Norah, wat een leuk shirtje en schoentjes! Is dat echt het enige wat je tot nu toe hebt gekocht ?? Ik zou volgens mij heel de stad al hebben leeggekocht ... En je buik.. De wordt ook mooi zeg! Gaat nu wel heel erg hard ineens.. Sasjuh, wat balen zeg dat je eitjes niet zijn gegroeid! Maar wel fijn dat ze nu gelijk actie hebben ondernomen! Ben benieuwd wanneer jij ook eindelijk aan de beurt mag zijn! MenP, klopt, volgens mij houden die bolletjes verband met de tijd. Vul deze zelf nooit in... En zoals al iemand zei, zet je kaartje in je handtekening, kunnen we af en toe meespieken . Tazzie, balen dat je zo'n last houdt van je rug! Zou zeggen rustig aan doen! Hip, dat gaan wij ook zeker nog eens doen met de auto naar Italië. Misschien volgend jaar! Dus tips zijn tegen die tijd altijd welkom .. Ben zelf ook iemand die liever alles heeft vastgelegd. Ik wil gewoon zeker zijn dat er een lekker bedje op me wacht . Ga nu weer snel verder werken. Reageer vanavond op de rest! Voor de meiden die vrij zijn geniet lekker van jullie vrije dag en de andere meiden werkze! Dat moet natuurlijk ook gewoon gebeuren ...
Anita je temp is mooi omhoog aan het gaan! Werk ze nog vanmiddag. Ik heb besloten om voorlopig ook maar te stoppen met tempen, het heeft natuurlijk weinig zin nu! En als ik aan mn volgende ronde ga beginnen krijg ik toch ook weer elke keer metingen dus hoeft het tempen ook niet perse. Geeft me misschien ook wat meer rust en kan ik er (hopelijk) iets minder mee bezig zijn. Ik ben lekker oude muziek aan het luisteren (De Kast, echt jeugdsentiment) en heb straks om 3 uur nog 2 uur autorijles voor mn aanhangerrijbewijs!
Sasjuh wat balen van je eitjes, maar wel fijn dat je met clomid mag beginnen, hoor daar vaak positieve verhalen over.....hopelijk gaat het bij jou ook goed werken. Norah, wat een mooie buik heb je al! En wat een lieve kleertjes, ben benieuwd hoe je omgeving gaat reageren op het nieuws. Winnietje Hoe vond jij marco? Tazzie morgen je echo! Samantha, ik heb jou ook niet gezien. Ja ik lag er wel laat in, was pas 1 uur thuis en heb toen nog wat gedronken dus lag pas half 2. Gelukkig was me meissie bij opa en oma slapen dus heb ik lekker lui tot haf 11 op bed gelegen Ik kon wel zitten ja had zit plaatsen, en moet eerlijk zeggen heb nog nooit zoveel gezeten bij een concert. Dat vele zitten zal ook wel mede door me zwangerschap zijn, maar ook omdat ik het concert echt vond tegen vallen. Ben al bij medere concerten van hem geweest en dit was echt de minste. Hij heeft veel zeik nummers gezongen....ja wel mooie, maar allemaal veel te rustig voor een concert. Vond het geluid ook erg slecht, en het podium viel ook tegen (vooral het begin) Wat indd wel mooi was het het licht effect van het plafon, vooral toen het halverwege de show naar benede kwam en ging golven. Ik heb het meest genoten van DOCHTERS samen met BEN SAUNDERS. Aan het eind van de show en richting auto had ik veel last van buikpijn.....gelukkig toen we eenmaal opweg naar huis waren zakte dat weg en lieten me guppies weten dat alles goed met ze was Ondertussen (tijdens het typen van dit) heeft me paps me kleine meid thuis gebracht.....ze was helemaal hieper en ligt nu alweer op bed haha. Ze dacht vanochtend laat ik opa en oma eens pesten en lekker vroeg wakker worden . Verder deze dag ga ik lekker relaxe (huisje net al gedaan) Ff bij komen van gister. Morgen (middag) weer gluren naar me guppies.
