Zo wat schrikken tazzie niet normaal! Dit is echt heftig meid! Ben er gewoon stil van. Heel erg veel sterkte voor jouw en je vriend. Snap best dat je voorlopig niet veel meer online bent, maar als je steun nodig hebt of je verhaal kwijt wil of noem maar op we zullen er allemaal voor je zijn. Al is het maar virtuele steun hopelijk heb je er iets aan. Echt een hele dikke knuffel en heel veel sterkte!! Poeh... Dit is echt heftig. X
jeetje tazz wat verschrikkelijk nieuws voor jullie. heel heel heel veel sterkte samen. ik ben er stil van. dikke knuffel
Ooh Tazzie wat ontzettend erg,ik krijg er ook helemaal kippevel van! Heel veel sterkte meis,voor jullie allebei, dikke knuffel.......... geen woorden voor.....bah.....
Tazzie wat verschrikkelijk (traantje over me wang) Heel veel sterkte voor jou en je vriend. Dikke knuffel! Neem alle tijd die je nodig heb.
Tazzie; wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wens jou en je vriend heel veel sterkte! Neem je tijd om dit een plekje te geven. Dikke knuffel!
Ow wat schrik ik hiervan zeg op de vroege ochtend.. dit was niet het berichtje wat ik hoopte te lezen! Taz dikke knuff.. en als je wil praten oid laat het weten, ik kan zo bij je zijn he! Anita ja dat heb ik ook, hoe je mee kan leven hier op het forum met mensen die je irl niet kent.. Nu ken ik Tazzie wel in het echt dus dat komt even hard aan!
@Tazzie en Tazzie vriend. Woorden schieten nu echt even te kort. Wat wreed kan het leven zijn. Heel veel sterkte, met beslissen en met verwerken. En wat anderen ook al schreven wij zijn er om met je mee te lezen en te schrijven als je dat wil en anders is het ook goed.
DAnk jullie wel allemaal voor jullie lieve reacties. Heb vanacht redelijk kunnen slapen. Ga me nu alleen wel ziekmelden op mn werk voor vandaag. Vriendlief heeft gisteravond al vrij geregeld bij zn baas. zodat we vandaag samen kunnen zijn en samen kunnen overleggen met de verlos. Heb wel 2 echo fotootjes meegekregen. Wilde ikzelf voor de verwerking. Zo'n klein hummeltje en dan niet meer leven het doet zo'n pijn
tazz fijn dat jullie samen zijn vandaag. heel begrijpelijk dat je jullie je ziek melden. en inderdaad je moet doen wat goed is voor jullie. zorg goed voorjezelf. dikke knuff
Dames ik heb een nieuw deel aangemaakt want over 4 berichtjes is deze vol zelfde naam en dan deel er achter hoop jullie weer tezien :d Groetjes troetjuh
Het nieuwe deel is al geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/275614-stoppen-de-pil-november-wie-meer-deel-2-a.html Lotte