Zo meiden, hier net terug uit het ziekenhuis en alles is goed gegaan. Nu is het een kwestie van hééééél erg rustig aan doen. Ze mag misschien morgen en anders zondag naar huis! @All, bedankt voor jullie lieve reacties en medeleven! Sasjuh, haha.. Nee niet koud gehad bij mijn weten . Maar die ovutestjes zullen bij jou nu inderdaad weinig zin hebben. Zou gewoon die metingen afwachten want als er wel groei inzit zul je waarschijnlijk ook wel vaker moeten langskomen toch? Tazzie, ik ben echt benieuwd of ik het zo lang voor me zou kunnen houden. Volgens mij straalt het er bij mij ook gewoon vanaf als het zover is. M'n moeder hoef ik het niet eens te vertellen verwacht ik... Hip, hier even een nadere uitleg. Mijn moeder heeft al behoorlijk wat hernia's gehad en is daar in het verleden ook aan geopereerd. Nu is 2 jaar geleden haar rug vast gezet maar heeft nog steeds veel pijn. En nu gaan ze middels stroomschokjes via die elektroden de pijnbestrijding regelen. Draadjes zijn nu aangelegd en komt nu naar buiten een draadje waarop er buiten haar lichaam een kastje wordt aangesloten. (is 2 weken op proef). En over 1,5 week gaan ze bekijken of ze erbij is gebaat, zo ja dan wordt het allemaal inwendig ingebouwd (klinkt een beetje apart volgens mij ) en is het niets halen ze de draadjes er over 2 weken weer uit.. Maarre, hier nog meer nieuws want net snel weer even een tesje gedaan . Ga even een fototje regelen zodat jullie je mening kunnen geven..
Dat ziet er goed uit!!! Fijn dat de operatie goed gegaan is en hopen dat die schokjes aanslaan en verbetering geven qua pijn. Lijkt me echt vervelend! @Hip hoe is het met jouw vader?
je ovutestje ziet er goed uit hoor anita! Hoop dat je moeder ermee gebaat is met die schokjes! Fijn dat alles verder goed is gegaan!! Hier straalt t ook wel van me af hoor haha.. Krijg ook steeds de vraag ben je zwanger.. erg moeilijk om dan te ontkennen maar goed
Heey Anita.. Gelukkig dat alles goed is gegaan met je moeder! Je hebt wel in spanning gezeten zo te lezen.. Nu maar lekker rustig aan doen dan! En die ovutest ziet er goed uit! @ all.. ik heb dus deze maand ook de ovutesten gebruikt.. daardoor weet ik nu wel dat ik mijn eisprong wel voel! Tenminste in de vruchtbare dagen voelde ik steeds een weeiig gevoel in m'n onderbuik.. en gister af en toe een steek..
03 mei: Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 15 mei: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) Uitgaande van mijn langste cyclus tot nu toe 18 mei: Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 19 mei: Marije007 (32 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 20 mei: Anita1985 (26 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 23 mei: Hip1983 (28 jaar, 8de ronde, 1 kindje) 27 mei: rose83 (27 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 27 mei: Carly (30 jaar,7e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje ) ??: MenP2010 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 11 december Heb de lijst weer even naar voren gehaald meiden. Heb mezelf ook even van de 17 verplaatst naar de 20ste omdat m'n ei iets later is nu dan ik had berekend.. Saxia, hoe is het met jou? Zie dat je jezelf nog niet hebt verplaatst naar het roze lijstje.. Allemaal een fijn weekend! Zou zeggen weer lekker van het zonnetje genieten..
Anita, mooie ovu restjes Heb zelf mn ovulatie/eisprong volgens mij gevoeld vd week. Kan dat eigenlijk zo kort na een miskraam ? Ene kant domme vraag moet kunnen maar hoe erg is je lijf van slag?. Iedereen prettig weekend met veel zon
@ pooh.. Aan mij werd verteld dat je gelijk weer een eisprong kunt hebben.. Sommige mensen worden ook gelijk na de miskraam weer zwanger..zonder eerst ongesteld te worden.. Willen jullie er nu weer voor gaan? Of eerst een maandje wachten?
Anita mooie test meid mss dat die vandaag nog meer knalt. Je cyclus is de laatste tijd best regelmatig he! Gelukkig. Pooh het kan wel hoor maar pas op met testen straks niet datje net zo'n teleurstelling krijgt als sam. Menp het gaat naar omstandigheden best goed met mijn vader hij eet best redelijk en datis al heel wat. Hij staat op de wachtlijst om naar een centrum speciaal voor longpastienten te gaan. Echt revalideren kan hij niet meer maar mss wel iets aansterken zodat die niet steeds naar het ziekenhuis hoeft. Ga zo lekker van de zon genieten en hoplijk een beetje bruin worden. Fijne dag allemaal!
