stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Hallo allemaal!
    Wat een verhalen weer zeg, moest erg veel bijlezen:)

Hier gaat t goed. Erg aan het genieten van ons drukke meisje. Mn buik gaat zelfs op en neer als ze beweegt, mn man vond dat echt zo grappig om te zien.
    We hebben trouwens besloten om het maar bekend te maken dat we een meisje krijgen. Ik vond t zo'n gedoe om het geheim te houden en ergens vind ik het gewoon leuk dat iedereen kan meeleven, en makkelijk.
    Gelukkig was mn man er ook voor, dus langzamerhand zijn we het mensen aan het vertellen. Dit gaan we aan de opa laten zien!

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    En deze voor onszelf, voor in de babykamer denk ik.
    Zo schattig:)
    Is trouwens het enige wat we gekocht hebben, rest gaan we binnekort maar eens voor shoppen!

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    En een buikfoto van vandaag, 20 weken 5 dagen.
    Heb erg veel last van mn navel gehad afgelopen weken, maar dat zie je ook goed, hij is al helemaal naar buiten. Eerst was ie 1,5 cm diep!
    Tvoelde soms echt als scheuren... Hebben meer meiden dat?

4. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Who Norah dat gaat hard ineens met je buik, mooi hoor!
    Ik denk dat ik het geslacht ook gewoon bekend zou maken, anders kan je ook nooit aan iemand het kamertje al laten zien enzo.
    Lief truitje en schoentjes zeg :D

Anita dat is lief! Helaas is noordbrabant nog al een eindje hier van weg.. Saxia geen idee waar je woont.. Ik hoop morgen goed nieuws te hebben hier en anders ga ik wat lekkers voor mezelf halen! (ben aan het lijnen maar bij een teleurstelling mag er wel wat tegenover staan..)

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Ik duim voor je Sasjuh!

6. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Norah; Wat een lief truitje en schattige schoentjes én een mooie buik!!!

@Sasjuh; Succes morgen!

Heeft iemand nog een idee waarom ze in mijn temp grafiek soms blauwe rondjes en soms blauwe cirkels zetten??

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    menp sorry geen idee!

Wauw norah mooie buik hoor! En lief shirtje en schoentjes!!

Sas heel veel succes.. Helaas moet ik wel werken :( anders was ik zo juow kant op gereden hoor! is maar klein stukkie voor mij he ;)

zo weer aan lange dag vandaag met 2 clienten, kantoorpand en nog een cursusavond.. net kwartiertje thuis en duik zo lekker mn bed in. Heel erg moe en nog steeds wat last van mn rug :(

8. rose83

rose83 Bekend lid

Nov 26, 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @norah ziet er goed uit hoor!!

@tazz slaap lekker en hopelijk voel je je morgen weer wat beter met je rug

@ sasjuh succes morgen

ik duik nu lekker mijn bedje in. truste allemaal

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    Menp dat is als je op een ander tijdstip tempt. Volgensmij als er een uur of zo tussen zit dan krijg je een cirkel ipv een rondje. Ik vul zelf eigelijk nooit het tijdstip in. Temp ook niet om precies de zelfde tijdomdat ik onregelmatig werk. Maar wel altijd als ik net wakker ben voor ik opsta.
    Als je precies wil weten hoe het met het rondje en cirkeltje zit dan moet je ff in het temp topic kijken. Daar weten ze vast meer. Wel goed van je dat je nu begonnen bent met tempen want je cyclus door echt absurt lang. Is zo zonde van de tijd en is zo onzeker je weet helemaal niet waar je aantoe bent. Hopelijk krijg je nu wat meer inzicht in je cyclus.

