stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnietje

winnietje Niet meer actief

Heey Meiden,

Wat leuk dat ik gewonnen heb haha. Ik zag het omdat jullie het zeiden. Ik doe altijd overal aan mee alleen kijk ik nooit wie er gewonnen heeft. Grappig.
    Ik zal eens wat leuks uitzoeken.

2. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Heey meiden.

Wil ff laten weten dat de echo weer goed was.
    Guppies zijn goed gegroeid en waren weer lekker druk (voel ze ook steeds vaker)
    Ze liggen nog steeds synchroon haha.
    Helaas kon ze nog niet goed het gelacht zien.
    Baal wel nu moet ik nog 5 weken wachten :(
    Ik dacht wat te zien tussen de benen, maar later vertelde ze dit is de navelstreng (wat ik dus dacht wat te zien)
    Me mannetje dacht bij één 3 streepjes te zien.
    Het word dus nog spannend haha.
    Zal ff van bijde een foto toevoegen.
    Ze zijn wel wat onduidelijk want heb ze met me camera genomen.
    1e is baby onder 2e is baby boven.

Tazzie, veel plezier straks bij je echo!

3. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    2e foto

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    fijn dat alles weer goed was patries.
    Wel spannend dus nog wachten voor je weet wat het geslacht wordt :)

over een uurtje mag ik eindelijk...

5. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Je zenuwen zullen nu wel behoorlijk zijn opgelopen;). Maar vergeet niet te genieten als jullie je kleintje voor het eerst gaan zien! Veel plezier.

Ik ga nu eerst even naar de sportschool voor m'n wekelijkse groepsles steps. Reageer straks even op de andere berichtjes.

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    zenuwen zijn inderdaad behoorlijk opgelopen..ben vooral bang dat we een leeg vruchtzakje aantreffen of dat t hartje niet klopt :(

step ze!1

7. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Tazzie, heel veel succes!

8. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Patries, wat ontzettend leuk om jouw echo's te zien.
    Ik ben ook wel benieuwd naar jouw buikje.........

9. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    En Tazzie, hoe was het? (snap je onzekerheid wel hoor, dat had ik ook!)

@patriesjuh: wat een mooie echo's weer, wel jammer nu weer 5 weekjes wachten voor het geslacht... Nog een paar weekjes geduld;)

10. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    patriesjuh dat ziet er weer mooi uit. wel jammer dat je nog geen duidelijkheid over het geslacht. heb je nog wel iets om naar uit te kijken :))

@tazz succes! of kan ik al vragen hoe het was?

vandaag erg veel last gehad van steken in maag. geen idee wat het zou kunnen zijn. Ik kon amper rechtop zitten. daarom lig ik nu ook op de bank :)

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Tazzie heeft nu de echo denk ik..spannend meid! Laat je ff weten hoe het was??

Patriesjuh..wat fijn dat de echo goed was... jammer dat je het geslacht nog niet weet...nog ff 5 weekjes afwachten dus..

Rose.. Je eisprong misschien?? Of heb je die al gehad?

Wat leuk Winnie dat je wat hebt gewonnen.. ik doe ook elke week mee..je hoeft er verder toch niets voor te doen ja :)

12. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Patriesjuh; Mooie foto's heb je weer, fijn dat het zo goed gaat. Natuurlijk jammer dat je het geslacht van ze nog niet weet, maarja, komt vanzelf!

@Norah; Leuk shoppen!

@Rose; hoop dat je niet te veel last hebt. Óf het moet iets zijn, daar heb je natuurlijk alles voor over....haha

Hoe krijg je ook alweer je temp kaartje onderin?

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik kom ff snel langszwaaien en duik dan weer op de bank! Voel me de hele dag al onwijs beroerd, misschien een bijwerking van de Provera?! Ben misselijk, ontzettende buikpijn dus dat is wat minder! Staat wel in de bijsluiter.. Voortaan hem dus maar 's avonds nemen ipv 's morgens.

Taz hoe was het?? En ga je in juni nog mee tapas eten met het andere topic??

14. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Patriesjuh mooi zeg!!!!

@Tazzie, het zijn er bij jou toch niet ineens ook twee he. We zijn nieuwsgierig!

@Hip, nou ja dan maar morgen een temp stijging.

@MenP, ik heb werkelijk geen idee meer hoe ik het precies gedaan heb met het kaartje. Het was in ieder geval via ff en dan een aantal stappen volgen en dan gewoon in je handtekening plakken zoals ook je banner geloof ik. Ik ben er geen wonder in, maar ben er toen eens voor gaan zitten en het lukte. Heb je een handige "nerd" thuis?

