norah mooie foto's! niet te geloven eigelijk dat er een echt mensje in je buik groeit! patries sterkte behoorlijk heftig als een huisdier overlijdt. hopelijk is je hoofdpijn snel over. gaat er nog iemand naar het bevrijdingsfestival vandaag? ik wel in ieder geval. fijne dag allemaal!
Ik ook niet... Manlief is aan het werk en ik heb geen zin om alleen te gaan. Denk niet dat hij dadelijk nog zin heeft om te gaan. We zijn gisteren voor het eerst naar de herdenking hier in het dorp geweest, erg indrukwekkend! Pfff heb last van mijn ei zeg! Al de hele dag zo'n zeurend gevoel onderin mijn buik en af en toe flinke pijnscheuten. Maar ja het is voor een goed doel denk we dan maar! En ik ben de koekjes van het topic in de lounge aan het bakken als afleiding en troost Norah: mooie echo's!!! Patriesjuh: sterkte met het verlies van jullie huisdier!!! En ik hoop dat de hoofdpijn snel over is!
Ik moest ook gewoon werken vandaag en morgen ook nog! Norah wat supergaaf die echo's En het was dus 100% zeker een meisje? Anita is je ovutestje al positief? Marije ach die eipijn is ook wel handig toch, weet je iig wanneer je ei is! Klus ze Patriesjuh sterkte, een huisdier verliezen is nooit leuk..
Norah, dat is inderdaad een verschil met de eerste echo! Saxia, ik kan je helaas geen advies geven over het bruinverlies. Zou even op de reacties van de zwangere meiden onder ons afgaan! En begint het al een beetje werkelijkheid te worden voor je gevoel? Patriesjuh, wat vervelend dat die hoofdpijn zo blijft aanhouden! Tazzie, half 11 ! Heerlijk zeg zo'n uitslaap dagje. Dat heb je goed gedaan. Zo af en toe moet dat best eens kunnen. Lekker even tijd voor jezelf.. Hip, hier geen plannen. Heel de dag gewerkt vandaag en ga zo weer even lekker sporten! Voor degene die wel plannen hebben, veel plezier! Marije, dat je zo'n last hebt van je ei heeft ook zo z'n voordelen zou ik zeggen.. Ik merk zelf echt helemaal niets, voel zelfs niets van mijn ongesteldheid .. Op zich ook wel zo z'n voordelen! Sasjuh en MenP, ovutestje van daarnet was hééél erg licht maar er is een streepje. Zal hem in FF dan ook nog wel even op een - zetten. Zal morgen wel donkerder zijn verwacht ik.. Ik houdt jullie op de hoogte. Hier voor de rest weinig te melden. Morgen wordt mams geopereerd. Best een riskante operatie dus best wel even spannend! Ze gaan eletrodes plaatsen bij de zenuwen in de buurt van het ruggenmerg.. En over 2 weken wordt ze weer geopereerd om alles aan te sluiten... Allemaal nog een fijn avond! X
Jeej Marije wat een prik ei zeg. Geef hem een flinke beurt zou ik zeggen. Anita ook druk aan de klus als de testjes vage lijntjes laten zien. Zet 'm op! Patriesjuh, sterkte. Zo niet leuk een huisdier verliezen. Hoop dat je hoofdpijn gauw over gaat. Ik ga morgenochtend eerst nog een testje doen. Ik blijf een flink ongi gevoel houden en bruin verlies. Ik weet het allemaal niet hoor. Ik probeer me nog maar niet te veel te hechten. Wel gevoelige (.)(.) en een wat vaag misselijk gevoel. Trouwens ook hoofdpijn. Ik hoop dat dat geen migraine wordt. Heb trouwens een mooi boek gekocht vandaag over zwanger zijn. Zo heet het ook. Erg blij mee. Geen bevrijdingsfestival voor mij. Ik heb ook gewoon gewerkt vandaag.
Saxia hopelijk zit het gewoon allemaal goed en kan je lekker van je zwangerschap genieten! Anita toch een posi ovutest zie ik in je ff? En wat betekend die 'mon' waar je dan bij vandaag een L hebt ingevuld? Sterkte voor de operatie van je moeder morgen, klinkt heavy!
