stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Heb me die vraag ook al gesteld of het weer ook invloed uitoefend op je temperatuur. Volgens het temperatuur topic zou dit geen verschil uit moeten maken... Bij mij was ie vandaag weer wat hij normaal gesproken ook moet zijn voordat m'n eisprong is geweest. Was met dit weer ook relatief hoog voor mijn doen..

2. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant

3. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Pooh, hoe is het met jou?

4. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik doe met je mee, 9 juni mijn laatste examen :$! Ben er dan ook wel even echt klaar mee.

Moet alleen nog wel even goed bedenken wat ik verder wil met carriere/opleiding. Op het werk zullen ze het namelijk wel waarderen als ik nog door zou gaan voor mijn titel. Voordeel is wel dat ik daarvoor niet meer naar school moet. Moet alleen halfjaarlijks een verslag schrijven...

5. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Anita, ik heb inderdaad even mijn positieve ovulatietesten ingevuld nog en nu heeft ff het kruis verschoven naar vorige week zondag.

Dan zou het kloppen met de testen maar gaat ff dan niet alleen van de testen uit en niet van de temp op dat moment.

Mijn temp is daarna wel iets omhoog gegaan dat wel...

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland

Hier alles wel ok de zwangerschaps kwaaltjes zijn nu weer weg. Wel nog een beetje last van mn hormonen maar dat word ook al minder gelukkig.
    Verlies nog steeds een beetje bloed maar dat is normaal hoop dat t snel klaar is dan kunnen we weer verder met klussen. Hoop dat mn cyclus wel redelijk normaal is gebleven.
    Ben op t moment niet zo kletserig maar lees zeker mee.

Wat betreft je studie als je niet al te lang ieder half jaar zo'n verslag moet schrijven zou ik t doen. Hier heb je zeker wat aan lijkt me en neem aan dat je loon hier ook in mee groeid.

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Zo ia rustig hier de afgelopen dagen. Iedereen volop van hetweer aan het genieten?
    Ik heb vanmorgen/middag gebruncht met de schoonfamilie en lig nu lekker in de zon. Straks naar mijn paps in het zh.
    Fijne middag nog allemaal. X

8. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Carly, zie mijn temp kaartje. FF gaat meer op temp dan op ovu testen af.

@MenP hoe is het bij jou?

@Pooh gewoon even een knuf.

@Patriesjuh, ben je er nog?

@Hip gaat het naar omstandigheden oke met je paps?

@Anita, wat kan jij kletsen!

@temp meisjes, ik had ook wel hogere temp dan ik had verwacht hoor. Zie kaartje.

@iedereen, wat voor dingen staan er op het program deze week:
    wie gaat er deze week voor een echo, intake gesprek, bezoek aan de vlos, bezoek aan de gyn, het grote nieuws vertellen aan mensen in je omgeving of iets anders dat gedeeld moet worden?

9. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    saxia, ik heb geslachtsbepalende echo deze week:D

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    saxia en ik moet morgenochtend voor t eerst naar de vlos :D :D

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    tazzie sccs bij de vlos! ben benieuwd of je meteen een echo krijgt.

suusje veel plezier bij je echo! heb je zelf al een gevoel wat het word? en ga je het ons vertellen? hoop het wel ben wel nieuwsgierig.

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    18 april: MenP2010 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen)
    03 mei: Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje)
    03 mei: Carly (29 jaar,6e ronde,1e kindje)
    03 mei: Hip1983 (28 jaar, 7de ronde, 1 kindje)
    15 mei: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) Uitgaande van mijn langste cyclus tot nu toe
    18 mei: Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje)
    19 mei: Marije007 (32 jaar, 6e ronde, 1e kindje)
    27 mei: rose83 (27 jaar, 5e ronde, 1e kindje)

??: Sasjuh83 (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    ??: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje )
    ??: Anita1985 (26 jaar, 5e ronde, 1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november
    Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december
    troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 11 december

zo de lijst weer ff naar voren gehaald.
    menp en hoe is het bij jouw? hopelijk heb je al wat mee duidelijkheid!
    en hoe was arcen? leuk weekendje gehad?

en saxia en carly voelen jullie al iets? over een week kunnen we testen!! gaan jullie testen op 3 mei of gewoon ongi afwachten. ik weet het nog niet.
    ik heb vandaag wat steekjes links onderin mijn buik en volgens mij iets gevoelige tepels, maar mss wil ik te graag iets voelen en denk daarom dat ik iets voel.

patriesjuh waar ben je??? alles goed met jouw en de twins?

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    met mijn paps gaat het wee best wel goed. tot nu toe knapt die in het zh best goed op, maar als hij dan weer thuis is gaat het weer zo snel achteruit. ze gaan nu kijken voor een bed in de woonkamer en elke dag thuiszorg (nu 2 dagen in de week de rest doet mam)
    of mss een verpleeghuis, maar dat is nog ff afwachten allemaal zal nog wel een paar dagen in het zh liggen.

14. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Suusje, wat leuk, en uiteindelijk in mijn beleving best snel gegaan. Jij weet gewoon straks wat voor soort baby je krijgt zeggen wij dan hier. Je zit al op de helft van je zwangerschap ongeveer, wow!

@Tazzie succes bij de vlos. Ik wil graag weten hoe je dat ervaren hebt.

@Hip. Ik ga sowieso 3 mei proberen te halen en vanaf dan zie ik wel verder. Ik voel niks waarvan ik denk dat ik zwanger zou kunnen zijn. Dus dat klopt dan met mijn gevoel. Spannend dat jij wel van alles voelt. Hoop dat jouw gevoel klopt. Verder hoop ik dat er een goede oplossing komt voor je paps.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hip fijn dat je vader nu weer opknapt!!

pff ik ben stikzenuwachtig :( over klein half uurtje moet ik er zijn.. ff snel laatste spullen bij elkaar rapen en dan die kant op (geluk, ze zit 5 minuten van mn huis vandaan hahaha)

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Taz succes bij de vk! Hopelijk krijg je direct een echo.
    Suus oh leuk geslachtsbepalingsecho! Dat lijkt me echt superleuk :D
    Hip fijn dat het goed lijkt te gaan met je vader. Ik duim nog steeds voor je dat je voorgevoel wbt zwanger zijn goed is.
    Saxia ook voor jou een spannende week!

Ik ben vandaag en morgen nog lekker vrij. Morgenochtend naar de gyn voor een follikelmeting, wel spannend.

17. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sasjuh, dat zou mij ook heel spannend lijken. Heb je enig idee hoe ze dat gaan doen?

@Tazzie, ik snap je zenuwen, maar de vlos moet het meeste werk doen. Jij moet vooral luisteren. Ik hoop wel op een echo voor je. Succes!

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ja dmv een inwendige echo.. voelt niet fijn dus haha. Nou je ze hebben het al vaker gezien denk ik dan maar als ik in die stoel lig.

19. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sasjuh, zeker dat hebben ze vaker gezien. Hihi ze zijn er van he. Heb je al een keer mogen komen voor een uitstrijkje? Hoop voor je dat dat zo voelt. Dat vond ik erg meevallen. Of ik had een hele goede huisarts, dat kan ook.

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Uitstrijkje en inwendig onderzoek heb ik de 1e x dat ik bij de Gyn kwam gehad. Behalve dat je je wat ongemakkelijk voelt daar in die stoel heb ik daar niets van gevoelt, deed helemaal geen pijn oid. Dus daar zie ik ook niet tegenop hoor, meer het feit dat je zo bloot bent haha.

Deel Deze Pagina