Hee dames, Beetje stillig he. We hebben het gewoon over wat we eten. Dus laat ik maar weer met de maandag vraag beginnen: wie heeft er wat op het program staan deze week? Ik weet dat Sasjuh eitjes gaat laten meten. Wie nog een intake, echo, pret-echo, nieuws delen enz.? @Suus, wow je hebt je baby gevoeld. Bijzonder!!! @Sam en Marije , dat wordt een heel lang spelletje ik zie, ik zie, wat jij niet ziet op het wachtbankje. Vast nog geen klachten te bekennen bij jullie. @Anita, gelukkig van de operatie van je moeder. Hoe is het nu? @Hip hoe is het met jouw vader? En natuurlijk met jou. @Rose Nou ik heb geen klachten hoor. Gelukkig geen bruinverlies meer en verder eigenlijk ook niets. Ik heb de vlos gebeld en mag 31 mei langskomen, joehoe spannend!!!!!!
Sax fijn dat het bruinverlies weg is! Ben je al lekker aan het lezen in je Zwanger zijn boek? En het al aan mensen verteld of nog niet? Ik mag woensdag weer eitjes laten meten ja.. zie er heel erg tegenop omdat ik te bang ben voor slecht nieuws, stom he.. We zullen het zien! Haha Sam grappig dat jullie ong hetzelfde hebben gegeten! Nog suggesties voor de rest van de week?
hallo allemaal!! zie dat er gekletst wordt over eten haha.. hier nog een lastige eter, vriendlief lust zowat alles.. dus ook maar steeds bedenken wat nu weer te eten.. saxia lekker dat je 31 mei al naar de vlos mag!! hier vandaag een beste pijn onderin mn rug helaas, dus met werken zoveel mogelijk op mn houding gelet met bukken enzo. En net even een uurtje plat op de bank gelegen. donderdag de echo, ben nu al zenuwachtig.. hoop zo dat het hartje klopt en alles goed is.
Haha inderdaad.. grappig En volgens mij heten onze vriendjes ook nog hetzelfde Wel spannend woensdag.. en kan me wel voorstellen dat je bang bent voor slecht nieuws.. maar misschien is het wel beter dat je dat dan weet..dan kunnen ze daar een oplossing voor zoeken ..maar we gaan er gewoon van uit dat ze goed zijn gegroeid toch??
Ow..en suggesties voor de aankomende week..hmm..morgen eet vriendlief pizza ofzo denk ik..dan ben ik naar Marco Borsato.. Woensdag zal het wel aardappelen met groente en vlees worden.. Donderdag macaroni en vrijdag waarschijnlijk patat...vrijdags is vaak onze vaste patatdag
Samantha, in principe klopt m'n banner wel. Mijn lf is max 12 dagen en op basis van mijn tempkaartje heb ik vrijdag mijn eisprong gehad. Heb hier zelf alleen mijn twijfels bij . Dat zou betekenen dat ik op de dag van mijn eerste positieve ovulatietest mijn eisprong heb gehad.. Dacht dat deze meestal na je positieve test pas springt. En daarnaast heeft FF zelf ook zijn twijfels omdat deze een stippellijn weergeeft. Wat betreft ons lijstje sta ik inderdaad wat later. Wil zelf pas zaterdag testen indien ik nog niet ongi ben.. Dus ik kom lekker bij je op het wachtbankje zitten.. Marije, wat grappig dat sommige familie je vriend nu pas voor het eerst hebben gezien.. Rose, moeders is inderdaad weer thuis. Hebben haar zaterdag uit het ziekenhuis gehaald. Het gaat tot op heden allemaal nog heel erg goed! Zijn daar dus ook heel erg blij mee. Sasjuh, je temperatuur is ook ontzettend stabiel zeg! Woensdag weer voor een meting, kan me voorstellen dat je daar een beetje tegenop ziet! Ik ben echt benieuwd! Hoop voor je dat je eitjes dit keer wel zijn gegroeid.. Saxia, wat fijn dat het bruinverlies is gestopt en dat je de 31ste een afspraak bij de vlos hebt staan! AFTELLEN!! Tazzie, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rug! Denk aan jezelf meis! En spannend, de echo komt nu echt dichtbij! Wat betreft eten.. Wij zijn allebei hele makkelijke eters. Lussen eigenlijk alles. Had gister alvast een aziatische mieschotel voor vandaag gemaakt. Moest vandaag alleen even de saus opwarmen en de noodles koken. Een echte aanrader! Enne, verders hier nog geen klachtjes.. Aan het klussen kan het in ieder geval niet gelegen hebben dit keer.. Vanavond maar even een rustig avondje.. Net nog een testje gedaan en die was negatief! Nu maar hopen dat morgen mijn temperatuur wat hoger wordt. Nog een fijne avond allemaal!