Anita wij gaan naar italie met de auto maar dan een beetje rondreizen. Wou eerst op de bonnefooi gaan maar plan de overnachten nu toch maar van te voren. We gaan in het hoogseizoen en wil geen tent mee dus dan zijn we veel tijd kwijt met slaapplekken zoeken. Is wel moeilijk om te kiezen waar we allemaal heen gaan wil alles wel zien haha maar zoveel tijd hebben we niet en moet toch vakantie blijven:) dus moet keuzes maken maar ben bijna klaar met de route plannen en heb al b&b's uitgezocht op de route moet er nog een paar en dan kan ik gaan boeken.

Dames hoe was marco??

Sasjuh heel veel succes morgen!! Hopeljk goed nieuws ik zal hard voor je duimen kan je vriend mee voor als je slecht nieuws krijgt??

Norah leuke spulletjes heb je gekocht echt heerlijk lijkt me dat winkelen voor je kleintje. Wij gaan het ook gewoon vertellen wat het word
    als ik zwanger ben en we weten het. Kan zowiezo moeilijk mijn mond houden haha ben en echte flapuit. En wat een prachtige buik heb je al! Gaat snel nu he.

Ben met mijn telefoon op de site had net een stukje getypt en toen was ik het ineens kwijt dus mss dat er iets dubbel staat. Ga nog ff op de bank en dan naar bed.

Norah leuke spulletj

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    Oh haha daar issie helemaal onderin net stond het nergens haha echt gek zal toch wel aan mij liggen. Doeggg

11. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Marco dames: hoe was het? Ben heel benieuwd! Leuk dat er precies op de avond dat jullie er waren opnames zijn gemaakt!

Sasjuh: veel succes vandaag! Ik duim voor mooie eitjes!

Norah: leuke spulletjes en wat een mooie buik!

Samantha: ik ben benieuwd of het inderdaad de innesteling was! ik heb (nog) niet gevoeld en heb op een opgeblazen gevoel na (maar dat ligt meer aan al het lekkere eten op de feestjes van de afgelopen dagen) dus wachten braaf af en verwachten maar niets.

Hip: fijn dat het wat beter gaat met je vader!

Hmmm ben aan het bijlezen en reageren via mijn telefoon en dacht dat ik wel alles onthouden had om te kunnen reageren, maar ben de rest kwijt! Dus voor iedereen die ik vergeten ben: sorry! En een dikke knuffel voor iedereen die hem nodig heeft!

12. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!

MenP goed dat je aan het tempen bent! Dat bolletje heeft idd met het tijdstip te maken, maar ik vul de tijd nooit in. Temp altijd tussen half 7 en 7.. Hopelijk krijg je een btje inzicht in je cyclus. Zet ff je kaartje in je handtekening, kunnen we meekijken!
    Tazzie haha dank je :) Succes met je rug en morgen eeeeeeindelijk je echo!
    Hip nee mn vriend gaat niet mee, die moet werken en gaat na het werk uiteten met zn collega's dus die is pas laat thuis vanavond! Maar ik heb een goed gevoel, hopelijk is er wat te zien en anders maar niet en krijg ik gewoon snel hulp om die stomme eieren te laten groeien ;)
    Winnie, Patricia en Samantha hoe was het bij Marco???

En owwjaaaa.. vriendlief en ik zijn vandaag alweer 9 jaar samen :D :D

13. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    Norah, echt leuk en mooi je 3 foto's , denk dat wij t ook zouden zeggen wat t word.

Sasjuh, succes met je eiers, ga voor je duimen.

Samantha, kan zeker dat je een innesteling voelt, heb t allebei de keren ook gevoeld dus ga voor je duimen dat t geen ongi is.

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    sas gefeliciteerd!!

dames hoe was marco??

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Goedemorgen iedereen!!

Ten eerste: Marco Borsato was erg leuk! Het was de 1e keer dat ik naar een concert van hem ging en moet zeggen..hij pakt flink uit qua licht en geluidseffecten.. Sommige nummers had ik nog nooit echt goed beluisterd..maar hij zong het met zoveel gevoel dat ik soms wel tranen in m'n ogen had haha..zo raar :p

Patriesjuh.. heb je niet gezien:p haha
    Norah: Wat lief dat truitje en die schoentjes :) En je buik..wat groeit ie al mooi :)

Hmm..ik weet nu al niet meer wat iedereen heeft getypt haha :p Nog ff beetje wakker worden hoor..waren half 2 thuis..dus kort nachtje gehad!