@ Patriesjuh.. Dit was de 1e keer voor mij .. dus misschien dat ik het daarom wel mooi vond Idd..Ben Saunders met Marco! Leuk! hihi.. Blij dat je zitplaatsen had dan .. zag tussen de staanplaatsen ook veel zwangere vrouwen.. Knap dat ze dat volhouden daar..
18 mei: Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 19 mei: Marije007 (32 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 20 mei: Anita1985 (26 jaar, 6e ronde, 1e kindje) 23 mei: Hip1983 (28 jaar, 8de ronde, 1 kindje) 27 mei: rose83 (27 jaar, 5e ronde, 1e kindje) 27 mei: Carly (30 jaar,7e ronde, 1e kindje) 29 juni: MenP2010(28 jaar,3e ronde,1e kindje)bij 62 dgn cyclus ??: Sasjuh83 (28 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ??: Pooh ( 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje ) ?? Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 24 november Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje) +/-uitgerekend 2 december troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 11 december Saxia (33 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, ik denk 11 januari Heey meiden. Ik heb mijzelf ff verplaatst omdat ik nu niet meer weet wanneer mijn ongo zou moeten komen ivm met die bloeding. Hier trouwens sinds een paar dagen wel erg veel last van witte afscheiding. Afgelopen maanden bijna niks gehad, maar haal de schade weer goed in geloof ik Saxia: Gaat zeker langzaam, geen idee hoe ik nu moet rekenen. Norah: Wouw wat een mooie buik en wat een schattige schoentjes! Marco was wel leuk. Al moet ik zeggen dat ik niet heel veel liedjes kende. Ben ook geen groot fan ofzo,. Wat betreft die lichten, zwaar verschrikkelijk!! Ik ging er zowat van mijn stokje. Vond het niet echt een show, maar voor een keer wel grappig.
@ Winnietje Dat had ik ineens heel erg toen ik zwanger werd. ( nog steeds trouwens) Dat was het gene waarvan ik dacht.. mm miss is het wel eens raak Hoop dat dat voor jou ook geldt! Of heb je je eisprong nog niet gehad? @ Anita, haha ik heb mezelf redelijk in kunnen houden. Scheelde ook dat ik niet in winkels kon komen omdat ik zoveel flauwviel en shoppen gewoon niet ging Zaterdag gaan we los bij de babydump Jee, echt zin in!! En dan gelijk mn ouders vertellen dat we een meisje krijgen, wordt leuk!
Norah: Ik heb werkelijk geen idee. Volgens mij heb ik hem niet gevoeld. Wel weer van steken en trekkingen in mijn buik gehad. Maar dat heb ik wel vaker. In ieder geval wel veel geklust. Minstens om de dag. Dus dat zal wel snor zitten ga ik vanuit. Nu hopen dat het elkaar gevonden heeft hahaha
Sasjuh, balen van je eiers maar weet zeker dat je zwanger gaat worden. Saxia, heb geen idee wacht nog op mn 1e ongi na mn miskraam. Geen idee wat ik moet verwachten. Meiden die naar marco zijn geweest super. Verder niet veel onthouden zal strax na strand wandeling met Gibbs nog ff terug lezen
Ow heerlijk een strandwandeling Pooh.. daar zou ik nu ook wel zin in hebben. Wat dat betreft zou ik wel willen verhuizen, heerlijk lijkt me dat om dichtbij het strand te wonen!
Hier ben ik weer ! Net even na het werk bij moeders geweest. Even gekookt en natuurlijk gelijk even meegegeten ! Ze was vandaag nog op controle geweest en ze waren zeer tevreden oven hoe het op dit moment gaat! Sasjuh, nog gefeliciteerd met jullie 9 jaar samen zijn! Jammer dat je mannetje vanavond niet thuis is! Wat betreft het stoppen met tempen, je hebt groot gelijk meis! Ze houden je nu toch goed in de gaten.. Tazzie, heel veel plezier morgen met jullie eerste echo. Samantha, wat gaaf dat Marco zo geweldig was! Hier verder ook nog helemaal geen klachtjes. Denk af en toe wel eens een steekje ofzo te voelen maar dat heb ik volgens mij altijd wel eens. Saxia, goed gezien, temp is inderdaad flink aan het stijgen. Nu maar hopen dat ie lekker hoog blijft! Patriesjuh, veel succes morgen weer bij de echo! Winnietje, wat ontzettend vervelend dat je cyclus ineens zo van slag is. Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid. Norah, wat leuk! Los in de babydump. Zou zo met je mee willen gaan .. Pooh, lekker hoor een strandwandeling! Zal het hier ook eens op het woord gooien een keertje.. Al ben ik bang dat onze weekenden voorlopig aardig vol zitten.. Maarre over 5,5 week loop ik daarentegen heerlijk over het strand van de Dominicaanse Republiek ... Allemaal nog een fijne avond!
