Saxia, jaa hele duidelijke streep!!! super joh gefeliciteerd!!!! Sas succes vandaag!! troetjuh fijn dat het goed is en het hartje klopt!
Hier was mn voorgevoel dus wel juist.. eitjes zijn nauwelijks gegroeid, ze heeft ze niet gemeten dus zal wel niet van belang zijn geweest (had iemand anders dan de vorige x) Ze had ook een vermoeden dat het wel eens echt lang kon duren of dat er uberhaupt geen goede eisprong uit mezelf plaats zou vinden.. Nou ja even een baalmoment hier dus. (en stiekem ook wat traantjes..) Volgende week woensdag ook pas weer terug. Fijne dag ladies!
Kwam even spieken voor Saxia, meid gefeliciteerd! Wat gaaf! Sasjuh, wat een rot bericht, schrok er wel even van... Is niet niks om dit zo te horen te krijgen zeg.. (((Sasjuh))) Dikke knuffel voor jou!
Pff sasjuh das echt balen zeg, hoor dat ze volgende week toch wat gegroeid zijn Ene van mij hoef je nie stiekem een traantje toelaten hoor Gewoon laten komen tis echt balen sterkte meis
Jeej saxa van harte meid geniet er lekker van Werd weer is tijd wat nieuwe roze in de lijst Op naar alle andere dames die nog naar roze moeten Hier komen veel doses hcg naar jullie toe
Ooh Sasjuh... bah..dat is geen fijn nieuws!! Dikke knuffel voor jou! En je hoeft je tranen niet stiekem te laten..echt niet! Logisch dat je je er hartstikke kut onder voelt om het maar ff zo te zeggen... Dan mag je echt wel huilen hoor! Saxia..gefeliciteerd! Een duidelijke streep hoor! Norah... veel plezier bij de echo!
@Saxia; GEFELICITEERD !!! Wat een duidelijke streep! Geniet er van. @Sasjuh; Jeetje, dat is schrikken zeg! Ik snap je volledig wanneer je wat tranen laat. Laat maar ff goed stromen! @Norah; Echo-se!
@ Saxia, Wat geweldig! Gefeliciteerd!! Gelukkig toch iemand deze ronde op roze en de rest hopelijk allemaal de volgende ronde.......... @ Sasjuh, bah wat een naar nieuws snap heel goed dat je verdrietig bent, knuffel...
Dames thanks voor de knuffels en lieve woorden, doet me goed! Ik ben er van overtuigd dat het allemaal wel goed komt, ze kunnen zoveel tegenwoordig! Het eeuwige wachten is nu hetgene wat ik vervelend vindt.. Heb net nog even gebeld met de gyn (als ik daar ben vergeet ik altijd alles te vragen, zo stom) en waarschijnlijk als er volgende week geen vooruitgang is wordt deze cyclus afgebroken en krijg ik medicijnen oid om een eisprong op te wekken. Als ik mn pendels moet geloven gaan juni mijn maand worden haha dus we gaan er voor
he sasjuh echt balen meid daar mag je best even verdrietig om zijn. maar van de andere kant toch mooi dat je zelf zo allert bent geweest en zo vroeg naar de dokter bent gegaan. nu weten ze dadelijk tenminste wat er is en hoe ze je verder kunnen helpen. mss is alleen clomid wel voldoende en hier op de site lees ik regelmatig dat het bij de eerste of 2de ronde clomid al raak is! en dan ben je nog sneller zwanger dan sommige op de natuurlijke manier. voor nu in ieder geval een dikke knuffel! en idd hopelijk hebben de pendels gelijk! @norah veel plezier bij de echo vandaag en we wachten vol ongeduld op de foto's!!
en dan nu tadadaatatadaadaaaaaaa........ saxia van harte gefeliciteerd!!!! ik ben echt blij voor je geniet er volop van samen met saxiaman. wat lief dat je aan carly en mij had gedacht. we gaan je hopelijk heel snel volgen hoor! nu kun je dus toch nog trouwen met een klein wondertje in je buik....heerlijk. enne...aan je overduidelijke streep te zien heb jij al het hcg uit de wijde omtrek in gebruik genomen dus geen wonder dat het bij carly en mij niet kon lukken deze x jij weet nu het geheime recept dus stuur het maar deze kant op!
Goeie instelling Sasjuh!! Ik moet om 15.45, spannend moment.. Moet nu elke keer relativeren... Maar toch lag ik gister in bed met het gevoel van: Stel dat er toch iets erg mis is met de baby? Je weet t nooit en je hoort t best veel... Wat doen we dan? Maar goed, ik relativeer Als dat zo is denk ik daar dan pas over na!
@ Norah... je moet er denk ik niet teveel bij stil staan dat er iets mis kan zijn.. je voelt je baby toch bijna dagelijks? Nou dat is volgens mij wel een goed teken dat het heel goed met haar gaat Ik ga zo naar een vriendin van me toe.. die heeft een zoontje van 2 en een dochtertje van een half jaar oud.. Wel ff zin in Ze heeft veel tijdschriften voor me die ik mag hebben en krijg een badje van haar en een setje kleding van Woezel en Pip..( ik ben gek op Woezel en Pip haha ) Ook ga ik haar kinderwagen overkopen voor een vriendenprijsje... Nu maar hopen op snel een positieve test! Gister trouwens weer een ovutestje gedaan en er kwamen 2 strepen op te staan 1 tje wel wat lichter... dus mss dat ie vandaag weer wat donkerder word
sasjuh: wat een rotnieuws zeg!!! En knap dat je alweer zo positief vooruit kan kijken! Ik duim voor je mee dat de pendels gaan kloppen! Dikke knuffel! norah: veel plezier zometeen!
@saxia van harte meid!! lang leven de kruidvat test!! geniet er van @sasjuh wel fijn dat je relatief vroeg naar de huisarts bent gegaan want nu heb je in ieder geval de juiste mensen om je heen. en verdrietig zijn mag altijd! @norah en hoe was??? ben erg nieuwsgierig @ de meiden de nog niet zwanger zijn,, ik hoop dat wij gauw mogen volgen!! even een een dikke knuff. @de zwangeren geniet van jullie wondertje!!