Heb me die vraag ook al gesteld of het weer ook invloed uitoefend op je temperatuur. Volgens het temperatuur topic zou dit geen verschil uit moeten maken... Bij mij was ie vandaag weer wat hij normaal gesproken ook moet zijn voordat m'n eisprong is geweest. Was met dit weer ook relatief hoog voor mijn doen..
Ik doe met je mee, 9 juni mijn laatste examen ! Ben er dan ook wel even echt klaar mee. Moet alleen nog wel even goed bedenken wat ik verder wil met carriere/opleiding. Op het werk zullen ze het namelijk wel waarderen als ik nog door zou gaan voor mijn titel. Voordeel is wel dat ik daarvoor niet meer naar school moet. Moet alleen halfjaarlijks een verslag schrijven...
@ Anita, ik heb inderdaad even mijn positieve ovulatietesten ingevuld nog en nu heeft ff het kruis verschoven naar vorige week zondag. Dan zou het kloppen met de testen maar gaat ff dan niet alleen van de testen uit en niet van de temp op dat moment. Mijn temp is daarna wel iets omhoog gegaan dat wel...
Hier alles wel ok de zwangerschaps kwaaltjes zijn nu weer weg. Wel nog een beetje last van mn hormonen maar dat word ook al minder gelukkig. Verlies nog steeds een beetje bloed maar dat is normaal hoop dat t snel klaar is dan kunnen we weer verder met klussen. Hoop dat mn cyclus wel redelijk normaal is gebleven. Ben op t moment niet zo kletserig maar lees zeker mee. Wat betreft je studie als je niet al te lang ieder half jaar zo'n verslag moet schrijven zou ik t doen. Hier heb je zeker wat aan lijkt me en neem aan dat je loon hier ook in mee groeid.
Zo ia rustig hier de afgelopen dagen. Iedereen volop van hetweer aan het genieten? Ik heb vanmorgen/middag gebruncht met de schoonfamilie en lig nu lekker in de zon. Straks naar mijn paps in het zh. Fijne middag nog allemaal. X
@ Carly, zie mijn temp kaartje. FF gaat meer op temp dan op ovu testen af. @MenP hoe is het bij jou? @Pooh gewoon even een knuf. @Patriesjuh, ben je er nog? @Hip gaat het naar omstandigheden oke met je paps? @Anita, wat kan jij kletsen! @temp meisjes, ik had ook wel hogere temp dan ik had verwacht hoor. Zie kaartje. @iedereen, wat voor dingen staan er op het program deze week: wie gaat er deze week voor een echo, intake gesprek, bezoek aan de vlos, bezoek aan de gyn, het grote nieuws vertellen aan mensen in je omgeving of iets anders dat gedeeld moet worden?
tazzie sccs bij de vlos! ben benieuwd of je meteen een echo krijgt. suusje veel plezier bij je echo! heb je zelf al een gevoel wat het word? en ga je het ons vertellen? hoop het wel ben wel nieuwsgierig.
18 april: MenP2010 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje)(bij een cyclus van 52 dagen) 03 mei: Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 03 mei: Carly (29 jaar,6e ronde,1e kindje) 03 mei: Hip1983 (28 jaar, 7de ronde, 1 kindje) 15 mei: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) Uitgaande van mijn langste cyclus tot nu toe 18 mei: Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 19 mei: Marije007 (32 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 27 mei: rose83 (27 jaar, 5e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje ) ??: Anita1985 (26 jaar, 5e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 11 december zo de lijst weer ff naar voren gehaald. menp en hoe is het bij jouw? hopelijk heb je al wat mee duidelijkheid! en hoe was arcen? leuk weekendje gehad? en saxia en carly voelen jullie al iets? over een week kunnen we testen!! gaan jullie testen op 3 mei of gewoon ongi afwachten. ik weet het nog niet. ik heb vandaag wat steekjes links onderin mijn buik en volgens mij iets gevoelige tepels, maar mss wil ik te graag iets voelen en denk daarom dat ik iets voel. patriesjuh waar ben je??? alles goed met jouw en de twins?
met mijn paps gaat het wee best wel goed. tot nu toe knapt die in het zh best goed op, maar als hij dan weer thuis is gaat het weer zo snel achteruit. ze gaan nu kijken voor een bed in de woonkamer en elke dag thuiszorg (nu 2 dagen in de week de rest doet mam) of mss een verpleeghuis, maar dat is nog ff afwachten allemaal zal nog wel een paar dagen in het zh liggen.
@Suusje, wat leuk, en uiteindelijk in mijn beleving best snel gegaan. Jij weet gewoon straks wat voor soort baby je krijgt zeggen wij dan hier. Je zit al op de helft van je zwangerschap ongeveer, wow! @Tazzie succes bij de vlos. Ik wil graag weten hoe je dat ervaren hebt. @Hip. Ik ga sowieso 3 mei proberen te halen en vanaf dan zie ik wel verder. Ik voel niks waarvan ik denk dat ik zwanger zou kunnen zijn. Dus dat klopt dan met mijn gevoel. Spannend dat jij wel van alles voelt. Hoop dat jouw gevoel klopt. Verder hoop ik dat er een goede oplossing komt voor je paps.
hip fijn dat je vader nu weer opknapt!! pff ik ben stikzenuwachtig over klein half uurtje moet ik er zijn.. ff snel laatste spullen bij elkaar rapen en dan die kant op (geluk, ze zit 5 minuten van mn huis vandaan hahaha)
Taz succes bij de vk! Hopelijk krijg je direct een echo. Suus oh leuk geslachtsbepalingsecho! Dat lijkt me echt superleuk Hip fijn dat het goed lijkt te gaan met je vader. Ik duim nog steeds voor je dat je voorgevoel wbt zwanger zijn goed is. Saxia ook voor jou een spannende week! Ik ben vandaag en morgen nog lekker vrij. Morgenochtend naar de gyn voor een follikelmeting, wel spannend.
@Sasjuh, dat zou mij ook heel spannend lijken. Heb je enig idee hoe ze dat gaan doen? @Tazzie, ik snap je zenuwen, maar de vlos moet het meeste werk doen. Jij moet vooral luisteren. Ik hoop wel op een echo voor je. Succes!
Ja dmv een inwendige echo.. voelt niet fijn dus haha. Nou je ze hebben het al vaker gezien denk ik dan maar als ik in die stoel lig.
@Sasjuh, zeker dat hebben ze vaker gezien. Hihi ze zijn er van he. Heb je al een keer mogen komen voor een uitstrijkje? Hoop voor je dat dat zo voelt. Dat vond ik erg meevallen. Of ik had een hele goede huisarts, dat kan ook.
Uitstrijkje en inwendig onderzoek heb ik de 1e x dat ik bij de Gyn kwam gehad. Behalve dat je je wat ongemakkelijk voelt daar in die stoel heb ik daar niets van gevoelt, deed helemaal geen pijn oid. Dus daar zie ik ook niet tegenop hoor, meer het feit dat je zo bloot bent haha.