Sam wat grappig dat onze vriendjes dan dezelfde naam hebben Ook met een c? Heel veel plezier morgen bij Marco! Wij eten morgen brood, heb dan les 's avonds (paardrijden) en hebben op dinsdag dus nooit zoveel tijd om warm te eten. Woensdag is vriendlief uiteten met zn werk en ben ik dus alleen (en dat op ons 9jarig jubileum!). Over donderdag en vrijdag ga ik nog nadenken. Anita goed geklust dus! Ik ga heeeeel hard voor je duimen En ja ik heb nu een hele stabiele temperatuur, dat had ik vorige rondes nooit.. Geen idee of dat wat betekend. Taz rustig aan doen he!
@Sasjuh, het is dat je zo'n eind bij me uit de buurt woont, anders had ik met je mee gegaan, want ik ben vaak op woensdag vrij. Zo ook deze week. Dan hadden we na afloop ergens een koffietje met iets lekkers gedaan. Namelijk om te vieren dat je eieren rijpen of als troost. Tuurlijk is het spannend, maar je doet dit niet voor niks. Hou dat in je hoofd. In het ergste geval gaan knappe koppen met je meedenken en die eieren eens even africhten. @Tazzie lijkt mij ook heel spannend hoor zo'n echo. Ik ga er niet van uit dat ze dat de 31ste al gaan doen. Ik was zo onder de indruk van het maken van een afspraak dat ik er niet naar gevraagd heb. Het maakt me ook niet zo veel uit. Vind het al spannend genoeg. Zo wel een leuke bonus en zo niet, dan heb ik iets om naar uit te kijken. Ik heb nog niemand op de hoogte gebracht hoor. En dat boek is echt fijn. Vriendlief pakte het uit zichzelf. Wow!!! Hij is zo lief met mij en mijn buik. Ahhhhhh!
15 mei: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) Uitgaande van mijn langste cyclus tot nu toe 18 mei: Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 19 mei: Marije007 (32 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 20 mei: Anita1985 (26 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 23 mei: Hip1983 (28 jaar, 8de ronde, 1 kindje) 27 mei: rose83 (27 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 27 mei: Carly (30 jaar,7e ronde, 1e kindje) ??: Sasjuh83 (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje ) ??: MenP2010 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 11 december Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, ik denk 11 januari Ons lijstje weer even naar voren gehaald .
Saxia, wat fijn dat je vriend zo lief is met je zwangerschap! Tazzie, spannend donderdag de echo....alles zal vast wel goed zijn! Ga ervan genieten. Sasjuh, ik hoop echt dat woensdag je eitjes zijn gerijpt! Samantha heb je ook zoveel zin in morgen!!! Veel plezier!!! Ik ga morgen dus ook naar MARCO!! Donderdag heb ik weer een echo bij de echoscopist. Zaterdag ga ik shoppen (op zoek naar nieuwe positiekleding) en savonds blijven me lieve kleine (tweeling) neefjes slapen.....kunnen we vast oefenen haha. En zondag vieren we de verjaardag van vriend lief. Wat betreft eten. Ik ben best een moeilijke eter. Eet ook het liefst brood. Hou echt niet van gekookte aardappels en groente maar eet het wel (max 2x p.w) omdat het goed is voor me kindjes. Wij eten vaak ovenschotels (witlof,prei,aardappel anders, dat soort dingen) en pasta's. Af en toe een rijst gerecht als in risotto, paella etc. maar niet zo vaak want onze dochter lust dat niet (snap er niks van) We eten 1x pw pizza en 1 of 2 x pm frietjes. Morgen eet ik mac donalds want dat willen de meiden met wie ik weg gaat graag. Verder deze week moet ik nog verzinnen, eet alleen met me dochter want papa heeft late dienst en eet op zijn werk.