@ Samantha en hip, denk niet dat we op de goede tijden hebben geklust, maar we hadden zoiets van een maand bewust wachten nee dat willen we niet. We hebben voor dinsdag een afspraak bij de vlos om een aantal dingen te bespreken dus zal wel vragen hoe dat zit met evt testen. Vandaag eerst feestje mn ventje is 30 geworden, morgen met de familie.
03 mei: Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 15 mei: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) Uitgaande van mijn langste cyclus tot nu toe 18 mei: Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 19 mei: Marije007 (32 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 20 mei: Anita1985 (26 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 23 mei: Hip1983 (28 jaar, 8de ronde, 1 kindje) 27 mei: rose83 (27 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 27 mei: Carly (30 jaar,7e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje ) ??: MenP2010 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 11 december Heb ff het aantal kindjes aangepast (van 2e naar 2e & 3e) was ik al die tijd gewoon vergeten. Pooh gefeliciteerd met je ventje, lekker tuin feestje met dit weer! Anita mooie ovu test. Fijn dat alles goed is gegaan bij je moeder. Het klinkt wel een beetje freaky dat met die draadjes. Hopelijk helpt het! Winnie leuk dat je dinsdag ook naar marco gaat. Heb je staan of zitplaatsen? Als je zitplaatsen heb waar je zit je ergens? Hier gaat alles goed. Hoofdpijn komt en gaat. Sta er elke ochtend mee op maar meestal verdwijnt het langzaam weer. Alleen als ik me te druk maak word het erger. Geniet allemaal van de zon!
@pooh: gefeliciteerd met je mannetje zn verjaardag! @patriesjuh..heb je fotos op hyves ff bekeken.. misschien herken ik je dan dinsdag @saxia.. hoe is het met jou???
Patriesjuh ikheb geen idee, mijn schoonmoeder heeft de kaartjes haha. Vanavond naar het Piratenfestijn jeeeeuuh haha pooh gefeliciteerd met je mannetje
15 mei: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) Uitgaande van mijn langste cyclus tot nu toe 18 mei: Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 19 mei: Marije007 (32 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 20 mei: Anita1985 (26 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 23 mei: Hip1983 (28 jaar, 8de ronde, 1 kindje) 27 mei: rose83 (27 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 27 mei: Carly (30 jaar,7e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje ) ??: MenP2010 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 11 december Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, ik denk 11 januari Hello ladies, Lekker weertje he. Ga morgen alles even op mijn gemak lezen. Nu toch maar dapper naar het rose lijstje. vrijdag nog een keer getest en tocht echt twee duidelijke strepen. Het bruinverlies is eigenlijk gestopt en volgende week maar eens de vlos bellen. Nu ben ik de onderste op het rose lijstje. Wie volgt???? Ik denk Anita. Maar is misschien wel niet waar.
Saxia ik heb ook het gevoel dat Anita de volgende is dus laten we hopen dat ons voorgevoel uitkomt Fijn dat het bruinverlies gestopt is, lekker genieten he van je zwangerschap! Winnie have fun op het Piratenfestijn! Wij zijn lekker naar een recreatieplas hier in de buurt geweest, lekker liggen zonnen. Ik word altijd supersnel bruin haha dus dat is wel lekker
Pooh, denk dat je lichaam best wel van slag kan zijn na een miskraam. Dat zagen we toen ook wel bij Samantha. Wel fijn dat je nog een afspraak bij de vlos hebt staan. Zou zeggen alle vragen die in je op komen gelijk even opschrijven want als je daar zit vergeet je ter plekke alles weer.. Enne GEFELICITEERD met je ventje ! Hip, lekker kleurtje gekregen vandaag? En ja inderdaad, mijn cyclus is nu aardig op gang, ben ik ook wel erg blij mee moet ik zeggen. Wat fijn dat het iets beter gaat met je verjaardag en dat ze in ieder geval nog iets kunnen doen voor hem zodat ie niet elke keer richting ziekenhuis moet. Patriesjuh, idd. Is ook een beetje freaky die draadje. Hebben haar vandaag uit het ziekenhuis gehaald. Nu is het een kwestie van afwachten hoe het met de lijn gaat lopen de komende 2 weken. Dus ben benieuwd.. Winnietje, veel plezier op het piratenfestijn! Saxia, wat zie ik naar het roze lijstje ! Goed hoor! Maarre, ik hoop dat ik inderdaad de volgende mag zijn maar weet het zo net nog niet hoor.. Voor mij staan ook nog winnietje, samantha en marije op het lijstje. Het mooiste zou zijn dat we allemaal gewoon gaan volgen! Sasjuh, leuk zeg! Naar een recreatieplas.. Lekker bruin kleurtje gekregen dan? Wij zijn nadat we moeders hebben opgehaald uit het ziekenhuis nog even naar Antwerpen geweest, (Decathlon een hele grote sportwinkel). Heb nieuwe skates gescoord en alvast een snorkelsetje voor de vakantie.. Ga nu nog even wat voor m'n studie doen want dat blijft de laatste dagen nogal liggen .. Fijne avond allemaal!