Anita, fijn dat t goed gaat met je moeder, ene lekker hoor aftellen voor de vakantie. Tazzie, veel plezier morgen met de echo. Winnie, ga voor je duimen dat t raak is.
Tazzie en Patriesjuh.. heel veel plezier vandaag bij de echo! Ik moet vandaag weer eens werken.. totaal geen zin in..na zo'n lekker lang weekend.. Fijne dag iedereen!
Patriesjuh en Taz succes en veel plezier bij jullie echo! Sam werk ze! Ik ga ook aan het werk, kort dagje tot half 4 dus dat is wel lekker!
lekker sas een kort dagje! iedereen die moet werken werk ze! Anita fijn dat het goed gaat met je moeder lekker een strandwandeling pooh, hoe is het verder met Gibbs? norah leuk losgaan bij baby dump haha winnietje ik duim ook voor je patries ook veel plezier bij de echo Ben net terug uit t ziekenhuis.. bloedprikken moest nuchter grrr en gelukkig beginnen ze in het ziekenhuis al om 7 uur ermee. Want moet zo gewoon werken. En niet eten tot vanmiddag zou niet goed gaan komen. Vanaaf dan weer naar t ziekenhuis toe. Hoop zo dat alles goed is, de zenuwen slaan nu al behoorlijk toe
@Winnie, ik zie net dat je de prijs hebt gewonnen, de bon van de 50,- voor bedelsieraden! Gefeliciteerd!! @dames voor de echo vandaag; veel plezier!! @samanta; heb ook geen zin vandaag en moet wel van 8 tot 8 vandaag! Hier alles oke, nog steeds last van de kwalen overgeven, misselijk en erg moe. A.s maandag krijg ik de 2e echo, 12 weken echo, spannend dus! Dinsdag weer naar de VK... Ik reageer later uitgebreid, zal maar is gaan werken
Tazzie en patries veel plezier bij de echo vandaag! En winnie jij hebt iets gewonnen joehoe!!! Anita gelukkig gaat het goed met je moeder als het zo goed blijft gaan dan worden die electroden in haar rug geplaatst volgende week of niet? En nog maar 5,5 weken en dan al vakantie heerlijk!! Ik nog 9 weken. Jbg alweer bijna de 2de echo dat schiet op. Hopelijk ben je snel wat beter eraan. Saxia die weddenschap heb je verloren meid haha geen tempstijging vandaag. Gng er eigelijk zelf ook vanuit maar niet dus achja nog een extra klusdag is ook niet erg vergeet steeds ovutestjes te doen dus geen idee of ik al een lh piek heb gehad. Zo ik ga werken echt geen zin in nog 4 dagen te gaan van de 6 deze week.
Anita: Zal vragen of je meemag aan mn man Denk alleen niet dat we ruimte over hebben in de auto op de terugweg haha
winie geflei met t winnen haha op t winforum zat net nog een en ander te googlen.. en las ineens dat je fricandeau ook niet mag hebben rosbief ed wist ik wel.. heb dus afgelopen disndag en die dinsdag ervoor fricandeau op mn brood gehad
Hey meiden, Heb weinig gereageerd de laatste tijd maar wel trouw mee gelezen hoor. Hier verder geen nieuws,bezig met ovutestjes en tempen. Tazzie en Patriesjuh vandaag allebei een echo begreep ik he? Veel plezier allebei!