Sasjuh..succes zometeen ..hopelijk zijn je eitjes goed gegroeid!

ik heb na maandag geen steken meer gevoeld...Voel me nu ook niet anders ofzo..dus twijfel of het raak is...we zullen zien!

16. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen allemaal vanuit zonnig Zuid-Holland.

Dus Sasjuh da's best een eind naar jou toe.
    Gefeliciteerd met je vriend! Heel veel succes vandaag. Hoe laat moet je?

@Patriesjuh, en hoe was Marco? Lag jij er ook zo laat in? Kon je wel zitten?

@Hip wedden dat jij morgen een temp stijging ziet. Klussen!!!

@Pooh Wat verwacht jij qua cyclus?

@Sam en Marije, Tja een innesteling voelen doet niet iedereen hoor. Zelf merkte ik na een week dat het bij mijn linkerlies zeer deed en later had ik een aantal dagen flinke rugpijn. Dames wie weet, afwachten maar....pffffff.

@MenP goed dat je tempt! Mogen wij meekijken?

@Winnietje Hoe is het bij jou? De dagen gaan zeker langzaam nu?

@Anita, wow je temp is in de lift zie ik!

@Norah, allemaal te leuk! Zwijmel!!!

@Rose, ik zag in je banner dat jij een drukke klusweek hebt. Veel plezier.

@Tazzie het is al bijna morgen, hoeveel uur nog tot de echo?

Fijne dag allemaal!

17. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Hey dames,
    helaas geen goed nieuws hier. Ik heb denk ik luie eierstokken ofzo :D Eitjes waren niet gegroeid en gaan deze cyclus dus weer afbreken met Provera. Heb net mn 1e pilletje genomen, dus nog 9 te gaan!
    Moet daarna op dag 3 van mn ongi starten met Clomid 50mg en dan op dag 10 weer een 1e fm.

Op de 1 of andere manier ben ik niet teleurgesteld of verdrietig nu, had er denk ik onbewust al rekening meegehouden.
    Ik ga nu gewoon voor een mooi ei met Clomid, en hopelijk komen mn juni pendels uit!

Sam ik ben al een keer of 8 naar Marco Borsato geweest, en vond het elke keer weer super.. Was nu ook graag gegaan maar had niemand die mee wilde helaas. Fijn dat je er van genoten hebt!

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Heey Sas..

Wat jammer dat je eitjes niet goed gegroeid waren zeg!
    Moest wel ff lachen om je luie eierstokken ;)
    Hopelijk gaat de Clomid werken en heb je in juni een mooie test!

Jammer dat je dit jaar niet heen kon!

19. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasjuh potver3! Wat een eigenwijze stokken en eieren. Hou maar vast rekening met een eigenwijs kind straks.
    Ik zou zeggen lekker slikken met Provera en straks Clomid en we duimen met je mee!!!!
    Heb je daar nog bijwerkingen van?

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    jee sas, wat balen.. maar goed nu wordt er wel gelijk weer wat aan gedaan dus dat is ook wel fijn. Ik duim voor je mee dat je junipendels gaan uitkomen!

Sam fijn dat het zo leuk was bij Marco. Ik vind zowiezo wel dat hij veel liedjes met heel veel gevoel zingt.

saxia morgenavond 8 uur pas.. dus nog heel veel uur :( Ik moet ook nog bloedprikken (tot nu toe nog steeds geen tijd gehad, ja 5 mei, maar toen waren alle prikposten dicht.) dus morgenmiddag eerst al gaan bloedprikken. met beetje geluk kan ik 1 client een uurtje naar voren schuiven dus dan wil dat allemaal net

Share This Page