Sasjuh: gefeliciteerd! Saxia: Spannend! Als het lukt zou ik wachten met testen tot morgen, maar ik zou veeeeeeel te nieuwsgierig zijn en vanavond testen ! Ik duim voor je! JBG: Ik zag ze al op Hyves: supermooie echo's en wat heerlijk dat iedereen het nu mag weten! En erg leuke reacties op Hyves! Geniet ervan! Hier zijn we braaf aan het klussen... Geloof niet dat manlief daar moeite mee heeft , maar hij begint ook wel kriebels te krijgen en ongeduldig te worden rondom ei en NOD. Zo lief!!!
Spannend Saxia, ben heel benieuwd!! Hier gaat alles goed, begin weer een beetje op te knappen. Wat meer energie en minder flauwvallen. Heb dan ook echt rust genomen afgelopen weken. Beebje doet het heel goed, lekker druk nog steeds, mn vriendin kon het ook al voelen gister, die stond echt versteld! Was wel grappig, want juist op dat moment kwamen er toch een paar harde trappen. Ik voel het ook echt draaien en zie dan zelfs mn buik wat bewegen, zo gaaf! Morgen hebben we de 20 weken echo al.. Best wel spannend, al voel ik niet echt spanning ervoor. Ben ook wel wat nuchterder geworden sinds de ziekte van mn vriendin. Alles kan goed zijn met de baby, maar zelfs dan kun je zelfs nog kanker krijgen in de zwangerschap... Tja, dan leer je wel relativeren ofzo. Wil wel graag even een extra bevestiging dat er een meisje in mij zit, omdat ze het toen niet voor 100% zeker wisten. Daarna gaan we het miss zelfs wel iedereen vertellen, maar ben er nog niet helemaal uit.
@JBG; mooie echo's. Lijkt me fijn om te zien! @Sasjuh; Gefeliciteerd met je mannetje en alvast een fijne avond! @Norah; Gelukkig voel jij je alweer wat beter. Waar rust al niet goed voor kan zijn. @Marije; Wat leuk dat je vriend nu rond ei en NOD wat ongeduldig wordt! @Winnietje; Ik zou je langste cyclus tot nu nemen, maarja, de kans dat je je ei dan mist is wel weer groter. Dus voor NOD je langste cyclus en voor je ei je kortste (niet die van 14 dagen dan denk) en dan doorklussen tot je NOD...??? @Saxia; Jij houdt het spannend! Mijn koorts is weg, maar nu heb ik een soort rode uitslag over mn armen, rug en benen. Voelt wat warm aan, kriebelt/jeukt en voelt wat trekkerig. Mn moeder vond dat ik naar de dokter moest, maar deze hadden pauze. Toen mocht ik toch ff langs. Hij wist het ook niet echt. Krijg nu pilletjes tegen de roodheid en jeuk. Waarschijnlijk gevolg van een infectie waardoor ik die koorts had en naderhand uitslag....Kan ze vanmiddag ophalen. Ik kan er ook wat suf van worden. Heb ik even geluk dat ik vakantie heb.
Ik ga zo even naar de kruidvat. dan zou ik morgen kunnen testen als dat nog nodig is. want had vanmorgen heel vaag wat lichtbruin en daarna helemaal niks meer. Ik denk toch dat mijn voorgevoel klopt en dat dit gewoon een hele rare en wat mij betreft te spannende cyclus is. Afijn als ik de testje heb dan kan ik alle kanten op. We hebben al geprobeerd met de flits uit foto's te maken, maar dat helpt ook niet. Sasjuh gefeli met je vriend. Die van mij is ook net jarig geweest. Niet echt gevierd of zo, daar is ie niet van. Ben je weer klaar voor morgen? Marije ik zou zeggen lekker klussen en genieten en wat leuk en fijn dat Marijeman zo betrokken is. Bij Pooh alles zo zijn gangetje weer? JBG ik zag dat je een hele foto shoot hebt geplaatst. Tja een trotse moeder he. Je hebt gelijk hoor en wat fijn! Norah gaat weer voor een echo. Vast gewoon weer een meid. Lekker dat het beter met jou gaat. En MenP zit onder de spikkels. Toen je toch bij de huisarts was, heb je toen ook meteen even je cyclus erin gegooid? Dames wordt vervolgd vanaf hier, maar ik blijf er toch bij dat mijn voorgevoel klopt en niet een vaag streepje.
Pooh, wat fijn dat je dat gedeelte hebt kunnen afsluiten. Alleen vergeten hoef je het natuurlijk nooit en denk dat het best nog wel lastig kan zijn af en toe. Samantha, is idd leuk om af en toe een avondje van de liedjes te luisteren. Doe dat ook weleens als ik alleen thuis ben. Tazzie, oei! Dat lijkt me best pijnlijk. Wel voorzichtig zijn hoor ! Sasjuh, GEFELICITEERD met vriendlief! Maak er een gezellige avond van! En ben benieuwd hoe je eitjes zich hebben ontwikkeld morgen.. Marije, we lopen aardig gelijk volgens mij wat betreft onze cyclussen dit keer! Hier alleen tot op heden nog geen posi ovutesten. Norah, wat fijn dat je je weer wat beter voelt! En ook dat het flauwvallen nu minder is. Maar wat gaat het hard zeg.. Zo ben je bezig om zwanger te worden en zo ben je alweer 20 weken verder.... MenP, wat vreemd zeg. Je hebt toch ook wel gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om even de lengte van je cyclus op het woord te gooien?? Saxia, ik hoop zo voor je dat je voorgevoel niet juist is en dat jullie morgen een mooie test in handen hebben! Ik ga duimen!! Zo, ik ga nu snel afsluiten en door naar een verjaardag! X
Sasjuh..gefeliciteerd met je vriend! Veel plezier bij de echo Norah! Saxia..nog steeds spannend dus.. MenP..wat vreemd ja...die uitslag! hopelijk word het gauw minder Verder veel bijgekletst..weet niet alles meer haha..
