@ suuszwanger wens je een hele fijne dag. Even een vraagje aan alle zwangere dames: Mijn zus heeft aan de linkerkant in haar onderbuik en onderrug een zeurende pijn die af en toe wat heviger is. Als ik dat zo hoor denk ik aan bandenpijn maar zij maakt zich zorgen omdat het maar aan een kant zit en ze is bang voor bbz. Maar bandenpijn kan toch wel aan een kant of niet? Wat denken jullie of wat zijn jullie ervaringen?
Hoi dames, hier weer even een berichtje van mij. Heb wel meegelzen hoor maar niet echt de tijd gehad om te reageren. Gisteren te horen gekregen dat m'n moeder volgende week vrijdag geopereerd gaat worden.. Is allemaal wat sneller dan verwacht. Aan de ene kant natuurlijk super dat het allemaal zo snel gaat maar aan de andere kant best lastig want is nu even best wel wat regelen omdat ze minstens 7 weken zo goed als niks mag doen . Maar goed, komt allemaal goed denken we dan maar . JBG, wat ontzettend balen dat je zo beroerd bent. Hopelijk heb je het ergste nu ver gehad.. Hip, ga voor je duimen dat je paps dit keer voor langere tijd thuis is en dat je straks een mooi testje in handen mag hebben! Carly, jou temp.kaartje ziet er nog steeds veelbelovends uit hoor , heb je ook al kwaaltjes? MenP, beterschap! Dat verklaard je temperatuur! Hopelijk ben je snel opgeknapt en kun je aan een nieuwe (hopelijk kortere) ronde beginnen. Patriesjuh, wat leuk dat je misschien iets begint te voelen. Wat betreft die foto, ik ben ook niet de slankste.. Wat mij betreft kun je hem gerust plaatsen . Voor de koninginnedag hier nog niet echt plannen.. Kijken gewoon wel even. Tazzie, tja het is allemaal wachten. Dat vindt ik tot nu toe het ergste van de kinderwens. Wachten op je eisprong, wachten op je NOD en dan beginnen we weer van voor af aan . En straks inderdaad wachten op de mooie momenten van de echo's! Norah, dat is een mooi buikje! Daar kun je nu echt niet meer om heen . En jeetje je bent al bijna op de helft! Wat gaat dat ontzettend snel zeg. Suusje, wat gaaf die echo en buikfoto! Suuszwanger, maak er een onvergetelijk dag van! Het weer is jullie in ieder geval gegund! Voor iedereen die ik ben vergeten, SORRY! En voor degene die hem kunnen gebruiken een knuffel! Hier gaan we weer snel afsluiten en even eten bij de ouders van m'n vriend. Alvast allemaal een goed weekend! Hopen dat het weer net zulk lekker weer wordt als vorig weekend! Liefs, Anita
03 mei: Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 03 mei: Carly (29 jaar,6e ronde,1e kindje) 03 mei: Hip1983 (28 jaar, 7de ronde, 1 kindje) 15 mei: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) Uitgaande van mijn langste cyclus tot nu toe 17 mei: Anita1985 (26 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 18 mei: Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 19 mei: Marije007 (32 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 27 mei: rose83 (27 jaar, 5e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje ) ??: MenP2010 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 11 december Even het lijstje weer naar voren gehaald . Hoop dat het de laatste versie is!
@ Anita, het is de eerste keer dat ik temp en het lijkt er inderdaad wel redelijk goed uit te zien maar ik ben bang dat de temp morgen of overmorgen wel gaat zakken en dat dan de ongi komt. Ik heb de laatste paar maanden elke keer gehad dat de ongi begon met bruinverlies en dan doorzet. Ik heb nu 1 keer een klein flintertje bruin verloren en daarna was er niks meer maar ik ga er eigenlijk nog vanuit dat het vanzelf door gaat zetten. Hoop heel erg van niet natuurlijk maar ben er bang voor. Verder kwaaltjes die ik heb zijn: pijn laag in de onderbuik,hoofdpijn, af en toe steken aan zijkant van mijn onderbuik en iets gevoelige tepels maar kan allemaal bij aankomende ongi horen............
