijgen en alle dingen die je er voor doet en laat.
    begin november ben ik gesropt met de pil na heel wat jaren slikken. Momenteel ben ik nog in de fase van ontpillen en de eerste menstruatie afwachten. Best irritant. Ben geschrokken van de verhalen over hoe lang dat wel niet kan duren. tja, en dan word je helemaal ongeduldig. Op het moment dat je samen hebt besloten om ervoor te gaan wil je graag zo snel mogelijk aan de slag kunnen om zo;n mooi wondertje te produceren. Wie wacht er nog meer?

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Vakantie is helemaal beter!
    Ik ben tussen kerst en oud en nieuw lekker vrij, nu al zin in :D

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ik ben ook iedere woensdag vrij..lekker is dat he! :D
    Eerst was ik elke maandag vrij..ook wel lekker hoor:p Elk weekend lang weekend hihi..

@ sandra2.. wat gezellig dat je vriendje thuis is :D Wou ook wel dat de mijne thuis was!

@ winnietje.. ooh lekker vakantie!! Geniet er maar van..hihi

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Saxia mag ik vragen hoe oud je bent?:)
    Ik zit in dezelfde fase als jou, ben ook begin november gestopt en wacht ook op mn 1e menstruatie. Spannend he!

13. winnietje

Balen he als je zo lang op je menstruatie moet wacht. Gelukkig voor mij ken ik het nog niet. Ik heb ruim 8 jaar de pil geslikt toen gestopt ongesteld geworden en gelijk raak. Hopende op weer zo'n mooi resultaat.. Nopg 10 dagen wachten pff lang hoor als je moet wachten haha

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Dat is wel lekker zeg dat je meteen ongesteld werd!
    Ik heb vorige week volgens mij wel een eisprong gehad. Had 's avonds ineens last van de linkerkant van mn buik, heel erg laag zo ongeveer bij mn heupbotje. Als ik er op drukte deed het ook zeer. Volgende dag was het weer weg..
    Ben een beetje gaan googlen en dit zouden wel symptomen van een eisprong kunnen zijn.. Dus die menstruatie zal ook wel komen!

15. winnietje

of niet....
    Hoop het voor je. Moet wel zeggen dat ik me heel anders voel dan de 1ste keer. Daar nooit klachten gehad van het stoppen met de pil. Nu voel ik me ontzettend belabberd. Heb normaal last van spastische darmen nu helemaal niks. Gaat erg goed sorry! haha. Last van mijn buik en niet misselijk maar wel naar voelen. Heb ook het idee dat ik waziger zie kennen meiden dit?

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik voel me echt niets anders dan toen ik de pil nog slikte, merk echt niets nu ik gestopt ben! Dat zal ook bij iedereen wel verschillend zijn denk ik.

Waziger zien heb ik wel! De laatste tijd op het werk merk ik dit, grappig!

17. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    @Saxia, zit in de zelfde situatie als jou, ook aant wachten op een 1e menstruatie naar 9 jaar pilgebruik, ben benieuwd!

18. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sasjuh

Ik ben 33 jaar. En ja wachten duurt lang, helemaal als je 33 bent.
    Nou ja niks aan te doen, behalve dan dat ik de behoefte voelde om informatie te zoeken en mezelf lekker anoniem te vergelijken met anderen. Succes met wachten, het komt vast goed. ik hou jullie op de hoogte.

19. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even een toevoeging. Dat ontpillen was bij een week lang ellendig. Misselijk, duizelig, moe, hoofdpijn en nu ook wazig zien. Misschien komt dat omdat ik al 13 de pil heb geslikt. Maar voor het goede doel. het verdwijnt echt allemaal weer die klachten, tenzij je zwanger bent natuurlijk.

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Heb zelf nog niet super veel last van het ontpillen..
    Wel heb ik soms dagen dat het net voelt of ik ongesteld ga worden :S Terwijl ik dat pas over anderhalf week officieel zou moeten worden..als mijn cyclus rond 28 dagen blijft..

Ook heb ik veel meer zin om te klussen, dan toen ik de pil gebruikte:p En dan is het niet eens zozeer vanwege het feit dat "moet" om zwanger te worden.. hebben jullie dat ook?

Deel Deze Pagina