Hee meiden, hier de foto's (in meerdere reacties, anders pakt ie het niet)!! Kleintje ligt andersom, dus heb 1 foto gedraaid!
Leuk JBG! Had ze idd ook op Hyves gezien, superleuk dat iedereen het nu mag weten! Samantha ik heb altijd mn hele cyclus een 2e streep op mn ovutestjes.. Maar dat zegt dus helemaal niets. Hij kan nu een heel licht streepje geven en morgen ineens knal zijn namelijk. Ik zou gewoon nog even doortesten! Saxia waaa het is bijna morgen Hoe is je gevoel??
MenP, wat fijn dat je je weer wat beter voelt. Is je ongi nu doorgezet of zit je nu nog steeds in onzekerheid? Saxia, dat ziet er nog steeds goed uit! Duim, duim... Samantha, wat betreft die ovutesten heb ik weleens vernomen dat ie of positief is en dan heb je echt 2 dikke streepjes of hij is negatief. Ben zelf vanaf gisteren ook weer aan het testen en tot op heden 2 negatieve testjes. Maar dat was ook wel cf verwachting. Verwacht dat hij woensdag/donderdag positief zal zijn (althans dat hoop is). Troetjuh, spannend. Zo'n echo lijkt me altijd zo bijzonder. Hoe voel je je verder? JBG, wat ontzettend gaaf! Zag ze al op je hyves staan. Hoop voor ons allemaal dat we ook snel van zulke mooie fototjes in ons bezit hebben. Hier verder nog geen verandering. We wachten dus gewoon rustig af!
@saxia spannend hoor! @jbg ziet er mooi uit. geniet ervan. @troetjuh veel plezier morgen. ben erg benieuwd!
Jbg mooie echo's hoor. Norah, hier alles ok lief dat je t vraagt vrijdag was de laatste dag bloedverlies dus dat is afgesloten. Heb van het weekend veel gelopen en dat was af en toe te veel moet mn lichaam ff de tijd geven. Hoe is t met jou dan al wat opgeknapt? En zwemt de kleine nog zo druk rond
Gelukkig is het bloeden gestopt Pooh! Ineens moet ik ff denken aan hoe het met Chan en Vin zou zijn.. Haar relatie was ineens stukgelopen toch? Ik ben de hele avond alleen thuis..allemaal liedjes luisteren..van sommige kan ik echt wel huilen zeg. Luisterde net Kelly Family - every baby YouTube - Every baby kelly family kon het ff niet droog houden bij het kijken naar die clip.. Volgende week dinsdag naar Marco Borsato.. nu al zin in
JBG gaaf joh die echo's!! zag ze ook al op hyves Troetjuh spannend morgen Pooh fijn dat het bloedverlies nu over is! Sam leuk naar Marco Borsato! Zo paardlief had vandaag besloten dat zij ook wel voor ruggekraker kon spelen. Was lekker aan t rijden, loopt mn stalhouder achter de caravans langs met een krakend plastic zak (ik had t niet eens gehoord maar paardlief natuurlijk weer wel) Begon ze lekker te stuiteren. Dat voelde ik dus wel in mn rug af en toe is het ook een stom beest Want gister was ze superlief, hele mooie foto's gemaakt in de wei enzo door mn stalgenootje van paardlief en mij samen)
mieden, willen jullie even meedenken. de 14de ongi geworden de 28ste weer. wanneer zouden jullie uitgaan van de eerst volgende nod? ik weet het namelijk niet meer, rare vogel ben ik
Even een ego-post Heb net getest met een stick van zwanger en kids. Nu denken we een heel vaag tweede lijntje te zien, maar is absoluut niet duidelijk. En ach, we willen het natuurlijk ook zien. Geprobeerd een foto te maken, maar door het flitslicht en zo wordt dat helemaal niks. Hoe doen jullie dat met die foto's? Ik denk dat ik maar langs het kruidvat moet voor testen. Wanneer zouden jullie weer testen?
Sax spannend! Ik heb wel vaker hier gelezen dat de dipsticks van z&k lang een onduidelijke streep blijft geven als de kv test allang duidelijk positief aangeeft. Je temp is heel hoopvol dus ik denk dat je het streepje goed hebt gezien Ik zelf zou vanmiddag testen met kv, maar dat is de ongeduldige ik.. De verstandige ik zou tot morgenochtend wachten hahaha. Mn duimen draaien iig op volle toeren voor je! Pooh fijn dat het bloedverlies gestopt is, heeft best lang geduurd he! Winnie geen idee.. misschien met ovutestjes gaan werken? Sam heerlijk he, van die oude liedjes terugluisteren! Mooie clip is dat. Vriendlief is jarig vandaag! Moeten allebei gewoon werken en vanavond dus feestje!
Sasjuh gefeliciteerd! Saxia, als je inderdaad t kunt opbrengen morgenochtend met een kv testje (anders vanavond ) wat betreft foto maken, ik deed de flits uit. dan ging het beter om op de foto te krijgen