@suuszwanger.. Gefeliciteerd! hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad? Hebben jullie het groot gehouden? Ben benieuwd dan naar je jurk!
Hee dames, Echo was goed gegaan, hartje zien kloppen en alles zit erop en eraan!!! Ben wel iets minder ver als gedacht, 9.3 weken... Maar met 12 weken zeggen ze het definitief (ook de uitgerekende datum). Dus 16 mei heb ik nu een afspraak voor de 12 weken echo, nog wat mooie foto's voor de collectie. Ik zal gauw de foto's online zetten, vanavond geen tijd voor gehad, heb 2 logeetjes vandaar... Fijne dag allemaal morgen!
Hier vandaag ongi gworden heb mega buikpijn en ben er misselijk van. Balen maar had het uiteindelijk wel verwacht. Ga nu slapen morgen gaat al om kwart voor 6 de wekker en moet dan de hele dag werken reageer morgenavond of zondag op de rest. Carly en saxia hopelijk halen jullie wel 3 mei en dan positieve test!
JBG.. mooi dat alles goed was met de echo! Ben benieuwd naar de fotos Hip.. aah kut zeg!! dikke knuffel voor jou!
@Suuszwanger van harte met jullie trouwen!!! Bijzonder lijkt me met een mensje in je buik trouwen. Wie weet is het mij ook gegeven. @Hip dat is mooi pokke!!!!!!!! Balen! Ik had het je zo gegund. @JBG fijn dat je echo goed was. Hoe vond je het? Was JBG man/vriend mee? En hoe vond die het? @Carly ben benieuwd naar jouw temp. De mijne is vandaag maar liefst 0,1 omhoog gegaan. Ik word er zenuwachtig van. Ik denk nog steeds dat ik ongi word, dus laat hem dan gelijk blijven of zakken, want anders is het weer valse hoop.
Hip jammer meid.. en je gevoel was nog wel zo goed! Werk ze vandaag. Sax 0,1 graad is en blijft een stijging! Spannend hoor.. Ga je 3 mei testen? En wanneer gingen jij en Saxman eigenlijk trouwen? JBG gefeli met je mooie echo. Gaan jullie het nu ook vertellen of pas na de 12 wkn echo? Suus gefeli met jullie huwelijk! Mooie dag gehad? En echt een grootste bruiloft gegeven? Zag nog 2 buikfotoos, van Norah en Suusje dacht ik? Supermooi!! Hihi ik wil ook trouwen Vriendlief zij altijd, als we 10 jaar samen zijn trouwen we. Nu zijn we volgende week 9 jaar samen en ik geloof niet dat ie nog weet wat hij heeft gezegd haha. Fijne Queensday dames!
Even de fut (tja, panadolletjes doen hun werk) om snel te reageren. JBG; Mooi dat de echo goed was! Hip; Balen van je ongi! Zéker als je er zo'n goed gevoel bij had. @Suus; Hoe was je bruiloft?
@ hip wat balen voor je,frustrerend he? @ saxia ik duim voor je!! mijn temp is vandaag gedaald en heb al iets bruinverlies gehad dus ik ben aan het wachten op rood.......
JBG, wat fijn dat alles goed was! En ook lekker genoten op het moment van de echo. Moet volgens mij echt een bijzonder moment zijn. Hoop dit moment zelf ook snel mee te kunnen maken. Hip, wat ontzettend balen zeg! Je had deze ronde nog wel zo'n goed gevoel. Hoop dat wij ons blauw/oranje ons snel aan het roze lijstje mogen voegen. Knuffel meid! Saxia, spannend hoor! Ik ben voor je aan het duimen.. Wanneer zou je willen gaan testen als je ongi uitblijft? Sasjuh, ik zou inderdaad ook wel graag willen trouwen. Heb vriendlief met de kerst een boekje gegeven genaamd "hoe zorg ik dat ze JA zegt"... Boekje is inmiddels uit dus ben benieuwd . Carly en MenP, is de ongi bij jullie al doorgezet? Of zitten jullie toch nog in spanning dat hij misschien uitblijft! Ik duim voor jullie! Hier alles nog steeds rustig wat betreft mijn cyclus dus daarover verder weinig te melden.