stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    Saxia mss een innesteling geen idee of je er pijn van in je lies krijgt.
    Ja ineens was mijn goede gevoel weg en ik denk terecht want check mijn temp. Vandaag een flinke daling. De vorige cyclus ging ook mijn temp omlaag w dagen voor ongi. Dus ik denk dat ik zaterdag wel ongi ga worden. Wel een heel korte cyclus dan en een kut dag want moet heel lang en heel hard werken zaterdag.

2. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als dat voor jou geldt, dan ook voor mij, zie mijn temp kaartje. Over dalen gesproken!

3. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Hip ik wil je niet teveel hoop geven hoor maar een innestelingsdip op 9dpo komt erg vaak voor.. Kijk maar eens in het temp kaartjes topic, daar is ook een topic met kaartjes van zwangeren, kan je vergelijken.
    Saxia jouw temp daalt idd wel maar zit nog ver boven je basale temp, dus nog niets aan het handje en vol goede moed op naar 3 mei!

Ik had om 8.20 een afspraak in het zh vanmorgen, kwam om 8 uur binnen en mocht meteen verder lopen want degene voor mij was er niet, wel fijn dus.
    Inwendige echo gehad, viel mee. Deed geen pijn, hoogstens een wat ongemakkelijk gevoel.
    Baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit, interessant om zo eens te zien haha. Had rechts een eitje van 7.6 mm en links 1 van 6.2 mm. Ze moeten ong 25 tot 28 mm zijn voordat ze springen dus dat duurt nog wel even. Heb volgende week woensdag weer een echo.

4. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Sasjuh dat is lief van je gesproken.

Lijkt mij ook heel boeiend om de eieren in kwestie nou eens te zien. gelukkig viel het mee. En nu een week aan de pokon om ze te laten groeien, of wat is nu de bedoeling?

5. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Haha aan de pokon, zou het helpen ja ;)
    Ja gewoon afwachten en volgende week hopen dat ze gegroeid zijn.. Mocht het te lang duren krijg ik wederom Provera en moet ik in mn volgende cyclus starten met Clomid, dat schijnt je eisprong te stimuleren.
    En ja het is heel mooi om te zien. Je ziet echt een soort van stokje met daarop zwarte bolletjes, dat zijn je eiblaasjes.

MenP ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt in je cyclus! Ik zou nog eens testen en als die negatief is contact opnemen met je ha, als je dat zelf wil tenminste. Er is zoveel mogelijk, en van dat lange wachten word je ook niet vrolijk!

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Hip.. positief blijven meid;) Saxia ook trouwens...;)

Sasjuh...lijkt me erg interessant om te zien inderdaad.. Hopelijk groeien ze snel, zodat ze snel springen!

@iedereen..
    Ik wou al een tijdje een tattoo hebben..maar wist niet echt wat...Ik vond 2 sterren altijd wel heel mooi..maar zo standaard.. En nu wou ik graag een vlindertje hebben... Weet dat een miskraam vaak voorkomt, maar toch.. het heeft wel een diepe impact gehad op mij en ik voel het toch echt dat ik een klein vlindertje heb..:) (is dat raar?)

Nu ben ik vanmorgen ff in paint bezig geweest en heb zelf een tattoo ontworpen.. Wou hem jullie ff showen.. :) Ben niet zo goed in tekenen :p

View attachment 146649

7. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Sam nee natuurlijk is dat niet raar en ik vind je zelf ontworpen tattoo echt heel erg mooi! Waar zou je hem evt willen laten zetten?

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Breekt even in :D

Taz, verschilt denk ik per VK. Die van jou heeft geen eigen echo app. dus moet je steeds naar het ziekenhuis. Ik heb er tijdens de eerste afspraak 1 gekregen en met 12 weken weer. Maar mijn vk heeft dan ook eigen echo dus is het makkelijker.

Oh en die test hebben wij niet gedaan.