anita sterkte voor je moeder morgen!! marije gauw aan de klus met zo'n 'vervelend' ei saxia ik hoop voor je dat alles gewoon lekker goed zit!! tja half 11 ik had het gewoon nodig denk ik haha. De hele week al druk geweest en dinsdag was helemaal vliegen en jagen. 2 clienten, kantoorpand en toen gauw weer naar huis waar ik opgehaald werd voor een vergadering (van het paardenras dat we fokken) en daar was ik pas kwart voor 1 's nachts van thuis en woensdag wel weer gewoon half 9 de deur uit.. ben nog steeds erg moe dus duik nu ook weer lekker mn bedje in. Nog 1 dagje werken en dan weer weekend
Bedankt voor jullie reactie meiden. Ga er maar gewoon vanuit dat m'n moeder vandaag in goede handen is. Maar het is en blijft altijd weer spannend. Hier verder wel goed aan de klus.. Sasjuh, was gister even aan het proberen met FF, had ingegeven toch een posi test met low. Heb hem nu toch weer even op min gezet en vandaag even afwachten. Ben wel heel erg benieuwd hoor! Vandaag is m'n temperatuur echt tot een toppunt gedaald . Heb nog nooit eerder zo'n lage temperatuur gehad, wat mij betreft is deze klaar voor de stijging . Zo eerst nog even naar de klant en daarna lekker vrij. Wachten op een telefoontje van m'n moedertje... Ik houdt jullie op de hoogte! X
Anita zo dat is een lage temp idd! Had je het koud vannacht Mijn temp is ineens heel stabiel, heb het normaal nooit dat ie al zoveel dgn achter elkaar hetzelfde is. Ovutestjes doe ik deze x niet, denk dat het weinig zin heeft gezien die follikelmetingen. Werkze voor degenen die aan het werk moeten!
En kwam deze site tegen, misschien handig voor de temp dames als je eens een x te laat hebt getempt? (in het weekend bijv.) Temperature Corrector
Anita..sterkte met je moeder vandaag! Marije.. wat een vervelende ei heb je haha... Tazzie.. ga je het iedereen vertellen nadat je de echo hebt gehad? Winnie..ga je ook dinsdag naar marco borsato? Patriesjuh en ik ook gezellig Zal zo naar het werk..lees vant weekend wel ff beter bij. fijne dag iedereen!
goeiemorgen! sam werk ze! Of ik t ga vertellen, ik weet het nog niet.. Vriendlief wil echt wachten tot de 12 weken, maar ja ik vind t nu al zo moeilijk om niks te zeggen haha.. Dus best kans dat t wel echt bekend word. Maar ja eerst maar eens kijken hoe de echo is, en of de kleine t doet..
Pff, hier even een echo berichtje hoor meiden! Wat duurt het wachten lang zeg op een telefoontje van het ziekenhuis.. Ze moest vandaag om binnen zijn en zou dan om 10.00 worden geholpen. Operatie zou anderhalf á twee uur duren. Wordt er gewoon een beetje nerveus van van dat wachten... Ga maar even een wasje draaien denk ik! Om de tijd door te komen...
he anita succes met wachten! hopelijk is alles goed gegaan waarom doen ze eigelijk pas over 2 weken die elektroden aansluiten?
saxia nog een testje gedaan of niet? heb je nog steeds bruinverlies? volgens mij is er pas iets aan de hand als je rood bloed krijgt, maar ik snap je onzekerheid wel. en je hebt wel wat symptomen dus das mooi toch! ik ben lid van de bieb en kijk altijd ff bij de boeken over zwanger zijn de ontwikkeling van de baby en noem maar op kan niet wachten tot ik zo'n boek kan gaan lenen of kopen haha. heb je voor je vriend dat boek van kluun al gehaald? schijnt echt leuk te zijn voor mannen! en heb je vlos al gebeld of wacht je daar nog ff mee? zo dat zijn wel genoeg vragen haha ik laat je verder met rust. tazzie wanneer had je ook alweer je echo? ik zou het niet kunnen hoor zolang mijn mond houden ik denk dat ik het ook al voor de echo en sommige zou vertellen in iedergeval de mensen die ook weten dat we bezig zijn denk ik. patries hoe is het? en met je hoofdpijn? bevrijdingsfestival gisteren was erg gezellig! ben nu een beetje brak nog en moet dadelijk gaan werken! echt geen zin vandaag gelukkig morgen weer vrij en dan zondag een superdrukke werkdag want tis dan moederdag!! gaan de zwangeren onder ons al een kleinigheidje krijgen voor moederdag of niet?
Anita inmiddels al bericht gehad?? hoop dat alles goed gegaan is! Hip werk ze! ik had ook al geen zin vandaag.. maar alleen nog even van 5 tot half 7 zometeen.. Heb donderdag de echo! om 8 uur in het ziekenhuis. Er zijn ook al wel wat vriendinnen die het weten hoor en mn ouders en schoonouders natuurlijk. En al een hoop mensen van stal en familie van mn vriend die een groot vermoeden hebben maar als we de echo hebben ben ik ook al ruim 10 weken (volgens eigen berekening vandaag 10 week en volgens vlos maandag pas 10 week dus we zullen t wel zien.)