stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    sas was t druk op/bij de plas??

ik ben heerlijk met paardlief door de bossen gegaan met een stalgenootje. Camping waar mn ouders staan zit daar in de buurt dus konden we daar mooi even een pauze nemen en wat drinken haha. Paardlief vond alleen al die caravans en wapperende dingen errug eng..

2. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Taz nee was niet druk maar wij liggen ook nooit op zo'n druk strandje :) Lekker ritje gedaan met P. dus! Ik zag fotoos op je Hyves, lekker hoor!

3. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Anita succes met je studie.. dat je je daar toe kan zetten op een zaterdagavond! Had je vandaag nog een ovutestje gedaan?

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    sas thnx die foto's zijn van vorige week zondag (heb nog oranje nagels van koninginnedag hahaha)

5. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Fijne moederdag iedereen!!!!!!!!!!!!

6. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Meiden, vandaag voel ik voor het eerst mijn baby duidelijk bewegen!! Wat een bijzonder gevoel zeg, en dat op moederdag.
    Ik ben helemaal happy:D

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    wauw suus dat lijkt mij echt een heel bijzonder gevoel!!

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    @ suus... wauw..mooi :) Alvast een cadeautje van hem voor jou op moederdag ;)

9. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

Nov 22, 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Suus wat gaaf!!
    Net alsof hij weet dat het moederdag is.
    Fijn gevoel he!

Ik heb een mooie zwangerschaps ketting gekregen van dochter en ventje...

10. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

Nov 10, 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sasjuh, tja het is niet makkelijk om me op zaterdagavond voor de studie te zetten hoor. Probeer dan wat in de bank voor de tv wat aan te rommelen. Maar ik probeer maar in mijn hoofd te houden dat het m'n laatste vak is (voorlopig).. Dat scheelt wel ;)!

Suusje, wat geweldig! En dat op moederdag.. Dat ga je natuurlijk nooit vergeten :). Echt heel erg bijzonder! Geniet ervan.

Patriesjuh, wat leuk zeg een zwangerschapsketting! Geniet nog lekker van je moederdag!

En hopelijk is het volgend jaar voor ons allemaal moederdag!

X

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Goedemorgen dames..

Wat een rust hier.. iedereen een leuk weekend gehad?
    Patriesjuh..wat leuk..een zwangerschapsketting :)

@ anita.. klopt jouw banner wel? Er staat bij jou nog 8 days until testing..maar je staat pas na mij op het lijstje..

@Saxia..fijn dat je bruinverlies gestopt is!

Hier niet echt nieuws.. zit op het wachtbankje..

12. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Hallo dames!

Ik hoef niet zoveel bij te lezen! Geloof dat iedereen heeft genoten van het heerlijke weer!

Hier hebben we een heel druk, maar ontzettend gezellig weekend gehad! Veel familie gezien en sommige familieleden hebben mijn man zelfs pas voor de eerste keer gezien (we zijn toch al 3,5 jaar samen...)!

Suusje: Wat gaaf dat je de baby voelt en wat heeft je mannetje een leuke dag uitgekozen!!!

Samantha: ik schuif gezellig bij je aan op het wachtbankje! Vingers gekruist en duimen!:D

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Marije.. wat leuk dat je weekend geslaagd was :)
    Gezellig dat je bij me komt zitten op het wachtbankje ;)
    Ik verveel me wel een beetje vandaag... weet jij iets te doen??:p

14. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Hahaha ehhhh... geen idee Samantha! Ik heb vandaag mijn laatste vakantiedag en kom tot de conclusie dat ik nog niet veel in huis heb gedaan deze vakantie, dus ben aan de poets...

15. rose83

rose83 Bekend lid

Nov 26, 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

Zo te lezen hebben ook veel van jullie genoten van het weekend. ook ik ben weer lekker bijgekleurd. en daarbij ook gezellig bevrijdingssdag gevierd. gelukkig was ik vrij
    en heb nu even de tijd genomen om alles door te lezen. ik denk alleen dat ik niet alles heb onthouden.

@suusje dat super dat je de kleine hebt gevoelt. moeder voelt kind op moederdag. romantisch!!

@anita mooi dat het met je moeder goed is gegaan. is ze weer thuis?

@Saxia en ga je nu ook lekker geniten nu je op de roze lijst staat? heb je verder nog klachten?

@Marije even niks doen op vakantie moet toch ook een keer kunnen :) maar helaas gaat het poetsen niet vanzelf he haha.

hier verder alles rustig. ben bieuwd wat deze maand ons gaat brengen! en de andere natuurlijk!

gaan we nog buikfoto's zien?

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Haha .. tsja dat moet dan wel ff gebeuren he ;)
    Ik heb t huishouden vanmorgen allemaal al gedaan.. ben net ff naar de winkel geweest en heb een heerlijke salade voor vanavond klaargemaakt..

Vinden jullie het ook wel eens moeilijk om voor de hele week te bedenken wat je moet eten?

17. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land

Ja vreselijk! Elke week weer hetzelfde: wat gaan we deze week allemaal eten?
    Dan heb ik ook nog eens een vriend die amper groenten eet en geen rijst en gekookte aardappelen.

18. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha oww vreselijk vind ik dat! Ik ben zelf een erg moeilijke eter, lust heel weinig en eet het liefst brood haha. Maar wil vriendlief dat niet aandoen dus toch elke x maar weer wat bedenken.
    Nu eten we kipdrumsticks, krieltjes en sla.

Verder geen nieuws hier.. wachten wachten en nog langer wachten!

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Erg he! Dat was ook onze maaltijd... :d haha.. kipdrumsticks..alleen dan in zo'n zakje van braadstomen zeg maar..en krieltjes met salade/sla

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Oow..dat lijkt me idd nog moeilijker..mijn vriend eet over het algemeen alles wel.. hij vind aardappelen wel minder lekker dan pasta enzo..maar hij eet het wel :)

Share This Page