zo weer ff bijgelezen en nu heb ik honger!!! hoe zou dat toch kunnen hahaha Sasjuh alvast succes voor woensdag! en het klinkt mss raar en niet leuk maar ik denk dat het beter is als je eitjes niet gegroeit zijn, dan kunnen ze tenminste iets voor je gaan doen. en gaat het daarna mss wel heel erg snel met clomid of zo! anders ben je weer terug bij af. het is natuurlijk nooit leuk als het niet helemaal "normaal" lukt, maar wel fijn dat ze zoveel voor je kunnen doen en mss nu al meteen. in ieder geval heel veel succes. saxia joehoe de vlos is gebeld!! en de 31ste al das al vrij snel of niet? spannend! tazzie donderdag voor de echo en patries ook weer donderdag geloof ik? ik kijk uit naar de echo foto's van jullie! verder ff geen testers voorlopig we wachten rustig af en hopelijk dan een roze invasie! hier zaterdag heerlijk van het weer genoten(zelfs een beetje verkleurd! jippie!!) zondag heel hard en lang gewerkt en vandaag plantjes gekocht en en in de tuin gewerkt. vanavond gezumbaad en verder druk bezig met de vakantie plannen! met mijn vader gaat het voor zijn doen best wel goed. hij staat op de wachtlijst voor revalidatie. zelf flink aan de klus vandaag negatieve ovutest temp nog niet flink gedaald dus klusserdeklus. fijne avond nog!
Hip ik snap je wel hoor. Maar hoop wel dat er een eitje gegroeid is want dan kunnen we tenminste aan de klus En in een volgende ronde krijg ik sowieso hulp om mn eisprong te vervroegen zeg maar. Maar als er nu geen eitjes zijn is dit weer een verloren ronde en moet ik weer 10 dgn Provera, week wachten tot ik ongi wordt en dan daarna pas de nieuwe ronde. Ik heb liever een mooi ei, klussen, en dan kunnen ze me ook volgen als ik na mn evt ei weer zo snel bloedverlies heb zeg maar. Saxia aaah dat vind ik lief van je! Geniet iig lekker van je vrije dag morgen! Marco Borsato dames heel veel plezier alvast vanavond!
Sasjuh, ga voor je duimen dat t goed uitpakt. Marco dames veel plezier Verder moet ik nog bij lezen zal ik vanavond doen
@Anita.. gezellig dat je bij ons op het wachtbankje komt @Sasjuh.. Jaa ook met een C haha.. @Saxia..wat leuk dat je vriendje zo meeleeft @Patriesjuh.. Jaa heb er echt super veel zin in!! Ze gaan vanavond ook opnames in 3D maken voor de dvd..dus altijd blijven lachen Haha.. Wij gaan van te voren ook naar de mac! @Hip.. gelukkig dat het wat beter gaat met je vader! Jij hebt maar een druk weekend gehad zo te lezen... dan gaat het weekend altijd snel om he! Volgens de calculator op deze site zou ik zondag mijn innesteling moeten hebben gehad..maar had gisteravond links onder in m'n buik steeds steekjes... zou dat misschien de innesteling kunnen zijn? Of verbeeld ik het me gewoon... De vorige keer heb ik de innesteling niet gevoeld..dus zou niet weten hoe het moet voelen..
sam en patriesjuh lekker maccen en veel plezier bij marco vanaaf!! Hip fijn dat het beter gaat met je vader!! Sam het zou kunnen hoor, ik had ook steekjes rond de tijd dat de innesteling plaatsvond. (volgens mn moeder kon ik dat niet voelen, maar toen mooi wel zwanger haha) Sas ik duim voor je dat je eitjes wel gegroeid zijn en je lekker aan de klus kunt!