zo mijn handtekening eindelijk aangepast. nu de lijst nog zoeken en aanpassen en dan reageer ik op de rest.
effe ego berichtje Hoi dames ik ben super blij het hartje klopt Was alleen nog niet zoveel gezien op de echo dus geen mooie foto Ik ben zoals nu eruit ziet ben ik 7 weken 3 dagen maar moet 23 mei weer terugu
03 mei: Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 15 mei: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) Uitgaande van mijn langste cyclus tot nu toe 17 mei: Anita1985 (26 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 18 mei: Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 19 mei: Marije007 (32 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 23 mei: Hip1983 (28 jaar, 8de ronde, 1 kindje) 27 mei: rose83 (27 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 27 mei: Carly (30 jaar,7e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje ) ??: MenP2010 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 11 december zo de lijst is ook aangepast alweer ronde 8 het gaat snel met zo'n korte cyclus. we moeten aardig wat geduld hebben.
@troet wat mooi dat je het hartje hebt gehoord! op naar de volgende echo. @saxia je houd het spannend meid. ga je morgenvroeg pas weer testen? ik zou nu gewoon weinig drinken en dan nog een kv testje doen maargoed ik ben ook heel errug nieuwsgierig. ik hoop het echt voor je! (al ben ik wel een beetje jaloers als het raak is) @winnie das wel heel raar een cyclus van 14 dagen. geen idee wat je nu moet aanhouden. mss ovu testjes gebruiken dat zei iemand al geloof ik. @norah gelukkig voel je je weer wat beter blijf maar lekker rustig aan doen anders ben je dadelijk weer terug bij af. veel plezier morgen bij de echo! 20 weken echt de tijd vliegt. @sasjuh gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend. en succes morgen bij de gyn. ben benieuwd naar de groei van je eitjes! de rest ben ik vergeten sorry voor iedereen die een knuffel nodig heeft hier issie....*knuff* ik heb het echt druk gehad de afgelopen dagen nog niet eens tijd gehad om op het baalbankje te zitten. zaterdag van 07.00u tot 20.30u gewerkt. daarna nog bij vrienden geweest. zondag weer gewerkt. gisteren eerst fisio daarna personeelsfeest, waren gaan klimmen en daarna uiteten erg gezellig! vandaag weer gewerkt. heb kei spierpijn van gisteren. ongi is weer zo goed als over dus eens kijken wat deze ronde ons brengt! als ik mijn pendels moet geloven dan is dit onze ronde dus ben benieuwd. ik hoop het echt!! maarja had eerst ook 5 pendels voor januari dus.... fijne avond allemaal.
@ anita, hier gaat t zn gangetje maar af en toe is t nog ff een baal moment. Vind t soms vervelend dat mensen denken, o t gaat goed t is weer hoe t was voor de miskraam terwijl dat nog wel ff zal duren, probeer me er niets van aan te trekken en lekker op naar de volgende ronde te gaan. @ Norah, wel leuk morgen een echo kan je je kleine meid weer zien. @ Troetjuh, kijk das fijn een kloppend hartje, gefeliciteerd en geniet er van.
@Norah; Veel plezier weer morgen! En het zal vast nog wel een meid zijn hoor! @Troetjuh; Fijn dat de echo goed was. Goed om het hartje te horen! @Sasjuh; Ben benieuwd wat ze morgen over je eitjes te weten komen! Ik heb niet naar mn cyclus gevraagd. Hij was uit zn pauze gehaald en ik vind hem eigenlijk niet zo prettig. Hij is zo'n man die de vraag terug stelt. Vanmiddag ook; Waar denk je zelf dat het vandaan komt?? Daar heb ik niet veel aan. Welterusten allemaal!
meiden ik heb ff de calculator erbij de gepakt misschien dat het wat meer duidelijkheid kon bieden. er zijn 2 opties: 1: cyclus is ff verslag en het is een gewone ongi. 2 misschien is mijn ei eerder gesprongen ( 2 dagen) dan zou het namelijk een innestelingsbloeding kunnen zijn. Daar zit namelijk ook 2 weken tussen met je 1ste dag van je menstruatie zegt hij. We wachten rustig af. Saxia spannend!! ik ga duimen voor je
Nou dames, hierbij dan de uitslag. Ik denk dat jullie dit prima zelf kunnen beoordelen. Ik blijf erop kijken of het echt waar is. En Hip en Carly moest zo aan jullie denken. Ik blaas wat HCG naar jullie allemaal op de blauwe en oranje lijst toe. I Love KV!
Sax en Saxman wat GAAAAAAAFFF!! Super gefeliciteerd En je dacht nog wel niet goed geklust te hebben toch? Geniet ervan! Winnie hoelang heb je bloedverlies gehad dan? Want een innestelingsbloeding is meestal een paar drupjes en lijkt niet op een ongi.. Hier een gezellige verjaardag gehad gisteravond! Vriendlief is alweer naar het werk en ik ga zo eerst naar het zh en dan de zooi maar opruimen! Ik vind het wel spannend.. ben heel bang dat er niets is gebeurd op de 1 of andere manier. We zullen wel zien.