@Rose, tja denk je echt dat het al zwangerschapsklachten zijn?

@JBG wat een toestand met al die klachten. En je zit al over de 12 weken. Wel even tegen je kind zeggen hoor. Nu over met dat overgeven.

@Sasjuh snel opknappen meis!

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    menp volgens mij bij ff rechtsbovenin staat charing en dan ergens halverwege get code en die kun je dan in jehandtekening zetten. geloof dat het zo moet maar weet het niet zeker meer eigelijk. succes!

tazzie en en en???????

patries zow die zijn alweer flink gegroeit he. jammer dat je het geslacht nog niet weet maar die 5 weken zijn zo om.

rose das vervelend zeg, mss maagzuur of iets. een ei lijkt me sterk als je echt last van je maag hebt een ei voel je veel lager bijna in je lies. beterschap.

langzaamaan komen de test dagen weer dichterbij voelen jullie al iets dames? samantha is de eerste geloof ik of niet?
    ben benieuwd hoeveel er naar roze gaan.
    zou toch mooi zijn als we allemaal voor september in verwachting zijn want dan zijn we nog heel ff allemaal zwanger vanaf september beginnen de eerste alweer met bevallen!! gaat echt snel.
    vraag me wel af hoe het met de rest van de zwangere gaat sommige laten helemaal niks meer horen.

zo ik ga lekker ff in bad zometeen! kom straks nog ff terug checken hoe het bij tazzie is gegaan.

16. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zo, we zijn weer goed bezig geweest, nu lekker met de laptop op schoot in de bank!

JBG, wat ontzettend balen dat je nog steeds zo veel last hebt van kwaaltjes! Maar gelukkig krijg je er iets moois voor terug..

Hip, inderdaad. Zoals het er nu allemaal uitziet bij mijn moeder wordt het volgende week vrijdag allemaal geimplanteerd! De artsen zijn tit op heden heel erg tevreden. En vakantie komt inderdaad al erg dichtbij, heb het momenteel alleen nog zo druk dat ik het nog niet helemaal besef.. Bij jou gaat het nu ook al lekker opschieten dan, die 9 weken vliegen vast ook voorbij!

Norah, haha.. En mag ik mee :p ?? Wie weet dat ik ooit wel eens een keer een bakkie ben je kan komen doen ;). Zit bijna elke dag in Zeeland!

Winnie, wat leuk dat je hebt gewonnen! Zag het ook al vanochtend..

Patriesjuh, wat fijn dat alles er weer goed uitzag? En mooie echo's hoor.. We wachten hier alleen nog steeds op een buikfoto ;)...

Rose, misschien je eisprong? Zie dat je die volgens je banner ook zou hebben vandaag...

Sasjuh, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt.. Beterschap!

MenP, ik moet me helaas bij Saxia aansluiten... Ik kijk ook altijd even vriendlief aan om die dingen goed te krijgen :).

Hier verder nog geen kwaaltjes, en de andere bijna test dames? Hier alleen gisteravond in bed flink wat last van steken links onderin m'n buik :(. Maar nu weer helemaal nergens last van..

Nog een fijne avond, ik ga nu lekker bankhangen!

17. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Anita, werk je in zeeland neem ik aan waar ongeveer als je t wil zeggen ik woon vlakbij middelburg.

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    heel slecht nieuws. het hartje klopt niet meer.. morgen overleg met de verlos wat we verder gaan doen, natuurlijk of curretage.
    zit helemaal stuk en mn vriend ook. Gok dat ik erg weinig online zal zijn komende tijd

19. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Tazzie, wat verschrikkelijk! Ik zit ineens gewoon met kippenvel... Heel veel sterkte voor jou en je vriend de komende periode.. En als je je verhaal wilt doen dan zijn we er om naar je te luisteren!

Liefs, Anita

20. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik werk in Goes! Dus niet zo heel erg ver van Middelburg vandaan..

Jeetje wat sta ik perplex van het berichtje van Tazzie zeg! Echt zo vreemd, we kennen elkaar niet persoonlijk maar toch grijpt me dit ontzettend aan. Je wordt zo weer even met beide benen op de grond gezet zeg maar!

Dacht even snel kijken en dan naar m'n bedje maar nu...

Heb er gewoon even geen woorden voor.

Deel Deze Pagina