Sasjuh ohh ok als ze evengoed ietz voor je gaan doen de volgende ronde dan hoop ik ook voor je dat je eitjes zijn gegroeid! Iedereen veel plezier bij marco ik ga werken. X
15 mei: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) Uitgaande van mijn langste cyclus tot nu toe 18 mei: Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 19 mei: Marije007 (32 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 20 mei: Anita1985 (26 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 23 mei: Hip1983 (28 jaar, 8de ronde, 1 kindje) 27 mei: rose83 (27 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 27 mei: Carly (30 jaar,7e ronde, 1e kindje) 29 juni: MenP2010(28 jaar,3e ronde,1e kindje)bij 62 dgn cyclus ??: Sasjuh83 (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje ) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 11 december Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, ik denk 11 januari Ik heb mezelf maar weer in t blauwe lijstje gezet met mn langste cyclus. Ik ben deze ronde aan t tempen. Weet iemand waarom sommige metingen een blauw rondje hebben in de grafiek en waarom anderen alleen een blauwe cirkel hebben?? Ik wil deze ronde 'afwachten' wbt mn temp en dan kan ik evt. daarmee naar de dokter mocht het weer langer worden. Dan heb ik tenminste iets in handen. Alle meiden die naar Marco gaan, veel plezier!!!! @Sasjuh; ik hoop dat je eitjes morgen goed gegroeid zijn. @Hip; Fijn dat t beter met je vader gaat. @Saxia; een afspraak gemaakt, mooi! @Anita; hopen dat jullie goed geklust hebben @Patriesjuh; Succes met 'oefenen' met je neefjes! Wij doen vaak boodschappen voor 2 weken. Behalve brood, melk en beleg, dat kopen we elke week. De eerste week eten we verse groentes (broccoli, bloemkool, snijbonen, nasi en tjaptjoy met groentepakketten) en de tweede week diepvriesgroentes, lasagne, aardappel anders enz. En natuurlijk doen we soms wel wat extra boodschappen als het zo uitkomt, maar we proberen het wel.
@ MenP.. dat is ook wel handig denk ik.. voor 2 week boodschappen inslaan Nog ff een egoberichtje.. Een vriendin van vroeger, waar ik echt heel veel mee omging is bevallen van een zoontje.. Ik kan er niks aan doen, maar voel me zo enorm jaloers nu Hebben jullie dat ook wel eens? Normaal ben ik niet echt super jaloers..maar nu..
Voor de Marco Borsato dames heel veel plezier vanavond! Sasjuh, voor mij geldt hetzelfde als Saxia! Als ik vrij zou zijn en wat dichterbij had gewoond had ik zeker mee gegaan en daarna ergens een bakje doen met iets lekkers! Saxia, wat leuk dat je vriend het ook allemaal zo leuk brengt! Zou zeggen lekker genieten! Patriesjuh, vergeet je niet aan jezelf te denken... En veel plezier vanavond en natuurlijk de rest van de week! Hip, spannend. Dat ei gaat wel komen hoor! En wat waren ook alweer jou vakantieplannen?? Samantha, haha gezellig inderdaad samen op het wachtbankje! Voel zelf nog helemaal niets.. Ook verder nergens last van ofzo.. Dat we dit keer met z'n alle van het wachtbankje mogen naar het roze lijstje! Maarre, dat jaloerse gevoel is echt niet gek hoor! Heb het zelf ook wel af en toe terwijl je het diegene dan toch ontzettend gunt! MenP, wat goed van je dat je ook je temperatuur bij gaat houden. Ben benieuwd, zou echt niet te lang wachten met naar de huisarts te gaan.. Allemaal nog een fijne avond!