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Wil hem graag aan de binnenkant van mn arm.. Bij m'n pols zeg maar.. mocht het nodig zijn dan kan ik hem altijd verbergen door middel van armbanden :)

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    Sam ik vind m ook erg mooi! (ik wil er ook nog een maar ja vriendlief vind t niet mooi :( jammer voor hem had ik er al 2 toen ik m leerde kennen.)

sasjuh lijkt mij ook wel apart om te zien. Hopen dat ze snel groeien :)

Hip en saxia mijn duimen draaien voor jjullie dat jullie toch op roze mogen :)

LM thnx voor je berichtje. Dat is wel zo ja. eigenlijk wel jammer dat ze zelf geen apparatuur heeft.

maar inderdaad zoals iemand al opmerkte, over 2 weken mogen we weer en dan na 2 weken weer bij de vlos het hartje luisteren :)

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gaat snel he! alweer 8 weekjes! Nog even en je hebt je eerste mijlpaal!

12. carly81

carly81 Bekend lid

Jan 17, 2011
    725
    0
    16
    Hey meiden,

Ik weet niet meer wie het laatst vroeg of ik al wat voelde...

Ik voel niks behalve buikpijn laag onderin dus ik denk dat dit alweer de voortekenen zijn van de ongi.

Ik denk dat ik het deze keer heel moeilijk ga krijgen als ik ongesteld word,heb namelijk net gehoord dat mijn tweelingzus zwanger is. 5 weken nu.

Ik ben natuurlijk echt hartstikke blij voor haar maar ook een soort van jaloers,het is dubbel.

Ik wist niet dat ze bezig was en zij weet dit ook niet van mij,dat is natuurlijk wel weer heel erg bijzonder,tweeling he haha.

Ze blijkt twee maanden eerder als mij met de pil gestopt te zijn.

Gun het haar echt super en ben ook gelukkig voor hun en ik word natuurlijk tante dat is ook helemaal geweldig maar moet wel even slikken.....

13. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Ik begrijp je dubbele gevoel hoor. En daar hoef jij je totaal niet schuldig om te voelen. Bekijk het ook van de positieve kant. Zij is binnen een jaar zwanger en wellicht heb jij daar nu ook meer kans op, omdat jullie tweeling zijn?! Dat zou mooi zijn!

@degene die gereageerd hebben op mijn lange cyclus; bedankt voor jullie ideeën. Misschien moet ik de dokter maar eens bellen. Maar dan zal ik wel eerst nog een keer moeten testen. Misschien toch maar even halen zo en morgenochtend testen. Dat is ook al weer anderhalve week geleden.

14. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Carly ik kan je gevoel heel goed voorstellen! Tuurlijk gun je het je zusje, maar je wilt zelf ook zooo graag! En wie weet is het deze ronde raak en zijn jullie gewoon samen zwanger! Ik duim voor je meid :)

15. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    MenP succes met testen. Je wordt nog expert.

Carly, ik begrijp dat heel goed. Ben geen tweeling, maar heb vaak genoeg meegemaakt dat mijn zusje in alles eerder is. Dat is gewoon balen. En dat mag. Aan de andere kant goede hoop voor jou dus. En wat zou het leuk zijn als jullie straks een groot gedeelte van de zwangerschap samen zwanger zijn.

Samantha, ik ben zelf niet zo van de tattoos. Maar ik kan begrijpen dat je het mooi vindt. Ik denk alleen wel dat je goed moet bedenken wat je eventueel zou doen als er, in een vreselijk scenario wat ik je absoluut niet gun, nog 2 miskramen komen. Zet je er dan vlindertjes bij of sterretjes? Of doe je dat niet? En wil je op die manier wel altijd herinnerd blijven worden aan je miskraam? Je zal dit waarschijnlijk wel moeten uitleggen aan mensen die het zien en de betekenis ervan willen weten. Als je daar allemaal mee oke bent, dan zou ik zeggen doen.

tazzie rustig aan met je duimen he. thanx.

16. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

Nov 22, 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Hoi allemaal,

Wil jullie even (snel) laten weten dat alles goed was bij de gyn.
    Guppies liggen goed op groei (13.2 en 13.3)
    Ze waren lekker druk aan het bewegen.
    Over 2 weekjes weer terug.
    Was bang dat ik veel was aangekomen (weekend bbq gehad) maar was 0.7 kg afgevallen (jeeeh haha)
    En m'n hoofdpijn en duizeligheid kan met het weer te maken hebben, moet het even aakijken.

Ik ga later op jullie berichten reageren!

17. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat jullie zulk goed nieuws gekregen hebben. Goed om te weten dat alles goed gaat; Goed gegroeid (jij 'gelukkig' niet, haha)en lekker beweeglijk. Rustig aan met je hoofdpijn en duizeligheid! Gelukkig is het al wat minder warm.

18. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Carly, ik begrijp je gevoel heel erg goed. Ik heb ook een tweelingzus.
    Was heel blij toen ze zwanger raakte (ongelukje) en heel verdrietig voor haar toen ze een miskraam kreeg.
    Toen ik aan haar vertelde dat ik zwanger ben vond ik het heel moeilijk. Maar ze was heel blij voor me en is dat nog steeds.

Wel te gek dat jullie ongeveer op hetzelfde moment bezig zijn met zwanger worden!

Ik ga voor je duimen dat het bij jou ook snel raak is!

En voor de rest van de dames natuurlijk ook!

19. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

Nov 10, 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Norah, is inderdaad best heftig maar we hebben het bij ons thuis een goed plaatsje kunnen geven. Komen elk jaar nog op deze dag samen en ook op zijn verjaardag. Mijn broertje was 4 jaar toen hij overleed aan een leverziekte. Is inmiddels alweer bijna 11 jaar geleden, waar blijft de tijd zeg.

Samantha, *knuf*. Wat betreft je tattoo, vindt hem erg mooi. Ben zelf net als Saxia niet zo van de tattoos en denk ook dat je er wel heel erg goed over moet nadenken.

Tazzie, die test is voor mij nog niet aan de orde. Maar hebben het hier al wel over gehad samen. Mochten wij zwanger raken gaan wij zo'n test wel laten doen.

Winnietje, vreemd zeg! Zou niet durven zeggen waar dat aan kan liggen.

Hip en Pooh, zou inderdaad wel dubbel zijn maar zou het toch wel heel erg mooi vinden als ik dan juist een positieve test zou hebben.

Saxia, mooi gezegt. Heb er inderdaad zo'n gevoel bij dat wanneer ik positief zou testen hij daar op één of andere manier dan toch een beetje mee te maken heeft. Wat betreft je lies durf ik niets te zeggen.. Heb dit zelf nog nooit gehad maar ben ook nog niet zwanger geweest ;). Dus wie weet..

Hip en Saxia, het kan ook een innesteling zijn volgens mij hoor. Dan kun je ook een dipje hebben in je temperatuur.

Sasjuh, wat mooi dat alles zo goed is gegaan en dat jullie 2 eitjes hebben gezien. Ben nu al benieuwd naar de status van volgende week ;).

Carly, ik begrijp je dubbel gevoel. Maar het is ook wel weer heel bijzonder dat jullie samen deze kinderwens op dezelfde tijd hebben.

Patriesjuh, wat een mooi nieuws dat die leventjes in jou buik het zo goed doen. Zou zeggen lekker blijven genieten en hopen dat je snel van je hoofdpijn af bent.

Hier verder alles rustig, nog steeds wachtende op mijn ei. Pukkels beginnen helaas weer te komen :(. Maar goed, dat hebben we er maar voor over. Verder is mijn temperatuur deze ronde erg schommelend :(. Ga maandag weer beginnen met ovutestjes dus ben benieuwd.

20. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Meiden, ik heb net de geslachtsbepaling gehad!!
    Ik had de datum verkeerd in mijn onderschrift :)

Wij krijgen een jongen:D:D

Mijn vriend is echt helemaal door het dolle, zo blij.
    De verloskundige had moeite om het geslacht te vinden. De baby was enorm druk aan het bewegen en hield zelfs zijn hand voor het geslacht. Toen hij zei dat het een jongen is slaakte mijn vriend een kreet alsof het nederlands elftal op het wk het winnende doelpunt in de finale scoorde, haha.

Share This Page